06-05-2018: sc Heerenveen - Feyenoord (2-3)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 09-05-2018 23:51

Hansen
0
Geen stemmen
Dumfries
4
15%
Høegh
2
7%
Bulthuis
0
Geen stemmen
Woudenberg
2
7%
Kobayashi
0
Geen stemmen
Thorsby
2
7%
Vlap
0
Geen stemmen
Rojas
0
Geen stemmen
Zeneli
0
Geen stemmen
Ghoochannejhad
0
Geen stemmen
Bruijn
15
56%
Schmidt
2
7%
Veerman
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 27

Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

06-05-2018: sc Heerenveen - Feyenoord (2-3)

Bericht door Feanfan 1 »

Volgende week zondag de laatste wedstrijd van de reguliere competitie. Het moet raar lopen wil Heerenveen de play-offs niet halen. Zelf speel je tegen Feyenoord waar niks meer op het spel staat en de concurrenten PEC Zwolle en ADO Den Haag hebben best een lastig uitduel. Kan me best voorstellen dat ons duel tegen Feyenoord op een gegeven moment een salonremise wordt. Qua doelsaldo worden we waarschijnlijk toch niet ingehaald door PEC Zwolle en/of ADO Den Haag.

Tevens is de Speler van het Jaar verkiezing en zullen de thuisvakken ongetwijfeld weer vol zitten met Feyenoorders :twisted:
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Speler van het jaar is voor mij Dumfries. Ik vrees trouwens dat hij gewoon weggekocht gaat worden deze zomer...
Samen maken we de club sterk.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

De kaartverkoop voor Feyenoord-supporters voor het uitvak verloopt uitsluitend via Feyenoord. Wij zullen op voorhand geen Feyenoord-supporters weren van thuisvakken. Wel zullen wij actief aandacht vragen voor supportersbeleving in ons Abe Lenstra stadion, zo ook voor zichtbare clubuitingen van de bezoekende club. Wij zullen strikter optreden tegen gedragingen die niet binnen onze gastvrijheid passen. Dit op alle tribunes, ook de hoofdtribune.

sc Heerenveen hecht veel waarde aan gastvrijheid en toegankelijkheid, waarbij gedrag uiteraard leidend is. Aan die waarden houdt de club vast, omdat wij van mening zijn dat je voetbal op een respectvolle wijze met elkaar moet kunnen beleven. Uiteraard mag het nooit doorslaan, zodat het leidt tot een onprettig gevoel in ons stadion.
Wordt toch niks aan gedaan. Het stadion is toch 20% voor Feyenoord en die houden zich echt niet in
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Er zijn wel maatregelen genomen dit keer. Ook belooft de club dit keer wel op te treden tegen lui die provoceren:

‘De kaartverkoop voor Feyenoord-supporters voor het uitvak verloopt uitsluitend via Feyenoord. Wij zullen op voorhand geen Feyenoord-supporters weren van thuisvakken. Wel zullen wij actief aandacht vragen voor supportersbeleving in ons Abe Lenstra stadion, zo ook voor zichtbare clubuitingen van de bezoekende club. Wij zullen strikter optreden tegen gedragingen die niet binnen onze gastvrijheid passen. Dit op alle tribunes, ook de hoofdtribune.’
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Speler van het jaar is voor mij Dumfries, wat een killer was hij dit seizoen.
Ik ben benieuwd of ze het waarmaken dat ze de provocerende feyenoordsupporters tegenhouden, want zoals vorig seizoen kon echt niet!

Overigens bierontbijt & corteo van NN bij de Skoffel, vanaf 10:00 uur :stan:
HEERENVEEN
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Grote kans dat Gio een aantal beloften de kans geeft in deze voor Feyenoord niks betekende wedstrijd. Het wordt zondagmiddag in ieder geval prachtig weer. Een wedstrijd waarbij veel op het spel staat voor onze club. Ik verwacht een mooie wedstrijd waarin wij moeten en een aantal jeugdspelers van Feyenoord zich willen laten zien.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Ja klopt, Gio heeft al aangegeven dat er een ander team zal staan.
Dat wil nog niet zeggen dat het makkelijk wordt, want die gasten willen zich bewijzen.
Volgens mij hebben we aan een gelijkspelletje genoeg, dus een remise sluit ik niet uit.
Zeg maar niks!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wordt vast genieten! Middenveld Yuki-van Amersfoort-Thorsby waarschijnlijk. Top. De creativiteit druipt er van af.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Heerenveen rules schreef:Wordt vast genieten! Middenveld Yuki-van Amersfoort-Thorsby waarschijnlijk. Top. De creativiteit druipt er van af.
Yuki scoort gemiddeld een zesje. Vorige week een drie, dus dat wordt morgen een vette 9!! :D
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

0-1, daar gaan we weer...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

0-2, wat hebben we te zoeken in de play-offs?
Heerenveen fan in Leiden
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

Helemaal niks.. toch weer na het stadion en je dan weer de hele wedstrijd lopen ergeren.. het frustreert, het is niet om aan te Zien, en eerlijk gezegd.. heb er ook geen zin meer in dit seizoen. Dit elftal is verre van een elftal, los zand, en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Het is dat Zwolle na de winter alles verliest.. daardoor worden we die PO ingedrukt.. En dus tegen Utrecht, leuk ook.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Woudenberg knoeier, Berghuis gaat altijd naar binnen..
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Voor dit seizoen ben ik er wel klaar mee, blij dat het er op zit.
Van de laatste 6 tegengoals er 5 van buiten het strafschopgebied, hoe moeilijk is het om mee te lopen en je man voor je houden en niet laten schieten...
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Wat was dit slecht en dan speelt Feyenoord grotendeels nog met B-keus. Doelstelling wel gehaald, met behulp van onkunde van andere teams.
Nu de play-offs waar iedereen op nul begint. Utrecht is best te pakken en als VItesse een mindere dag heeft ook wel. Alhoewel, met Streppel als trainer...
Woudenberg en Reza, wat een drama
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Wederom heeft Streppel bewezen een groot motivator te zijn.... Wat ben ik blij dat de clubleiding het verstand hier op tijd is gaan gebruiken en dat dit gekut na 2 seizoenen stopt. Niet te geloven dat hij bij Willem2 5!!! jaar zo door mocht prutsen!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

Volgens mij zijn ze bij Heerenveen ook blij dat Streppel weggaat;
Blijf na de wedstrijd nog even zitten dan nemen we afscheid van twee trainers en een aantal spelers
.

Geen afscheid van Streppel gezien :lol: :lol:
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
CrazyArgos
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 22-04-2012 14:41
Locatie: Doezum

Bericht door CrazyArgos »

haha, bijzonder was dat he.
Denk dat ze bang waren voor, boe geroep. :lol:
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Stemmen maar weer!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

heerenveenown schreef:Volgens mij zijn ze bij Heerenveen ook blij dat Streppel weggaat;

Geen afscheid van Streppel gezien :lol: :lol:
Omdat dat volgens onze professor een signaal zou afgeven dat het seizoen er op zit. Ja, echt waar. Hij is écht geniaal! :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
kaaskop
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 18-07-2005 09:59
Locatie: Kollum

Bericht door kaaskop »

Klote wedstrijd.
Wel vond ik de begeleiding van het folksliet door de Glasblazers van uitmuntende kwaliteit.
Mee eens ?
Plaats reactie