29-10-2017: sc Heerenveen - AZ (1-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Poll eindigt op

Hansen
0
Geen stemmen
Dumfries
0
Geen stemmen
Høegh
3
17%
Næss
0
Geen stemmen
Pierie
0
Geen stemmen
Schaars
0
Geen stemmen
Kobayashi
0
Geen stemmen
Thorsby
0
Geen stemmen
Ødegaard
0
Geen stemmen
Vlap
11
61%
Ghoochannejhad
0
Geen stemmen
van der Steen
0
Geen stemmen
Woudenberg
4
22%
Rojas
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen : 18

Re: 29-10-2017: SC Heerenveen - AZ

Berichtdoor Superfries1994 » 31-10-2017 16:23

TORCIDA schreef:over dom praat, "je hebt daar als supporter een vak gekregen blablblabla.."

A: Het gefluit kwam vanuit meerdere vakken.
B: ik keur het zeker niet goed, maar ik noem medesupporters geen klootzakken of debielen om mijn punt te maken
C: "ze zijn daar met van alles bezig" ga je nu zoeken naar argumenten om je eigen taalgebruik hier te bagatelliseren.
d: Jij gelooft maar lekker jezelf, maar het verschil tussen iemand uitfluiten en dit te veroordelen door diegene klootzakken
te noemen is zoiets als de pot verwijt de ketel.
e: Alsof sfeer maken zo vanzelfsprekend is als je 5 wedstrijden op rij verliest, daar sta je dan op je zondagmiddag om 16:45
met je goede gedrag...en je ziet het nog aankomen ook nog

@ oldtimer, als je een punt wil maken met termen als debielen of klootzakken val je inderdaad door de mand, ook al heb je gelijk. Verwacht je dan een normale reactie of discussie terug? Wil je dan nog serieus genomen worden? En dan is het ineens de omgekeerde wereld? Schijnbaar is het dan moeilijk om de juiste woorden te vinden, net zoals de supporters die floten niet de juiste toon raakten door hem uit te fluiten.

Nee Torcida, jij komt met sterke argumenten? Met je 'blablabla' :lol: Overigens is het gewoon waar, je staat daar omdat je een geweldige sfeer kan neerzetten (in het verleden wel bewezen), maar vervolgens bereik je het tegenovergestelde.
A: Het kwam het sterkst vanuit Noord en daarnaast is het sowieso irrelevant. Omdat anderen hetzelfde doen, is dat van jouw actie opeens minder erg of iets dergelijks? Wat wil je hiermee zeggen?
B: Als je eigen spelers uitfluit, ben je volgens mij alles behalve een supporter, en daarnaast heb je dan ook niet alles op een rijtje. Zo bekeken vind ik mijn gebruikte termen aardig in de buurt komen.
C: Sorry, maar van deze zin kan ik geen chocola maken.
D: Het enigste wat ik niet geloof is dat het uitfluiten van Woudenberg eigenlijk op Streppel zou moeten slaan. Jij begint hier weer over die termen, wat daar dus niets mee te maken heeft.
E: Ik heb ook niet gezegd dat dat vanzelfsprekend is. Maar je noemt jezelf wel een sfeervak. Overigens zou er dan ook maar gestopt moeten worden met kreten als 'You only sing when you're winning' richting de uitvakken, want daar doen we dan net zo goed zelf ook aan mee.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: 29-10-2017: SC Heerenveen - AZ

Berichtdoor Mackan68 » 31-10-2017 19:13

Wizard schreef:aanvallers die continu doorjagen om vervolgens pas op de plaats te nemen en verslappen.

Jij ziet andere wedstrijden als ik kennelijk. Ik zie alleen Reza voor bijna iedere bal gaan. De rest wacht af en Thorsby hoopt de spelers op de vleugels mee te krijgen wat in 90% van de gevallen schromelijk mislukt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: 29-10-2017: SC Heerenveen - AZ

Berichtdoor TORCIDA » 01-11-2017 09:21

Superfries, het "blablabla" het is geen argument , ik quote jouw eigen geneuzel waar je dus zelf smakelijk om lacht,....wat ik niet volledig wilde herhalen. Lees maar eens terug.

Op een of andere manier ben je zeer selectief, ik zeg nergens dat waar het gefluit ook weg komt, ik dat goedkeur, echter jij wijst maar een kant op en dat is NN, terwijl ik alleen maar opmerk dat het gefluit ook van andere tribunes kwam. Maar jij maakt zelf het onderscheid door te zeggen dat daar waar het het hardst klinkt is het het schijnbaar het ergst. Sterker
vervolgens begin ik punt b met dat ik het niet goedkeur. Ik vraag mij af of je wel goed leest of dat je een soort blinde vlek hebt naar NN toe.

jouw punt B, nogmaals ik keur het niet goed echter snap ik de verkeerd geuitte emotie wel, Ik vind ze dan niet direct klootzakken of debielen. En wel degelijk supporter. Maar ik ben blij dat je zo met je zelf ingenomen bent dat je je eigen woordkeuze goedkeurt.


C Dit punt is geen chocola,maar opnieuw een quote van jouw, althans een deel ervan. Je hebt het over fluiten maar vindt het nodig je punt te versterken met "ze zijn daar met van alles bezig" Wat bedoel je dan precies? Snap je wel wat je zelf schrijft?

D Dit hoef je ook niet te geloven, het is ook een aanname van mij, ik kan dat ook niet bewijzen,maar mee een gevoel.

Voor het overige, ik denk dat ik jou dan als supporter ook maar een klootzak en debiel vindt.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: 29-10-2017: SC Heerenveen - AZ

Berichtdoor fuotbalgek » 01-11-2017 12:40

Jongens pak even een pb-tje.

Lijkt me dat we het eens zijn dat Woudenberg niet meer uitgefloten moet worden, is voor niemand goed.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: 29-10-2017: SC Heerenveen - AZ

Berichtdoor BK2007 » 01-11-2017 14:41

Waar is het Sparta topic ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: 29-10-2017: SC Heerenveen - AZ (1-2)

Berichtdoor geert. » 02-11-2017 00:15

Stemmen maar weer!
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: 29-10-2017: SC Heerenveen - AZ

Berichtdoor Wizard » 03-11-2017 09:53

Mackan68 schreef:Ik zie alleen Reza voor bijna iedere bal gaan. De rest wacht af en Thorsby hoopt de spelers op de vleugels mee te krijgen wat in 90% van de gevallen schromelijk mislukt.

Mijn punt is: Je ziet bijna elke wedstrijd van Heerenveen dat we in het begin van de wedstrijd veel doorjagen en dat ook goed doorvoeren, en dat we in de 2e helft behoorlijk verslappen met doorjagen. Deels begrijpelijk, maar ik vind het verschil tussen beidde helften wel heel groot. Dat alleen Reza in de 2e helft nog doorjaagt, noem ik onderdeel van het woord 'verslappen'.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten