9-12-2017: sc Heerenveen - VVV (2-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Poll eindigt op

Hahn
0
Geen stemmen
Dumfries
3
16%
Høegh
0
Geen stemmen
Pierie
0
Geen stemmen
Schmidt
1
5%
Schaars
2
11%
Kobayashi
4
21%
Thorsby
0
Geen stemmen
Vlap
3
16%
Mihajlovic
0
Geen stemmen
Veerman
5
26%
van Amersfoort
1
5%
Næss
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen : 19

Re: 9-12-2017: sc Heerenveen - VVV (18:30)

Berichtdoor FeanYme » 10-12-2017 13:13

Ik weet het nu zeker, wij gaan aankomende woensdag in de kuip winnen van feyenoord! :lol:
HEERENVEEN
Avatar gebruiker
FeanYme
Selectiespeler
 
Berichten: 315
Geregistreerd op: 02-04-2014 08:48
Woonplaats: Wolvega

Re: 9-12-2017: sc Heerenveen - VVV (18:30)

Berichtdoor Stiffie » 10-12-2017 13:39

Tja, je verbaast je er eigenlijk niet eens meer over. De opstelling, de wissels, het achteruitlopen, de logische 2-2 die valt?
Heb ook een dubbelgevoel bij het 'hoempapa' feestvieren in het Nieuw Noord vak in de 2e helft. Ben het er mee eens, er moet sfeer zijn en je moet achter de spelers staan. Dus ik doe ook mee. Maar het geeft aan de andere een signaal af dat alles wel prima is zo. Je kan eens winnen en je kan eens verliezen, we hebben toch leuk voetbal.... Het is niet prima, Wat verliezen we abnormaal veel. Het slechtste jaar sinds tijden en dan altijd die teksten van Streppel, zucht. Ik kan mij het 'Streppel rot' dan ook goed voorstellen en snap niet dat het niet massaal uit het NN vak komt. Het is het zelfde als in de tijd van Veenstra. De achterban moet zich laten horen. Hamstra, Westerhof, Schaars en Streppel zijn vriendjes. Zonder heel duidelijk signaal van o.a. publiek blijft Streppel zitten waar hij zit!
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: 9-12-2017: sc Heerenveen - VVV (18:30)

Berichtdoor Superfries1994 » 10-12-2017 16:15

Wat viel die Van Amersfoort ook klote in zeg! Waardeloze speler. Won geen enkel duel gister op één na, en dat was een bal die tegen z'n hoofd aangeschoten werd. Geen enkele creativiteit, ondanks zijn lengte fysiek bij lange na niet voldoende, ontbeert snelheid. Op basis van wat wordt hij de laatste tijd ingezet? Yuki op een meer aanvallende positie lijkt ook beter bij hem te passen, en dan meer in het midden. Thorsby die dan de meters moet maken achter hem, en Yuki kan combineren met Vlap en Veerman. Dan nog een buitenspeler opstellen, waar ik zou opteren voor Rojas in plaats van Mihajlovic de volgende wedstrijd. Dan heb je toch een redelijk goed elftal staan waarbij je dit soort wedstrijden zou moeten kunnen winnen? Op het einde in de tweede helft had je een middenveld bestaande uit Van Amersfoort, Thorsby en Naess met daarvoor Veerman? Dan is het toch niet raar dat je geen enkele bal meer in de ploeg kan houden en VVV steeds meer aan kan gaan dringen? En zodra de tegenstander heeft gescoord, en wij er eigenlijk een slotoffensief eruit moet persen, komt er ook helemaal niets van terecht. Geen enkele overtuiging zat daarin, en dat is al de derde keer op rij en is dit seizoen nog wel vaker gebeurd. Het zelfvertrouwen en daarmee de overtuiging is echt op het niveau van de temperatuur van vandaag.

En dan Hamstra met een paar domme oneliners, zoals het zien van een 'stijgende' lijn. Ik zie ook een lijn, maar dan wel eentje die gelijk blijft, aangezien elke wedstrijd dezelfde symptomen laat zien. Zou het wegsturen van de trainer helpen? Hij is in ieder geval wel verantwoordelijk voor een waardeloos jaar. Maar wie moet er dan komen? En los je het daarmee op? Ik mis ook iemand die zo'n Hamstra of Streppel nou eens echt goed aan de tand voelt met harde vragen. Iemand die geen genoegen neemt met steeds weer diezelfde antwoorden. Maar goed, men wil Hamstra en Streppel in de toekomst ook nog vragen kunnen stellen, dus dat zal wel niet gebeuren.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: 9-12-2017: sc Heerenveen - VVV (2-2)

Berichtdoor geert. » 10-12-2017 21:30

Stemmen maar weer!
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: 9-12-2017: sc Heerenveen - VVV (2-2)

Berichtdoor Baas » 14-12-2017 10:39

Die 2-2 zie je echt ruim van tevoren aankomen. Weer als angsthazen achteruit lopen.
En ja, geluk dwing je af, maar pech wellicht ook. Dat die ouwe deze bal zo raakt dat ie erin vliegt is pech, maar toch.. het gebeurt wel!

#huilenmetdepetop
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: 9-12-2017: sc Heerenveen - VVV (18:30)

Berichtdoor FeanYme » 14-12-2017 14:01

FeanYme schreef:Ik weet het nu zeker, wij gaan aankomende woensdag in de kuip winnen van feyenoord! :lol:


Ik zat er dichtbij, als Blom normaal floot had ik gelijk kunnen hebben. :P
HEERENVEEN
Avatar gebruiker
FeanYme
Selectiespeler
 
Berichten: 315
Geregistreerd op: 02-04-2014 08:48
Woonplaats: Wolvega

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten