8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen (1-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 13-04-2018 15:17

Hansen
1
5%
Dumfries
1
5%
Høegh
3
14%
Pierie
0
Geen stemmen
Woudenberg
2
10%
Bruijn
12
57%
Kobayashi
0
Geen stemmen
Thorsby
0
Geen stemmen
Vlap
1
5%
Zeneli
0
Geen stemmen
Ghoochannejhad
0
Geen stemmen
Bulthuis
1
5%
van Amersfoort
0
Geen stemmen
Veerman
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 21

TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen (1-1)

Bericht door TORCIDA »

Zondag de surrogaat derby om 14:30, temperatuurverwachting 17-20 graden, nou, hier loopt niemand er nog warm voor.

Uitvak is uitverkocht, stadion zal wel redelijk gevuld zijn maar vast niet uitverkocht.

Van Boekel is de scheids.

Geen odegaard en schaars. Ben benieuwd wie er gaan spelen. Verwacht dat Yuki op Schaars zijn plek komt, Thorsby met Pelle daarvoor. Vlap op rechts Streppel kennende.
Reza is vraagteken, maar ik zou voor deze wedstrijd überhaupt Henk opstellen. Sowieso meer snelheid voorin.
Hier heb ik geen woorden voor
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik hoop dat de technische staf eens vleugels gaan opstellen. Niet weer een middenvelder als Vlap op rechts. Rojas maar opstellen daar.

Ik loop er wel warm voor.... Weer eens zin in een thuiswedstrijd. Voor beide een belangrijk potje. Hopelijk kunnen we ze wat in degradatiestress brengen.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Zij staan 6 punten boven de ''streep''.
Met nog 5 duels te spelen verwacht ik niet dat het daar nog echte degradatiestress wordt.
Al zou ik het best leuk vinden om ze even te zien spartelen.
Voor ons is het ineens wel weer een belangrijk duel aangezien je nu 8e staat.
Ik verwacht een gelijkspel.
Zeg maar niks!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

TORCIDA schreef:Zondag de surrogaat derby om 14:30, temperatuurverwachting 17-20 graden, nou, hier loopt niemand er nog warm voor.

Uitvak is uitverkocht, stadion zal wel redelijk gevuld zijn maar vast niet uitverkocht.

Van Boekel is de scheids.

Geen odegaard en schaars. Ben benieuwd wie er gaan spelen. Verwacht dat Yuki op Schaars zijn plek komt, Thorsby met Pelle daarvoor. Vlap op rechts Streppel kennende.
Reza is vraagteken, maar ik zou voor deze wedstrijd überhaupt Henk opstellen. Sowieso meer snelheid voorin.
Of Yuki komt op de plek van Odegaard te staan. Dat is ook al eerder gebeurd. En dan Vlap achter de spits.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Met HR eens. Geen verkapte middenvelders op rechtsbuiten maar Rojas of Mihajlovic. Acties en voorslingeren met die ballen!
SCH
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Op zuid zijn nog 1000 plekken beschikbaar.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Zie Yuki idd liever verder naar voren spelen. Hij is mij te risicovol in balbezit. Ook tegen Heracles, laat zich erg vaak verrassen en is de bal bij balbezit vaak kwijt.
Hier heb ik geen woorden voor
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Tegen Heracles was ook weer zichtbaar hoe weinig diepgang er in ons team zit. Het begint nu ook de heren analysten op te vallen; Bruggink merkte terecht op dat alle aanvallers de bal in de voet willen hebben, ook Zeneli. Verdedigend staat het inmiddels vrij goed (met uitzondering van Woudenberg, die in zijn eentje verantwoordelijk was voor twee kansen en een tegengoal), maar in de omschakeling is nul komma nul gevaar.

Laten we daar tegen Groningen nou eens aan gaan werken: Rojas of Mihaljlovic op rechtsbuiten en Zeneli de opdracht geven om ook eens diep te gaan in plaats van steeds de bal te komen halen. En natuurlijk Vlap op tien, dat spreekt voor zich. Maar ik verwacht dat Van Amersfoort op het middenveld erbij komt (Yuki naar achteren) en Vlap op rechtsbuiten. En wederom een stroperige wedstrijd.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik denk dat vrijwel iedere supporter het wel zo ziet, behalve Streppel. Zet op 10 een creatieve man ja. Geen v Amersfoort. En inderdaad diepgaande vleugelspelers.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7714
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Waarschijnlijk staat Van Nieff linksback (Warmerdam geschorst) en Van Nieff is ontzettend traag. Zet daar een behendige en snelle speler (Rojas) neer en de winstkansen stijgen direct
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Zou het niet een mooi idee zijn om Stijn Schaars voor deze wedstrijd in de dug-out neer te zetten als coach ?
Ik ben zo benieuwd waar hij mee zou komen en hij staat ook dicht op het team.
Samen maken we de club sterk.
GMV
Invaller
Berichten: 317
Lid geworden op: 29-10-2006 12:10
Locatie: Joure

Bericht door GMV »

BK2007 schreef:Zou het niet een mooi idee zijn om Stijn Schaars voor deze wedstrijd in de dug-out neer te zetten als coach ?
Ik ben zo benieuwd waar hij mee zou komen en hij staat ook dicht op het team.
Hij is geschorst, dan mag hij ook niet in de dug-out zitten. Dat gaat hem niet worden.
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Zulllen we weer eens een vol stadion kunnen krijgen? Ik mis wel beetje de grote menigte, en dan is dit de ideale wedstrijd daarvoor.

Zal Schaars niet bij NN komen te staan? Ik dacht laatst te lezen dat Heerenveen meer geschorste/geblesseerde spelers bij NN willen neerzetten.
HEERENVEEN
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Schaars maar bij NN plaatsen inderdaad. :D

En Streppel moet de mannen goed op scherp zetten voor deze wedstrijd want grunn is zo slecht niet als de ranglijst doet vermoeden. Maar dat komt door hun trainer. :wink:
Jazz
Beheerder
Berichten: 2488
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

FeanYme schreef:Zal Schaars niet bij NN komen te staan? Ik dacht laatst te lezen dat Heerenveen meer geschorste/geblesseerde spelers bij NN willen neerzetten.
Klopt, dat heeft Eisenga verteld in zijn Q&A. Ik heb een samenvatting geschreven, mocht je die nog niet hebben gezien.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Jazz schreef:Klopt, dat heeft Eisenga verteld in zijn Q&A. Ik heb een samenvatting geschreven, mocht je die nog niet hebben gezien.
Dan had ik inderdaad die gelezen! Want ik had namelijk niet die Q&A gezien, haha :lol:
HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Ik denk dat Schaars een plekje krijgt op de invalidenplaatsen.... :( Wat een klote nieuws weer in je lunchpauze.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Sneue bak voor Schaars en Odegaard!

Voor ons team niet eens zo heel slecht denk ik.. Streppel is nu verplicht om met Rojas/Michalovjc op de vleugels te spelen en met Vlap, Thorsby en Kobiashi op het middenveld te spelen.
Spijt heb je morgen maar!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Streppel kennende dan gaat hij met v Amersfoort op 10 en met Vlap op rechts spelen. Weg diepgang en tempo.
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Heerenveen rules schreef:Streppel kennende dan gaat hij met v Amersfoort op 10 en met Vlap op rechts spelen. Weg diepgang en tempo.
Ik ben bang dat dit 'm inderdaad gaat worden.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Heerenveen rules schreef:Streppel kennende dan gaat hij met v Amersfoort op 10 en met Vlap op rechts spelen. Weg diepgang en tempo.
Dit zou echt dieptreurig zijn.
nou nou
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

Zou Kik Pierie niet een noodoplossing zijn voor het middenveld?
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Gezien het programma van de concurentie aankomend weekend,kun je een goede slag slaan deze wedstrijd.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

hhage schreef:Gezien het programma van de concurentie aankomend weekend,kun je een goede slag slaan deze wedstrijd.
In 9 van de 10 gevallen dat onze club een enorme slag kan slaan gebeurt het niet. Ik heb geen hoop op 3 punten, maar laat me wel graag verrassen. Net als afgelopen weekend tegen Heracles. Wanneer je het niet verwacht is de blijdschap des te groter.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

hhage schreef:Gezien het programma van de concurentie aankomend weekend,kun je een goede slag slaan deze wedstrijd.
Zeker!

Misschien dat het wegvallen van Schaars en Odegaard juist positief uitpakt en de jongens iets willen neerzetten !
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Dat laatste zou wel mooi zijn, maar als je Streppel zo hoort dan heb ik weinig hoop.
''Geen zin om te voetballen'', ''een ramp'', etc.
Zeg maar niks!
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Baas schreef:Dat laatste zou wel mooi zijn, maar als je Streppel zo hoort dan heb ik weinig hoop.
''Geen zin om te voetballen'', ''een ramp'', etc.

Dat was meteen na het ongeluk. De knop moet daarna om. Zondag zullen we zien of we een selectie van jongetjes of kerels hebben..
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Mijn mond valt open van verbazing als ik de vermoedelijke opstelling lees. Rojas op rechts en Vlap op 10! Heel goed van Streppel.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Heerenveen rules schreef:Mijn mond valt open van verbazing als ik de vermoedelijke opstelling lees. Rojas op rechts en Vlap op 10! Heel goed van Streppel.
Streppel zojuist op Omrop Fryslan:
"Ik luister dit keer eens naar de mensen op sc.heerenveen.org. Dat had ik eigenlijk veel eerder moeten doen." :wink:


Krijg weer een beetje vertrouwen in een goede afloop tegen fc Groningen!
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Hoewel Rojas tot nu toe niet veel heeft laten zien, ben ik blij dat er eindelijk iemand met snelheid en diepgang op rechtsbuiten staat. En dan ook nog iemand (Vlap) die een beslissende pass kan geven vanuit het middenveld; het kan niet op! Helaas is Yuki wel een forse verzwakking ten opzichte van Schaars en ben ik ook niet kapot van Pierie-Woudenberg links in de verdediging. Benieuwd hoe de balans uitvalt.
Plaats reactie