8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen (1-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Poll eindigt op

Hansen
1
5%
Dumfries
1
5%
Høegh
3
14%
Pierie
0
Geen stemmen
Woudenberg
2
10%
Bruijn
12
57%
Kobayashi
0
Geen stemmen
Thorsby
0
Geen stemmen
Vlap
1
5%
Zeneli
0
Geen stemmen
Ghoochannejhad
0
Geen stemmen
Bulthuis
1
5%
van Amersfoort
0
Geen stemmen
Veerman
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen : 21

Re: 8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen

Berichtdoor edaluz » 09-04-2018 08:51

Superfries1994 schreef:Iedere keer bij Omrop Fryslan ook over de zware week beginnen.. Ontzettend sneu en erg voor Schaars, maar het is voor anderen natuurlijk ook weer een kans.


En iedere keer weer benoemen wat niet goed ging. Wellicht zorgt hij er met zijn manier van werken voor dat er zo veel mis gaat en spelers niet weten wat ze moeten doen? Heeft deze man überhaupt we door dat er nauwelijks spelers echt beter worden onder zijn hoede, dat het voetbal niet om aan te gluren is en dat hij er met zijn spelopvatting gistermiddag tegen Groningen hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor is dat we een niet-herkenbaar Heerenveen hebben gezien?

Dat je niet goed voetbalt is 1, dat spelers uit vorm zijn kan ook gebeuren, maar de verdedelde 4-5-1 opstelling in een thuiswedstrijd tegen een ploeg die er dit seizoen werkelijk niks van bakt, dat mag echt nooit gebeuren.
want morgen wordt alles anders
edaluz
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 02-01-2008 19:49
Woonplaats: de hoofdstad

Re: 8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen

Berichtdoor Goran Popov » 09-04-2018 09:15

Ik heb een mail gestuurd aan Streppel, Hamstra en Eisenga met een aantal quotes uit jullie berichten.

Het zal wel regelrecht de prullenbak ingaan, maar je weet het nooit. Al zouden ze er maar 1 blik op werpen. Ik ben er echt helemaal klaar mee.

Vooral deze van AllardP slaat de spijker op zijn kop:

"Helemaal murw gebeukt door de middelmaat. Geen degradatiegevaar (gelukkig), maar ook nauwelijks perspectief op beter, geen aansprekend voetbal en geen enkele speler waar je voor naar het stadion komt."
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: 8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen

Berichtdoor Robert » 09-04-2018 09:23

Allemaal leuk en aardig, maar als Rojas en Mihailovic al weken lang als een drol trainen, waarom zou je ze dan wel belonen met een basisplaats? Daarnaast maken ze ook niet bepaald indruk als ze met de beloftes mee doen..

Misschien kun je dit ook mailen Goran Popov?
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

Re: 8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen

Berichtdoor Goran Popov » 09-04-2018 10:02

Robert schreef:Allemaal leuk en aardig, maar als Rojas en Mihailovic al weken lang als een drol trainen, waarom zou je ze dan wel belonen met een basisplaats? Daarnaast maken ze ook niet bepaald indruk als ze met de beloftes mee doen..

Misschien kun je dit ook mailen Goran Popov?


Het maakt onder Streppel geen moer uit hoe je traint of presteert. Dat hebben we toch allang gezien? Daarnaast zou ik zelf ook niet erg gemotiveerd zijn als vleugelspeler bij de beloften, wetende dat je trainer NOOIT vleugelaanvallers opstelt. Hij zet daar liever trage middenvelders neer, en het liefst ook nog met het goede been naar binnen.

Mocht je zelf contact willen opnemen met de mannen, dan kan dat via voornaam.achternaam@sc-heerenveen.nl.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: 8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen

Berichtdoor Appie_M » 09-04-2018 11:12

Ach, waarom zou je je er nog druk om maken. Die Play-offs kunnen me gestolen worden, als we die halen vliegen we er toch weer de eerste ronde uit. Die anderhalf miljoen aan tv-gelden die we volgend jaar krijgen als we 2 plekken boven Groningen en 7 boven Twente eindigen, dat is veel belangrijker. Wat dat betreft was het een prima middag. Groningen op afstand gehouden en een punt uitgelopen op Twente. Niks aan het handje.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: 8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen

Berichtdoor TORCIDA » 09-04-2018 12:34

streppel is tactisch echt een onbenul. uiteindelijk speelden we zonder vleugels in een soort 442 opstelling thuis notabene.
Een trainer die gewoon niet wil winnen. Waarom werd zenelli gewisseld? hij speelde niet goed, maar Vlap raakte de 2e helft ook geen pepernoot, de 1-1 was ook gehypte supertalent pieri aan te rekenen. Loopt gewoon bij zn man weg.
Veerman inbrengen bracht ook niets, hij heeft amper de bal geraakt. De Bruijn speelde goed, zeker voor een eerste keer in de basis. Goede pass en crosspass. En een lekker bijtertje. Hij doet me wel wat denken aan Richard Knopper.
Maar man man man, Streppel, echt de slechtste man. Hij kan de wedstrijd niet lezen en niet wisselen....
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: 8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen

Berichtdoor Marça » 09-04-2018 13:59

Ben het helemaal eens met de kritiek op Streppel en het trechtervoetbal dat de laatste duels gespeeld wordt - vooral als Zeneli naar de kant wordt gehaald zoals tegen Groningen. De enige reden die ik me kan bedenken is dat Streppel Rojas en Mihajlovic gewoon niet goed genoeg vind en dat hij noodgedwongen voor deze oplossing kiest. Dan maar Vlap, Van Amersfoort of Kobayashi op de flank - maar ik kan me niet voorstellen dat Rojas en Mihajlovic zoveel slechter zijn. Dat kan gewoon niet. Toch?
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: 8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen

Berichtdoor tha boelie » 09-04-2018 14:18

Waar zijn die kritische journalisten om Streppel eens om uitleg te vragen over de opstelling, en de keuze om geen gebruik te maken van Rojas en Mihajlovic.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: 8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen

Berichtdoor hhage » 09-04-2018 15:05

Appie_M schreef:Ach, waarom zou je je er nog druk om maken. Die Play-offs kunnen me gestolen worden, als we die halen vliegen we er toch weer de eerste ronde uit. Die anderhalf miljoen aan tv-gelden die we volgend jaar krijgen als we 2 plekken boven Groningen en 7 boven Twente eindigen, dat is veel belangrijker. Wat dat betreft was het een prima middag. Groningen op afstand gehouden en een punt uitgelopen op Twente. Niks aan het handje.


Waarom vliegen we er in de eerste ronde uit??Omdat Vitesse en Zwolle in een topvorm verkeren?Wat een negativiteit altijd,hoorde het gisteren ook.We kunnen beter niet de play-offs halen,we hebben er niets te zoeken enz.enz.Als dit de insteek is kun je beter niet aan het seizoen beginnen.Tegen een Zwolle of Vitesse zijn we helemaal niet kansloos,mochten we dan tegen Utrecht moeten die zijn misschien ietsje beter,maar heb je een goede dag kun je Utrecht heus ook wel verslaan.Maar als je er niet eens aan wilt beginnen,best wel een slechte sportmentaliteit,moeten we maar zorgen dat een ADO of Heracles 8ste worden,want die zijn 4 klassen beter dan ons....

O ja mochten we europees voetbal halen,die cup gaan we ook niet winnen net zoals 90% van de clubs in de europa league,moeten we dan ons startbewijs maar teruggeven en de andere 90% van de clubs ook??Een competitie met alleen maar clubs die een/de competitie/beker kunnen winnen laten meedoen??
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: 8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen

Berichtdoor Surhuisterveen » 09-04-2018 16:04

Wat zijn we toch ongelooflijk ver afgezakt onder Streppel. Geen enkele diepgang en uitgespeelde kans na de wissel Zeneli. Daarvoor was het ook al erg pover.
Wanneer hebben we voor het laatst gescoord uit standaard situaties? Die corners van Vlap.. Man man man wat was die jongen slecht zeg! Werd ie ook nog doodleuk uitgekozen tot MotM.

De nieuwe trainer mag ook een hele eigen staf meenemen. Is er dan niemand op de bank die Streppel aanspreekt op zijn wissels?

Zelden zo gelaten na een wedstrijd gevoeld.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: 8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen

Berichtdoor AllardP » 09-04-2018 16:26

He ja, laten we Vlap de schuld geven. Zo'n beetje de enige die nog vooruit durft te voetballen en eens een kans creëert. Ik zou hem juist eens wat langer de kans geven, want ik heb het idee dat er nog veel meer in het vat zit bij deze jongen. Bij de overige middenvelders (met uitzondering van Bruijn, die best prima debuteerde) weet ik inmiddels wel zeker dat het niets bijzonders is.

Wat dat betreft heel blij met de schorsing van Thorsby, want Streppel staat alweer op het punt om Vlap te slachtofferen.

@Surhuisterveen: we scoorden vorige week nog uit een indirecte corner tegen Heracles. En daarvoor nog een corner tegen PSV en tegen Utrecht uit (nota bene) een inworp. Dat onderdeel van het spel valt mij de laatste tijd reuze mee.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: 8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen

Berichtdoor Heerenveen rules » 09-04-2018 17:19

Ik hoop echt dat we de PO gaan missen. Sta je mooi voor joker. Wordt het 4-0 en 0-3 tegen Utrecht. Zonder Odegaard en Schaars is de kwaliteit wel verdwenen en Streppel stelt het liefst alleen maar middenvelders op.

Ik kan er niet meer naar kijken. Met gisteren als dieptepunt. Alleen Feyenoord thuis nog en dan hopelijk een frisse nieuwe start met goede vleugelspelers en een goede spits. En een trainer die het snapt.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: 8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen

Berichtdoor hhage » 09-04-2018 19:18

Heerenveen rules schreef:Ik hoop echt dat we de PO gaan missen. Sta je mooi voor joker. Wordt het 4-0 en 0-3 tegen Utrecht. Zonder Odegaard en Schaars is de kwaliteit wel verdwenen en Streppel stelt het liefst alleen maar middenvelders op.

Ik kan er niet meer naar kijken. Met gisteren als dieptepunt. Alleen Feyenoord thuis nog en dan hopelijk een frisse nieuwe start met goede vleugelspelers en een goede spits. En een trainer die het snapt.


Hopen dat we de PO missen.en alleen naar thuiswedstrijden tegen topclubs gaan,dan ben je ook zo'n supporter die dan voor Feyenoord juicht.....??
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: 8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen (1-1)

Berichtdoor geert. » 10-04-2018 14:17

Stemmen maar weer!
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: 8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen

Berichtdoor Mackan68 » 10-04-2018 14:45

Robert schreef:Allemaal leuk en aardig, maar als Rojas en Mihailovic al weken lang als een drol trainen, waarom zou je ze dan wel belonen met een basisplaats? Daarnaast maken ze ook niet bepaald indruk als ze met de beloftes mee doen..

Misschien kun je dit ook mailen Goran Popov?
Allemaal mooi en aardig dat je het nu naar Rojas en Mihajlovic schuift. Maar hoe moeten Reza, en Ødegaard op rechts dan wel niet getraind hebben afgelopen seizoen? Het is algemeen bekend dat professor Streppel zijn voorkeuren heeft. En al train en speel je nog zo goed, je maakt dan bij hem geen kans om je werkelijk in de basis te spelen. Probeert hij spelers op scherp te zetten (Reza en Yuki) dan is dat maar voor een wedstrijd of 3. En of de vervangers nu doen wat ze behoren te doen, na die 3 wedstrijden, of 6 in het geval van Veerman, staan ze er gewoon weer naast om hun kutkwartiertje te maken. Wat ben ik blij als die kale domkop hier vertrokken is. Wat mij mocht hij wel per direct op vakantie gestuurd worden. Met Johnny als eindverantwoordelijke zal het echt niet minder gaan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: 8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen

Berichtdoor Mackan68 » 10-04-2018 14:53

hhage schreef:Hopen dat we de PO missen.en alleen naar thuiswedstrijden tegen topclubs gaan,dan ben je ook zo'n supporter die dan voor Feyenoord juicht.....??

Jij zit echt serieus te wachten op een toetje van nog minimaal nog 2 extra k#twedstrijden? Ik ga normaal graag naar mijn club, maar met dit Streppel gepruts, want voetbal kun je het niet noemen, ben ik he-le-maal klaar. Tv-gelden veilig stellen is het enige belang wat nog telt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: 8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen (1-1)

Berichtdoor AllardP » 10-04-2018 15:01

We zullen volgend jaar zien of het aan Streppel lag of aan het duo Rojas-Mihajlovic. Het lijkt erop dat de club daar al een antwoord op heeft gegeven door Hamstra te verlengen en Streppel niet. Het is natuurlijk een aanfluiting van jewelste dat twee van je drie niet-EU-spelers wekelijks een potje om des keizers baard tegen de A-jeugd van NAC staan te ballen.

Ik snap niet dat er mensen zijn die hopen dat we de playoffs niet halen. Als je daar in zit, is er altijd een kans dat je die wint (al is die niet groot) en dat is alleen maar goed voor de club. Niemand die je verplicht om te gaan kijken! Ik reken helemaal nergens op, maar het zou toch wel heel prettig zijn om dit kutseizoen nog enigszins positief af te sluiten.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: 8-4-2018 SC Heerenveen - FC Groningen (1-1)

Berichtdoor DSCH » 10-04-2018 16:21

Ook zelden met zo veel ongeloof het stadion verlaten. Alleen maar middenvelders, alles door het midden en geen enkele diepgang. Al zijn die Rojas en Mihailovic nog zo slecht, slechter en dommer voetballen dan dit kan niet. Ik hoop dat er volgend jaar een trainer komt die spelers vertrouwen durft te geven, maar ook niet bang is om iemand die slecht speelt te passeren. Ik ben er namelijk van overtuigd dat wanneer je deze jongens het vertrouwen geeft, ze echt iets voor ons kunnen betekenen.

Wat de play offs betreft: ik hoop dat we ze halen. Ook al is de winkans nog zo klein, je moet er altijd voor gaan. Wie weet?
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten