24-02-2018: sc Heerenveen - Excelsior (0-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 01-03-2018 15:14

Hansen
0
Geen stemmen
Schmidt
1
5%
Høegh
0
Geen stemmen
Pierie
0
Geen stemmen
Woudenberg
2
10%
Schaars
1
5%
Thorsby
1
5%
Vlap
6
30%
Ødegaard
1
5%
Zeneli
3
15%
Ghoochannejhad
2
10%
Veerman
0
Geen stemmen
van Amersfoort
1
5%
Mihajlovic
2
10%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

71% balbezit, knap hoor! Je hoort weinig tot niets uit het sta-vak. Zal komen doordat: 1 een deel vind dat je ten alle tijden achter de ploeg en trainer moet blijven staan 2 gelatenheid en 3 er is onder fanatieke aanhang blijkbaar geen groepje voortrekkers die het spreekkoor over de tribune krijgt. Want volgens mij is in het vak ook minstens 80% niet voor verlengen.
Maar de directie krijgt dat zo niet mee.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De supporters zijn al net zo ambitieloos en ingekakt....
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Stiffie schreef:71% balbezit, knap hoor! Je hoort weinig tot niets uit het sta-vak. Zal komen doordat: 1 een deel vind dat je ten alle tijden achter de ploeg en trainer moet blijven staan 2 gelatenheid en 3 er is onder fanatieke aanhang blijkbaar geen groepje voortrekkers die het spreekkoor over de tribune krijgt. Want volgens mij is in het vak ook minstens 80% niet voor verlengen.
Maar de directie krijgt dat zo niet mee.
Het 'Streppel rot op' niet meegekregen??
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Mackan68 schreef:[Het 'Streppel rot op' niet meegekregen??
Ik stond in het voorste vak, daar amper. En er was een groepje dat er direct tegen in begon te zingen als het de kop opstak.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Stiffie schreef:
Ik stond in het voorste vak, daar amper. En er was een groepje dat er direct tegen in begon te zingen als het de kop opstak.
Het was er wel zeker. Meteen na het affluiten van de wedstrijd. En daarna nog een keer toen de spelers richting Noord liepen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Na het affluiten, dan staat de muziek aan. Onder de wedstrijd hoor je niets... En ze zongen 'Schaam je kapot' naar de spelers.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Stiffie schreef:Na het affluiten, dan staat de muziek aan. Onder de wedstrijd hoor je niets... En ze zongen 'Schaam je kapot' naar de spelers.
Nee er was niet meteen muziek, ook geen reden voor. Zowel Streppel rot op als schaam je kapot zijn gezongen. Op middenhoogte in STA beide duidelijk te horen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Voor een supportersgroep wat een statement maakt op de site is het lachwekkend dat er niet massaal tegen Streppel wordt gezongen. Een beetje op internet wat neerzetten, maar in het stadion zwijgen. Ja, echt een topsignaal. Wij hebben ons best gedaan, er werd niet op ingehaakt. Voor mij een teken aan een gebrek aan beleving. Het welzijn van de club is dus niet belangrijk blijkbaar.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1118
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Beetle schreef:Waarom bestaat Woudenberg!! Opbokken!! Dit was niet zijn eerste cruciale fout!
Woudenberg maakt een fout, klopt. ( Is mijn inziens te hard bezig om zijn slechte reeks goed te maken hierdoor weer fouten)
Maar we mogen toch wel verwachten dat de andere 3! Verdrietigers deze fout corrigeren? Na de foute pas van Woudenberg kon Excelsior rustig de bal naar elkaar toespelen op de 16 zonder dat een verdediger echt ingrijpt.

Ja foute bal van Woudenberg maar ik ben van mening dat je de goal en het verlies hem niet alleen aan kan rekenen.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

waarom speelt hansson zo'n kut bal naar woudenberg.
Hansson moet die bal naar de middenlijn rammen. Iedereen geeft Woudenberg de schuld. ik vind het een fout van Hansson, daar begint de 0-1.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

camataru schreef:waarom speelt hansson zo'n kut bal naar woudenberg.
Hansson moet die bal naar de middenlijn rammen. Iedereen geeft Woudenberg de schuld. ik vind het een fout van Hansson, daar begint de 0-1.
Tegen PSV ook al naar Pierie. Leercurve...
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

camataru schreef:waarom speelt hansson zo'n kut bal naar woudenberg.
Hansson moet die bal naar de middenlijn rammen. Iedereen geeft Woudenberg de schuld. ik vind het een fout van Hansson, daar begint de 0-1.
Toch wel knap, 3 keer zijn naam fout schrijven...
Heerenveen fan in Leiden
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Heerenveen rules schreef:Streppel begon over begrotingen deze week. We hebben een veel hogere begroting dan Excelsior, VVV en Heracles. En zie de stand..... Schaam je diep!!
Toevoegen ADO en PEC.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Met rust moet je gewoon 3-0 voor staan. Maarja.
!
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Stemmen maar weer!
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

Gestemd op in mijn ogen de speler die het best in de wedstrijd zat; Vlap. Ondanks het wederom matige seizoen ontwikkeld hij zich leuk! Helaas wisselde Streppel hem al vrij vroeg...
Beer will change the world, I don't know how but it will.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

camataru schreef:waarom speelt hansson zo'n kut bal naar woudenberg.
Hansson moet die bal naar de middenlijn rammen. Iedereen geeft Woudenberg de schuld. ik vind het een fout van Hansson, daar begint de 0-1.
Het is inderdaad een beetje een klote bal van Hansen, maar Woudenberg moet gewoon naar voren kijken in plaats van naar achter. Alle ruimte voor hem. Waar wil hij heen met zo'n bal? Hij geeft minstens zo'n slechte bal terug aan de andere verdedigers als Hansen aan hem gaf. Het eeuwige terugspelen wordt hier gewoon afgestraft. En daarna zijn er in principe nog genoeg spelers om er wat aan te doen, maar iedereen blijft kijken naar de man met de bal in plaats van dat er zich iemand nog bezig houdt met de anderen. Daarnaast is de afgekeurde goal wéér uit een standaardsituatie, hij slaat hem volgens mij in tweede instantie pas met de hand in de goal, maar het is wel veelzeggend dat het weer op dezelfde manier ontstaat, zoals eigenlijk al het hele seizoen. We doen het óf zelf met domme totaal onnodige fouten óf uit een standaardsituatie.

En Schmidt moet natuurlijk een middenlijnverbod krijgen. Gelukkig zag hij het zelf ook al in achteraf, echter had hij beter al in de rust moeten besluiten om niet meer de middenlijn over te gaan. En van Streppel mag zo'n jongen ook gewoon blijven doorprutsen met voorzetjes richting Joure te geven. Je weet toch dat je met Schmidt niet hetzelfde type als Dumfries in huis hebt als Streppel zijnde? Verdedigend is niet slecht, maar aanvallend gewoon helemaal niets. Met Odegaard, die ook al niet echt geweldige voorzetten in huis had deze wedstrijd (wel goede corners), kwam er enorm weinig goeds vanaf die kant (zoals al voorspeld door AllardP vooraf). Stel dan eens een buitenspeler, die kan daar veel gevaarlijker zijn dan een Odegaard, want dat is simpelweg geen typische buitenspeler en dat had je nu eigenlijk wel nodig om Excelsior echt kapot te spelen.

En dan ook zo'n typische Streppel-reactie weer na afloop van de wedstrijd: https://www.feanonline.nl/nieuws/hoofdn ... hap-hebben Natuurlijk lag het zaterdag niet aan de inzet van de spelers, maar je mag verwachten dat er van de geboden kansen er een aantal in gaan en zodra dat niet gebeurd, is het logisch dat men zeer ontevreden is na afloop, na anderhalf uur bevroren te zijn. Dan kun je niet aankomen met een 2-2 bij PSV, zeker niet nu je die bonuspunten gewoon al hebt vergooid met dit verlies! Ik heb ook wel kritiek op NN, maar na de tegengoal werd de ploeg zeker wel gesteund en het 'Streppel rot op' overstemd. Streppel begint ook te vaak over balbezit en associeert dat met goed voetbal, terwijl er maar bitter weinig mee wordt gedaan. Te vaak achteruit of opzij in plaats van naar voren. We kregen in principe voldoende kansen, maar in de tweede helft maar heel weinig goed uitgespeelde kansen, de kansen die toen ontstonden kwamen uit toeval of individuele acties. Technisch behoren we tot de beste teams van de Eredivisie (beter dan PSV), maar voetbal blijkt dus meer te zijn dan de optelsom van alle individuen. Als je AZ ziet, neem bijvoorbeeld de eerste goal dit weekend, die zijn qua spelers niet zo veel beter, maar als team zeker wel.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Heerenveen rules schreef:Voor een supportersgroep wat een statement maakt op de site is het lachwekkend dat er niet massaal tegen Streppel wordt gezongen. Een beetje op internet wat neerzetten, maar in het stadion zwijgen. Ja, echt een topsignaal. Wij hebben ons best gedaan, er werd niet op ingehaakt. Voor mij een teken aan een gebrek aan beleving. Het welzijn van de club is dus niet belangrijk blijkbaar.
De club geeft toch ook niks om de mening van de supporters? Alles goed praten, steeds dingen benoemen die goed gaan (zijn er niet of nauwelijks) en ons een beetje als dom volk benaderen. En sinds wanneer moet er ingehaakt worden om een statement te maken? Het is toch al jaren zo dat er maar 1 kant geluid maakt en de rest vooral voetbal wil kijken en niet meer?
scheerenveen.supporterswereld.nl
Plaats reactie