26-1-2018: sc Heerenveen - Sparta (2-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Poll eindigt op

Hansen
1
3%
Dumfries
16
42%
Høegh
0
Geen stemmen
Pierie
0
Geen stemmen
Bulthuis
2
5%
Schaars
0
Geen stemmen
Kobayashi
2
5%
van Amersfoort
0
Geen stemmen
Ødegaard
0
Geen stemmen
Zeneli
16
42%
Ghoochannejhad
0
Geen stemmen
Vlap
0
Geen stemmen
Veerman
0
Geen stemmen
Thorsby
1
3%
 
Totaal aantal stemmen : 38

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor Ebiede » 25-01-2018 22:51



Ik vind er niks aan. We mogen van Frank Beenen niet zeggen dat het ruk gaat en dat er uit deze talentvolle selectie veel meer is te halen. Hij zegt het is bij ons slecht maar dat is niet erg want bij anderen gaat het ook slecht. Deze column geeft precies aan wat er bij de club ook mis is.. Vooral niet te kritisch naar jezelf kijken.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor Thinkman » 25-01-2018 23:06

Ebiede schreef:Ik vind er niks aan. We mogen van Frank Beenen niet zeggen dat het ruk gaat en dat er uit deze talentvolle selectie veel meer is te halen. Hij zegt het is bij ons slecht maar dat is niet erg want bij anderen gaat het ook slecht. Deze column geeft precies aan wat er bij de club ook mis is.. Vooral niet te kritisch naar jezelf kijken.


Dat mag jij vinden. En jij mag zeggen wat je wilt. Ga vooral zo door. Vraag me wel af wat het jou of de club brengt.
Suggestie mbt je laatste zin; kijk vooral wél kritisch naar jezelf! :wink:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor abrikozenkoning » 26-01-2018 00:04

Daar waar kritiek op zijn plaats is, is het natuurlijk logisch dat het gegeven wordt. Het is een slap excuus om te zeggen dat we maar moeten accepteren dat het niet goed genoeg is, omdat er bij andere clubs ook dingen fout gaan. Het is goed voor iedereen die bij de club betrokken is om kritisch (zonder de clubliefde uit het oog te verliezen) te kijken naar wat er goed gaat en wat er beter kan. Ik ben het met de column eens dat er teveel ongefundeerd geroepen wordt op internet. De club heeft niets aan een boze reactie op een Facebook-pagina waarbij een mening verkondigd wordt zonder argument. De club heeft er ook niets aan als supporters op basis van vermoedens (zoals bij de perikelen rondom het bestuur van de afgelopen weken) vertellen hoe ze er over denken, omdat men simpelweg het verhaal niet kent. Er is niemand die verwacht dat deze club kampioen wordt en het is ook zeker geen absolute vereiste om Europees voetbal te halen, maar binding met de selectie en boeiend voetbal zijn toch wel 2 fundamenten voor de wil om naar het stadion te gaan. Ik denk dat veel mensen (waaronder ik) dat gewoon missen. Uiteraard blijf ik zelf altijd gewoon komen, ook al voelt het steeds vaker als een morele verplichting in plaats van een uitje. Het is alleen niet verwonderlijk dat er ook mensen zijn die dit gevoel minder hebben en simpelweg niet de tijd vrijmaken om een totaal niet boeiende wedstrijd te zien.
abrikozenkoning
Nieuw talent
 
Berichten: 53
Geregistreerd op: 04-01-2015 20:54

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor AllardP » 26-01-2018 00:30

Volgens meneer Beenen is Utrecht ons financieel voorbijgestreefd. Lachwekkend; ze hebben daar pas voor het eerst in ettelijke jaren winst gemaakt en dan nog wel door de halve selectie te verkopen. Van Seumeren is de enige reden dat ze zich nog in de subtop begeven, maar hij is ook geen suikeroom. AZ heeft momenteel een hogere begroting, maar heeft in principe minder mogelijkheden dan wij: minder supporters, minder sympathisanten en een kleiner stadion. Vitesse heeft alleen meer middelen omdat die Rus ziek veel geld in de club heeft gestopt. Maar dat heeft zijn grenzen vanwege de financial fair play. Bovendien is het geen stabiele situatie.

Kort samengevat: AZ en Utrecht doen het beter omdat ze een doordacht en ambitieus beleid voeren. Vitesse kan financieel meer, maar haalt er zeker niet het maximale uit en zal het uitgavenpatroon niet kunnen volhouden.

Maar het gaat me niet eens zozeer om AZ, Utrecht en Vitesse. Dat zijn clubs waar je best eens een jaartje onder kunt eindigen. Momenteel concurreren we echter met ADO, Heracles, Excelsior en VVV: stuk voor stuk veel kleinere clubs en financieel veel minder stabiel. Op PEC staan we zelfs een straatlengte achter. Als we daar al niet eens meer ontevreden over mogen zijn... Kortom: k-verhaal.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor paparazzi » 26-01-2018 00:54

De aardigheid om naar een wedstrijd van Heerenveen te gaan is volledig weg bij mij. Om in de rust even een biertje te drinken met vrienden doet er nog toe maar voor het voetbal moet je niet meer in Heerenveen zijn. Doodzonde.

Nu heeft Streppel weer een of andere plausibele reden gevonden om Reza maar weer op te stellen. Als ik die man zie sjokken in het veld doet dat al pijn aan m`n ogen. Hij ligt meer op de grond dan dat ie rechtop staat. Kan die jongen niets aan doen maar is de fout van een trainer. Niet dat Veerman nou de pannen van het dak speelt, maar als er iemand nog eens een mooie actie in huis heeft en kan scoren is het wel Veerman , en niet Reza.
Ik vermoed dat die twee onderling een te goede verstandhouding hebben anders kan ik het niet verklaren.
Dan snap ik nog wel dat Schaars het praatje oppikt en het opneemt voor Streppel maar dat vind ik ook stinken. Schaars ziet toch ook wel dat Reza maar een heel beperkte speler is? Die heeft er vorig jaar 19 ingetikt. Ingetikt ja. Dat lukt hem nooit meer.
Overigens zie ik ook al tijden niet meer 'de Schaars' van een tijd geleden.

Verder snap ik de club ook niet zo goed. Waarom in de winterstop niet wat scorend vermogen erbij gekocht? Deze back die is gekomen win je de cup ook niet mee. Gaat zeker nog fouten maken.
We hebben zo`n behoefte aan scorend vermogen! Ik haalde nog liever die oude man van VVV voor een halfjaar dan door te rotzooien met Reza.

Maar hoe dan ook. De competitie zal naar zeer hoge waarschijnlijkheid weer uitgaan als een nachtkaars voor Heerenveen en het is niet te hopen dat je nog P.O. haalt.

Prioriteit bij de club moet in mijn ogen liggen bij een spits komende zomer en een andere trainer.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor Superfries1994 » 26-01-2018 03:19

Volgens Streppel in VI is het niet reëel om te denken dat Heerenveen in de top 5 kan komen, omdat wij 'niet meegaan in het huren van spelers, terwijl de rest alles bij elkaar huurt'. AZ heeft op Ricardo van Rhijn (speelt nauwelijks) en Marko Vejinovic (al tijden geblesseerd) na geen huurlingen. Zwolle heeft alleen Nicolas Freire gehuurd, maar die heeft ook pas de helft van alle wedstrijden mee gedaan. Utrecht heeft er drie, Bahebeck, Willock en Klich, waarvan de eerste twee samen nog maar 9 wedstrijden hebben mee gedaan en Klich wel een echte versterking lijkt, op papier dan. Vitesse heeft uiteraard een aantal spelers gehuurd van onder andere Chelsea, waarvan Dabo, Miazga, Mount en Castaignos van Sporting de meest belangrijke zijn. Misschien Miazga en vooral Mount zijn echt van toegevoegde waarde, de rest is net zo matig als onze Veermannetjes en Schmidtjes. Overigens vergeet Streppel voor het gemak even dat onze beste speler Ödegaard ook is gehuurd, en hij die ook nog eens niet laat excelleren. We mogen toch wel stellen dat Streppel hier de plank volledig misslaat. Hij zegt maar wat. Of hij moet al NAC ofzo bedoelen, maar dat is toch niet een club waar wij van zouden moeten vrezen, al huren ze twintig spelers. Streppel zoekt constant naar excuses, terwijl hij best een aardig elftal heeft met goede talenten zoals Odegaard en Dumfries, de routine van Schaars en een ex-wisselspeler van een gerenommeerd Champions League-deelnemer (Hoegh), om maar eens wat te noemen. Dan moet je volgens mij wel boven ADO, en ruim boven een Excelsior kunnen eindigen.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor Baas » 26-01-2018 09:32

Hij zoekt excuses... Hij bedenkt van alles maar het is net zo slecht onderbouwd als ons ''negatieve gespuw op internet''.
Er klopt overigens ook geen reet van, zoals hierboven al wordt aangegeven.
Het slechtste kalenderjaar in de historie en meneer is tevreden.
Meneer Streppel gaat er weer alle energie in leggen om van Sparta te winnen vanavond.
Hij kraamt echt alleen maar onzin uit.

Dit seizoen is al lang verloren en het zou dan ook fijn zijn als het bestuur snel duidelijkheid brengt.
Met andere woorden: nu aangeven dat je niet gaat verlengen met Streppel, tijdig een vervanger strikken.
Op die manier is het duidelijk hoe het er volgend seizoen uitziet en dan kun je nu al beginnen met de selectie voor dat seizoen.
Saymak zou een hele fijne versterking zijn!

Dan maar even over de wedstrijd van vanavond:
Jammer dat Veerman direct weer mag wieberen uit de basis.
Reza en Streppel lijken vriendjes en Schaars en Streppel lijkt ook een goede klik.
Streppel wordt dus vriendjes met de meest ervaren spelers en die houden hem nog de hand boven het hoofd.
Ik vind het jammer dat hij weer met Reza gaat spelen, maar goed.. Reza zal er vanavond wel 1 inschieten en dan mag hij weer 6 wedstrijden blijven staan.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor paparazzi » 26-01-2018 12:11

In hoeverre schatten jullie de kansen in dat Odegaard speelt?
Willen namelijk 6 Spaanse vrienden met mij mee vanavond om Odegaard te komen bewonderen.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor Thinkman » 26-01-2018 12:45

paparazzi schreef:In hoeverre schatten jullie de kansen in dat Odegaard speelt?
Willen namelijk 6 Spaanse vrienden met mij mee vanavond om Odegaard te komen bewonderen.


"Mas que cien porciento seguro!" (meer dan 100%) :wink:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor BK2007 » 26-01-2018 12:53

Sparta moeten we thuis op kunnen rollen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor Thinkman » 26-01-2018 12:59

BK2007 schreef:Sparta moeten we thuis op kunnen rollen.


Vrees dat Sparta hier niet komt om er een leuke pot van te maken, dus het is te hopen dat de blauwwitte diesel snel op stoom komt (met hulp van de fans!) zodat er snel gescoord wordt. Door sc Heerenveen welteverstaan!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor Heerenveen rules » 26-01-2018 17:05

Dat is denk ik op dit moment het probleem bij onze club. Het is een vriendenkliek en die zijn nu eenmaal niet zo kritisch op elkaar. Schaars lult slechte prestaties altijd recht, uit Streppel komt niets realistisch en als Hamstra Co. professioneel waren geweest dan was Streppel allang weg.......

Kritiekloze zooi is het.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor paparazzi » 26-01-2018 17:34

Vanavond maar weer eens even heen. Volgens een van mijn (spaanse) vrienden moet Odegaard vanavond op dreef zijn.
Enkele kennissen van hem komen vanavond speciaal naar hem kijken.
Dan gok ik 't er ook maar op. :D
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor lubbevandijk » 26-01-2018 22:39

3 punten...hoihoi
wat een verkrampte tweede helft zeg....verder is er een enorm mentaliteitsprobleem in dit team.
Verlos ons
lubbevandijk
Nieuw talent
 
Berichten: 92
Geregistreerd op: 29-10-2006 14:22

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor Mackan68 » 26-01-2018 23:12

Het ouderwetse laatste Heerenveen kwartiertje. Nodig de tegenstander uit voor de eigen goal te komen voetballen. Ongelooflijk. Maar verder wel een aardige pot voetbal. Heerlijke Zeneli momenten weer en de blijdschap van Denzel. Heerlijk deze 3 punten. We zitten al weer op de helft van het aantal gewonnen thuiswedstrijden van de 1e seizoenshelft. Maar het verhaal van de bewuste zwaluw is wel van toepassing. Volgende week tegen fc List & Bedrog met Assaidi, Maher, El Hamdaoui en Jensen wordt het waarschijnlijk een heel ander verhaal. Maargoed, dit bezorgt menigeen toch een goed weekend! :D
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor Thinkman » 26-01-2018 23:36

Een zwaluw maakt nog geen zomer, maar het begint er wel mee. Volgende week de FC List&Bedrog met GJV, als we die ook winnen kun je toch spreken van een prille lente...
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor Stiffie » 26-01-2018 23:49

paparazzi schreef:Vanavond maar weer eens even heen. Volgens een van mijn (spaanse) vrienden moet Odegaard vanavond op dreef zijn.
Enkele kennissen van hem komen vanavond speciaal naar hem kijken.
Dan gok ik 't er ook maar op. :D


En hebben ze genoten van de geweldenaar Odegaard? Wat een assists en goals heeft deze jongen ons gebracht! Werkelijk buiten-buiten-buiten categorie...
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor Smitte » 26-01-2018 23:51

Wat een armoe.... Komen heel goed weg met drie punten..
Smitte
Basisspeler
 
Berichten: 843
Geregistreerd op: 14-05-2005 15:29
Woonplaats: Hoogeveen

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor paparazzi » 26-01-2018 23:54

Nou, dit was zeker niet de wedstrijd van Odegaard waar ik (wij) op gehoopt had. Verder een goed eerste halfuur gezien.
Na die tweede treffer moet je er veel meer aan doen om verder uit te lopen. Die marge was wel erg mager.
Zeneli lijkt weer in vorm te komen dat stemt me vrolijk.
Verder zie ik liever Vlap ipv v Amersfoort, die brengt technisch net even iets meer.

Had na twee minuten al 1-0 moeten staan natuurlijk, maar goed. Dat Reza hem die tweede keer wel goed raakte was volgens mij meer geluk dan wijsheid. Hoe dan ook, hij viel me in zijn geheel niet tegen vandaag al zal het nooit mijn spits worden.

2018 begint netjes. Als je bij Vitesse een punt haalt (met een eigen doelpunt) en thuis de drie punten dan doe je het keurig.
Als we die tukkers nu volgende week net zo weg tikken als in de eerste wedstrijd dan glooit er weer wat hoop aan de horizon en kunnen we op naar een 'feanse lente'.

Ik vond overigens Sparta best leuk voetballen. Ik kan me niet voorstellen dat die zullen degraderen. Echt wel een goed ploegje!
Laatst bijgewerkt door paparazzi op 27-01-2018 00:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor paparazzi » 27-01-2018 00:03

Stiffie schreef:En hebben ze genoten van de geweldenaar Odegaard? Wat een assists en goals heeft deze jongen ons gebracht! Werkelijk buiten-buiten-buiten categorie...


Odegaard kan echt verschrikkelijk goed voetballen maar vandaag zat hij totaal niet in de wedstrijd. Bovendien is het rendement nog steeds (veel) te laag. Maar je moet ook niet vergeten dat hij ook geen 'echte spits' voor zich heeft die hem begrijpt. Je ziet hem vaak naar de zijkant toe dribbelen ipv in de diepte. Dat zegt wel iets. Ook trekt hij telkens twee man naar zich toe. In dat geval komt er altijd eentje vrij daar in de voorhoede. Die moeten zich dan wel laten gelden.

Het is een leerschool voor hem maar hij is er nog lang niet.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor Ebiede » 27-01-2018 09:56

Wat een verschrikkelijke wedstrijd was dit weer.

Geen tempo, geen creativiteit.. weer achteruit lopen na een tegendoelpunt. Een dramatische Reza (en Veerman), een trainer die de vleugelspelers eraf haalt en zo zijn team in problemen brengt.

Tekenend voor Heerenveen was een speler van Sparta die in de 1ste helft op een meter van 25 van ons doel uitglijd, maar toch nog tijd heeft om op te staan en weer controle over de bal te krijgen.

Dat typeert onze selectie, geen pit, geen over mijn-;lijk-mentaliteit.

O ja, die Bulthuis, een Dijks 2.0.. dat wordt niks.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor BK2007 » 27-01-2018 10:18

Ebiede schreef:Wat een verschrikkelijke wedstrijd was dit weer.

Geen tempo, geen creativiteit.. weer achteruit lopen na een tegendoelpunt. Een dramatische Reza (en Veerman), een trainer die de vleugelspelers eraf haalt en zo zijn team in problemen brengt.

Tekenend voor Heerenveen was een speler van Sparta die in de 1ste helft op een meter van 25 van ons doel uitglijd, maar toch nog tijd heeft om op te staan en weer controle over de bal te krijgen.

Dat typeert onze selectie, geen pit, geen over mijn-;lijk-mentaliteit.

O ja, die Bulthuis, een Dijks 2.0.. dat wordt niks.


Precies, spijker op zijn kop.
Enigste lichtpuntjes: Zeneli en Dumfries.
Van te voren denk je Sparta moet je oprollen met 4-0. Maar krijg je angsthazen voetbal. Waarom toch ?
Waarom moest Pelle eraf ? Haal dan Odegaard eraf, de ene na de andere mislukte pass.
Waarom Zeneli eraf voor Thorsby ? We krijgen juist ruimte als Sparta wat opportunistischer gaat spelen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor Heerenveen rules » 27-01-2018 10:54

Het was minder slecht dan andere thuispotten, maar het is gewoon erg matig. Maar Advocaat zegt tijdens ds persconferentie dat we bij vlagen erg goed waren....Zien wij het dan verkeerd? :mrgreen: Odegaard was erg matig, maar wordt misbruikt op rechts en ons middenveld blijft ver uit het zwakste deel. Yuki en Schaars vertragen alleen maar en van Amersfoort voegt helemaal niks toe. Zeneli en Dumfries waren prima! Die lieten mooie dingen zien. En Bulthuis kan mij wel bekoren. Soms spijkerhard. En dat mag wel tussen al die ideale schoonzonen zoals Hoegh, Schaars, Yuki en Pieri....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor Feanfan 1 » 27-01-2018 11:17

En weer een goal uit een corner... Alleen daarom al is het de roep om een nieuwe trainer.
Maar van mij mag Streppel het seizoen gewoon afmaken, maar aan het eind van het seizoen graag afscheid nemen. Scheelt financieel en Heerenveen moet ook geen naam krijgen dat het een trainerskerkhof wordt. Laatste jaren hebben we al genoeg trainers versleten
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor jorro » 27-01-2018 11:27

Gewonnen. En dat smaakt goed. De eerste helft vond ik best OK van onze kant. Zeneli was weer prima op dreef. Met meer wedstrijdritme kan hij weer erg belangrijk voor ons worden. Jammer dat het de tweede helft niet lukte om eens echt afstand te nemen en het publiek met doelpunten te verwennen. Maar ja, dat is ook een logisch gebrek aan vertrouwen en ineens van de kelder naar de zolder is gewoon nog teveel gevraagd.
Overigens is er gek genoeg nog niemand begonnen over de prachtige assist van Pierie op Dumfries. Wat een heerlijke bal was dat! Onze volgende goudmijn laat geregeld zien een fluwelen lange bal in huis te hebben. Dat, in combinatie met de winst en de goede eerste helft, maakte dat ik toch niet zo negatief ben als de meesten hier.
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor BK2007 » 27-01-2018 11:41

We praten wel over Sparta als tegenstander natuurlijk. Fc Twente wordt een heel ander verhaal.
We hadden serieus beter voor de dag moeten komen gister.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor Janneman » 27-01-2018 11:47

Wat een matig, slecht voetbal was dit weer. Bij vlagen zag het er leuk uit maar het zegt voldoende dat Heerenveen een zo zwak Sparta niet met ruimere cijfers weg speelt. Ik vond er maar 1 speler boven uitsteken en dat was Zeneli, voor de rest vond ik het te veel slappe hap.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor Silver » 27-01-2018 11:52

jorro schreef:Gewonnen. En dat smaakt goed. De eerste helft vond ik best OK van onze kant. Zeneli was weer prima op dreef. Met meer wedstrijdritme kan hij weer erg belangrijk voor ons worden. Jammer dat het de tweede helft niet lukte om eens echt afstand te nemen en het publiek met doelpunten te verwennen. Maar ja, dat is ook een logisch gebrek aan vertrouwen en ineens van de kelder naar de zolder is gewoon nog teveel gevraagd.
Overigens is er gek genoeg nog niemand begonnen over de prachtige assist van Pierie op Dumfries. Wat een heerlijke bal was dat! Onze volgende goudmijn laat geregeld zien een fluwelen lange bal in huis te hebben. Dat, in combinatie met de winst en de goede eerste helft, maakte dat ik toch niet zo negatief ben als de meesten hier.

Zou zelf een stukje typen, maar eigenlijk met bovenstaande helemaal eens.

Met als toevoeging dat het toch zonde is dat na de 2-1 en enkele wissels het team aardig in elkaar zakt en ineens achteruit gaat lopen en je toch weer in de laatste 10 minuten zit te vrezen voor de gelijkmaker.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor hhage » 27-01-2018 16:19

BK2007 schreef:We praten wel over Sparta als tegenstander natuurlijk. Fc Twente wordt een heel ander verhaal.
We hadden serieus beter voor de dag moeten komen gister.


Twente??De enige die daar een beetje kan voetballen is Assaidi,Ze hebben daar nu 2 spelers met 'naam' gehaald de ene heeft 4 jaar niets laten zien bij PSV,de andere is al een jaar of 8 over zijn topniveau heen,en heeft het bij zijn laatste paar clubs ook niet kunnen uitblinken,terwijl ik ervan uitga dat het geen goedkope jongens zijn.lijkt me dat Twente met vuur speelt....
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: 26-1-2018 sc Heerenveen - Sparta (20:00 uur)

Berichtdoor Mackan68 » 27-01-2018 17:39

hhage schreef:
Twente??De enige die daar een beetje kan voetballen is Assaidi,Ze hebben daar nu 2 spelers met 'naam' gehaald de ene heeft 4 jaar niets laten zien bij PSV,de andere is al een jaar of 8 over zijn topniveau heen,en heeft het bij zijn laatste paar clubs ook niet kunnen uitblinken,terwijl ik ervan uitga dat het geen goedkope jongens zijn.lijkt me dat Twente met vuur speelt....

Ik denk dat dat meevalt. Maher is transfervrij gekomen en heeft bewust gekozen voor veel speeltijd i.p.v veel poen. El Hamdaoui mag over de t.h.t datum zijn, poets hem nooit uit. Verder heeft hij een prestatiecontract en mag weer weg als er iets beters op zijn pad komt. De verdiensten zullen daarnaar in verhouding staan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten