23-12-2017: AZ - sc Heerenveen (3-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 28-12-2017 15:41

Hahn
0
Geen stemmen
Dumfries
0
Geen stemmen
Høegh
1
6%
Pierie
1
6%
Schmidt
6
33%
Schaars
0
Geen stemmen
Kobayashi
0
Geen stemmen
Thorsby
3
17%
van Amersfoort
4
22%
Vlap
0
Geen stemmen
Veerman
0
Geen stemmen
Næss
0
Geen stemmen
Woudenberg
3
17%
Ghoochannejhad
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 18

Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Prima wissels weer na de rode kaart. Drama. Alsof een extra verdediger zin heeft en dan ook nog die Woudenberg op linksmidden. Wat een waardeloze coach.
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

paparazzi schreef:100% de schuld van de trainer dit!!!!
Als je zo dom bent en niet ziet dat die domme domme Thorsby naar rood vroeg had je hem er al veel eerder af moeten halen.
Wegwezen met dit tactisch onbenul!!!!!!!!
Nouja, het is niet echt de schuld van Streppel dat Thorsby zo’n domme overtreding maakt met geel op zak.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

HVNFL schreef: Nouja, het is niet echt de schuld van Streppel dat Thorsby zo’n domme overtreding maakt met geel op zak.
Het is 100% de SCHULD dat Streppel hem niet wisselt. IEDEREEN ziet dat Thorsby liep te kloten, overtreding op overtreding. Je voelt die rode kaart al opkomen. Op zo'n moment moet je als coach je speler BESCHERMEN door hem te wisselen.
Heerenveen fan in Leiden
Wolliepoly
Wereldspeler
Berichten: 1111
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Wat sportief dat we Friday van 0 naar 2 doelpunten helpen
Laatst gewijzigd door Wolliepoly op 23-12-2017 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Onbegrijpelijk dat Streppel niet ingegrepen heeft na de gele kaart van Thorsby, je verliest compleet onnodig 3 punten tegen een ontzettend zwak AZ (hoe kunnen die zoveel punten hebben?)
!
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

Man man man.. wat ongelooflijk stom dit weer. Wat een domme actie van Thorsby, en zoals wel vaker helpen we spitsen in een flinke dip aan zelfvertrouwen. Had tot en met de de kaart van Thorsby gedacht dat we het jaar goed zouden afsluiten.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

3 goals in 10 minuten is zelfs met 10 man een drama. Al die verdedigers spelen nu ook geweldig verstoppertje. Pierie loopt knap lucht te dekken, Naess en Hoegh zijn ook opeens verdwenen.
gwgwgw
Invaller
Berichten: 252
Lid geworden op: 31-07-2012 21:59

Bericht door gwgwgw »

Thorsby bedankt! Nuttige overtreding
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Geef je het toch weer zomaar weg, toch wel door de rode kaart. Tot die kaart was het spel na rust uitstekend. Dat dan Friday, die er niks van bakt, het doet is wel extra pijnlijk.
Thorsby beperkte houthakker is voor een groot deel verantwoordelijk, en misschien had Streppel hem wel moet wisselen. Maar zelfs dan mag je als speler ook nadenken, ook al is dat blijkbaar lastig.
Laatst gewijzigd door Voorstopper op 23-12-2017 21:40, 3 keer totaal gewijzigd.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Iedereen. Maar dan ook IEDEREEN hier om mij heen inclusief mezelf ziet dat Thorsby rood gaat pakken!!
Maar wat doet professor Streppel? Die laat hem lekker doorrotzooien.
Man man man. Hoe kun je een club verneuken in een jaar tijd.
Die voorzitter en die Hamstra kunnen wat mij betreft ook wel gaan. Een stel prutsers bij mekaar.
Miereneukert!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Yes! Winterstop. 4 weken geen marteling door naar dit afgrijselijke voetbal te hoeven kijken.

Eisenga: wanneer volgt de verlenging voor Streppel? Topjaar 2017 moet natuurlijk wel voortgezet worden. Slechtste jaar sinds 1993. En het stadion stroomt leger en leger....Ga zo door!!
badfrisianboy
Wereldspeler
Berichten: 1002
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Je weet van te voren dat onder Streppel we nooit een wedstrijd tegen een team uit het linkerrijtje zullen gaan winnen. Dus deze nederlaag was natuurlijk al door een ieder ingecalculeerd. Falende taktiek en falend wisselbeleid gepaard gaande met een schrijnend gebrek aan inzicht en kwaliteit aan de kant van onze trainer en de 3 - 1 nederlaag is verklaard.

Een goed functionerende commercieel directeur wordt op straat gezet terwijl een opzichtig falende coach maar mag blijven zitten. Welkom bij sc Heerenveen anno 2017.

En na de zoveelste teleurstellende wedstrijd onder Streppel met eveneens het zoveelste teleurstellende resultaat de bijgewerkte statistieken:

De laatste 41 officiële wedstrijden (competitie, play-offs en beker) van de man die zich bij ons trainer mag noemen:

41 gespeeld: 11 gewonnen - 7 gelijk - 23 verloren. Doelcijfers 53 - 75.

In 41 wedstrijden slechts éénmaal gewonnen van een ploeg uit het linkerrijtje en wel dit seizoen van PSV. De overige 10 overwinningen, tegen zwakke ploegen uit het rechterrijtje, waren tegen ADO (2x), Excelsior (2x), Willem II (2x), Roda JC en Sparta, een dit seizoen erg zwak FC Twente en NAC.

Het voetbal is niet om aan te gluren en het stadion is in jaren niet zo leeg geweest. De supporters zijn duidelijk helemaal klaar met sc Heerenveen en het voetbal onder Streppel.

De feiten liegen niet......ik ben totaal klaar met deze man.
Goran Popov
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 28-04-2013 18:36

Bericht door Goran Popov »

badfrisianboy schreef:
En na de zoveelste teleurstellende wedstrijd onder Streppel met eveneens het zoveelste teleurstellende resultaat de bijgewerkte statistieken:

De laatste 41 officiële wedstrijden (competitie, play-offs en beker) van de man die zich bij ons trainer mag noemen:

41 gespeeld: 11 gewonnen - 7 gelijk - 23 verloren. Doelcijfers 53 - 75.

In 41 wedstrijden slechts éénmaal gewonnen van een ploeg uit het linkerrijtje en wel dit seizoen van PSV. De overige 10 overwinningen, tegen zwakke ploegen uit het rechterrijtje, waren tegen ADO (2x), Excelsior (2x), Willem II (2x), Roda JC en Sparta, een dit seizoen erg zwak FC Twente en NAC.
Ook ik ben er helemaal klaar mee. Ik heb bovenstaande statistieken per e-mail gestuurd naar Eisenga, Hamstra en Streppel. Ophouden met dit geknoei.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Streppel valt al weken van zijn geloof en speelt catenaccio. Sprokkel je soms wat punten mee. Streppel is Heerenveen onwaardig.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Dit is gewoon kut. Ook weer in de laatste fase van de wedstrijd trouwens.
Samen maken we de club sterk.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Stiffie schreef:Streppel valt al weken van zijn geloof en speelt catenaccio. Sprokkel je soms wat punten mee. Streppel is Heerenveen onwaardig.
Tweede helft speelden ze wel met meer lef en naar voren. Neem aan dat Streppel dat ook aangegeven had. Jammer dat ze niet zo begonnen, dat was weer onthutsend. Na de oerdomme rode kaart van onze Noorse houthakker was het wachten op het onvermijdelijke ineenstorten. Doke speelde een zeer goede pot, mag ook wel eens gezegd. Streppel en do nu lekker vrij, volgend jaar eerst naar Vitesse die we wel zullen verliezen, waarna de kraker tegen Sparta volgt. Kunnen we zomaar punten pakken als Breuer zijn dag niet heeft!
Wolliepoly
Wereldspeler
Berichten: 1111
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

De fitheid heb ik ook zo mijn twijfels bij
Voel je niet te klein om groot te denken!!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Schaars , dramatisch leverde erg veel ballen in
Vlap onzichtbaar
Pelle prima
Veerman redelijk , voldoende
Dumfries matig
Thorsby onvoldoende
Doke prima
Koby matig/
Pieri voldoende
Hoegh voldoende
Hahn voldoende
Streppel tot de gele kaart thorsby voldoende daarna zwaar
onvoldoende

De bank, bezet met zeer matige spelers.
Kortom, met dit materiaal liggen onze eisen wensen te hoog .
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Ik word hier zo moedeloos van sjongejonge..
HEERENVEEN
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

TORCIDA schreef:
De bank, bezet met zeer matige spelers.
Kortom, met dit materiaal liggen onze eisen wensen te hoog .
Dat Doke zo ongeveer de beste was aan onze kant is een bevestiging van deze conclusie. De winterstop komt als geroepen. De club moet nu keihard aan het werk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Enige optie: Streppel eruit, goede trainer erbij. Linksback halen al doet Doke het best aardig. En een scorende middenvelder en een rechtsbuiten.
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Na de 0-1,had AZ een rode kaart moeten hebben wegens natrappen.En dan speel je de wedstrijd lekker uit,nu speel je zelf met 10 man en zet de trainer er nog meer verdedigers in zodat AZ nog meer gevaarlijker voor de goal wordt.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

hhage schreef:Na de 0-1,had AZ een rode kaart moeten hebben wegens natrappen.En dan speel je de wedstrijd lekker uit,nu speel je zelf met 10 man en zet de trainer er nog meer verdedigers in zodat AZ nog meer gevaarlijker voor de goal wordt.
Inderdaad, AZ mag Van Boekel en Streppel wel even bedanken voor de royale kerstcadeaus...
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik ben geen Streppel-fan en van mij mag hij ook vertrekken. Maar ik vind niet dat je de rode kaart van Thorsby hem kan verwijten. Thorsby is wel iemand die tot het gaatje gaat, maar zijn verleden heeft wel bewezen dat hij nooit rood krijgt, dit is pas zijn eerste bij Heerenveen. Dit was gewoon een idiote actie op een plek waar het totaal niet nodig was. Bij Joey vd Berg zou je het wel verwachten
De wissels begreep ik ook niet, maar als Woudenberg die lob wel maakt is het een gouden wissel en is Streppel een "toptrainer" bij wijze van. En die 1-1 is natuurlijk een kut-goal. Typerend voor de eerste seizoenshelft
Met een kater de Kerst in, hopelijk op een scorende 10 (Thern ?) en verdedigend graag wat meer zekerheid
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Feanfan 1 schreef:Ik ben geen Streppel-fan en van mij mag hij ook vertrekken. Maar ik vind niet dat je de rode kaart van Thorsby hem kan verwijten. Thorsby is wel iemand die tot het gaatje gaat, maar zijn verleden heeft wel bewezen dat hij nooit rood krijgt, dit is pas zijn eerste bij Heerenveen. Dit was gewoon een idiote actie op een plek waar het totaal niet nodig was. Bij Joey vd Berg zou je het wel verwachten
De wissels begreep ik ook niet, maar als Woudenberg die lob wel maakt is het een gouden wissel en is Streppel een "toptrainer" bij wijze van. En die 1-1 is natuurlijk een kut-goal. Typerend voor de eerste seizoenshelft
Met een kater de Kerst in, hopelijk op een scorende 10 (Thern ?) en verdedigend graag wat meer zekerheid
Nou helemaal prima verwoord.
Die speler van az nog rood had gekregen voor natrappen dan had je de 3 punten mee naar huis genomen, alles met elkaar zat het deze avond allemaal tegen.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Thern ?
Die was toch niet goed genoeg voor ons en mocht toch verder kijken/verhuurd worden ?
Met Thern in de basis doe je dus stappen terug.
Samen maken we de club sterk.
gwgwgw
Invaller
Berichten: 252
Lid geworden op: 31-07-2012 21:59

Bericht door gwgwgw »

BK2007 schreef:Met Thern in de basis doe je dus stappen terug.
I.d.d, stappen terug

Gewoon lekker vast blijven houden aan houthakkers Thorsby en v Amersfoort op 10. Smullen!
lubbevandijk
Nieuw talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 29-10-2006 14:22

Bericht door lubbevandijk »

Zou er iemand zijn die zn seizoenskaart zou verlengen als Streppel bij zou tekenen?
Verlos ons
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

lubbevandijk schreef:Zou er iemand zijn die zn seizoenskaart zou verlengen als Streppel bij zou tekenen?
Mensen die overwegen dit niet te doen, laat het de club weten. Misschien kan de volgende misstap de komende 2 weken voorkomen worden.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6242
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

lubbevandijk schreef:Zou er iemand zijn die zn seizoenskaart zou verlengen als Streppel bij zou tekenen?
Ik kom niet voor streppel, deze gedachte zou nooit maar dan ook nooit bij me opkomen.
Spijt heb je morgen maar!
Plaats reactie