vv Katwijk - sc Heerenveen Beker (0-1 n.v.)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Ze moeten hun diep schamen, het stadion zal leger en leger worden.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

vlqrt schreef: Ben bang dat de gifbeker nog lang niet leeg is, vandaag een lange wedstrijd werkt door naar komend weekend.
Dat extra half uurtje geloof ik niks van. Dat zit em tussen de oren. Kwalitatief gewoon rechterrijtje. Tot de winter sprokkelen en hopelijk dat er wat spelers vertrekken en dan graag nog goede gerichte aankopen zodat we toch nog in het linkerrijtje eindigen
Gebruikersavatar
Sfeer
Bankzitter
Berichten: 207
Lid geworden op: 23-02-2010 16:59

Bericht door Sfeer »

SCHAAM JE KAPOT! Morgen ouderwets straftraining.
Let's go fucking mental
Liefhebber van casual football culture
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Sfeer schreef:SCHAAM JE KAPOT! Morgen ouderwets straftraining.
Niet zo negatief, we hebben zelfs een keer de nul gehouden! 8)
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Mensen vergeten dat we tegen de kampioen (van de amateurs) hebben gewonnen, toch een knappe prestatie!

Wees toch blij dat we winnen, het is immers de beker..
HEERENVEEN
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Een overwinning dichter bij de Kuip, nog 4 hordes te gaan.
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Sfeer schreef:SCHAAM JE KAPOT! Morgen ouderwets straftraining.
Wegens omstandigheden heb ik de wedstrijd niet live kunnen volgen (danwel via de radio, Feanonline of het forum), maar ik schrok me kapot toen ik deze reactie zag. Ik dacht echt even dat we twee tegendoelpunten hadden gekregen na het doelpunt van Lammers...
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Nou we zijn door. Dat is uiteindelijk wat telt en als we de beker winnen praat niemand er meer over. Wishful thinking... Proost :stan:
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Fladian schreef: Wegens omstandigheden heb ik de wedstrijd niet live kunnen volgen (danwel via de radio, Feanonline of het forum), maar ik schrok me kapot toen ik deze reactie zag. Ik dacht echt even dat we twee tegendoelpunten hadden gekregen na het doelpunt van Lammers...
Tegenwoordig moet de vlag uit bij een gestolen punt tegen Excelsior en een 0-1 in de 117e mjnuut tegen amateurs. Wat is er met mijn club gebeurd??
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

117 minuten nodig om een goal te prikken tegen amateurs...
Blij dat deze pot niet op tv was.
Zeg maar niks!
edaluz
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 02-01-2008 19:49
Locatie: de hoofdstad

Bericht door edaluz »

Smitte schreef: Tegenwoordig moet de vlag uit bij een gestolen punt tegen Excelsior en een 0-1 in de 117e mjnuut tegen amateurs. Wat is er met mijn club gebeurd??
Dat zegt Fladian toch niet, dat de vlag uit moet? Hij reageert op de reacties hier van personen die zeggen dat het een schande is dat we maar met 0-1 hebben gewonnen na verlenging. Hij is iets gematigder (ikzelf overigens ook). Iedereen mag zo negatief zijn als hij/zij wil, maar zet mensen die het niet zo uiterst treurig vinden als bijv. jijzelf niet meteen neer als iemand die vindt dat de 'vlag uit moet na een 0-1 overwinning'. Maakt het discusseren hier ook niet leuker.

Ik vind dit resultaat overigens ook teleurstellend en het voetbal heel matig, echter het is en blijft bekervoetbal. Voor zo'n pot weten (semi)amateurs zich altijd geweldig op te laden. Zie de resultaten in Engeland, jaarlijks gigantische verrassingen in de FA Cup. Zie Club Brugge gister. Zie Vitesse vorig jaar en ga zo maar door.
want morgen wordt alles anders
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Smitte schreef:Tegenwoordig moet de vlag uit bij een gestolen punt tegen Excelsior en een 0-1 in de 117e mjnuut tegen amateurs. Wat is er met mijn club gebeurd??
Ik ben absoluut niet helemaal gelukkig dat het 'maar' 0-1 is geworden, maar ik hield er wel rekening mee. Katwijk is helemaal geen gemakkelijke ploeg om van te winnen en wij spelen zo matig dat we van iedereen kunnen verliezen. Desondanks ben ik opgelucht dat we tenminste hebben gewonnen.

Maar je moet begrijpen, als je helemaal niks van de wedstrijd hebt meegekregen en de eerste paar teksten die je leest deze zijn, en in deze volgorde:
Feanfan 1 schreef:0-1 eindelijk Lammers
HVNFL schreef:Hehe :) :roll:
We gaan die beker winnen!
Raider schreef:Ze moeten hun diep schamen, het stadion zal leger en leger worden.
Feanfan 1 schreef:Dat extra half uurtje geloof ik niks van. Dat zit em tussen de oren. Kwalitatief gewoon rechterrijtje. Tot de winter sprokkelen en hopelijk dat er wat spelers vertrekken en dan graag nog goede gerichte aankopen zodat we toch nog in het linkerrijtje eindigen
Sfeer schreef:SCHAAM JE KAPOT! Morgen ouderwets straftraining.
...en ik op dat moment nog niet de volgende post, van HVNFL had gelezen, dan moet je je toch kunnen voorstellen dat ik mij helemaal de pleuris schrik.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Speel deze pot nog 10x en je wint 10x met 0-3/1-3. Nu een keer na verlenging met 0-1, volkomen verdiend ook nog. Maar het is dus crisis... :roll:
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Satyr schreef:Speel deze pot nog 10x en je wint 10x met 0-3/1-3. Nu een keer na verlenging met 0-1, volkomen verdiend ook nog. Maar het is dus crisis... :roll:
Het gaat mij niet zo zeer om deze pot alleen.
Het seizoen is nog niet zo heel lang onderweg, maar ik heb nog geen wedstrijd gezien waarin Heerenveen als 1 team op het veld stond en waarin er goed gevoetbald werd met ook echt een idee erachter.
Ik zie los zand, het wil niet knokken (voor elkaar) en men doet maar wat.
Ik voorzie een lang seizoen waarin we ons nog vaak zullen ergeren en een eind klassering midden in het rechterrijtje.
Zeg maar niks!
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Schrikbarend hoe stil het Heerenveen vak/gedeelte was. Na de 30ste minuut heb ik niks meer gehoord (behalve in de 70ste minuut toen we een paar goede acties en corners hadden).
Heerenveen fan in Leiden
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Vorig jaar zijn ze kampioen geworden,is dat de promotieregeling begin van het seizoen werd afgeschaft anders hadden ze gewoon in de eerste divisie gespeeld,en de grotere amateurclubs hebben meer te besteden dan clubs als Dordrecht Helmond sport e.d.
Vitesse en Zwolle winnen ook met moeite alleen dan tegen clubjes die op het niveau van Buitenpost spelen is het daar dan ook meteen crisis??
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Clubs als vv Katwijk laden zich al weken en weken op voor het duel tegen ons. Ze willen er echt alles aan doen om een club als de onze het heel erg lastig te maken. Met heel veel inzet en enthousiasme lukte dat dan ook aardig. Die motivatie hebben ze dan ook eenmalig en wij moeten er maar mee dealen. Uiteindelijk winnen we gewoon, ook terecht.
Samen maken we de club sterk.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

hhage schreef:Vorig jaar zijn ze kampioen geworden,is dat de promotieregeling begin van het seizoen werd afgeschaft anders hadden ze gewoon in de eerste divisie gespeeld,en de grotere amateurclubs hebben meer te besteden dan clubs als Dordrecht Helmond sport e.d.
Vitesse en Zwolle winnen ook met moeite alleen dan tegen clubjes die op het niveau van Buitenpost spelen is het daar dan ook meteen crisis??
Zo is het maar net. Op naar de volgende horde op weg naar de finale!
Gebruikersavatar
Sjoerdbokje
Invaller
Berichten: 482
Lid geworden op: 17-02-2010 10:26

Bericht door Sjoerdbokje »

Tijdens Zwolle en Vitesse hebben de jongens toch echt wel weten te knokken
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Sjoerdbokje schreef:Tijdens Zwolle en Vitesse hebben de jongens toch echt wel weten te knokken
Ja natuurlijk, het is één en al (negatief) papagaaiengeleuter hier. Feyenoord thuis was natuurlijk klote, maar toen de 1-4 viel, zag je wel dat ze het echt wel kunnen. Heracles schiet 6x op doel en scoort 5x. Natuurlijk is dat heel slecht, maar hoe vaak gebeurd dat in een seizoen?
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Hoe vaak 5-3 verlies voorkomt? Tot nu toe al 2x Satyr!
Het gaat niet alleen om de slechte pot tegen katwijk.
Het hele seizoen is echt al waardeloos!
Blijf allemaal maar lekker de optimist uithangen.
Er is geen enkel teken om aan te nemen dat het de komende wedstrijden beter gaat worden.
Er zit geen verbetering in en het is geen team.
Maar goed, schrijf mij maar af als negatieveling.
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Laten we vooral lekker gaan klagen hoe kut het is en dan gaan wijzen dat het vervolgens niet beter gaat.

Als je op je werk de hele tijd hoort hoe slecht het gaat, ga jij daar beter van werken? Denk daar even aan op de tribune, spelers gaan nou echt niet beter spelen als ze constant maar horen hoe slecht het wel niet is. Er is een heel groot middenstuk tussen uitfluitten en toejuichen. Ga daar zitten met je mening en niet in de lijfspreuk van onze bovenburen (Ut is niks, ut wudt niks en ut sal oek nooit wat wurde)
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Misschien gewoon accepteren dat wij tussen plek 11 en 15 horen en er alles aan moeten doen, ook als supporters, dat het geen strijd tegen degradatie wordt. Want op deze manier kan dat zomaar. De vette jaren zijn al even over en we zijn niet meer dan een matige middenmotor. Kwestie van accepteren dat Europees voetbal geweest is en dat het wel weer even zal duren voor het zover komt.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Satyr schreef:Laten we vooral lekker gaan klagen hoe kut het is en dan gaan wijzen dat het vervolgens niet beter gaat.

Als je op je werk de hele tijd hoort hoe slecht het gaat, ga jij daar beter van werken? Denk daar even aan op de tribune, spelers gaan nou echt niet beter spelen als ze constant maar horen hoe slecht het wel niet is. Er is een heel groot middenstuk tussen uitfluitten en toejuichen. Ga daar zitten met je mening en niet in de lijfspreuk van onze bovenburen (Ut is niks, ut wudt niks en ut sal oek nooit wat wurde)
Ik zal nooit uitfluiten, al mogen ze best eens weten dat het op moment gewoon kut is.
Die gasten verdienen zat geld om eens wat kritiek te krijgen hoor.
Daarbij zeg ik ook niet dat het nooit wat zal worden, ik zeg alleen dat er wel wat moet veranderen voordat het wat wordt!
En dat mag op dit forum, want een forum is om te discussiëren en je mening te ventileren.
Ik vind gewoon dat wij als supporters/toeschouwers (hoe je wil) in vergelijking met andere clubs altijd veel te tam zijn.
Ik zeg heus niet dat we mensen moeten opwachten of wat er ook allemaal in Grunn gebeurd is, maar een keer een spandoek of een statement is echt niet verkeerd (op ludieke wijze kan het ook, bijvoorbeeld de verhuisdozen voor het stadion destijds).
Ik roep ook niet dat er iemand weg moet o.i.d. (al is dat misschien beter), maar er moet iets anders.
Wij hebben geluk dat we net wat meer puntjes hebben dan Groningen en dat we in minuut 117 wel scoren tegen Katwijk.
Anders zaten wij in het zelfde schuitje als hun, was het hier ook crisis, etc etc.
Nu is het nog geen crisis, maar we moeten niet denken dat het allemaal wel meevalt...
Zeg maar niks!
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Frisian Viking schreef:Misschien gewoon accepteren dat wij tussen plek 11 en 15 horen en er alles aan moeten doen, ook als supporters, dat het geen strijd tegen degradatie wordt. Want op deze manier kan dat zomaar. De vette jaren zijn al even over en we zijn niet meer dan een matige middenmotor. Kwestie van accepteren dat Europees voetbal geweest is en dat het wel weer even zal duren voor het zover komt.
Een Heracles, Zwolle, Willem II, ADO, NAC halen niet zomaar een Yuki, Rojas, Zeneli, Mihajlovic (dan heb ik het vooral over de kosten van die vier doordat ze niet uit EU komen of en niet over de kwaliteiten) of huurling van Real Madrid binnen. Ook Hahn of Rienstra zijn voor die clubs onhaalbaar. Er zit echt nog wel een gat tussen die ploegen en ons hoor. En dat zijn allemaal matige middenmoters. Wij zitten daar gewoon boven, en onder AZ (doet het ondanks een kleiner stadion geweldig), Utrecht en Vitesse (geld van buitenaf, lastig concurreren). Volgens mij zullen we eerder moeten accepteren dat een aantal van de eerder genoemde ploegen meer uit minder geld haalt dan wij op dit moment. Daar zit ook juist de frustratie in volgens mij. Dan kan het aan twee dingen liggen: Of de trainer/speler zelf haalt er niet genoeg uit (Zeneli zou bijvoorbeeld beter moeten kunnen) of de technisch directeur haalt dure spelers ergens vandaan die je ook, van hetzelfde niveau, uit Nederland/EU had kunnen halen (de Yuki's lopen hier ook wel rond). Het zal een combinatie zijn. Onze basiself is voor 80 tot 90% nog steeds hetzelfde, terwijl wel duidelijk werd dat dat elftal flink opgeschoond moest worden vorig jaar. Je had de kans om dat deze zomer met een schone lei te beginnen, maar nu men weer Zeneli hopeloos ziet spelen en Yuki nog steeds de slappeling blijkt te zijn die hij al was, wordt het chagrijn van vorig jaar bijna meteen weer opgepakt. Jongens als Bruijn krijgen daardoor ook geen kans. Daarbij is het ook niet gek dat het salarishuis vol zit met negen man voor slechts drie posities, terwijl we op beide backs kwaliteit te kort komen.
Plaats reactie