03-11-2017: Sparta R'dam - sc Heerenveen: (0-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 13-11-2017 19:41

Hahn
6
40%
Dumfries
0
Geen stemmen
Høegh
0
Geen stemmen
Næss
1
7%
Pierie
1
7%
Schaars
2
13%
Kobayashi
0
Geen stemmen
Vlap
1
7%
Ødegaard
2
13%
Mihajlovic
0
Geen stemmen
Ghoochannejhad
0
Geen stemmen
Veerman
1
7%
Rojas
0
Geen stemmen
Thorsby
1
7%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Het lijkt inderdaad al weken nergens op. Maar de oplossing is simpel. Trek de portemonnaie en haal een spits die garant staat voor 20 doelpunten of meer. De rest trekt zich eraan op en het simpelweg makkelijker spelen bij een voorsprong. De kansen moeten afgemaakt, dan krijg je een hele andere wedstrijd. Ingewikkelder is het niet, want voetballend staat het er best aardig op.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Om positief te blijven: we hebben in deze wedstrijd meer punten gehaald dan in de voorgaande 5 wedstrijden bij elkaar!
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Meen je dat echt Crash? Dat het er voetballend aardig op staat? Heb je de tweede helft gezien. Het was hemeltergend slecht. Schaars en Yuki en onze CV's spelen haast alles breed of terug. Het baltempo ligt veel te laag en waar is passie? Willen ze wel winnen? Man, wat een gelatenheid. De club straalt in alles gelatenheid uit. Het team, het bestuur en de supporters. Het is doods. En dat is de doodsteek binnen een BVO.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Heerenveen rules schreef:Meen je dat echt Crash? Dat het er voetballend aardig op staat? Heb je de tweede helft gezien. Het was hemeltergend slecht. Schaars en Yuki en onze CV's spelen haast alles breed of terug. Het baltempo ligt veel te laag en waar is passie? Willen ze wel winnen? Man, wat een gelatenheid. De club straalt in alles gelatenheid uit. Het team, het bestuur en de supporters. Het is doods. En dat is de doodsteek binnen een BVO.
Spelers waren duidelijk bang om nog een keer te verliezen. Ze speelden alles rustig achterin naar elkaar over, Hahn die alle tijd neemt. Pierie die niet eens meer kijkt waar de bal heen moet, maar hem standaard al naar Naess speelt. Voorin wil ook niemand de bal hebben, bang hem te verliezen. Iedereen en alles staat stil. Sparta vond het ook wel best en kreeg er zelfs wat druk op laatste minuten, door het constant naar achter lopen van Heerenveen. Zelden zo'n bange ploeg gezien. Elke ingooi kostte een halve minuut, want niemand wilde de bal hebben. Men wilde vooral geen risico nemen. Na afloop kon je het ook van de gezichten aflezen: Men was vooral blij met het punt, in plaats van heel chagrijnig te zijn over de verloren twee punten. Volgens mij gaat het dus vooral om vertrouwen, en niet zozeer gelatenheid of een gebrek aan ambitie of iets dergelijks.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Heerenveen rules schreef: De club straalt in alles gelatenheid uit. Het team, het bestuur en de supporters. Het is doods. En dat is de doodsteek binnen een BVO.
Zo is het. Er moet een partij opstaan om een schok teweeg te brengen anders blijft het zoals het nu is vrees ik.
Alle ballen op Henkie!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Wij zitten nu net als eerder dit kalenderjaar in een dip en al winnen we een keer, daar komen we voor de winterstop niet meer uit. Dat ligt niet alleen aan Streppel, maar gewoon aan een gebrek aan scorend vermogen.
Ik ben geen Odegaard fan met zijn 0,0 rendement, maar wat Streppel laatst zei, tegen kleine clubs kan hij wel op "10" spelen, zet hem daar dan ook neer !! En als je Veerman spits hebt, dan moet je voorzetten geven en ballen van de zijkant erin pompen. Niet dat eindeloos getik om een 1-2-tje op te zetten. Maar dat is het gebrek aan gogme van een jonge ploeg.
Wordt nog een lang seizoen
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2501
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Leek wel 11 jochies tegen 11 leeuwen, alsof de Heerenveen spelers bang waren voor de Sparta spelers. Niemand durfde iets te ondernemen. Ze zijn bang om te falen. Er is 0,0% zelfvertrouwen en ik heb het idee dat Streppel de spelers niet het vertrouwen kan geven dat ze nodig hebben.

Het zit zoveel dieper dan alleen maar het gebrek aan scorend vermogen of een falende wisselbeleid...
Heerenveen fan in Leiden
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

Van mij mogen ze Veerman wel eens een wedstrijd of 5 oprij de kans krijgen. Hem afrekenen op de 2e helft gisteren is mij te makkelijk, de hele ploeg voetbalde niet en dan wordt het voor een spits wel heel lastig allemaal. Bovendien is een helft maar 45 minuten, een paar wedstrijden en we weten echt wat we aan Henk hebben. Reza ben ik inmiddels wel even klaar mee, die lijdt veel balverlies, loopt zich vast, ligt vaak op de grond en loopt hier en daar nog in de weg ook. Prima jongen maar hij lijkt het al een tijdje niet te hebben. Of het het totaalplaatje oplost weet ik niet, voetballend gaat het wel heel erg moeizaam, veel foutieve passes en een goal wordt er niet of nauwelijks gemaakt.

Voor de rest wil ik Odegaard wel eens op 10 zien, op de rechterkant staat hij vrij vast, misschien dat de vrijheid in de as van het veld hem goed doet, hij heeft bovendien een prima steek. In dat geval zal Rojas wel op rechts belanden, die schijnt een prima voorzet te hebben.
JelleLawnmower
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 02-04-2017 16:38

Bericht door JelleLawnmower »

verdediging stond als een huis dankzei het ontbreken van FOutenberg je zult net zien dat we dor hem zouden hebben verliezen met een van zijn kenmerkende blunders in de laatste minuten. voorloprig ook tegen werder en FC Twenthe niet opstellen graag streppel. :)
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

JelleLawnmower schreef:verdediging stond als een huis dankzei het ontbreken van FOutenberg je zult net zien dat we dor hem zouden hebben verliezen met een van zijn kenmerkende blunders in de laatste minuten. voorloprig ook tegen werder en FC Twenthe niet opstellen graag streppel. :)
Er zijn uberhaupt geen goede linksbacks in Nederland. Bij Groningen loopt Warmerdam die wekelijks staat te schutteren. Bij PSV is Brenet, zelfs een rechtspoot op links. Sinkgraven die bij ons op "10" speelde en Haps is nog acceptabel. Buttner is meer aan het schoppen en ga zo maar door.
Pierie kan me ook niet bekoren, maar dat is eigen jeugd, dan heb je iets meer krediet
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Jazz schreef:Leek wel 11 jochies tegen 11 leeuwen, alsof de Heerenveen spelers bang waren voor de Sparta spelers. Niemand durfde iets te ondernemen. Ze zijn bang om te falen. Er is 0,0% zelfvertrouwen en ik heb het idee dat Streppel de spelers niet het vertrouwen kan geven dat ze nodig hebben.

Het zit zoveel dieper dan alleen maar het gebrek aan scorend vermogen of een falende wisselbeleid...
Beetje overdreven lijkt me. Sparta bestond uit leeuwen?? Tandenloze leeuwen dan zeker. Verder werden er in de 1e helft wel degelijk initiatieven genomen. Over de 2e helft heb ik het maar niet.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Wat mij nog t meest verbaasd is het verval. Het verschil met de 1e helft was wel zo enorm groot... wat is er in de rust besproken, op vasis van de 1e helft moet je toch mrt vertrouwen de 2e aangaan. Tempo iets omhoog en Veerman fatsoenlijk bedienen en je maakt een doelpunt. Maar echt alles maar dan ook alles was weg. Ontstaat dit door conditie gebrek? Ik snap daar echt niets van, Mentaal probleem? Alleen maar breed en terug spelen. Er is zo weinig beweging op 10 en het middenveld dat de bal ook alleen maar terug of breed kon. En hoge ballen op Henk kwam niet ineens in ze op.. ik zou yuki eruit halen en Pelle op zijn plek veel meer loopvermogen en diepgang
Hier heb ik geen woorden voor
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Ik heb zojuist de poll voor de MOTM geopend. Ik was er heilig van overtuigd dat ik deze vorige week vrijdag al had geopend. Maar niet dus....... Mijn excuses voor het ongemak :oops:
Plaats reactie