06-02-2018: PEC - sc Heerenveen (3-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 15-02-2018 16:30

Hansen
1
6%
Dumfries
7
41%
Høegh
0
Geen stemmen
Pierie
0
Geen stemmen
Bulthuis
0
Geen stemmen
Schaars
0
Geen stemmen
Kobayashi
0
Geen stemmen
van Amersfoort
0
Geen stemmen
Ødegaard
0
Geen stemmen
Ghoochannejhad
2
12%
Zeneli
1
6%
Thorsby
1
6%
Woudenberg
5
29%
Veerman
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 17

E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

06-02-2018: PEC - sc Heerenveen (3-2)

Bericht door E.D. »

Leuke pot ! Ik zeg even kijken!
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Silver

Bericht door Silver »

PEC lijkt door de blessures van enkele bepalende spelers kwetsbaar, denk dat er wel wat te halen valt.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Pec zit in een mindere fase en laten wij dan uitgerekend dinsdag weer langskomen..
SCH
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Wij hebben vertrouwen getankt de laatste tijd en dat zal zeker meehelpen pm een minder PEC te verslaan.
Positief gevoel overheerst momenteel.
Samen maken we de club sterk.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

EV al uitverkocht. Hopelijk een vol uitvak!

Kaarten kunnen nog tot morgenochtend 09.00 gekocht worden.

Net stinne, mar der hinne.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

230 kaarten verkocht voor morgen. Valt me eerlijk gezegd wat tegen.
Halfvol dus.
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

paparazzi schreef:230 kaarten verkocht voor morgen. Valt me eerlijk gezegd wat tegen.
Halfvol dus.
Voor een late wedstrijd en het onvoorspelbare van ons team valt het me niet tegen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Dan zijn er wel heel erg weinig plekken voor auto's.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Als Thomas, Saymak en Van Polen echt niet meedoen, missen ze inderdaad 3 sterkhouders.
Boer is er wel weer, da's op zich jammer, want die 3e keeper was niet heel goed tegen PSV :lol:
Ik vind deze moeilijk in te schatten. Zwolle zit in een dipje, maar het blijft op kunstgras.
Tevens moeten wij ook niet denken dat we ineens supergoed zijn omdat we 2x hebben gewonnen.

Op voetbalzone.nl staat onderstaand feitje:
''Jurgen Streppel verloor als trainer van geen team vaker in de Eredivisie dan van PEC Zwolle (8 keer, gelijk met Ajax) en zag zijn teams nooit vaker dan één keer scoren tegen de Blauwvingers''
Laten we hopen dat de spreuk 'in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst' in dit geval van kracht zal zijn
Zeg maar niks!
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Baas schreef:Als Thomas, Saymak en Van Polen echt niet meedoen, missen ze inderdaad 3 sterkhouders.
Precies. Dat is een verschil tussen dag en nacht. Vooral die Thomas vind ik een geweldig goede speler.
Benieuwd hoe Bulthuis de beweeglijke vleugelspelers van PEC afstopt. En daarnaast hoe Reza het doet tegen het sterke centrale duo van PEC.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wat een niveauverschil! Kijk alleen al naar de middenvelders. Wij 3 houten klazen, zij technische, diepgaande spelers.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Hier was het wachten op. Slacht ze maar af. Stelletje slappe doedels. Ik ga wat anders doen.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Genant. Wat een niveauverschil.
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Heerenveen rules schreef:Hier was het wachten op. Slacht ze maar af. Stelletje slappe doedels. Ik ga wat anders doen.
Zonde. Kun je eindelijk weer eens mooi voetbal zien. Genieten dit Zwolle.

Lekker direct en opportunistisch ipv dat eeuwige tikkie breed.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Er zijn een aantal die steeds te laat zijn, slap duels verliezen, ik zou deze wedstrijd maar eens wat eerder wisselen. Hopelijk zijn ze nu wakker dan, slappe hap.
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Geweldige goal. Heerlijke speler die Namli.

Streppel rot op.
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Ja joh Bulthuis. Laat hem lekker lopen :roll:
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Typisch dat weer 2 ex Heerenveen spelers scoren tegen Sc Heerenveen :roll:
!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Smitte schreef:Geweldige goal. Heerlijke speler die Namli.

Streppel rot op.
Haha. Allemaal verdedigers die persoonlijke duels verliezen, Bulthuis is naar het schijnt nu pas onderweg naar t centrum. Hier begint geen trainer wat regen, hoe onze achterhoede spelers vandaag aan het verdedigen zijn. Wat een slappe hap.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Huh, we wonnen toch thuis van kelderclub Sparta en het armetierige Twente? Dan zijn we toch heel goed en is het lek boven?
Streppel wel verlengen na deze zegereeks lijkt me.
Elvs
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 22-02-2013 17:24
Locatie: Utrecht

Bericht door Elvs »

Namli! Geweldige speler.

Wat een genante vertoning zeg. Het middenveld wordt echt compleet overlopen, van Zwolle staan er echt 3/4 man vrij in elke aanval. Maak er dan nu maar 5 of 6 nul van, kunnen we eindelijk afscheid nemen van Streppel!
Ik wilde iets zinnigs zeggen maar dat lukte niet.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Namli laten lopen en dan kijken naar ons middenveld. Echt briljant beleid!!!!

En nu is het echt genoeg geweest, ik ga wat anders doen. Dit elftal laat weer eens een potje lopen. Twee keer gewonnen en denken dat ze kunnen voetballen.
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

fuotbalgek schreef:
Haha. Allemaal verdedigers die persoonlijke duels verliezen, Bulthuis is naar het schijnt nu pas onderweg naar t centrum. Hier begint geen trainer wat regen, hoe onze achterhoede spelers vandaag aan het verdedigen zijn. Wat een slappe hap.
Geef gewoon eens credits waar ze horen. PEC speelt super goed voetbal. Geen onnodige tikjes breed. Super veel beweging en met lef naar voren spelen. Vreugde spat er vanaf.

Streppel spreekt van goed voetbal als je de bal risicoloos achterin rondspeelt en 65% balbezit haalt...
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Ik zeg nergens dat PEC niet goed speelt, wel dat er al een half uur onthutsend zwak verdedigd wordt, met name veel duels die onnodig verloren worden. En dat heeft weinig met goed of slecht voetbal te maken, hoe makkelijk een middenvelder van beperkte lengte een voorzet mag binnen koppen, hoe Bulthuis zijn man laat lopen bij de tweede, er wordt gewoon ontzettend kut verdedigd vandaag.

Los daarvan speelt PEC beter dan wij, dat was te verwachten. Maar met wat meer scherpte sta je niet 2-0 achter.
Goran Popov
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 28-04-2013 18:36

Bericht door Goran Popov »

Ik ben er nu helemaal klaar mee. Wat een niveauverschil. Bij Heerenveen heeft niemand ook maarmaar ENIG IDEE wat er gedaan moet worden. Dit kan je Streppel verwijten. Geen visie. Geen lef. Geen tactisch inzicht. Snapt niks van wisselen. Maakt spelers niet beter. Hij snapt er echt helemaal niks van.

Dit kan je ook Hamstra en co verwijten. Streppel, Hamstra, Eisinga, Reza, Schaars, allemaal vriendjes. Ik vermoed overigens ook dat Real Madrid ons contractueel verplicht om Odegaard op te stellen. Die jongen is veel te licht. Kan leuk dribbelen maar dat is het dan ook. Zit nul pit in. Het zelfde geld voor Kobayashi, man man man wat kan ik me ergeren aan die slappe hap. Wat kan Odegaard wat Namli niet kan? En dan te denken dat die jongen bij ons op linksback stond! Wát een onkunde bij onze club. Gratis de deur uit gewandeld, net als Marinus. Hansen, Bulthuis, dat is toch niet het niveau dat wij nastreven? En we hebben nog steeds geen spits. Onze club gaat zo naar de klote, er moet heel snel een andere richting in worden gestoken.
Laatst gewijzigd door Goran Popov op 06-02-2018 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

De wisselvalligheid zal dit seizoen onder Streppel niet meer veranderen. Hierdoor kun je hoogstwaarschijnlijk het seizoen in Mei bestempelen als matig. 7 uit 3 na de winter staat prima, maar zo makkelijk ging het allemaal niet. Vitesse heb je alle geluk van de wereld, Sparta en Twente waren ook redelijk moeizaam. We zullen onze punten nog pakken , en onze wedstrijdjes nog verliezen. We gaan het niet optreden tegen clubs als Utrecht AZ Vitesse en Zwolle dit seizoen.. we zullen dus wel eindigen ergens in de grijze middenmoot. Weer een seizoen weg.. weer sk-houders weg.. heerlijk dat blijven aanklooien
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Odegaard zou bij Zwolle de beste speler in de Eredivisie zijn. Wordt totaal misbruikt bij ons.
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Smitte schreef:Odegaard zou bij Zwolle de beste speler in de Eredivisie zijn. Wordt totaal misbruikt bij ons.
Schei toch uit. Hij kan af en toe heel fraai ballen maar is bovenal een slappe trut.
Elvs
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 22-02-2013 17:24
Locatie: Utrecht

Bericht door Elvs »

Het zijn op dit moment 11 slappe trutten, helaas!
Ik wilde iets zinnigs zeggen maar dat lukte niet.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

No worries, Streppel legt het in de kleedkamer nog één keer uit.
Plaats reactie