29-04-2018: NAC Breda - sc Heerenveen (3-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 03-05-2018 21:16

Hansen
1
8%
Dumfries
0
Geen stemmen
Høegh
0
Geen stemmen
Bulthuis
0
Geen stemmen
Pierie
2
17%
Kobayashi
0
Geen stemmen
Thorsby
0
Geen stemmen
van Amersfoort
0
Geen stemmen
Rojas
4
33%
Zeneli
1
8%
Ghoochannejhad
0
Geen stemmen
Woudenberg
2
17%
Veerman
1
8%
Schmidt
1
8%
 
Totaal aantal stemmen: 12

Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Och Och een verdediger erin,,hoe bedenk je het.
Goran Popov
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 28-04-2013 18:36

Bericht door Goran Popov »

Zie ik nou goed dat ARBER ZENELI eruit wordt gehaald voor DOKE SCHMIDT bij een 3-0 ACHTERSTAND tegen een DEGRADATIEKANDIDAAT?

Kan iemand dit a.u.b. ontkrachten??
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Superbron schreef:Zo dat is een logische wissel... :shock:
Geniale zet, Streppel denkt al een seizoen vooruit. Gaat kennelijk naar NAC... :evil:
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Als Strepsel ballen had dan diende die vandaag zijn ontslag nog in. Paardenlul!
Miereneukert!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Niet druk om maken. Het leek even leuk met die serie van 5 wedstrijden, maar we zijn terug bij af.
Volgende week nederlaag incalculeren en hopen dat PSV en AZ hun plicht doen, zodat die 3 posities verschil er nog wel zijn ivm tv-gelden
En NAC blijft er in, hartstikke mooie club die er ook in hoort.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Psv laat het in Den Haag ook al lopen dus ik reken helemaal nergens meer op.
Miereneukert!
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Het is ook altijd hetzelfde bij de club. Na een paar leuke overwinningen knal je weer keihard onderuit. In de play-offs heb je tegen dit Vitesse ook vrij weinig te zoeken.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Schmidt voor Zeneli en na 12 minuten 2-0 achter tegen NAC. De trainer en selectie in een notendop.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Ik zie Pec niet bij Az winnen volgende week dus moet je nog een paar weken tegen die kop van Streppel aankijken. BLL!
Miereneukert!
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Wanvertoning. Schaam je diep Streppel met je Zeneli-Schmidt wissel. 8 zoutzakken in het veld, een keeper met een enorme off-day, en Zeneli + Rojas die nog proberen iets te doen. Inzet 0,0. Voetballes gekregen van een degradatiekandidaat. Typisch Heerenveen, paar wedstrijden winnen, vervolgd door dramatische wanvertoningen tegen onderkant Eredivisie ploegen.

Streppel, het is nu wel duidelijk dat je tactisch er geen reet van kan.
Heerenveen fan in Leiden
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Ik voelde de bui al een beetje hangen. Wat waren we weer gauw tevreden met een serie van vijf wedstijden ongeslagen (alsof dat zo bijzonder was gezien de tegenstand) en het feit dat de playoffs binnen handbereik waren (alsof dat het hoogste doel is in plaats van de minimaal verwachte prestatie). Vervolgens Daniel Hoegh die zegt dat vijfde of achtste hem niet uitmaakt... iemand hem verteld over de tv-inkomsten? En dan heb je nog de trainer die het middenveld zorgvuldig ontdoet van alle voetballend vermogen en een geblesseerde linksback opstelt.

Nu keihard terug op aarde. Hopelijk staan de heren volgende week weer met de juiste ambitie op het veld en bekent Streppel voor de zoveelste keer dit seizoen zijn ongelijk met de opstelling. Er is echt wel iets te halen in de playoffs; de andere teams overtuigen ook bepaald niet.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Maar als je het hele seizoen zo waardeloos presteert, dan heb je totaal geen PO verdient. En zo denken de spelers en de staf ook nog dat ze het aardig gedaan hebben. Het plezier in Heerenveen is mij dit jaar volledig ontnomen en met mij velen door het passieloze, trage breedtevoetbal
Het stadion is leger dan ooit, de kwaliteit van de spelers lager dan ooit en we hebben een trainer die er weinig van snapt. Uithuilen en opnieuw beginnen. Met heel veel nieuwe spelers. Vooral ons middenveld is zooooo beperkt.
Gebruikersavatar
Sfeer
Bankzitter
Berichten: 207
Lid geworden op: 23-02-2010 16:59

Bericht door Sfeer »

Wij hebben niks in de Play-Offs te zoeken laatstaan in Europa. Streppel zie ik het liefst vanavond nog vertrekken.
Let's go fucking mental
Liefhebber van casual football culture
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Sfeer schreef:Wij hebben niks in de Play-Offs te zoeken laatstaan in Europa. Streppel zie ik het liefst vanavond nog vertrekken.
Wat doet het er in godsnaam toe of je er wat te zoeken hebt? Omdat je het - misschien - wel eens niet kan halen? Wat een negativisme, zeg! Een wedstrijd terug was het nog hosanna en " we" hebben nog best een goede kans, gezien het programma. En verder: hebben ADO en PEC er dan wel iets te zoeken?
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

In mijn optiek is Europees voetbal samen met bekerwinst het mooiste wat je als supporter kan meemaken. Dus ook al is het onverdiend, speel je met 7 zwakzinnigen en heb je een achterlijke coach, zo lang dat gehaald wordt heb ik er uiteindelijk vrede mee.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Demster schreef:In mijn optiek is Europees voetbal samen met bekerwinst het mooiste wat je als supporter kan meemaken. Dus ook al is het onverdiend, speel je met 7 zwakzinnigen en heb je een achterlijke coach, zo lang dat gehaald wordt heb ik er uiteindelijk vrede mee.
Precies. Vind ik ook. Daarbij was het vertoonde spel de afgelopen wedstrijden niet onaardig. Daarom begrijp ik helemaal niets van de wedstrijd van vandaag.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

BK2007 schreef:Precies. Vind ik ook. Daarbij was het vertoonde spel de afgelopen wedstrijden niet onaardig. Daarom begrijp ik helemaal niets van de wedstrijd van vandaag.
Voetbal is een spel van geven en nemen. Het is niet verkeerd je dat te realiseren. Voetballers zijn collega's en vaak is er wel een bepaalde gunfactor, zonder dat deze echt wordt uitgesproken. Ik herinner me de competitiesluiting met wedstrijden tegen Groningen waar elkaar de (nodige) punten gegund werden. Ik herinner me een slotwedstrijd tegen Feijenoord waar na 60 minuten sprankelend voetbal de laatste 30 minuten letterlijk en figuurlijk door Heerenveenspelers de benen stil gehouden werden. NAC had deze punten zwaar nodig. Het verbaast mij niet. Daarom was het voor mij dan ook geen straf om geen tijd aan deze wedstrijden te besteden. Het is zoals het is en dat is voor de echte supporter soms moeilijk te accepteren.
Gebruikersavatar
Sfeer
Bankzitter
Berichten: 207
Lid geworden op: 23-02-2010 16:59

Bericht door Sfeer »

oldtimer schreef: Wat doet het er in godsnaam toe of je er wat te zoeken hebt? Omdat je het - misschien - wel eens niet kan halen? Wat een negativisme, zeg! Een wedstrijd terug was het nog hosanna en " we" hebben nog best een goede kans, gezien het programma. En verder: hebben ADO en PEC er dan wel iets te zoeken?
Misschien krijg je 1 awayday in een vaag Oostblokland en dan kan je gelijk weer naar huis. Natuurlijk is Europees voetbal geweldig maar er moet heel veel veranderen bij onze club.

En hosanna? Was ook totaal overtrokken.
Let's go fucking mental
Liefhebber van casual football culture
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Hosanna niet bij de fans, wel bij de club. Streppel zei na afloop dat we het vijf wedstrijden geweldig hadden gedaan. Kom nou toch! Daar zat de vreselijke 1-1 tegen Groningen tussen en de weggegeven winst tegen Utrecht. De winstpartijen waren ook maar deels onze verdienste: VVV is aan een vrije val bezig en ADO en Heracles hadden duidelijk een off-day. Men is veel te snel tevreden, van clubleiding tot trainer tot aanvoerder tot spelers. Dat gaat ten koste van de scherpte.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

AllardP schreef:Hosanna niet bij de fans, wel bij de club. Streppel zei na afloop dat we het vijf wedstrijden geweldig hadden gedaan. Kom nou toch! Daar zat de vreselijke 1-1 tegen Groningen tussen en de weggegeven winst tegen Utrecht. De winstpartijen waren ook maar deels onze verdienste: VVV is aan een vrije val bezig en ADO en Heracles hadden duidelijk een off-day. Men is veel te snel tevreden, van clubleiding tot trainer tot aanvoerder tot spelers. Dat gaat ten koste van de scherpte.
Ho, ho. Je moet dit wel in perspectief zien. Immers Schaars en Odegaard vielen plotseling weg. Dan doen ze het eigenlijk prima.
Dat het verval nu ineens tegen NAC zo groot is wel opmerkelijk.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Twee verdwaalde afstandsschoten en een standaardsituatie.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Goran Popov schreef:Zie ik nou goed dat ARBER ZENELI eruit wordt gehaald voor DOKE SCHMIDT bij een 3-0 ACHTERSTAND tegen een DEGRADATIEKANDIDAAT?

Kan iemand dit a.u.b. ontkrachten??
Binnen 12 minuten vliegen er 2 zondagschoten in. NAC krijgt vleugels, het publiek staat er vol achter en na de rust wordt het direct 3-0. Dat haalde meteen het laatste stukje weerstand er uit. Kansloze zaak. Misschien is het dan niet zo gek dat Streppel een extra verdediger inbrengt om een nog ( veel ) grotere afgang te voorkomen. Heerenveen had nog de hele middag kunnen doorvoetballen zonder te scoren. Een aanvallende wissel had niets meer teweeg gebracht.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

beetje misplaatste reacties over de wissel van Doke voor Arber. Vanaf minuut 1 hebben wij geen enkele minuut aanspraak gemaakt op een punt. Alle spelers speelden ver onder niveau en als kippen zonder kop. Met enige druk en strijd van de tegenstander weten ze gewoon domweg niet meer wat ze moeten. Yuki kan daar helemaal niet mee overweg, uberhaupt laat hij zich keer op keer verrassen. Valt al veel vaker op. Pieri zit momenteel in een dip, ach ons team is teveel van hetzelfde, net niet. we staan 3-0 achter, waarom nog meer tegendoelpunten oplopen? Zelf gingen we toch niet meer scoren.

Alleen in de basisopstelling gaat het keer op keer mis, Yuki hoort niet op het middenveld thuis, of heel ver naar voren. Waarom speelt Jordy Bruijn niet? Speelde gewoon goed. Maar keer op keer husselt hij de boel door elkaar. Denk je dat je een basisplaats hebt, sta je de wedstrijd er na er weer naast.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

TORCIDA schreef:beetje misplaatste reacties over de wissel van Doke voor Arber.
Ben ik niet helemaal met je eens. Er reisden 350 mensen mee naar Breda. Die gaan daar heen om het team te steunen om de winst binnen te slepen. Of als het hoofddoel niet haalbaar is om goals te zien van hun spelers. Doke ging zeker geen goal maken of ook maar iets van eer redden. Met een Mihajlovic heb je een speler op de bank zitten die dat met een individuele actie wel kan. En of het in een verloren wedstrijd nu 3, of 4-0 was geworden daar zouden die 350 mensen maling aan gehad hebben. Hoe verder je van je eigen goal af probeert te spelen.... Nou ja, je begrijpt me denk ik wel. Ik moet wel zeggen dat Doke het naar behoren heeft gedaan, maar het gaat om de insteek van slapjanus Streppel. Bij een al vaststaand verlies nog niet eens willen proberen om iets van eer te redden.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Streppel stelt veel te vaak zijn falende vrienden op. Waarom Yuki en Reza nog mogen spelen is een raadsel. Bruijn was inderdaad prima tegen Groningen en ik meen VVV. Waarom hij niet speelt voor Yuki is mij een raadsel. Yuki speelt als een oud wijf. Verliest elk duel. En Vlap wordt er ook maar in en uit gegooid. Elk team heeft een vaste 11. Streppel heeft nog steeds geen idee. Dan weer Zeneli op links, dan weer Vlap. Dan mag Pelle weer op 10, dan weer Vlap. Ineens staat Yuki hangend op rechts, dan weer Rojas. Totaal geen logica is er. Thorsby, Yuki, Pelle als middenveld. Hoe kom je erop?
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Satyr schreef:Twee verdwaalde afstandsschoten en een standaardsituatie.
Hier heb je een punt natuurlijk. Dan kun je aan de bak om terug te komen. Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
Streppel kiest dan voor een defensievere oplossing om een groter verlies te voorkomen. Een aantal supporters ziet dat dan weer als laf.
Samen maken we de club sterk.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Mackan68 schreef: Ben ik niet helemaal met je eens. Er reisden 350 mensen mee naar Breda. Die gaan daar heen om het team te steunen om de winst binnen te slepen. Of als het hoofddoel niet haalbaar is om goals te zien van hun spelers. Doke ging zeker geen goal maken of ook maar iets van eer redden. Met een Mihajlovic heb je een speler op de bank zitten die dat met een individuele actie wel kan. En of het in een verloren wedstrijd nu 3, of 4-0 was geworden daar zouden die 350 mensen maling aan gehad hebben. Hoe verder je van je eigen goal af probeert te spelen.... Nou ja, je begrijpt me denk ik wel. Ik moet wel zeggen dat Doke het naar behoren heeft gedaan, maar het gaat om de insteek van slapjanus Streppel. Bij een al vaststaand verlies nog niet eens willen proberen om iets van eer te redden.
Ik was er bij en we stonden wel een beetje voor paal, omdat het na een kwartier al een kansloze missie was. Zo'n wissel wil je dan niet zien als je meer dan 400 km moet reizen voor je clubje. We speelden sowieso al niet om te winnen, dus dit was de druppel waarschijnlijk. Exemplarisch was ook het trage halen van de bal door Hanssen in de slotminuten. Het doelsaldo kan best nog eens de doorslag geven, maar de echte wil om er nog iets van te maken, leek te ontbreken. Dat is wel extra frustrerend als je op die koude tribune in Breda staat. Overigens was het wel een fantastische sfeer daar van de thuissupporters, moet gezegd worden.
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Heerenveen rules schreef:Bruijn was inderdaad prima tegen Groningen en ik meen VVV. Waarom hij niet speelt voor Yuki is mij een raadsel.
Volgens mij is Bruijn geblesseerd, daardoor miste hij ook de kampioenswedstrijd van Jong Heerenveen
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Bruijn zat wel gewoon op de bank, dus ernstig zal het niet zijn geweest. Ik vind het wel een beetje storend dat die jongen na twee prima wedstrijden wordt geslachtofferd, terwijl Yuki zo ongeveer elke week ongestraft mag falen. Om over Reza maar te zwijgen. Hebben deze mannen soms belastend material over Streppel?

En hoe vaak hebben we nu al gezien dat de tandem Thorsby-Van Amersfoort niet werkt? Een van de twee kan prima, maar er moet wel een echte voetballer naast. Helaas staat Vlap ook op de 'shitlist' van Streppel.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Stemmen maar weer
Plaats reactie