16-02-2020 Vitesse - sc Heerenveen, 12:15 uur

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: 16-02-2020 Vitesse - sc Heerenveen, 12:15 uur

Berichtdoor Bubbe » 16-02-2020 14:30

DSCH schreef:Ja, ik begrijp je reactie heel goed Bubbe. Ontzettend frustrerend elke keer. Om gek van te worden.

Ik hoop alleen, en misschien is dat valse hoop, dat Janssen hiervan leert. Dat op de een of andere manier zijn ogen open gaan. Of zouden wij er zo naast zitten? Is de bank toch niet zo goed als we denken? Ik zou willen dat Janssen het in ieder geval eens probeerde.

Laten we het hopen, terechte vraag of hem vervangen daadwerkelijk vooruitgang betekend. Maar momenteel is alles statisch, er moet wel wat gebeuren nu. De opstelling, de inzet / mentaliteit en helaas ook de punten zit geen beweging in. Ondertussen PEC Zwolle (plek 16) op 7 punten en een duel minder, dan moet er echt wel wat gaan gebeuren nu.

Ik vind dat je binnen de selectie best wel opties hebt om jezelf aan te passen en het tij te keren. Vandaag was de rust wat mij betreft een moment waarop je in moest grijpen. Als je dan Woudenberg voor Van Rhijn brengt, dan begin ik me echt zorgen te maken of wij het gaan redden met Johnny aan het roer.

(Stand over 2020)
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor Sfeer » 16-02-2020 16:50

Odgaard kan je echt afschrijven. Blijf er niet aan vasthouden aub.
Let's go fucking mental.
Sfeer
Selectiespeler

Berichtdoor Mackan68 » 16-02-2020 17:46

Superfries1994 schreef:Tegen Feyenoord creëer je dan wel genoeg kansen. Maar vandaag is het weer weg inderdaad.

Woudenberg en Van Rhijn is om het even zo blijkt wel, dus die discussie kan ook weer de ijskast in gelukkig. Floranus en Bednarek zijn de enigen die op dit moment een aardige indruk maken. Verder hopen dat Espejord snel fit is en de mannen achterin eens hun koppie erbij houden.

Kan de ijskast in. Misschien wel. Maar je kunt wel blijven discussiëren over waarom die wissel van Lucas er uit en Sherel naar de linkerkant is doorgevoerd. Vanaf dat moment is er helemaal niets beter geworden. Maar nu hij inderdaad te lang heeft doorgeprutst met dit niet werkende experiment kun je je afvragen of alles nu weer omzetten de laatste 12 wedstrijden nog veel zin heeft. Wie er ook speelt, van Rhijn kwam er bij mij sowieso nooit meer in. Die is hier puur voor eigen gewin en is straks vertrokken voor meer poen. Met zijn leeftijd, de ervaring en clubs waarvoor hij gespeeld heeft moet hij zich werkelijk kapot schamen! Zet dan desnoods Akujobi maar op de rechtsback, al ben ik van mening dat Lucas een eerlijke kans verdient om zich terug te knokken. Hij heeft eerder succesvol met dat bijltje gehakt. En staat hij tegen ADO en Twente uit ook te prutsen zet dan van Hau er maar eens in. Die is in ieder geval onverschrokken in de duels. Er is helaas niet meer te kiezen uit een ideale situatie. En daar is Johnny verantwoordelijk voor. Jammer, want ik had hem als jongen van de club echt succes gegund. Hij blijkt echter een perfecte kopie van zowel Streppel als JOR. In zijn praten en doen. Wat moeten we met geklets over dominant voetbal, als je dat in 9 van de 10 wedstrijden niet kunt brengen? Was lekker doorgegaan vanuit een solide verdediging. Daar is nu alle zekerheid weg. Je bent er mooi klaar mee. De blik kan naar beneden i.p.v dromen over de PO. :cry:
Hoeveel revoluties kan een club overleven??
Mackan68
Superster

Berichtdoor DSCH » 17-02-2020 12:46

Mackan68 schreef:Was lekker doorgegaan vanuit een solide verdediging. Daar is nu alle zekerheid weg. Je bent er mooi klaar mee. De blik kan naar beneden i.p.v dromen over de PO. :cry:

Precies dit. We moeten terug naar de tactiek en het spel zoals dat was aan het begin van het seizoen. Helaas moesten wij alleen de stap maken naar dominant en attractief voetbal. Dat willen de SCH supporters zien dat is wat bij SCH hoort. Ik vind het niet meer van deze tijd. We proberen het al jaren en lopen ieder jaar tegen dezelfde fouten aan.
DSCH
Wereldspeler

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden