12-5-2018 Utrecht - sc Heerenveen: (1e ronde playoffs, 2-1))

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 17-05-2018 20:19

Hansen
0
Geen stemmen
Dumfries
1
7%
Høegh
2
14%
Bulthuis
0
Geen stemmen
Pierie
0
Geen stemmen
Kobayashi
0
Geen stemmen
Thorsby
0
Geen stemmen
van Amersfoort
0
Geen stemmen
Ghoochannejhad
0
Geen stemmen
Zeneli
0
Geen stemmen
Veerman
0
Geen stemmen
van der Steen
2
14%
Hornkamp
3
21%
Rojas
6
43%
 
Totaal aantal stemmen: 14

pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Over een half uurtje zijn we verlost van Streppel & co. Misschien kan hij Thorsby, Van Amersfoort, Veerman en al die andere zwakke lieden meenemen naar z'n volgende club. Jurgen, bedankt voor twee waardeloze seizoenen en een halfleeg stadion!
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Deze TS lijkt er constant niet in te slagen om spelers te motiveren voor een wedstrijd. Bij elke gelijke stand deze competitie, doen ze rustig aan. Wederom zit er totaal geen winnaarsmentaliteit in deze ploeg. Het blijven 11 ideale schoonzonen, waar geen duel mee gewonnen wordt.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Misschien maar beter ook dat we er tegen Utrecht uitvliegen. Tegen Vitesse zijn we helemaal kansloos, dus bespaart ons twee keer een 4-0 nederlaag
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Ik ben ook serieus benieuwd hoeveel duels Veerman gewonnen heeft vanavond. Dat aantal ligt volgens mij ook zeer laag
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Liever Veerman dan Reza die 20x per wedstrijd buitenspel loopt.
Reza gaat sowieso weg in de zomer en Veerman denk ik ook wel
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Ik ga bij de volgende thuiswedstrijd in het nieuwe seizoen met de pet langs. Allemaal even wat inleggen, kan ik types als Pelle en Thorsby een zak duiten meegeven. Zijn we daar weer van af. Misschien dat BK anders nog interesse heeft? Hij mag Pelle zo hebben.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Streppel en team. Schaam je.
Heerenveen fan in Leiden
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Feanfan 1 schreef:Liever Veerman dan Reza die 20x per wedstrijd buitenspel loopt.
Reza gaat sowieso weg in de zomer en Veerman denk ik ook wel
Uiteindelijk vind ik het allebei lood om oud ijzer...
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Je kunt beter met 4-3 naar Utrecht dan met 3-0.... :lol:
Is er ooit een dommere uitspraak geweest?

Graag de bezem door deze selectie en sraf!
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Het zal toch niet :P
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2447
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Lekker op z'n Duits met een gelijkspelletje? :P

Wel Rojas btw, waarom zat die ook alweer te banken?
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1115
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Straks nog 2 wedstrijden afzien zeker :-(
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Zet Hornkamp dan ook in de spits als je hem brengt...
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Smitte schreef:Zet Hornkamp dan ook in de spits als je hem brengt...
Reza ook niet dus dat is geen reden.
nou nou
Goran Popov
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 28-04-2013 18:36

Bericht door Goran Popov »

Bij deze ene kopbal van Hornkamp zie je dat hij een betere spits is dan Reza is, is geweest en ooit zal zijn.

Ik kook gewoon. Wát een onkunde bij Streppel en de staf. Debielen.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2447
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Goran Popov schreef:Bij deze ene kopbal van Hornkamp zie je dat hij een betere spits is dan Reza is, is geweest en ooit zal zijn.

Ik kook gewoon. Wát een onkunde bij Streppel en de staf. Debielen.
Het is bijna voorbij gelukkig.
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Wat je er ook allemaal van kunt zeggen deze 2 wedstrijden tegen Utrecht in de playoffs dat is wat Heerenveen nu zo mooi maakt. Ik heb er van genoten. Reclame voor Heerenveen.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Over en uit. Kunnen wij ons niet met zijn allen vacant stellen voor hoofdtrainer?
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1115
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Ik heb toch 2 lichtpuntjes gezien:

- Hornkamp
- het vertrek van Streppel
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Einde seizoen. Utrecht blij, kunnen ze er in de 1e ronde weer uit tegen Luxemburgse ploeg....Wij zijn nog verrassend teruggekomen. Maar hebben het weggegeven woensdag tegen 10 man. Maar dat was een plannetje van Reza.
Goran Popov
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 28-04-2013 18:36

Bericht door Goran Popov »

Peter schreef:Wat je er ook allemaal van kunt zeggen deze 2 wedstrijden tegen Utrecht in de playoffs dat is wat Heerenveen nu zo mooi maakt. Ik heb er van genoten. Reclame voor Heerenveen.
Ik kan persoonlijk zeer slecht tegen dit soort reacties.

2 wedstrijden is veel te weinig. Met Hornkamp in de spits, Rojas op rechts en Bruijn op het middenveld heb het hele seizoen een vol stadion en zouden we minstens de finale van de playoffs halen.

Het is gewoon heel triest. We hebben met zijn allen de club niet aan het verstand kunnen brengen om de dingen anders te doen. We hebben gefaald. Streppel en co hebben veel te lang aan mogen rommelen, ten koste van ons. We hebben het allemaal maar laten gebeuren onder onze neus.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ah, nu is Hornkamp ineens de man? Heeft naast 1 kopbal alleen maar balverlies geleden hoor.
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

loop niet te klesten joh. Dit waren gewoon 2 goede wedstrijden waar alles in zat. Het had ook de andere kant uit kunnen vallen. Ik kan niet tegen dit soort reacties, altijd negatie nooit goed. Altijd iets om te zeuren, nooit iets positief zien en alleen zich zelf kunnen horen blèren.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1115
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Kun je nagaan dat dat al het sentiment is tov Reza en Veerman, dat zegt toch wel wat denk je biet?
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Silver

Bericht door Silver »

Wolliepoly schreef:Ik heb toch 2 lichtpuntjes gezien:

- Hornkamp
- het vertrek van Streppel
- het was in ieder geval niet zo kansloos als vorig jaar.

Van te voren door velen voorspeld dat het lastige pot zou worden nadat je thuis een 3-0 voorsprong weggeeft (hoe ongelukkig die goals ook zijn). In een ideale wereld speel je elke wedstrijd zoals de eerste helft vorige week, maar ja dat is wishful thinking.
Ook al lijkt het door het laatste kwartier nog heel wat, over de hele wedstrijd kun je nou niet zeggen dat er een team stond die ten koste van alles de finale wou bereiken. Utrecht de betere vandaag en als je een 3-0 achterstand met 10 man om kunt buigen tot 3-3 dan gaat het betere team naar de finale.

Einde seizoen, nu staat er ook weer leuke periode voor de deur met allerlei geruchten over nieuwe trainer en spelers.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Peter schreef:loop niet te klesten joh. Dit waren gewoon 2 goede wedstrijden waar alles in zat. Het had ook de andere kant uit kunnen vallen. Ik kan niet tegen dit soort reacties, altijd negatie nooit goed. Altijd iets om te zeuren, nooit iets positief zien en alleen zich zelf kunnen horen blèren.
Klopt. Rules is weer eens te negatief. We hadden vandaag gewoon ook weer kunnen winnen. Dit Utrecht was echt geen wonderploeg.
De opstelling klopte alleen weer eens niet.
Hoezo met Reza spelen ? Had Rojas liever meteen in de basis willen zien en Reza op de bank.
Samen maken we de club sterk.
Goran Popov
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 28-04-2013 18:36

Bericht door Goran Popov »

Ik heb ook niet overal een antwoord op en ik heb er vrede mee dat jullie me negatief vinden, maar door zo'n instelling houden we dit gekloot lekker in stand.

Naar iets constructievers: hoe kunnen we ervoor zorgen dat zo'n situatie in de toekomst voorkomen wordt? Iedereen zag dat het mis was, maar we hebben de club er niet van kunnen overtuigen. Als de trainer, de technische staf én degenen die voorgenoemde poppetjes aanwijzenhet geen van allen zien staan we gewoon machteloos.

Ik overweeg serieus de club te benaderen om een functie te vervullen. Ik hoef er niet voor betaald te krijgen. Als we de club maar niet kwijtraken.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Misschien kunnen we met elkaar even afspreken dat we heel positief gaan doen nu. We zijn beter dan Utrecht, hebben een 3-1 weggeven thuis tegen 10. Zij misten hun beste 3 spelers...Maar het waren 2 geweldige wedstrijden!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Heerenveen rules schreef:Misschien kunnen we met elkaar even afspreken dat we heel positief gaan doen nu. We zijn beter dan Utrecht, hebben een 3-1 weggeven thuis tegen 10. Zij misten hun beste 3 spelers...Maar het waren 2 geweldige wedstrijden!
heb jij er dan niet van kunnen genieten ? Het was toch eindelijk wat avontuurlijker allemaal ?
De wedstrijd van vandaag speel je tegen Fc Utrecht zonder hun beste spelers Ayoub, Labyad. Ook Klich deed niet mee.
Kom op dan moet je toch winnen. Zijn wij in principe beter. Maar dan moet je wel de juiste spelers opstellen.
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik ben er van overtuigd dat wij daar vandaag hadden gewonnen als we met Rojas en Vlap/Bruijn waren begonnen ipv Reza en van Amersfoort. Ik kan niet genieten als we verliezen. Wel als er geen mogelijkheden waren en het verdiend was. Maar Utrecht heeft een heel matig elftal en wij hebben het zelf weggegooid.
Plaats reactie