14-10-2017: FC Utrecht - sc Heerenveen (3-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 25-10-2017 01:40

Hansen
1
7%
Dumfries
0
Geen stemmen
Høegh
1
7%
Pierie
0
Geen stemmen
Woudenberg
0
Geen stemmen
Schaars
3
21%
Kobayashi
6
43%
Thorsby
0
Geen stemmen
Ødegaard
0
Geen stemmen
Rojas
0
Geen stemmen
Ghoochannejhad
0
Geen stemmen
Vlap
1
7%
Veerman
0
Geen stemmen
Mihajlovic
2
14%
 
Totaal aantal stemmen: 14

Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

14-10-2017: FC Utrecht - sc Heerenveen (3-1)

Bericht door Arnoud »

Onvoorstelbaar dat één dag voor deze wedstrijd er nog geen topic voor aangemaakt is. Leeft dit uitduel tegen een moeilijke tegenstander niet, is de focus van veel Forummers bij de bekerwedstrijd tegen Willem II of is het Forum op sterven na dood ?
oos11
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 26-08-2012 12:55

Bericht door oos11 »

Ik ben erbij! Zin in! Zware wedstrijd, verwacht een zwaar bevochte 2-3 overwinning.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Arnoud schreef:Onvoorstelbaar dat één dag voor deze wedstrijd er nog geen topic voor aangemaakt is. Leeft dit uitduel tegen een moeilijke tegenstander niet, is de focus van veel Forummers bij de bekerwedstrijd tegen Willem II of is het Forum op sterven na dood ?
Combinatie van alles.
Persoonlijk moet ik weer ff wat inkomen na de interlands. De bekerwedstrijd tegen Willem II leeft bij mij totaal niet, ook omdat ik niet heenga. En het forum is het forum niet meer als je vergelijkt met 5-10 jaar geleden. Als je ziet wie er toen nog waren en wie er nu nog echt actief zijn is dat een heel klein groepje, hooguit 10.

Utrecht, altijd lastig en vorig jaar verloren we in de competitie onterecht, de play-offs was daar een kansloze missie. Kan alle kanten op, maar vooraf teken ik toch wel voor een puntje. Een drama van een scheids (Mulder) morgen, dus zullen wel weer een penalty tegen krijgen of een rode kaart pakken. Maar met Vitesse en AZ in het vooruitzicht hoop ik vooraf op een punt op 5. Allemaal tegenstanders waar we niet zo vaak van winnen
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Ik ben bang dat ons gebrek aan scorend vermogen ons opnieuw gaat opbreken.
Rojas in de basis. Ik had liever mihaljovic gezien.
Miereneukert!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Kom je wat gelukkig op voorsprong, 2 minuten later weer 1-1. Knappe vrije trap hoor van Ayoub, maar de aanleiding, Woudenberg .... Totaal onnodige overtreding, snap nu ook langzamerhand waarom Nelom de voorkeur kreeg bij Feyenoord
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Feanfan 1 schreef:Kom je wat gelukkig op voorsprong, 2 minuten later weer 1-1. Knappe vrije trap hoor van Ayoub, maar de aanleiding, Woudenberg .... Totaal onnodige overtreding, snap nu ook langzamerhand waarom Nelom de voorkeur kreeg bij Feyenoord
Niet mee eens, vond niet echt een overtreding van Woudenberg, meer een goedmakertje van de scheids waar wij op de zelfde plek bij strafschopgebied scoren uit een vrije trap.
Overigens snap ik nog steeds niet waarom veerman niet begint terwijl reza een wereldreis heeft gemaakt, geld ook overigens voor rojas.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Echt zonde. Je speelt dat Utrecht compleet van de mat, maar drie diepe ballen van hen en twee keer raak. Woudenberg en Reza zwakke schakels. Rojas ook niet heel dreigend. Ons middenveld heel goed.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

We spelen al weken met 10 man, want we hebben geen spits. Waarom blijft Streppel Reza maar opstellen? Doet niks goed. Verder spelen ze prima. Jammer dat een ervaren verdediger als Hoegh zo amateuristisch achteruit loopt als Baheback op hem afloopt. Dat snap zelfs een amateur....
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Reza is weer vlijmscherp vandaag lees ik?
Miereneukert!
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Klein gokje..veerman komt de 78/79ste minuut in het veld
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Straks Henk en Mihailovic voor Reza en Rojas.


Henk moet dan wel eens wat meer gas gaan geven, maar Reza speelt dit jaar echt matig en scoort ook niet meer.


Verder gewoon zo doorgaan. We voetballen echt heel goed.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Zet Pelle van Amersfoort maar in spits.
Samen maken we de club sterk.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Rojas speelt niet best, maar die Odegaard ben ik langzamerhand ook klaar mee. Aan de bal heel goed, maar er komt meer bij kijken. Gaat nooit een duel in, pootje inhouden en rendement is dik onvoldoende
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Nou, de start van de competitie was weer leuk. Leuk gevoetbald maar geen rendement/afmaker. We zakken weer af.
Ik zet mijn twijfels zo langzamerhand ook bij deze trainer ...met zijn Reza.
Spits kopen in de winter anders eindig je weer ergens tussen plek 8 en 13.
Miereneukert!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Odegaard speelt helaas niet als echte rechtsbuiten. Wat een gemis aan gevaar is er daardoor. Jammer...
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Inderdaad Paparazzi. Streppel heeft gewonnen van wat laagvliegers, maar we gaan nu weer op dezelfde voet verder dan vorig jaar na de winter. Er zit nu de tweede helft geen enkel idee en plan achter en het is totaal passieloos. En zijn wissels veel te laat. Belachelijk dat hij met Reza blijft spelen.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Heerenveen rules schreef:Inderdaad Paparazzi. Streppel heeft gewonnen van wat laagvliegers, maar we gaan nu weer op dezelfde voet verder dan vorig jaar na de winter. Er zit nu de tweede helft geen enkel idee en plan achter en het is totaal passieloos. En zijn wissels veel te laat. Belachelijk dat hij met Reza blijft spelen.
Hetzelfde scenario dreigt inderdaad. Toen verloren we ook onnodig van PSV uit, en waren we ook goed Utrecht uit. Daarna begon het slechte voetballen, omdat we het helemaal kwijt waren.. Nu verlies je weer twee keer achter elkaar geheel onnodig. Bijna identieke situatie vooralsnog, hopelijk kunnen we het nu wel omdraaien..
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ons probleem is dat we veel te weinig mensen hebben die een goal kunnen maken. Dat Thorsby er nu 4 in heeft liggen is meer geluk dan wijsheid. En dan komt Schaars met 3 goals, 3 vrije trappen. Al ben ik blij dat we ook op die manier goals maken.
Reza of Veerman, lood om oud ijzer. Odegaard nog nooit een speler geweest die makkelijker scoort en Rojas ... Afwachten

En achterin leuk met Pierie, maar net als tegen Ajax niet heel overtuigend achterin, ook niet teveel ophemelen, al zag Hoegh er ook niet goed uit bij de 2-1, en Hansen al helemaal niet bij die goal
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat lijkt mij met deze starre coach erg lastig worden. Houdt veel te veel vast aan dingen die niet goed gaan...
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Odegaard maar op bank voor Nemanje.
Woudenberg eraf zet maar Pierie op de linksback
En Naess op de plek van Pierie.
Reza eraf voor Veerman of Van Amersfoort.
Streppel vervangen door Verbeek.
Samen maken we de club sterk.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Utrecht uit kan je verliezen. Een lepe, effectieve ploeg. Die hebben wel 2 goede spitsen rondlopen. Reza lag weer veel op de grond, doet voor spek en bonen mee. Odegaard nooit een doelpunt of assist. Leuk om naar te kijken, maar wat heb je er aan (niets...) Haal die maar van de rechterkant. Rojas staat niet goed op links. Vlap goede invalbeurt, verlengen die jongen.
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

BK2007 schreef:Odegaard maar op bank voor Nemanje.
Woudenberg eraf zet maar Pierie op de linksback
En Naess op de plek van Pierie.
Reza eraf voor Veerman of Van Amersfoort.
Streppel vervangen door Verbeek.
Totaal niet mee eens.
Streppel vervangen voor Verbeek? Lood om oud ijzer!
Maaskant zei het in de voorbeschouwing van de wedstrijd nog. Wanneer een ploeg 2 keer verliest word er geroepen dat de trainer moet hangen. Hij vond het belachelijk. En ik ben het in dit geval met Maaskant eens.
We hebben de beste competitiestart in jaren meegemaakt. Vervolgens thuis verliezen van Ajax, en uit van Utrecht. Beide keren geen schande. En wat doe je? Meteen roepen dat Streppel weg moet.
Blij dat jij geen TD bent.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zo, wat kortzichtig! We hebben vorig jaar de slechtste seizoenshelft ooit gespeeld in de ere en we hebben nu gewonnen van Excelsior, ADO en WII. En tegen 10 van PSV. Waaruit is gebleken dat Streppel een goede trainer is? Voetballen we zo attractief? En volgens een bepaalde visie? Het is heel voorspelbaar. De eerste wedstrijden werkte het prima met Odegaard en Dumfries, maar die verrassing is er compleet af. Je beste voetballer verpietert op rechts omdat hij geen vleugelspits is. Reza mag maar blijven aanmodderen. Hoeveel heeft hij gescoord? 1x tegen PSV volgens mij en uit tegen Groningen. En ons middenveld mist creativiteit. Een hele andere invulling zou kunnen betekenen dat je ook eens wint van ploegen uit het linkerrijtje. Iets wat onder Streppel zelden lukt.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Woudenberg beukt met z'n elleboog in de nek bij de aanleiding voor de 1-1. Lees je hier dat iemand het niks vond :lol:

Verder opvallend dat Hansen heel veel goals tegen krijgt die onder hem door gaan.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik vind de reacties hier mar gezaapig hoor. De nodige kritiek is er absoluut te geven.
Streppel is nu in zijn 2e jaar bezig en er is totaal geen vernuft in het spel of slimheid. FC Utrecht daarentegen is veel beter in het inspelen op de tegenstander daar waar wij slechts hoog willen spelen. Maar waarom ? Als je Odegaard ook ziet op de rechtsbuiten dat kan toch niet ? Ik begin zelfs Slagveer te waarderen. Die jongen had power, body en snelheid. Waar is een Nurmela of een dergelijke speler met een prachtige voorzet. Denk even terug aan Yildirim.
Nee, Streppel faalt opzichtig. Haal aub Verbeek terug die zit toch thuis niks te doen.
Dan Dumfries. Prachtige speler die met het ontbreken van een goede rechtsbuiten ook niet goed uit de verf komt. Er was gister totaal geen interactie met Odegaard.
Woudenberg moet er nog wel inkomen hoor, valt me niet mee tot nu toe. Staat wat mij betreft op de nominatie om door Pierie te worden vervangen. Dan zit Naess ook niet voor noppes op de bank. Dat is een goede speler hoor.
Jammer dat Zeneli geblesseerd is maar waarom dan kiezen voor Rojas ? Die kan in elk geval niet een hele wedstrijd spelen, lijkt ook wat klein. Zet dan Nemanje er aub eerder in of gelijk aan het begin. Die liet in wat invalbeurtjes hele leuke dingen zien al.
Tenslotte valt Reza totaal niet mee. Is ook te dik lijkt het. Maar vooral erg traag. Man, wat heeft de scouting en Hamstra hier een steek laten vallen. Er had een volwaardige vervanger moeten klaar staan. Nu hebben we alleen Veerman die in mijn optiek in een ander spelconcept thuishoort dan ons systeem.
Van Vitesse gaan we natuurlijk nooit winnen die zijn veel verder, hebben een slimme coach (Fraser had ik hier graag gezien ipv Streppel) Vitesse heeft ook betere spelers trouwens.
Ik zie het al met al een beetje somber in en het lijkt dat we de slechte 2e seizoenshelft van vorig jaar nu al gaan herbeleven.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

BK2007 schreef: Dan Dumfries. Prachtige speler die met het ontbreken van een goede rechtsbuiten ook niet goed uit de verf komt. Er was gister totaal geen interactie met Odegaard.
Klopt, tegen Groningen en ADO liep dat totaal niet. Slechts 4 assists, schande! Juist ZONDER een type Slagveer/Nurmela heb je wat aan Dumfries, want dan kan hij opkomen. Odegaard maakt plaats voor Dumfries, een klassieke winger loopt in de weg.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Sorry maar ik ben van mening dat het veel makkelijker is voor Dumfries op te komen als hij in elk geval kan kaatsen met een diepe buitenspeler dan een Odegaard die telkens naar binnen loopt.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Harmiej schreef:Maaskant zei het in de voorbeschouwing van de wedstrijd nog. Wanneer een ploeg 2 keer verliest word er geroepen dat de trainer moet hangen. Hij vond het belachelijk
Maaskant is derhalve ook niet serieus te nemen. We gaan vrolijk verder waar we sinds de winterstop mee bezig zijn. We krijgen eindelijk 2 serieuze tegenstanders en leggen het weer af..
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

BK2007 schreef:Sorry maar ik ben van mening dat het veel makkelijker is voor Dumfries op te komen als hij in elk geval kan kaatsen met een diepe buitenspeler dan een Odegaard die telkens naar binnen loopt.
Maar dat gebeurt dus juist als Odegaard naar binnen trekt. Kijk je überhaupt wel wedstrijden? Als Odegaard op rechts blijft staan, loopt hij Dumfries in de weg. Dat is niet alleen waar, ik heb verdorie zelfs de samenvattingen tegen Groningen en ADO net terug gekeken, maar ook heel logisch.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Als Odegaard nu eens doelpunten gaat maken en minder balverlies lijdt (komt de 2-1) uit dan hadden we misschien 6 punten meer gehad. Maar nu is Streppel natuurlijk weer de pineut en kan hij er niks van.
Als Pes5, HR, Wizard of Stiffie een opstelling maakt of bepaalde wissels wel of niet toepast, zal elk forumlid ook wel een andere mening hebben.
Streppel werkt en ziet ze elke dag en zal ongetwijfeld een goede reden hebben waarom Reza/Veerman wel niet of Rojas/Mihajlovic wel/niet
De eerste 6 wedstrijden zat het mee, nu zit het twee keer wat tegen. Misschien zit het tegen Vitesse wel weer mee en is het weer hosanna
Plaats reactie