20-01-2018: Vitesse - sc Heerenveen (1-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 31-01-2018 21:53

Hansen
2
12%
Dumfries
3
18%
Høegh
0
Geen stemmen
Pierie
0
Geen stemmen
Bulthuis
0
Geen stemmen
Schaars
0
Geen stemmen
Kobayashi
0
Geen stemmen
van Amersfoort
6
35%
Ødegaard
0
Geen stemmen
Zeneli
1
6%
Veerman
0
Geen stemmen
Ghoochannejhad
2
12%
Bruijn
3
18%
Vlap
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 17

E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

20-01-2018: Vitesse - sc Heerenveen (1-1)

Bericht door E.D. »

Allemaal met de trein. Heerlijk. Biertje, babbeltje, wedstrijdje, station Zwolle, even stoppen, raampjes open, liedje zingen, kroketje pakken, deurtjes weer dicht, net op tijd, Arnheim, politie, bussen, heen en weer, wachten, heen en weer, wachten, boze chauffeur, GelreDome, dak dicht, wedstrijd, juichen, ook naast uitvak, terug, hoofdpijn mooie dag=> nooit weer => weg lol
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Over deze wedstrijd hoeven we vrees ik niet lang uit te weiden.
Streppel zal aanknopingspunten zien, menig supporter opknopingspunten. Ik hoop natuurlijk dat ik me vergis.
Laatst gewijzigd door Thinkman op 19-01-2018 11:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Thinkman schreef:Over deze wedstrijd hoeven we vrees ik niet lang uit te weiden.
Streppel zal aanknopingspunten zien, menig supporter opknopingspunten. Ik hoop natuurlijk dat ik me vergis.
Hahahaha :lol: :lol:
Denk idd overigens ook dat we geen schijn van kans maken.
De thuiswedstrijd tegen deze ploeg was de slechtste van allemaal.
Denk eerlijk gezegd dat het uit niet veel beter zal gaan.
Zeg maar niks!
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Wel Van Amersfoort en geen Vlap zie ik net. Daar staat je verstand toch bij stil. Hebben we eindelijk een middenvelder die goed spel combineert met goals en assists, zetten we hem op de bank. Dan maar hopen dat Zeneli zijn oude vorm meteen weer te pakken heeft.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Vlap eruit Odegaard erin. Onbegrijpelijke keus van Streppel.
Zij er dan toch een clausule in de huurovereenkomst staan dat die kneus moet spelen of zo ?
Samen maken we de club sterk.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

AllardP schreef:Wel Van Amersfoort en geen Vlap zie ik net. Daar staat je verstand toch bij stil. Hebben we eindelijk een middenvelder die goed spel combineert met goals en assists, zetten we hem op de bank. Dan maar hopen dat Zeneli zijn oude vorm meteen weer te pakken heeft.
De enige logische keuze is Schaars en Yuki met daarvoor Odegaard, Vlap en Zeneli. Onbegrijpelijk mocht Van Amersfoort nu weer spelen ten koste van Vlap.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat Odegaard speelt is natuurlijk logisch. Dat snapt iedereen met verstand...Dat van Amersfoort speelt slaat nergens op. Hebben we weer een compleet creatiefloos middenveld.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Oh kom op. Zonder Odegaard pakken we eindelijk weer wat punten. Nu keren we weer terug naar gebrei zonder einde.
IK geloof ook niet in dat Veerman zo goed tot zijn recht komt. Die heeft snelle spelers om zich heen nodig.
Maar goed we gaan het zien. Ik denk dat het niks wordt zo.
Laatst gewijzigd door BK2007 op 20-01-2018 07:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

AllardP schreef:Wel Van Amersfoort en geen Vlap zie ik net. Daar staat je verstand toch bij stil. Hebben we eindelijk een middenvelder die goed spel combineert met goals en assists, zetten we hem op de bank. Dan maar hopen dat Zeneli zijn oude vorm meteen weer te pakken heeft.
Ik begin het steeds een beetje meer te snappen. Dit is op zich wel een logische keus vanuit Streppel oogpunt. Omdat: Vlap speelde nooit in het 1e. Dreigde uit contract te lopen en mogelijk in de winter al te vertrekken en kreeg zomaar vanuit het niets ineens speeltijd. Zonder ook maar enige aanwijzing dat dat er om voetbaltechnische redenen aan zat te komen. Omdat Streppel wel wist wat hij kan en ook zijn eigen kansen en mogelijkheden zo uitgebreid te houden maakte hij een strategische keus door Vlap speeltijd te gunnen. Terwijl hij bij de beloftes dit seizoen nog niet echt opviel, zonder goals en zonder assists terwijl hij eigenlijk altijd en alles speelde. Maar door de blessure van Zeneli en onopvallend spel van zowel Mihajlovic als Rojas mocht hij op links blijven staan, natuurlijk mede geholpen door de 3 goals in die periode.

Van Amersfoort is een beetje hetzelfde verhaal. Liep bij de beloftes ook meestal met de kop naar beneden en liep vrij onopvallend over het veld. Maar had daar volgens mij eind vorig jaar eens een goaltje en een assist. Te weten tegen jong NAC een goal en thuis tegen Jong Excelsior een goal en de assist op Veerman. Ook in de oefenwedstrijd in Duitsland maakte hij een prima goal. Naast Vlap sprak ook hij zich uit over een mogelijk vertrek in januari. Pelle maakte in het 1e ook nog eens de laatste 2 goals vlak voor de kerst terwijl Vlap 'slechts' 2 assists leverde begin december. Verder helpt Michel de laatste wedstrijden alleen heel behoorlijke kansen om zeep en daar heb je de 1+1=....

Nu Ødegaard en Zeneli weer terug zijn zijn de buitenposities in ieder geval weer bepaald. Of Ødegaard nu veel scoort en assists geeft of niet, die speelt gewoon op rechtsvoor. Dat Zeneli behalve de 3 wedstrijden waarin hij wél wist te scoren ook geen goalgetter of assistkoning is gebleken maakt niet uit. In 3 wedstrijden heeft hij wel laten zien het vege lijf van Streppel eventueel te kunnen redden, Streppel zal hem nodig hebben om nog enigszins zijn geschonden blazoen op te kunnen poetsen. Verder zal Arber waarschijnlijk komende zomer verkocht moeten worden omdat hij naar waarschijnlijkheid niet bij zal tekenen. Hetzelfde verhaal als met Larsson vorig seizoen. Wéér een 1+1. Persoonlijk denk ik dat de keus tussen Vlap of van Amersfoort ook niet een is die voor hele grote verschillen zal zorgen. Van Amersfoort heeft wat meer lengte en is wat meer aanvallend ingesteld dan Vlap die van origine centrale middenvelder is.

Nog een opvallend feitje. Het contract van Vlap is verlengd tot '22 terwijl van Pelle alleen de optie tot '19 gelicht werd. Toch ook een mogelijke verkoop deze zomer, of minder vertrouwen t.o.v Vlap voor de toekomst vanuit de club? Kom er maar in....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
hhage
Basisspeler
Berichten: 928
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

BK2007 schreef:Vlap eruit Odegaard erin. Onbegrijpelijke keus van Streppel.
Zij er dan toch een clausule in de huurovereenkomst staan dat die kneus moet spelen of zo ?
Kneus???? Man,man jij hebt er niet veel kijk op
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ik verwacht helemaal niets vanavond! We hebben een meer dan prima selectie het enige wat mist is een goede spits.

De kale pipo weet er echter geen team van te maken.. Vanavond weer genieten van een zwalkend team zonder idee..
Spijt heb je morgen maar!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Als je kijkt naar het elftal op papier dan staat er behoudens van Amersfoort een prima elftal. Daar moet wat uit te halen zijn door een goede technische staf.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

hhage schreef: Kneus???? Man,man jij hebt er niet veel kijk op
We gaan eens kijken vanavond. Even zijn assist en doelpunten tellen....
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

BK2007 schreef:Even zijn assist en doelpunten tellen....
Ja, zo werkt het niet hè. En als je dit niet snapt, ligt dat aan jou.

Over de wedstrijd: Zolang ik niet de tv aanzet hebben we een kans.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Zou vrijwel over onze club kunnen gaan...:

"Vitesse boekte slechts één overwinning uit de laatste zeven wedstrijden in Gelredome. De Arnhemse club sprokkelde in acht thuisduels tien punten en heeft dus al 14 verliespunten geleden. Een belangrijke opdracht voor de tweede seizoenshelft is om weer aan klantenbinding te doen in het eigen stadion. Winnen in combinatie met aantrekkelijk voetbal om de gunst van het publiek terug te krijgen."


Grote vraag na zo'n slechte thuis-serie zal in Arnhem dus zijn: Komt de fameuze puntendokter op bezoek of heeft Streppel eindelijk zelf het medicijn gevonden?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

BK, wil je nog even doorgaan met het voor lul zetten van jezelf? Geweldig leesvoer! :mrgreen:
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Heerenveen rules schreef:BK, wil je nog even doorgaan met het voor lul zetten van jezelf? Geweldig leesvoer! :mrgreen:
Ja,ja Rules. Ik weet het standpunt van jullie drieen nu wel. Tel vanavond Odegard zijn assist, doelpunten, nutteloze dribbels met zijn hoofd naar beneden, balverlies etc nou maar. we praten na de wedstrijd nog wel eens.
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Als jij turft hoevaak van Amersfoort de bal inlevert en de bal naar een teamgenoot speelt, dan praten we na de wedstrijd wel weer....
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Vitesse uit. Ha, the memories!

Wie dit nog nooit gelezen heeft, moet het hele topic nog eens doorlezen.
Wéér uit!!!!
Silver

Bericht door Silver »

Misschien tegen beter weten in, maar toch wel beetje vertrouwen in een goed resultaat, vooral door de terugkeer van Zeneli en Odegaard. Uiteraard even afwachten hoe ze terugkomen na (voor Zeneli langdurig) blessureleed, maar je hebt tenminste weer een vleugelspeler met diepgang i.p.v. 5 middenvelders en een spits voorin. Hopen dat Odegaard de vorm van voor z'n blessure weer oppikt en dat Dumfries weer ouderwets op komt als veredelde rechtsbuiten.

En we hebben tenminste weer een linkspoot op de linksback, ben benieuwd naar Bulthuis. Het is zonde dat vd Steen geblesseerd is, nu staat Hansen erin die in de eerste seizoenshelft nou niet een hele goede indruk heeft gemaakt. Dit was Wouter z'n kans, want denk niet dat er voorlopig wordt gewisseld met de keepers.
En waarom van Amersfoort erin staat is mij een raadsel, had veel liever Vlap op die positie gezien. Die kan volgens mij dezelfde arbeid verrichten, maar heeft een betere techniek en meer creativiteit. Maar goed, de grote kale leiders wegen zijn ondoorgrondelijk.

Opstelling: Hansen; Dumfries, Hoegh, Pierie, Bulthuis; Schaars, Kobayashi, Van Amersfoort; Ødegaard, Veerman, Zeneli
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Nou, het duurde nog best lang, maar we hebben gescoord. In eigen goal, dat wel. Je zit er al een kwartier op te wachten en ze zijn pas 13 minuten bezig.
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Denk dat de spelers ook klaar zijn met streppel, anders schiet je toch ook niet in eigen goal
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Volgens mij is Bulthuis een slechte versie van Woudenberg. Die man wordt aan alle kanten voorbij gelopen.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Het is echt verschrikkelijk. Het enige wat een nederlaag kan voorkomen, is staken. Het wachten is op 2, 3, 4-0. En dan moeten we nog een helft he!
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Het eerste kwartier goed doorgekomen, slechts één tegentreffer tot nu toe.

Zo’n Pierie groeit toch ook alleen maar door met betere spelers in het elftal zou je toch zeggen. Ik hoop voor hem dat hij volgend seizoen een kans gaat krijgen bij een leuke subtopper die wel ambities heeft hoog te eindigen in de competitie. Zo hebben we overigens nóg een aantal leuke getalenteerde voetballers die veel beter verdienen dan om onderdeel uit te maken van dit zooitje. (met dank aan Hamstra en vooral Streppel)
Goran Popov
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 28-04-2013 18:36

Bericht door Goran Popov »

Kan iemand mij vertellen wat er met Schaars aan hand is? In de weken voor de winterstop hield het al niet over, maar nu bakt hij er echt helemaal niks van. Tegen Anderlecht ook al 1 van de slechtere.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dit is meelijwekkend slecht. Wat een gepruts...Wat hebben ze gedaan in Spanje?

Als dieptepunten van Amersfoort en Schaars.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

WTF, Matavs hoort er met rood af.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Klein half uurtje gespeeld en alle geloof op een opleving in de tweede seizoenshelft alweer teniet gedaan. Ik schakel weer door naar Peaky Blinders, seizoen 3. Ik geloof ook niet dat ik me nog eens ga vergissen een wedstrijd van Heerenveen te kijken het komend half jaar. Tot volgend seizoen (zonder Streppel en met dan wél een nieuwe spits naar ik mag aannemen).
Laatst gewijzigd door Crash op 20-01-2018 21:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

36 camera's, 5000 toeschouwers, 4 officials en niemand ziet het
Plaats reactie