Hier info over de wedstrijd https://www.sc-heerenveen.nl/voetbal/we ... atch=79318
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Soms denk je dat hij betaald wordt voor het doorlaten van ballen.gwgwgw schreef:Foi, onze clown zal ook eens een bal pakken...
Jizz moet er ook veel dichter op zitten + man loopt ook zo bij Nemanja weg. Gaat me te ver om Warner hier alleen de schuld voor te geven.gwgwgw schreef:Foi, onze clown zal ook eens een bal pakken...
Je hebt gelijk, totaal onhoudbaar deze bal. Geen enkele keeper had dit balletje vlak naast hem kunnen pakken...Demster schreef:Gaat me te ver om Warner hier alleen de schuld voor te geven.
Je kunt pas zien of ook de laatste millimeter over de lijn is, als je echt op één lijn staat. Als een mm van de bal nog op / boven de lijn is, is het geen goal. Al had ik het niet erg gevonden als de assistent deze gegeven hadDemster schreef:Trouwens, zeg het maar?
Makkelie was de VAR, dus dat deed hij niet onaardig. Maar al met al had Heerenveen ruim voor kunnen staan als ze wat beter hun kansen weten te benutten.Feanfan 1 schreef:De VAR zit een keer mee..., hoe ist mogelijk
2-2 bij Vitesse, acceptabele uitslag. Eerste 25 minuten goed, daarna niet meer en laatste kwartier toch nog wel een verdiend punt, maar hadden ook niet recht op meer
Wie zat er eigenlijk achter de computer in Zeist ?
Rienstra is het -net niet. Je kunt veel beter met Kongolo spelen, die heeft een veel beter inzicht en is sterker in de duels.Ebiede schreef:Rienstra en Lammers vond ik tegenvallen.
Ben toch benieuwd waar jou optimisme op gebaseerd is. We staan nu nog maar 1 punt boven de streep. We hebben nu 5 wedstrijden op rij niet gewonnen en maar 2 punten gepakt in deze 5 wedstrijden. Het minst van alle ploegen. Uiteraard hebben we een lastig programma gehad na de winterstop. Maar we hebben ook niet bewezen dat we tegen de laagvliegers zomaar even de punten pakken. Tegen de 6 ploegen onder ons hebben we in de eerste seizoenshelft maar 6 punten gepakt.hhage schreef:Hahaha dramaqueen's naruurlijk degraderen we niet,vond ons niets minder dan Vitesse we staan maar een paar punten achter een play-off plek voor europees voetbal en we hebben van de top 5 er al 3 gehad terwijl we nog maar 3 wedstrijden onderweg zijn
Gelijkspelletje bij Ajax,bij Vitesse de nummer 5 waren we niets minder.We hebben een goede spits de buitenspelers vond ik alle 3 een goede wedstrijd spelen tegen Vitesse Vlap vind ik een goede speler voor Heerenveen.Als ik kijk naar hoe we tegen Vitesse speelde vond ik zeer positief.En wij hebben toch echt een veel betere selectie dan de meeste clubs uit de eredivisie.gwgwgw schreef: Ben toch benieuwd waar jou optimisme op gebaseerd is.