16-12-2017: sc Heerenveen - NAC Breda (1-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 23-12-2017 17:39

Hahn
1
5%
Dumfries
2
10%
Høegh
0
Geen stemmen
Pierie
3
15%
Schmidt
3
15%
Schaars
0
Geen stemmen
Kobayashi
6
30%
Thorsby
0
Geen stemmen
van Amersfoort
0
Geen stemmen
Vlap
0
Geen stemmen
Veerman
2
10%
Rojas
1
5%
Næss
2
10%
Ghoochannejhad
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 20

Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Nou, ik ben blij dat ik de wedstrijd op TV heb gezien en niet in het stadion.
Man, dit deed echt pijn aan de ogen.
Goed dat ze die mutsjes uit hadden gedeeld, kon je je daar onder verstoppen...
Man man man, om je te schamen. Wat een laffe pot.
Pure mazzel dat we hier 3 punten pakken, maar uiteraard zijn ze wel belangrijk.

Ik vind het ook wel schrijnend dat Streppel nu weer erg positief is etc..
Tuurlijk weet ik dat we niet moeten spreken van ''stel dat'', maar ik doe het toch even.
Stel dat die gast van Nac niet de bal zomaar cadeau geeft aan Pelle, dan wordt het 0-0.
Hoe had Streppel dan gereageerd? En werd hij dan ontslagen? Of was het dan ook positief?
Ik vond het een drama pot en ik snap niet hoe je hier positieve punten uit kunt halen.
Zeg maar niks!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Dit Heerenveen is mijn Heerenveen niet meer. Ooit trots vanwege het aantrekkelijke aanvallende spel. Nu alleen nog maar eenheidsworsten.
Pijnlijk.
SCH
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Surhuisterveen schreef:Dit Heerenveen is mijn Heerenveen niet meer. Ooit trots vanwege het aantrekkelijke aanvallende spel. Nu alleen nog maar eenheidsworsten.
Pijnlijk.
Ik vind dat we ook niet te veel moeten klagen hoor. Wie de jaren van Foppe en Riemer hebben meegemaakt weten heel erg goed dat er flinke up en downs waren in onze clubhistorie.

In deze winterstop moet er echter wel een kwaliteitsimpuls gedaan worden. Anders denk ik dat er flink wat supporters gaan afhaken en voor de tv gaan zitten.
Samen maken we de club sterk.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Het gaat me om het feit dat de selectie alleen uit simpele spelers bestaat. Er is geen creativiteit en we spelen de bal het liefst veilig terug. Gevolg eindeloos breien. Er is totaal geen actie, spektakel.
Het was veelzeggend dat de slechtste speler op het veld (nutteloze overtredingen als gevolg van te laat zijn) de enige goal maakte.
SCH
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Surhuisterveen schreef: Het was veelzeggend dat de slechtste speler op het veld (nutteloze overtredingen als gevolg van te laat zijn) de enige goal maakte.
Doke heeft toch niet gescoord?
Spijt heb je morgen maar!
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Poll MOTM nog niet geopend zag ik, dus bij dezen.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Surhuisterveen schreef:Het gaat me om het feit dat de selectie alleen uit simpele spelers bestaat. .
Dat is dus pertinent onwaar in mijn ogen. De creatieve spelers zijn er zeker; het is het systeem waarin ze voetballen. De backs staan te veel terug en wanneer ze er a la Dumfries wel overheen gaan, trekt geen enkele rechtermiddenvelder naar binnen om het ontstane gat af te dekken. We vallen te voorzichtig aan en als we 'moeten' gaan we met z'n allen.
Juist jongens als Schaars, Yuki, Vlap, Odegaard en Zeneli zijn erg creatief. De laatste twee zijn weggevallen, maar de eerste drie (tezamen met Reza) doorzien het spelletje erg goed. Helaas zijn er te weinig afspeelmogelijkheden doordat iedereen te behoudend staat en te weinig beweegt en doorloopt. Daardoor gaat het balletje weer breed of terug.
Plaats reactie