12-5-2018 Utrecht - sc Heerenveen: (1e ronde playoffs, 2-1))

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 17-05-2018 20:19

Hansen
0
Geen stemmen
Dumfries
1
7%
Høegh
2
14%
Bulthuis
0
Geen stemmen
Pierie
0
Geen stemmen
Kobayashi
0
Geen stemmen
Thorsby
0
Geen stemmen
van Amersfoort
0
Geen stemmen
Ghoochannejhad
0
Geen stemmen
Zeneli
0
Geen stemmen
Veerman
0
Geen stemmen
van der Steen
2
14%
Hornkamp
3
21%
Rojas
6
43%
 
Totaal aantal stemmen: 14

Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Na die 3 goals tegen afgelopen week binnen no time wist ik het al. Hoop heb je altijd maar je moet wel realistisch blijven. Als je thuis zo gemakkelijk 3 goals weggeeft verdien je het ook niet (meer).

Ik ben blij dat het einde Streppel is en ik hoop dat ie er een paar meeneemt naar zijn volgende klus.
Veerman Reza Pierie Amersfoort Thorsby is allemaal middelmaat.
Er valt Veel te zeggen over Streppel. Maar uiteindelijk nog meer over het technisch onverstand wie deze knuppel heeft aangesteld. Twee jaar voetbalplezier hebben ze naar de kloten geholpen, bij mij althans.
Hartelijk dank daarvoor. Prutsers.
Miereneukert!
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Amen paparazzi!
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Heerenveen rules schreef:Ah, nu is Hornkamp ineens de man? Heeft naast 1 kopbal alleen maar balverlies geleden hoor.
Wat had jij dan verwacht in een team van los zand, een hattrick? Niemand heeft het er over dat hij de man is. Hij is alleen wel een lichtpuntje t.o.v de andere 2. Geloof van mij dat hij voor ons een prima spits is wanneer er met fatsoenlijke buitenspelers gespeeld wordt in plaats van 3 centrumspitsen en een verdedelde linkermiddenvelder op LV. Hij durft i.t.t Henk wel een bal vol op goal te koppen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

mooi zo einde seizoen.
Nu opruimen en opnieuw beginnen.
Nu doorselecteren (doke, reza, yuki, torsby, veerman en streppel) en opnieuw veginnen.
Wij zijn Heerenveen.
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Weer een seizoen die je snel wilt vergeten, ik hoop dat dat volgend jaar eens veranderd
HEERENVEEN
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Mackan68 schreef:[
Wat had jij dan verwacht in een team van los zand, een hattrick? Niemand heeft het er over dat hij de man is. Hij is alleen wel een lichtpuntje t.o.v de andere 2. Geloof van mij dat hij voor ons een prima spits is wanneer er met fatsoenlijke buitenspelers gespeeld wordt in plaats van 3 centrumspitsen en een verdedelde linkermiddenvelder op LV. Hij durft i.t.t Henk wel een bal vol op goal te koppen.
Ik had niks verwacht. Ik zie dat hier staat dat Hornkamp erin had gemoeten in de basis. Op basis waarvan? Zooo opportunistisch op basis van 1 kopbal.....
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

FeanYme schreef:Weer een seizoen die je snel wilt vergeten, ik hoop dat dat volgend jaar eens veranderd
Ach, het kan alleen maar vooruit nu.
Zelfs met een Maurice Steijn, Petrovic etc. als nieuwe trainer kan het niet minder worden.
Samen maken we de club sterk.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Utrecht heeft een betere en bredere selectie. Jongens als Emanuelson en Labyad zijn grootverdieners en hebben wat extra kwaliteiten. Het is dan toch wat makkelijker met zo'n suikeroom (die Vitesse overigens ook heeft, zie bv Mount en Matavs). Toch hebben we Utrecht laten ontsnappen, met name natuurlijk in het thuisduel. Uiteindelijk is het 5-5 en zat het, afgezien van wat meer kwaliteit, bij Utrecht ook wat meer mee.

Achterin staat het wel, voor Dumfries moeten we zorgen dat we flink cashen mocht hij gaan.
Hornkamp komt er volgens mij aan. Naast hem een goede spits halen. Aardige vleugelspelers hebben we wel.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Stiffie schreef:Utrecht heeft een betere en bredere selectie. Jongens als Emanuelson en Labyad zijn grootverdieners en hebben wat extra kwaliteiten. Het is dan toch wat makkelijker met zo'n suikeroom (die Vitesse overigens ook heeft, zie bv Mount en Matavs). Toch hebben we Utrecht laten ontsnappen, met name natuurlijk in het thuisduel. Uiteindelijk is het 5-5 en zat het, afgezien van wat meer kwaliteit, bij Utrecht ook wat meer mee.

Achterin staat het wel, voor Dumfries moeten we zorgen dat we flink cashen mocht hij gaan.
Hornkamp komt er volgens mij aan. Naast hem een goede spits halen. Aardige vleugelspelers hebben we wel.
Van die extra kwaliteiten heb ik in vier wedstrijden tegen Utrecht dit seizoen wel heel weinig gezien. Gister leek het van beide kanten ook weer niet op voetbal. Paste helemaal in dit Eredivisie seizoen, die qua vermaak en geleverde kwaliteit echt een van de minste was van de laatste jaren, en dan heb ik het niet alleen over Heerenveen, maar ook over de rest. Gelukkig vergissen de play-offs veel.
DimitriSCH
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 07-02-2018 11:31

Bericht door DimitriSCH »

Iedereen zag dat Rojas en Bruin in de basis hoorden. Behalve Streppel.

Laf voetbal, zonder lef. Bah.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Heerenveen rules schreef:
Ik had niks verwacht. Ik zie dat hier staat dat Hornkamp erin had gemoeten in de basis. Op basis waarvan? Zooo opportunistisch op basis van 1 kopbal.....
Ik ben er van overtuigd dat wij daar vandaag hadden gewonnen als we met Rojas en Vlap/Bruijn waren begonnen ipv Reza en van Amersfoort.
En jij had het erover dat er met Vlap of Bruijn gewonnen was. Op wat voor basis is dat dan? Vlap deed zowat alles verkeerd in de laatste wedstrijd die hij speelde. En in de wedstrijden ervoor heeft hij ook geen potten kunnen breken, helaas. Hornkamp heeft goede statistieken over het hele seizoen. Daar baseren mensen hun mening op dat hij eerder en vaker zijn kans had moeten krijgen bij falen van zowel Reza als Veerman. Er is niemand die stelt dat hij de man is op basis van 1 kopbal. Je trekt nogal vreemde conclusies. Daarnaast schijn je er plezier uit te halen om overal commentaar op te hebben, maar je eigen ideeën zijn ook alles behalve realistisch.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Streppel kondigde aan om met spelers te gaan spelen die bereid waren er voor te vechten. Ik snap daarom nog steeds niet wat hij dan in beide duels met Reza in de basis deed. Hieruit blijkt maar weer dat je bovenstaande in perspectief moet bekijken, hij stelde zoals gewoonlijk zijn favoriete speler(s) weer op maar op basis waarvan?
scheerenveen.supporterswereld.nl
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Voor de laatste keer: stemmen maar!
Plaats reactie