01-09-2018 VVV Venlo - SC Heerenveen (1-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

oos11
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 26-08-2012 12:55

01-09-2018 VVV Venlo - SC Heerenveen (1-1)

Bericht door oos11 »

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hopelijk nemen we de drie punten mee naar Heerenveen. Met zijn allen naar Venlo!!!
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Aanwezig! Voor het eerst voor mij naar de Koel!

Iemand die ervaringen heeft? Hoe is het zicht? Eten?
HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

FeanYme schreef:Iemand die ervaringen heeft? Hoe is het zicht? Eten?
Het is zo'n ouderwets charmant stadion. Dat betekent dat het zicht vanuit het uitvak niet al te denderend is. Veel hekken voor je neus enzo. Wel leuk als je van hekkenhangen en de bijbehorende brieven van Luuc Eisenga houdt. Qua eten kan ik me er weinig meer van herinneren, zal wel niet al te denderend zijn geweest in dat geval. Weet nog wel dat we na afloop een gratis kipcorn meekregen, dat was nog wel vriendelijk. Verder niet zoveel mis met VVV away.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Kaartje besteld. Hoeveel gaan er mee naar de Koel? Slechter dan de eerste helft tegen Feyenoord kan gelukkig niet, tijd voor revanche.
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Appie_M schreef:Het is zo'n ouderwets charmant stadion. Dat betekent dat het zicht vanuit het uitvak niet al te denderend is. Veel hekken voor je neus enzo. Wel leuk als je van hekkenhangen en de bijbehorende brieven van Luuc Eisenga houdt. Qua eten kan ik me er weinig meer van herinneren, zal wel niet al te denderend zijn geweest in dat geval. Weet nog wel dat we na afloop een gratis kipcorn meekregen, dat was nog wel vriendelijk. Verder niet zoveel mis met VVV away.
Dank! Ik kijk er naar uit :D
Er zijn er nu 75 kaarten verkocht, dat valt me wel tegen.
HEERENVEEN
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Deze wedstrijd valt precies buiten het transferwindow, ben dan ook erg benieuwd of JOR nu ineens Zeneli en Yuki gaat passeren. Deze spelers moesten spelen leek het wel, maar leveren maar matig spel.
Ik denk dat Rienstra bijvoorbeeld snel zijn basisplek zal afdwingen.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik zie nu Ajax tegen Dynami Kiev ook spelen met een versterkt middenveld waar bij Ziyech op papier rechtsbuiten is maar lekker mag zwerven.
Kunnen wij ook doen.
Laat Zeneli of Mihailovic maar op de bank en zet Rienstra erbij. Met een zwervende Yuki bijv.
Samen maken we de club sterk.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Floranus en Rienstra in de basis. Ik ben benieuwd.
oranjeboven
Jeugdspeler
Berichten: 5
Lid geworden op: 20-07-2011 18:47

Bericht door oranjeboven »

Streampje weten te vinden gelukkig http://www.eredivisiestreams.nl/2528/st ... ie-2018-2/

Hopen op een geniepige 1-2
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

0-1 Lammers. Klasse druipt er van dit doelpunt. Weet precies waar de goal staat. Échte spits. Gaan we nog veel plezier aan beleven.
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Ik vind het spel in de eerste helft wel lekker. Er wordt snel gecombineerd, er lijkt een idee achter te zitten. Goeie openingstreffer van Lammers, goeie spits is dat ;-)
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Lekkere en verdiende voorsprong. Ik vind Thorsby en Yuki erg goed op de tweede bal. Floranus heeft snelheid en voegt ook iets toe.

Zeneli zwakke schakel en ook Bulthuis vind ik toch kwetsbaar. Voorin loopt het nog stroef, omdat Vlap geen actie heeft en bij Zeneli lukt niets.

Toch staat er wel een collectief en de linies staan korter op elkaar.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

oranjeboven schreef:Streampje weten te vinden gelukkig http://www.eredivisiestreams.nl/2528/st ... ie-2018-2/

Hopen op een geniepige 1-2
Je kunt altijd iedere wedstrijd streamen op http://www.myp2p.biz

Inderdaad blij dat Lammers nu ook goeie goal heeft gemaakt. Hij heeft die bovendien zelf gecreëerd. Wat betreft Bulthuis: als die zo door blijft gaan met die overtredingen staat die binnen no time op 10 gele kaarten. Hoop 2de helft op wat wijzigingen.
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Rienstra beste man tot nu toe. Veel beweging en diepgang. Zeneli valt (weer) tegen. Iets meer lef aan de bal tonen en wat minder tikjes breed en deze is binnen..
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

pes5 schreef:Lekkere en verdiende voorsprong. Ik vind Thorsby en Yuki erg goed op de tweede bal. Floranus heeft snelheid en voegt ook iets toe.

Zeneli zwakke schakel en ook Bulthuis vind ik toch kwetsbaar. Voorin loopt het nog stroef, omdat Vlap geen actie heeft en bij Zeneli lukt niets.

Toch staat er wel een collectief en de linies staan korter op elkaar.
Niet helemaal eens wat betreft Thorsby. Gek genoeg bij hem al 2x gezien dat die wat staat te dromen. Yuki speeld goed, vind Rienstra tot dusver beetje onzichtbaar in balbezit. @Smitte: zijn loopacties in de diepte zorgen af en toe wel voor dreiging inderdaad. Floranus inderdaad prima!
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Hierboven ook al genoemd door pes5, Thorsby en Kobayashi zitten goed in de duels en veroveren veel. Middenveld staat goed, met Rienstra al aanjager op het middenveld met zijn diepgang. Goed en vooral zeer fijn om te zien.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Haal Thorsby er maar uit. Met geel op zak vind ik dat altijd veel te link.
Wolliepoly
Wereldspeler
Berichten: 1111
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Kon je op wachten helaas, we mogen hier geen 3 punten verspelen.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Had Hahn ook wel moeten hebben
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Wat zijn we toch verschrikkelijk kwetsbaar als we een beetje onder druk komen. Zorgwekkend dat er niets aan de verdediging is gedaan..
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Weet Olde Riekerink de angst uit de ploeg te krijgen wanneer ze onze druk komen te staan dan kan het best een redelijk seizoen worden. Lukt dit net als Streppel niet, dan krijgen we het zwaar.

Het blijft toch een fenomeen met onze juffertjes als er met pressie wordt gespeeld. Vergeten ze te voetballen, elke keer opnieuw. Psychologenvoer.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Wat is het niveau van de eredivisie gekelderd, de kansen die wij hier weggeven waren 5 jaar geleden doelpunten tegen geweest. Nou ja, toen gaf je deze kansen ook niet weg.
Het is maar een spelletje
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

vlqrt schreef:Wat is het niveau van de eredivisie gekelderd, de kansen die wij hier weggeven waren 5 jaar geleden doelpunten tegen geweest. Nou ja, toen gaf je deze kansen ook niet weg.
Je moet de euro ook niet meer terugrekenen naar de Gulden, dan ga je ook huilen. :wink:
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Zonde en onnodig.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Teleurstellend. En wat is die Zeneli ver teruggevallen.
The two most powerful warriors are patience and time.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Crash schreef: Je moet de euro ook niet meer terugrekenen naar de Gulden, dan ga je ook huilen. :wink:
Net mijn salaris teruggerekend, werd erg blij :twisted:

On-topic, 2 punten verloren doordat VVV een betere mentaliteit heeft. Dit had weinig met voetballend vermogen te maken en meer met een wedstrijdinstelling.
Het is maar een spelletje
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Satyr schreef:Zonde en onnodig.
Goed samengevat. Verder ook maar niet te veel woorden aan vuil maken ook.
Als je niet onder de druk kunt uit voetballen dan krijg je het tegen elke tegenstander moeilijk als ze de lange bal gaan spelen.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Een puntje er bij, kan belangrijk zijn aan het eind van de rit
Heb alleen tweede helft gezien, dat was niet best
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Er gaat gewoon erg veel fout. De linies sluiten totaal niet aan en er wordt niet compact gespeeld. Is toch wel bijzonder dat met name het middenveld steeds wordt overlopen terwijl wij in het gelukkige bezit zijn van wel 8 of 9 middenvelders.

Maar het keuken kampioen niveau middenveld van VVV met Post, van Ooijen en Seuntjens overloopt ons middenveld zelfs.

Ik denk dat het tijd wordt dat wij 4-4-2 gaan spelen want voor 4-3-3 hebben wij geen capabele spelers. Met name te zwak middenveld en geen buitenspelers. Dat zou toch ook de technische staf moeten zien ???
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Hamstra heeft ook dit seizoen laten zien niet meer dan middelmatig zijn functie te bekleden, maar ik acht Olde Riekerink er wel toe in staat om een team te smeden dat wat stabieler is dan het Heerenveen van vorig jaar. Een plek rond 10-12 op de ranglijst moet haalbaar kunnen zijn, ondanks het gebrek aan ingekochte doelpunten.

Ik vind Rienstra en zeker Lammers overigens prima versterkingen, dus het is niet állemaal slecht.
Plaats reactie