24-02-2018: sc Heerenveen - Excelsior (0-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 01-03-2018 15:14

Hansen
0
Geen stemmen
Schmidt
1
5%
Høegh
0
Geen stemmen
Pierie
0
Geen stemmen
Woudenberg
2
10%
Schaars
1
5%
Thorsby
1
5%
Vlap
6
30%
Ødegaard
1
5%
Zeneli
3
15%
Ghoochannejhad
2
10%
Veerman
0
Geen stemmen
van Amersfoort
1
5%
Mihajlovic
2
10%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

24-02-2018: sc Heerenveen - Excelsior (0-1)

Bericht door FeanYme »

Voorkeursdag- en datum en vrije verkoop.

Als we spelen zoals we tegen PSV speelden hebben we zeker kans op een overwinning, maar met deze ploeg weet je het nooit.

Koop die kaarten want de ploeg kan onze steun echt gebruiken!
Laatst gewijzigd door FeanYme op 25-02-2018 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
HEERENVEEN
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Als we thuis nu ook eens lekker opportunistisch gaan spelen !
Wat maakt het uit, tegen Excelsior moet dat kunnen.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Een keer echt met lef, vol op de aanval en niet tikkie breed, tikkie terug.
We hebben niets te verliezen. Het publiek vermaken is wel eens goed.
Ik ga uit van 3 punten!
Zeg maar niks!
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Odegaard op 10, Rojas op rechts, Zeneli op links. Alles vooruit, elke 3e bal breed of terug is een fluitconcertje!
Liever met 5-3 winnen dan met 1-0, dat idee. :wink:
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Thinkman schreef:Odegaard op 10, Rojas op rechts, Zeneli op links. Alles vooruit, elke 3e bal breed of terug is een fluitconcertje!
Liever met 5-3 winnen dan met 1-0, dat idee. :wink:
Amen!
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Voor de liefhebber: De Unis Flyers spelen 's middags de halve finale van het Nederlands kampioenschap in Thialf. De wedstrijd is een half uur eerder geprogrammeerd ivm Heerenveen - Excelsior.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Naast Dumfries doet Hoegh ook niet mee. Dan zijn toch de 2 belangrijkste spelers achterin. Nu speel je met Schmidt,Naess, Pierie en Woudenberg.
Komt bij dat het steenkoud wordt morgen, dus een leuke wedstrijd om naar uit te kijken ... Maar natuurlijk ga ik heen
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Met Schmidt op rechts en Ödegaard die steeds naar binnen trekt, kunnen we aanvallend niets over die flank verwachten. Ik zou daarom maar eens een echte rechtsbuiten opstellen. Naess in plaats van Hoegh mag niet veel verschil maken.

Sowieso moeten we thuis altijd van Excelsior winnen (minder dan een derde van onze begroting!), maar ze misschien ook nog eens een paar belangrijke verdedigers. Kortom, geen enkele reden om niet vol op de aanval te spelen. Laat het publiek eens wat zien!
Great pretender
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 20-01-2009 21:47

Bericht door Great pretender »

Wat een tenenkrommende tekst op de Heerenveen site zeg. Zing je lekker warm als je in de auto komt, ja daar heb je zin in als de kraker tegen Excelsior komt. Doet me denken aan twee jaar geleden dat het vakantiegeld binnen was en we daarom wel de seizoenskaart konden verlengen. Ik voel me soms aangesproken als een klein kind door de club.
Ik ben er niet bij en ga lekker naar een coverbandje kijken, hopen op drie punten en dat Streppel eens vol aanvalt zoals iedereen al zegt.
wilbot
Invaller
Berichten: 266
Lid geworden op: 14-01-2016 19:13

Bericht door wilbot »

Great pretender schreef:Wat een tenenkrommende tekst op de Heerenveen site zeg. Zing je lekker warm als je in de auto komt, ja daar heb je zin in als de kraker tegen Excelsior komt. Doet me denken aan twee jaar geleden dat het vakantiegeld binnen was en we daarom wel de seizoenskaart konden verlengen. Ik voel me soms aangesproken als een klein kind door de club.
Ik ben er niet bij en ga lekker naar een coverbandje kijken, hopen op drie punten en dat Streppel eens vol aanvalt zoals iedereen al zegt.
als je je hierdoor niet voelt aangesproken, sla het dan gewoon over!
Het is ook nooit goed , en dik 20000 ``supporters`tegelijk aanspreken is ook verdomt moeilijk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Is toch humor Great pretender? Kees Prins zou het geschreven kunnen hebben....

Gewoon vol op de aanval! We spelen toch nergens meer voor. PO is toch een gedrogt.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Great pretender schreef:Wat een tenenkrommende tekst op de Heerenveen site zeg. Zing je lekker warm als je in de auto komt, ja daar heb je zin in als de kraker tegen Excelsior komt. Doet me denken aan twee jaar geleden dat het vakantiegeld binnen was en we daarom wel de seizoenskaart konden verlengen. Ik voel me soms aangesproken als een klein kind door de club.
Ik ben er niet bij en ga lekker naar een coverbandje kijken, hopen op drie punten en dat Streppel eens vol aanvalt zoals iedereen al zegt.
Link?
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

-5 en tegen Excelsior spelen. Ik blijf maar even lekker op't bankje in Amsterdam :mrgreen:
!
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Nou, veel mis je niet. Reza speelt als vanouds slecht, Doke is geen Denzel, Morten krijgt elke 5 minuten een vrije trap tegen en het is weer breien om het breien.
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Medelijden met de mensen die wel zijn gegaan. Wat een armoe..

Streppel rot op
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Ha, de te korte terugspeelbal van Woudenberg. Die hadden we nog niet...
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Woudenberg die de goal zo weg geeft, een spits die niet kan scoren, een rechtsback zonder enig niveau, wat een armoede is dit team.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Het is verdomme weer dejavu, elke wedstrijd hetzelfde verhaaltje. Helemaal klaar met deze vent. 0 inzet, 0 tempo, 0 resultaten.

#Streppelwegwezen
Heerenveen fan in Leiden
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Scorebordjournalistiek
2x paal en paar keer 1 tegen 1

Met een goede spits.... gelukkig hebben we het warm (not)
lubbevandijk
Nieuw talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 29-10-2006 14:22

Bericht door lubbevandijk »

... en Reza...hoe wil je ze hebben...
Verlos ons
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Feanfan 1 schreef:Scorebordjournalistiek
2x paal en paar keer 1 tegen 1

Met een goede spits.... gelukkig hebben we het warm (not)
Scorebordjournalistiek? Wij mogen de bal hebben en doen er bizar weinig mee. En we hebben een spits die meer kansen mist dan scoort. Het is gewoon kwalitatief uitermate teleurstellend.
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

En weer weinig tot geen wanklanken richting de trainer. De hele club heeft aan ambitie verloren, zo ontzettend jammer.
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

En we hebben weer fantastisch gespeeld volgens onze aanvoerder, rot toch een eind op man.
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1006
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Het voetbal is niet om aan te gluren en het stadion is in jaren niet zo leeg geweest. De supporters zijn duidelijk helemaal klaar met sc Heerenveen en het voetbal onder Streppel, maar ons bestuur heeft in al haar wijsheid nog altijd geen beslissing genomen over de toekomst van onze trainer.

Hoeveel feeling hebben de beleidsbepalers met de achterban of wordt de mening van de supporters volledig ter zijde geschoven? Voorzitter Eisinga zegt elke keer dat de club van de supporters is en Streppel zegt dat voetbal gespeeld moet worden om het publiek te vermaken. Maar hoe is het dan mogelijk dat wanneer 90% van je supporters niet wil verlengen met Streppel dat er nog altijd geen beslissing is genomen over de toekomst van Streppel. We zullen de komende tijd gaan zien of de woorden van Eisinga daadwerkelijk gemeend zijn of dat het slechts woorden zijn voor de bühne. En een trainer die zegt voetbal te spelen voor het publiek zou allang zijn conclusies hebben moeten trekken als bijna 90% van die supporters je weg wil hebben.

Bij de club houden ze niet zo van statistieken, getuige de geprikkelde reactie van Eisinga tijdens 'it Petear', die aantonen dat het onder Streppel waardeloos gaat. Maar ik blijf er hier gewoon mee door gaan.

En na het zoveelste teleurstellende resultaat onder Streppel de bijgewerkte statistieken:

De laatste 48 officiële wedstrijden (competitie, play-offs en beker) van de man die zich bij ons trainer mag noemen:

48 gespeeld: 13 gewonnen - 10 gelijk - 25 verloren - 49 punten - doelcijfers 62 - 84 (-22)

Statistieken tegen ploegen uit het linkerrijtje in deze serie:

24 gespeeld: 2 gewonnen - 4 gelijk - 18 verloren

Statistieken tegen ploegen uit het rechterrijtje in deze serie:

24 gespeeld: 11 gewonen - 6 gelijk - 7 verloren
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Het is natuurlijk in de eerste plaats pech dat je deze wedstrijd niet wint. Niettemin vervallen we ook weer in oude tactische fouten:
- Te trage opbouw (Hoegh-Pierie-Hoegh-Pierie-Hoegh-Pierie, etc etc).
- Te veel door het midden. Het was toch vooraf wel duidelijk dat Schmidt-Odegaard niet zou werken?
- Te veel kansen tegen uit spelhervattingen; kwamen we een paar keer goed mee weg.

Ook weer zichtbaar was het gebrek aan kwaliteit:
- Geen goede spits.
- Zonder Dumfries nul gevaar van rechts.
- Weer een kapitale fout van Woudenberg.

Nul komma nul verbetering ook sinds de winterstop. Dit is gewoon weer een muisgrijs seizoen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Niet meer druk maken...

88% van NN is tegen Streppel en er zijn geen spreekkoren te horen na weer een wanprestatie. Het boeit de fans blijkbaar ook niets....
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Waarom bestaat Woudenberg!! Opbokken!! Dit was niet zijn eerste cruciale fout!
Wéér uit!!!!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Hoogtepunt van de wedstrijd:
https://www.foxsports.nl/video/2133182/ ... eerenveen/

Toch diep triest dit
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Streppel begon over begrotingen deze week. We hebben een veel hogere begroting dan Excelsior, VVV en Heracles. En zie de stand..... Schaam je diep!!
lubbevandijk
Nieuw talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 29-10-2006 14:22

Bericht door lubbevandijk »

Deze wedstrijd was de samenvatting van het gehele seizoen.

Lijkt me wel de nekslag voor Streppel....
Verlos ons
Plaats reactie