16-09-2018 sc Heerenveen - Heracles (3-5)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

16-09-2018 sc Heerenveen - Heracles (3-5)

Bericht door Wizard »

Zondag as de wedstrijd tegen Heracles om 14.30
Volgens het weerbericht voor zondagmiddag max. 18 graden en lichte regen.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Toen ik de post van wizard las kon ik een glimlach niet onderdrukken. Nu kort voor de wedstrijd nog geen een reactie. Dat geeft toch wel aan hoe het leeft, of eigenlijk niet leeft. Zorgelijk. Krijg dan maar eens het stadion vol.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2447
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Heeft misschien ook te maken dat internet fora een beetje lijken uit te sterven :)
Daarnaast komen er natuurlijk ook meer mensen in het stadion als het lekker gaat.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Tijdens interlandperiodes is het altijd rustig op fora. Over wedstrijden van je club hoef je niet te discussiëren. En over transfers hoeven we dat bij onze club op dit moment ook niet. 1+1=2.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Leuke wedstrijd! Bij winst doe je goede zaken. Ik ga er maar weer eens even voor zitten.
Miereneukert!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Heb er niet zo veel vertrouwen in morgen. Puur om het feit dat ik het een ontzettend matig elftal vind waar weinig individuele klasse in zit en verdedigend we altijd wel goals tegen krijgen. En dan is Heracles statistisch ook nog een angstgegner. Die pakken een punt in de Arena,maar verliezen 5-0 van Willem II. Kan je ook nog niks van zeggen

Tegen Vitesse en Feyenoord speelden we twee keer een kansloze wedstrijd en mag toch hopen dat we morgen wel de bovenliggende partij zijn. Weet niet of Heracles hier een bus komt parkeren, maar ook daar hebben wij de spelers niet voor om daar door heen te komen. We moeten winnen, maar met bovenstaande gegevens vind ik een punt al heel wat
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Gewoon die bal er inschieten!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Lammers maakt er morgen drie!
Miereneukert!
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Joh, we staan weer eens achter. Wat een verassing.
Heerenveen fan in Leiden
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Wij kunnen niet door een muur voetballen. Vorig jaar al niet en dit jaar nog schrijnender
#Wanbeleid !!
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

0 dreiging, 0 ballen op doel, 0 keren dat Zeneli een man passeert, 0 passie. Ga zo door!

Zeneli mag linea recta naar de bank, zit al tijden in een vormdip.
Heerenveen fan in Leiden
---E---
Selectiespeler
Berichten: 733
Lid geworden op: 01-03-2008 23:43

Bericht door ---E--- »

één met Heerenveen, Netflix generatie bla bla bla. Allemaal loze uitspraken. Zolang er kut gevoetbald wordt met 0.0 creativiteit gaan mensen zich niet verbonden aan de club voelen. Die lege plekken zou een teken aan de wand moeten zijn. Bah.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Je mist gewoon echt kwaliteit. Een Vlap op de vleugel is gewoon armoede en het middenveld weet gewoon niet onder druk te spelen. Er is niemand die een bal aan durft te spelen als er een tegenstander in de buurt staat. Echt alle ballen gaan terug of breed en er is geen enkele beleving of passie. Ik zou graag Bruijn komende wedstrijden in de basis willen zien en van Bergen op de vleugel.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

---E--- schreef:één met Heerenveen, Netflix generatie bla bla bla. Allemaal loze uitspraken. Zolang er kut gevoetbald wordt met 0.0 creativiteit gaan mensen zich niet verbonden aan de club voelen. Die lege plekken zou een teken aan de wand moeten zijn. Bah.
Tenzij het internet in het stadion is verbeterd zit jij ook thuis voor de buis te kijken. Men heeft wel een punt, thuis kijken is in de winter gewoon verhipte aantrekkelijk. Warm, herhalingen en goedkoop bier (of goed bier tegen dezelfde prijs) ... Fox eredivisie live kon wel eens de doodsteek zijn voor volle stadions.

On-topic: Verdedigend gaat het niet eens zo slecht met Naess en Woudenberg, het zou nog wel eens een spannende laatste 10 minuten kunnen worden. Scheids is trouwens niet erg in vorm vandaag.
Het is maar een spelletje
---E---
Selectiespeler
Berichten: 733
Lid geworden op: 01-03-2008 23:43

Bericht door ---E--- »

vlqrt schreef:
Tenzij het internet in het stadion is verbeterd zit jij ook thuis voor de buis te kijken. Men heeft wel een punt, thuis kijken is in de winter gewoon verhipte aantrekkelijk. Warm, herhalingen en goedkoop bier (of goed bier tegen dezelfde prijs) ... Fox eredivisie live kon wel eens de doodsteek zijn voor volle stadions.

On-topic: Verdedigend gaat het niet eens zo slecht met Naess en Woudenberg, het zou nog wel eens een spannende laatste 10 minuten kunnen worden. Scheids is trouwens niet erg in vorm vandaag.
Ondanks mijn seizoenskaart zit ik vandaag idd thuis. Sorry, had vandaag geen zin om me te ergeren en het feestje van gisteravond helpt hier zeker ook niet aan mee.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

---E--- schreef: ... Sorry ...
Geen excuses nodig, ik zit ook thuis.
Het is maar een spelletje
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Toch gvd niet te geloven dit
Genoeg spektakel gehad thuis, nu weer graag saaie 1-0
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Wat een waardeloze selectie. 90 minuten lang alleen aan het zuchten, echt om je te schamen zoooo slecht is dit Heerenveen. 3-5 tegen Heracles.....
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

We blijven in een spiraal naar beneden zitten en met dit team gaan we er ook niet meer uit vandaan komen. 3 goals uit standaardsituaties, en zelf creëer je 3x niks.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1115
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Net laatste 10 minuten gezien, niet omdat ik geen tijd had om de gehele wedstrijd te zien maar had gewoon geen zin.
Het ergste is dat ik achteraf meer baal dat ik die 10 minuten gekeken dan dat Heerenveen verloren heeft.

Eerlijk gezegd doet het mij niets meer, berusting.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Rick schreef:Je mist gewoon echt kwaliteit. Een Vlap op de vleugel is gewoon armoede en het middenveld weet gewoon niet onder druk te spelen. Er is niemand die een bal aan durft te spelen als er een tegenstander in de buurt staat. Echt alle ballen gaan terug of breed en er is geen enkele beleving of passie. Ik zou graag Bruijn komende wedstrijden in de basis willen zien en van Bergen op de vleugel.
Je hebt wel een punt, wanneer je gewoon de spelers niet hebt voor 4-3-3 misschien is het dan een idee om 4-4-2 te gaan spelen. Middenvelders genoeg en op deze manier creëren we ook al wedstrijden lang helemaal niks. Zeneli komt zijn man niet voorbij, Vlap is gewoon geen vleugelspeler. Je ziet dat we ondanks een sloot aan middenvelders het niet voor elkaar krijgen om 3 middenvelders op het veld te krijgen die de linies verbinden. Je hebt goede spelers, maar absoluut geen team.
Het is maar een spelletje
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Een leeg stadion 14 goals tegen ,dat is bijna 5 per wedstrijd, De pupillen verdedigen nog beter dan dit sc Heerenveen. De laatste jaren is de verdediging al niet best,dat begon al in de tijd met Tieme Klompe. En dan vragen ze zich ook nog af waarom er zo weinig publiek komt. Zelfs Emmen met een begroting van een 4 miljoen staat al boven ons.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Ik ben mede debet aan het lege stadion, ben er vrij weinig meer te vinden. Over lege stoelen zal ik dan ook niet beginnen... Vandaag vanaf de bank thuis het schouwspel van onkunde eens bekeken. Het was de Eredivisie in een notendop, met kwalitatief voetbal heeft het echt niks te maken. sc Heerenveen is daarnaast een onsamenhangend geheel dat zeker achterin ook nog eens heel kwetsbaar blijkt te zijn. En Hahn was ook niet in beste doen. Dan weet je dat je tegen ploegen die loeren op de counter gevaarlijke situaties gaat tegenkomen. Twee keer weer als zombies uit de kleedkamer, twee goals tegen. Onvoorstelbaar.
Deze ploeg is aan de bal erg matig, kunnen gewoon niks creëren in dat lage tempo. Nee, dit wordt weer een heel doorsnee seizoen en JOR zal vol aan de bak moeten om hier nog een goed draaiend en voetballend elftal van te maken.

Tot die tijd zal het elke week een verrassing zijn hoe het spel zal zijn en of ze punten halen, ongeacht de tegenstander. Terwijl deze serie van 5/6 wedstrijden nou juist de serie is om een 12-15 punten te pakken.
Laatst gewijzigd door Voorstopper op 16-09-2018 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
Sfeer
Bankzitter
Berichten: 207
Lid geworden op: 23-02-2010 16:59

Bericht door Sfeer »

De wedstrijden dat ik voortijdig heb verlaten zijn in de laatste 15 jaar op twee handen te tellen. Vandaag was zo'n dag. Ik kan dit niet meer aanzien het is nu echt tijd voor een flinke reorganisatie. We moeten niet in paniek raken maar wat mij betreft is het bij puntenverlies volgende week tegen Excelsior tijd voor actie.
Let's go fucking mental
Liefhebber van casual football culture
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Jongens denk erom, wel positief blijven he... Dat is verplicht!
Spijt heb je morgen maar!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Wel apart tijdens de persconferentie, helemaal geen vragen aan JOR en de trainer van Heracles was al met de bus naar huis.
Het is maar een spelletje
Gebruikersavatar
Hakansson
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 30-06-2004 13:12
Locatie: hindeloopen

Bericht door Hakansson »

Man man man , wat slecht werkelijk niks goeds gezien.
Vraag men ook af met wat voor opdrachten ze het veld in gaan het is niet afjagen en het is niet inzakken is van alles net niks.

En dan zenelli, yuki en thorsby moeten die spelen om verkocht te worden pfff.

En dat gehannes met vlap op de buiten , als je niet goed genoeg bent voor het middenveld volgend de staf nou ja dan maar op de bank, want hem op de buiten doe je niemand een plezier mee.

En bulthuis moet god op zijn knieen danken dat hij geld krijgt om te voetballen . En floranus komt heel dromerig over en laat keer op keer zijn man lopen pff

Ergernis ten top dit , zie ook niet 1 ,2,3 veel verbetring in dit team komen
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Nog wat anders, over klantenbinding. Kind mee (6 jaar) een kaartje bij mij op de tribune.. 20 euro voor een kind van zes jaar. Geen kinderkorting of szk kaart korting..
Spijt heb je morgen maar!
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Het zegt genoeg dat iemand als Dave Bulthuis in de krant aan mag geven dat hij niet meer linksback wil spelen.

Dave Bulthuis is dus een leiderstype bij ons. Dave Bulthuis, die überhaupt blij mag zijn dat hij een bak geld verdient met dat gepruts. Dave Bulthuis die zijn bek moet houden, de bal moet inleveren of wegschieten en uitgelachen moet worden door medespelers die vele malen vaardiger zijn.

Die Dave Bulthuis is bij ons blijkbaar een bepalend figuur.

Dat zegt ook meteen alles over onze selectie.
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Sfeer schreef:De wedstrijden dat ik voortijdig heb verlaten zijn in de laatste 15 jaar op twee handen te tellen. Vandaag was zo'n dag. Ik kan dit niet meer aanzien het is nu echt tijd voor een flinke reorganisatie. We moeten niet in paniek raken maar wat mij betreft is het bij puntenverlies volgende week tegen Excelsior tijd voor actie.
Wat wil je doen dan? Ze kunnen niet beter. De selectie is in en in triest. Trainer en spelers kunnen niet veel beter dan wat ze nu laten zien. De enige die dit te verwijten valt zijn Hamstra en Eisenga..
Plaats reactie