3-3-2018 : sc Heerenveen - Willem II (2-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 09-03-2018 11:04

Hansen
0
Geen stemmen
Dumfries
1
4%
Høegh
5
21%
Pierie
0
Geen stemmen
Woudenberg
9
38%
Schaars
0
Geen stemmen
Thorsby
3
13%
Vlap
1
4%
Ødegaard
0
Geen stemmen
Zeneli
0
Geen stemmen
Ghoochannejhad
0
Geen stemmen
Rojas
5
21%
Veerman
0
Geen stemmen
van Amersfoort
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 24

Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Fijn dat het weekend weer eens goed is. Winst! Mijn humeur hangt hier vaak sterk vanaf. Anders dan bijv HR interesseert het me geen fluit hoe dat gebeurd, zolang we maar winnen en af en toe niet verliezen.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

De 1e helft was niet zoveel aan, maar de 2e helft was best leuk om te zien. Qua amusementwaarde een 7.
Vooral Rojas viel me in positieve zin op. Hij is best snel eigenlijk en heeft een geweldige passeeractie laten zien op volle snelheid en verdedigde ook goed mee.
Prima invalbeurt, waarom hij niet vaker speelt is mij een raadsel. Maar dat ligt aan professor Streppel nietwaar.
Samen maken we de club sterk.
gwgwgw
Invaller
Berichten: 252
Lid geworden op: 31-07-2012 21:59

Bericht door gwgwgw »

Silver schreef:17.300 toeschouwers volgens teletekst, maar zat zelf meer richting de 10.000 te denken. Kan aan mijn inschattingsvermogen liggen, maar schrikbarend veel lege stoeltjes.
Ik denk ook dat het eerder richting de 10.000 gaat. Stadion zat minder dan de helft vol.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

gwgwgw schreef:Ik denk ook dat het eerder richting de 10.000 gaat. Stadion zat minder dan de helft vol.

Komt natuurlijk door het koude weer.
Samen maken we de club sterk.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Gister waren er 17300 mensen, zouden ze bij de club hier ook in geloven?

Rojas speelde echt leuk, die durft nog eens wat leuks te doen, ook op de juiste momenten.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Volgens sommige ingewijdenen waren er gisteren slechts 10.700 toeschouwers. Een nieuw dieptepunt .
Miereneukert!
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Lipton schreef:Gister waren er 17300 mensen, zouden ze bij de club hier ook in geloven?

Rojas speelde echt leuk, die durft nog eens wat leuks te doen, ook op de juiste momenten.
Betalende mensen neem ik aan. Dan zou die 17300 best kunnen. Maar ik denk dat een heleboel niet zijn komen opdagen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Satyr schreef:Fijn dat het weekend weer eens goed is. Winst! Mijn humeur hangt hier vaak sterk vanaf. Anders dan bijv HR interesseert het me geen fluit hoe dat gebeurd, zolang we maar winnen en af en toe niet verliezen.
Echt knap dat je nog niet door hebt waar het mij om gaat. Wij winnen zelden en we spelen ruk. Streppel zegt zelf dat voetbal vermaak moet zijn. Bij ons is er geen vermaak en we spelen slecht.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Die aantallen op teletekst kloppen nooit. Bij Ajax staan ook altijd 52.000 terwijl op tv duidelijk is dat er heel veel lege plekken zijn. En dan de rest nog wat niet op tv te zien is.

Denk dat er gister een stuk of 12.000 waren. Zo leeg heb ik het nog nooit meegemaakt
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Team begon beter te draaien toen Rojas naar rechts verhuisde, Vlap naar links en Odegard achter de spits.
Maar oeh wat was dat Willem II dramatisch slecht.....
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Heerenveen rules schreef: Echt knap dat je nog niet door hebt waar het mij om gaat. Wij winnen zelden en we spelen ruk. Streppel zegt zelf dat voetbal vermaak moet zijn. Bij ons is er geen vermaak en we spelen slecht.
Oftewel, smaken verschillen.

Feit is dat (tijdelijke) fans op succes afkomen, niet op mooi voetbal. Want dat laatste is vooral heel subjectief. Het zal heus meespelen dat er veel negativiteit rond de club hangt, maar zolang je wint komen de meesten wel.

Voor mij gaat een zege altijd voor, al is het zoals Excelsior bij ons won. Liever onterecht 1-0 winnen dan een geweldige 3-3 zien. En een nederlaag is altijd kut, de enige wedstrijd waar ik dat van accepteer is Ajax uit. Dat is al eeuwen een standaard nederlaag, bij wijze van spreken.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Waarom kom je naar het stadion ?

- clubliefde
- regelmatig winnen
- interessante voetballers
- mooi voetbalspel
- goede tactiek

Streep maar door wat er nu niet is ?
Hoe dan ook het stadion is leger en leger en dat komt niet alleen door de kou.
Samen maken we de club sterk.
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Zie net item op OF over lege tribunes, Eisenga wou niet reageren.. stekken we dan de kop in het zand?
Het doet (mij) pijn om de tribunes zo leeg te zien, het is 5 over 12!!!!

We moeten naar buiten treden, dit kan zo toch niet langer..
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Voor velen is het 5 voor 12 ja. Voor de kop in het zand stekers niet. Die bagatelliseren het wat.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Was er ook niet. Puur door tikje breed tikje terug voetbal. Wordt er kotsmisselijk van.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Satyr schreef:[...]

Oftewel, smaken verschillen.

Feit is dat (tijdelijke) fans op succes afkomen, niet op mooi voetbal. Want dat laatste is vooral heel subjectief. Het zal heus meespelen dat er veel negativiteit rond de club hangt, maar zolang je wint komen de meesten wel.

Voor mij gaat een zege altijd voor, al is het zoals Excelsior bij ons won. Liever onterecht 1-0 winnen dan een geweldige 3-3 zien. En een nederlaag is altijd kut, de enige wedstrijd waar ik dat van accepteer is Ajax uit. Dat is al eeuwen een standaard nederlaag, bij wijze van spreken.
Kijk jij vanuit je luie stoel thuis in Limburg iedere thuiswedstrijd vanaf de voorbeschouwing tot het laatste fluitsignaal helemaal uit? Ongeacht het vertoonde spel en het uiteindelijke eindresultaat?
Of kijk je stiekem op een 2e beeldscherm naar een ander programma, ben je ondertussen online aan het surfen/chatten of sterker nog, zap je gewoon weg naar iets anders?
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Kijk eens naar PSV. Weer bijna kampioen en met wat voor voetbal ? Precies niet echt mooi om naar te kijken.
Toch is het succesvol en lopen de tribunes er ook niet leeg.
Satyr heeft wel degelijk een punt.
Maar toch denk ik dat onze clubcultuur anders is en willen wij meer avontuurlijk spel zien.
Wat opportunistischer past ons meer dan het PSV spel.
Samen maken we de club sterk.
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1005
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Zie net item op OF over lege tribunes, Eisenga wou niet reageren.. stekken we dan de kop in het zand?
Het doet (mij) pijn om de tribunes zo leeg te zien, het is 5 over 12!!!!

We moeten naar buiten treden, dit kan zo toch niet langer..
Het aanvankelijke enthousiasme wat ik over Luuc Eisenga had, begint langzaam om te slaan naar bezorgdheid of we niet weer een verkeerde voorzitter hebben bij onze club. Neem als voorzitter je verantwoordelijkheid en sta de media te woord. Ook al zijn het op dit moment niet de leukste tijden om voorzitter te zijn van sc Heerenveen, het hoort nu eenmaal bij de functie dat je de media te woord moet staan. Door dit soort gedrag van onze beleidsbepalers vervreemd het publiek alleen maar meer van de club. In mijn optiek een totaal verkeerd signaal naar de buitenwereld toe om niet te willen reageren.
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Lijkt wel of de directie de samenloop van omstandigheden (Koud, schoolvakantie, tijdstip, weinig aansprekende tegenstander) aangrijpt om de onderliggende onvrede over de trainer, tactiek, wissels en vertoonde spel niet onder ogen te hoeven komen. Heb het nog nóóit zo leeg meegemaakt. Eisenga verstopt zich totdat er een ei gelegd is over de toekomst van streppel, want daar vooral wil hij het maar niet over hebben.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Stemmen maar weer!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

zoals ik eerder al eens aangaf, Eisinga heeft een enorm bord voor zijn kop... wordt en werd door sponsoren en helaas oud sponsoren meerdere malen aangegeven. Als een ander zijn visie niet strookt met wat hij denkt of vindt dan is het erg moeilijk een kans te krijgen of hem eens van andere inzichten te laten zien. Hij houdt vast aan een beleid en wijkt niet af. Helaas werkt dit in de voetballerij niet zo, we zijn geen productiebedrijf maar een organisatie die afhangt van prestaties door mensen, emoties van mensen, pech, geluk, conjuctuur, de pers, media en opinie.

Door dus niet te reageren bij OF laat Luuc weer eens te meer blijken dat hij het gewoon niet snapt. Niet flexibel is of zelf eens wil aanpassen.
Hier heb ik geen woorden voor
CS1984
Jeugdspeler
Berichten: 38
Lid geworden op: 12-10-2015 17:03

Bericht door CS1984 »

Gelul indeed. Het voetbal is niet om aan te zien. Punt.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Tijdens de wedstrijd via de app op Woudenberg gestemd, maar ik vind dat Rojas ook een opsteker verdient. Door op zijn acties (zowel aanvallend als verdedigend) te letten viel het slechte teamspel me eigenlijk niet eens zo op. Zou in mijn ogen een heel leuke tandem met Dumfries kunnen vormen. Maar helaas heeft Streppel het helemaal met golden boy Ødegaard op rechtsvoor. Voor zover hij daar daadwerkelijk speelt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

diepFries schreef: Kijk jij vanuit je luie stoel thuis in Limburg iedere thuiswedstrijd vanaf de voorbeschouwing tot het laatste fluitsignaal helemaal uit? Ongeacht het vertoonde spel en het uiteindelijke eindresultaat?
Of kijk je stiekem op een 2e beeldscherm naar een ander programma, ben je ondertussen online aan het surfen/chatten of sterker nog, zap je gewoon weg naar iets anders?
Ik kan, letterlijk, niet kijken als we achterstaan. Meen ik serieus. Dan zit ik vervolgens 200x per minuut twitter te F5'en en te hopen op een goal. Van Excelsior thuis mis ik dan bijv een helft. En ik probeer dan ook geen samenvatting/herhaling te zien.

M'n eigen familie vind me al een idioot, dus ik snap dat dit verhaal wat raar klinkt. Of herkenbaar...?
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Mackan68 schreef:Tijdens de wedstrijd via de app op Woudenberg gestemd, maar ik vind dat Rojas ook een opsteker verdient. Door op zijn acties (zowel aanvallend als verdedigend) te letten viel het slechte teamspel me eigenlijk niet eens zo op. Zou in mijn ogen een heel leuke tandem met Dumfries kunnen vormen. Maar helaas heeft Streppel het helemaal met golden boy Ødegaard op rechtsvoor. Voor zover hij daar daadwerkelijk speelt.
Helemaal mee eens. Ik hoop dat Rojas volgend jaar mag laten zien wat hij kan. Dit jaar zie ik het niet gebeuren, Odegaard zal de voorkeur blijven krijgen. Zonde!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Topprestatie van Streppel en co. 2-0 gewonnen van Willem II, terwijl diezelfde ploeg nu 4-0 voor staat tegen PSV (kan toch niet)
Plaats reactie