03-12-2017: Roda JC - sc Heerenveen (2-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 10-12-2017 00:57

Hahn
0
Geen stemmen
Dumfries
0
Geen stemmen
Høegh
0
Geen stemmen
Pierie
0
Geen stemmen
Schmidt
2
22%
Schaars
0
Geen stemmen
Kobayashi
0
Geen stemmen
van Amersfoort
0
Geen stemmen
Vlap
2
22%
Mihajlovic
1
11%
Veerman
3
33%
Ghoochannejhad
0
Geen stemmen
Thorsby
0
Geen stemmen
Rojas
1
11%
 
Totaal aantal stemmen: 9

Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Wat was Schmidt aan het doen daar? Ongelooflijk :roll:
!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

De instelling waarmee deze wedstrijd gespeeld wordt is dramatisch. Daarnaast schrijnend gebrek aan kwaliteit op bepaalde posities. Geen goede vleugelspeler beschikbaar vandaag en Doke maakt een doketje die resulteert in 1-2. Veerman zijn goal verbloemt dat hij weer laat zien totaal niets toe te voegen aan het spel. Uiteindelijk eindig je de wedstrijd met een opstelling die helemaal nergens meer over gaat. Dramatische wissels van Streppel.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wat een verschrikking dit elftal. Geen enkele kwaliteit voorin zonder Odegaard.

Het zal allemaal wel. Dit lijkt niet eens op voetbal. Naar dit elftal kijken is pure tijdverspilling. Prutsers!
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Godsamme man. Ongelooflijk. Niets aan de hand en na de 1-1 is het weer helemaal mis. Totaal geen mentale weerbaarheid.

En dan Streppel met debiele wissels weer. Niemand snapt er nog iets van.
Dit kan echt niet meer. Degradatie over heel 2017. Optyfen Streppel!
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Nou jongens, volgens Schaars was het anders best goed! Hebben jullie een andere wedstrijd gezien?


Ongelooflijk joh. Wat een drama voetbal, traag, zit helemaal niets in. Die wissel met Rojas ook weer, 3 minuten voor tijd. En die opstelling waarmee werd begonnen. Streppel is echt aan het prutsen.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Dit kan toch niet zo langer. En toch gaat het gebeuren tot het eind van het seizoen. Streppel en Heerenveen is geen gelukkig huwelijk, stop er dan mee....
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Je moet realistisch zijn. Dat maakt het wel extra pijnlijk, maar Streppel heeft er duidelijk geen elftal van gemaakt. Volgende week komt VVV langs, die komen bij winst gelijk in punten met ons. Het is wel heel armoedig wat Streppel er van bakt. Dit komt niet vanzelf goed vrees ik.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Ik stel voor Streppel zijn contract te verlengen :)
Alle ballen op Henkie!
lubbevandijk
Nieuw talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 29-10-2006 14:22

Bericht door lubbevandijk »

We hebben (zonder Zeneli en Ödegaard) een matig elftal.
Tel daarbij op een trainer die spelers die niet beter maakt en tactisch onbekwaam is.

Thuis wedstrijden zijn al lange tijd een ware marteling.
Nu gaan we ook verliezen van laagvliegers.
De club gaat eraan als er niet ingegrepen wordt.
Verlos ons
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De club vindt het wel best is wel duidelijk. Totaal geen ambitie. Anders hadden ze Streppel er allang uitgeknikkerd. Al moet ik zeggen dat de verdedigers ook wel amateuristische fouten maken. Hoegh, Schmidt, het is niet best.

Zaterdag kan VVV eindelijk weer eens winnen. Leuk voor ze.....
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1005
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

En na de zoveelste teleurstellende wedstrijd onder Streppel met eveneens het zoveelste teleurstellende resultaat de bijgewerkte statistieken:

De laatste 37 officiële wedstrijden (competitie, play-offs en beker) van de man die zich bij ons trainer mag noemen:

37 gespeeld: 10 gewonnen - 5 gelijk - 22 verloren. Doelcijfers 48 - 69.

In 37 wedstrijden slechts éénmaal gewonnen van een ploeg uit het linkerrijtje en wel dit seizoen van PSV. De overige 8 overwinningen waren tegen ADO (2x), Excelsior (2x), Willem II (2x), Roda JC en Sparta en een dit seizoen erg zwak FC Twente. Van de laatste 37 wedstrijden eindigden maar liefst 60% in een nederlaag. Schokkende cijfers.

De feiten liegen niet......ik ben totaal klaar met deze man. Maar aan een ieder om zelf een oordeel te vellen.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Na de 1-1 kon je bijna uittekenen hoe het verder zou lopen. De beslissende goal paste helemaal in dat beeld.
lubbevandijk
Nieuw talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 29-10-2006 14:22

Bericht door lubbevandijk »

Gezien de post hiervoor halen we nog ongeveer 18 punten.
Dat is genoeg om niet te degraderen. Keurig dus.
Verlos ons
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Vreselijke pot jongens. Zonder Odegeaard echt het kijken niet waard.
Wubwub
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 04-04-2011 23:09

Bericht door Wubwub »

badfrisianboy schreef:En na de zoveelste teleurstellende wedstrijd onder Streppel met eveneens het zoveelste teleurstellende resultaat de bijgewerkte statistieken:

De laatste 37 officiële wedstrijden (competitie, play-offs en beker) van de man die zich bij ons trainer mag noemen:

37 gespeeld: 10 gewonnen - 5 gelijk - 22 verloren. Doelcijfers 48 - 69.

In 37 wedstrijden slechts éénmaal gewonnen van een ploeg uit het linkerrijtje en wel dit seizoen van PSV. De overige 8 overwinningen waren tegen ADO (2x), Excelsior (2x), Willem II (2x), Roda JC en Sparta en een dit seizoen erg zwak FC Twente. Van de laatste 37 wedstrijden eindigden maar liefst 60% in een nederlaag. Schokkende cijfers.

De feiten liegen niet......ik ben totaal klaar met deze man. Maar aan een ieder om zelf een oordeel te vellen.
Even voor de volledigheid, alle wedstrijden onder Streppel: 56 wedstrijden gespeeld; 21 gewonnen, 10 gelijk, 25 verloren, doelcijfers 87-88. Drie keer gewonnen van een club uit het linkerrijtje (Twente, Groningen vorig seizoen, PSV dit seizoen). Niet dat ik het je met oneens ben, maar het geeft wel een behoorlijk vertekend beeld om precies te beginnen tellen na de reeks van goede wedstrijden begin vorig seizoen.
cootje
Jeugdspeler
Berichten: 35
Lid geworden op: 17-01-2008 22:48

Bericht door cootje »

Kan me niet heugen dat we ooit een wedstrijd hebben gewonnen waarin Schmidt in de basis begon.
Doke doet z'n stinkende best, maar komt toch echt kwaliteit te kort en heeft haast wekelijks z'n beslissende fout waardoor de wedstrijd definitief verloren is.
Met Streppel hebben we het nu toch echt wel gehad hoop ik. Tactisch onbenullig en de gave om iedere week verkeerd en veel te laat te wisselen. Mag toch verwachten dat de directie dat ook onderkent en geen contractverlenging overweegt.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

badfrisianboy schreef:En na de zoveelste teleurstellende wedstrijd onder Streppel met eveneens het zoveelste teleurstellende resultaat de bijgewerkte statistieken:

De laatste 37 officiële wedstrijden (competitie, play-offs en beker) van de man die zich bij ons trainer mag noemen:

37 gespeeld: 10 gewonnen - 5 gelijk - 22 verloren. Doelcijfers 48 - 69.

In 37 wedstrijden slechts éénmaal gewonnen van een ploeg uit het linkerrijtje en wel dit seizoen van PSV. De overige 8 overwinningen waren tegen ADO (2x), Excelsior (2x), Willem II (2x), Roda JC en Sparta en een dit seizoen erg zwak FC Twente. Van de laatste 37 wedstrijden eindigden maar liefst 60% in een nederlaag. Schokkende cijfers.

De feiten liegen niet......ik ben totaal klaar met deze man. Maar aan een ieder om zelf een oordeel te vellen.
Moet je nog blij zijn dat het over 2 seizoenen verdeeld is, anders had je nog kans gehad te degraderen. Ach, Telstar uit is ook mooi en de wedstrijden zijn lekker voorspelbaar op vrijdag en maandag.
Het is maar een spelletje
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

xander schreef:Ik stel voor Streppel zijn contract te verlengen :)
Eens! Tevens een standbeeld naast dat van Abe!
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
lubbevandijk
Nieuw talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 29-10-2006 14:22

Bericht door lubbevandijk »

Je speelt in een half vol stadion waar het publiek zijn eigen spits uit fluit. Je komt 1-0 voor en krijgt 20 minuten voor tijd een vrij trap tegen. Oppassen zou je zeggen.
Wat er ook gebeurt je eigen man houden, meelopen en springen... niet dus...Shahin kan vogeltje vrij die bal inkoppen. Hoe is dat mogelijk.
Hier train je toch op?
Ik kan het niet begrijpen dat professionals zo verzaken.

Wat Schmidt daarna doet is pupillen niveau. Die kan niet beter.
Verlos ons
igo
Invaller
Berichten: 451
Lid geworden op: 01-03-2011 12:55
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door igo »

Verstandig van Schmidt om zaterdagavond/nacht nog even op stap te gaan.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1115
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

igo schreef:Verstandig van Schmidt om zaterdagavond/nacht nog even op stap te gaan.
Heb je dit zelf waargenomen en hier bewijzen van?
Voel je niet te klein om groot te denken!!
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Wubwub schreef:Niet dat ik het je met oneens ben, maar het geeft wel een behoorlijk vertekend beeld om precies te beginnen tellen na de reeks van goede wedstrijden begin vorig seizoen.
Daar heb je helemaal gelijk in; BFB zoekt de statistieken die bij zijn punt passen. Maar ook de statistieken over de hele periode-Streppel laten een negatief beeld zien: meer verloren dan gewonnen en twee keer een duidelijke neergaande lijn na een goede competitiestart. En de statistieken over spelhervattingen zijn helemaal schokkend. Onvoorstelbaar dat het maar niet lukt om dat te repareren.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

knip
Laatst gewijzigd door Ebiede op 03-12-2017 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Spijt heb je morgen maar!
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Haha. Schmidt op stap.

Heerenveen was gister al afgereisd naar Limburg. Knap dat ie dan nog even is wezen stappen.
vincentdelbos
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 03-02-2007 13:11
Locatie: Joure

Bericht door vincentdelbos »

Het begon met prachtig voetbal en goede resultaten, toen mooi voetbal maar weinig resultaat en sinds februari/maart is het zeer matig voetbal en weinig resultaat, buiten een kleine opleving na de zomerstop.

Ik weet het gewoon niet. Het voelt allemaal veel te braaf; ik mis strijd, zie repeterende fouten en een coach die het niet lijkt te weten. Ik heb lang vertrouwen gehad in Streppel, maar met dit materiaal moet het beter kunnen.

Wat ik vooral erg treurig vind, is dat is me er gelaten bij voel. Ik ga tegenwoordig uit van een nederlaag en als we dan een punt pakken is het mooi meegenomen. Nog nooit heb ik gehad dat ik zo gemakkelijk wedstrijden liet schieten.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Moedeloos worden we hier van! Hoelang houden ze de handen nog boven het hoofd van Streppel? 2017 is op voetbalvlak een rampjaar en daar is Streppel voor een groot deel verantwoordelijk voor. Hij maakt de spelers niet beter en weet van een redelijke selectie geen team te maken. Vandaag was typerend voor 2017, want dat Roda JC is werkelijk waar helemaal niks...
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Met de bizar slechte wissels na de 1-1, want met de 2 wissels bleef alleen Henk nog op dezelfde plek, hij stuurt hij Vlap naar rechts, Reza op links, en Thorsby op de plek van Vlap.. husselt hij de voorhoede zo door elkaar dat we A: zonder echte vleugelaanvallers spelen en B: er zat geen systeem, patroon, voetbal meer in en men kon alleen nog maar lange ballen spelen liet Streppel echt zien dat hij totaal niet weet wat hij moet doen.

Maar ons niveau van verdedigen is bedroevend. Dan kun je Streppel heten, maar wat kun je hier nu aan doen? De spelers zijn gewoon dom. In de nabeschouwing praten over zonedekking en mandekking. Maar je doet of het een of het ander. Ze weten het gewoon niet. Ga met dit soort vrijetrappen gewoon op mandekking spelen. Bij de spits van Roda had gewoon Veerman moeten staan, want naast dat deze spits niet kan voetballen, niet snel is, is hij wel sterk en heeft lengte om te koppen. Maar ipv daarvan lopen ze allemaal bij hem weg. Houdt gvd gewoon je man! Wie stuurt de verdediging aan?? We missen gewoon nog steeds een leider achterin.

Nou en de 2-1 kun je streppel niet aanrekenen, Als je speler in dit geval Doke denkt de bal in de 16 even aan te moeten nemen met een speler van roda in je rug ben je nog dommer dan dom. Die bal had hij gewoon weg moeten schieten. Hij kreeg m nog op zn rechtervoet ook nog.

met dumfries, doke en pieri heb je 2 erg jeugdige verdedigers en 1 rechtsback op de linksback, Hoegh is geen leider en of straalt dat niet uit. wat dat betreft had Leeuwin centraal achterin moeten staan.

Pelle speelde ook een onzichtbare wedstrijd, op rechts waren we vleugel lam.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Het is hier gezellig op het werk :?

'Wat heeft Heerenveen gedaan', 'Weet je wat Roda gemaakt heeft gisteren'

Leuk.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

TORCIDA schreef: In de nabeschouwing praten over zonedekking en mandekking. Maar je doet of het een of het ander. Ze weten het gewoon niet. Ga met dit soort vrijetrappen gewoon op mandekking spelen.


Schaars zei na afloop dat ze bij vrije trappen op mandekking spelen. Streppel bevestigde dat, maar wilde niet noemen wie Schahin moest dekken. Ik kreeg van dat gesprek ook het gevoel dat er niet of nauwelijks afspraken waren, behalve dat het 'opgelost' moet worden als iemand wordt geblokt. Wat toch een beetje de standaardtactiek is tegen een man-op-man-verdediging. Mocht inderdaad Veerman op Schahin hebben gestaan, dan vind ik dat trouwens een behoorlijke inschattingsfout. De man is weliswaar lang, maar een matige kopper en bovendien een aanvaller.
Nou en de 2-1 kun je streppel niet aanrekenen, Als je speler in dit geval Doke denkt de bal in de 16 even aan te moeten nemen met een speler van roda in je rug ben je nog dommer dan dom. Die bal had hij gewoon weg moeten schieten. Hij kreeg m nog op zn rechtervoet ook nog.
Ik neem het Streppel kwalijk dat Schmidt speelde - er is weinig mis met Naess centraal - en Hamstra dat Schmidt uberhaupt een contract heeft bij Heerenveen. Dat is puur gebaseerd op sentiment, want qua voetbal is hij niveau-Juup.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Stemmen maar weer!
Plaats reactie