01-10-2017: sc Heerenveen - Ajax (0-4)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 07-10-2017 20:19

Hansen
0
Geen stemmen
Dumfries
4
16%
Høegh
1
4%
Pierie
1
4%
Woudenberg
0
Geen stemmen
Schaars
6
24%
Kobayashi
11
44%
Thorsby
1
4%
Ødegaard
0
Geen stemmen
Rojas
0
Geen stemmen
Ghoochannejhad
0
Geen stemmen
Næss
1
4%
Mihajlovic
0
Geen stemmen
Veerman
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 25

pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

01-10-2017: sc Heerenveen - Ajax (0-4)

Bericht door pes5 »

Zondag 1 oktober de kraker tegen Ajax. Wat zou het mooi zijn als dit in een uitverkocht huis kan.

Trommel vrienden en familie op en zorg voor een heksenketel.

Wij staan bovenaan!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

We treffen ze op het juiste moment. Zij zijn nog verre van in vorm, wij wel. Denk dat ze er wel tegenop zien nu tegen ons te spelen. En Ziyech nu negeren. Verdient geen aandacht. Alleen vernederen met bal! :mrgreen:
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Met vertrouwen naar deze wedstrijd, en toch moet je ook niet raar er van op kijken als je met 0-4 er af gaat.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Ebiede schreef:Met vertrouwen naar deze wedstrijd, en toch moet je ook niet raar er van op kijken als je met 0-4 er af gaat.
Ben ik helemaal niet bang voor want onze verdediging staat als een huis. De zogenaamde top 3 is verre van top dit seizoen dus Ajax kan ook kopje onder gaan in ons eigen ALS.
Het enige waar ik me een beetje zorgen om maak is onze productie aan doelpunten. Als Reza maar blijft missen ben je afhankelijk van andere spelers in het team. Die productie -moet- omhoog wil je mee blijven draaien in de top. Telkens met maar 1 doelpunt verschil winnen is te krap. We moeten eerder de wedsrtijd op slot gooien!

Edit; neuzen verliezen weer. Thuis. :mrgreen:

Hopelijk volle bak a.s. zondag!!
Miereneukert!
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

Ipv 1 op 1 mag je vier kaarten kopen met 1 club/seizoenkaart.
Weet niet of dit een slimme zet is.. :huh:
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

heerenveenown schreef:Ipv 1 op 1 mag je vier kaarten kopen met 1 club/seizoenkaart.
Weet niet of dit een slimme zet is.. :huh:
Zelf mensen uinodigen en die kaarten kopen dus!
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Maar ook met de kanttekening dat het stadion straks 1/4 gevuld is met Ajacieden en daar zit ik totaal niet op te wachten.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Feanfan 1 schreef:Maar ook met de kanttekening dat het stadion straks 1/4 gevuld is met Ajacieden en daar zit ik totaal niet op te wachten.
Daar kunnen we maar een ding aan doen. Massaal je vrienden kennissen familie etc meenemen naar het ALS zondag!
Miereneukert!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Jammer dat het geen topper is. We spelen tegen de nr.7.... :mrgreen:
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

pes5 schreef:Zondag 1 oktober de kraker tegen Ajax.
Kraker? Sinds wanneer is een wedstrijd tegen de nummer 7 een kraker? :lol:
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Stel, we zouden dit verliezen,dan staan we nog steeds boven Ajax :lol: :lol:
Hopelijk dat het bestuur van Ajax slim genoeg is en Keizer nog minimaal een weekje laat zitten
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Wij winnen gewoon met 4-0 en Ajax ontslaat daarna Keizer. Win-winsituatie denk ik. :D
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Ik moet bij Ajax thuis vaak aan deze denken: http://www.fcupdate.nl/voetbaluitslagen ... veen-ajax/

Bij winst deden we echt mee om de titel en na 2 minuten was het over. Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest als toen.

Maar dit was ook mooi: https://www.youtube.com/watch?v=dY7UQT6sL4I
https://www.youtube.com/watch?v=TvjGUwgkifk
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Feanfan 1 schreef:Maar ook met de kanttekening dat het stadion straks 1/4 gevuld is met Ajacieden en daar zit ik totaal niet op te wachten.
Geen reden geven om te juichen lijkt me de beste manier.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
hhage
Basisspeler
Berichten: 929
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Satyr schreef:Ik moet bij Ajax thuis vaak aan deze denken: http://www.fcupdate.nl/voetbaluitslagen ... veen-ajax/

Bij winst deden we echt mee om de titel en na 2 minuten was het over. Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest als toen.

Maar dit was ook mooi: https://www.youtube.com/watch?v=dY7UQT6sL4I
https://www.youtube.com/watch?v=TvjGUwgkifk

Het gelijkspel met een veredeld regionaal elftal tegen de champions league en wereldbeker winnaar blijft me altijd bij
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 835
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Zojuist ook maar even 2 kaarten weggezet, het stadion vullen met Heerenveen supporters!

# wie volgt
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Wij zijn in vorm en dat is Ajax nou niet bepaald. Maar als zij met het duo Siem de Jong (kopbal) en Ziyech (voorzet) beginnen ga je er gewoon met 3-4-5 goals verschil af, zoals elke keer tegen Ajax. Niet te naïef meevoetballen en lekker fel in de duels. Aanvallend liggen er namelijk genoeg kansen voor ons met Odegaard tegen Dijks en Zeneli tegen Veltman of die andere knakker. Thorsby maakt hun middenveld qua kilometers helemaal gek en het wordt een mooie pot. Ik heb er zin in!
nou nou
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Ik keek al uit naar Odegaard vs Dijks inderdaad, maar ben bang dat hij na gisteren niet meer zal beginnen. Hoewel de blessure van De Ligt wellicht toch zorgt dat Dijks speelt, was normaliter gister de wedstrijd geweest waar Dijks uit de basis verdwijnt en Weber(?) er bij komt.

Vermoed verder dat met name Woudenberg het moeilijk gaat krijgen tegen Kluivert, maar ook Dumfries krijgt een serieuze test.

Tegen Ajax toch altijd minder vertrouwen dan tegen Feyenoord en PSV op basis van de geschiedenis, maar ze zijn te pakken momenteel. De zwakte zit achterin, en het is in ons voordeel dat zij waarschijnlijk itt andere tegenstanders eens niet komen counteren in het ALS.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Ik heb er zin in, maar ben wel realistisch genoeg dat we van de afgelopen 10 thuiswedstrijden tegen Ajax er maar 1 hebben gewonnen. Tegen PSV had ik er veel vertrouwen in, maar met het spel van Ajax hebben we het traditioneel lastig.
Hoewel Ajax op het moment erg kwetsbaar is, zie ik het een erg lastige wedstrijd worden. Voor het eerst krijgen we nu een tegenstander die met een veldoverwicht en 2 kopsterke spelers voorin zal spelen; ik ben erg benieuwd hoe we daar als team op gaan reageren en anticiperen.
Het wordt een erg mooie test om te zien waar we nu echt staan.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

De Ligt doet waarschijnlijk niet mee. Dan Veltman centraal en Orejuela op rechts of Veltman op rechts en Wober centraal.
In ieder geval er direct op kletsen en hopen op een snelle voorsprong
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Voelt eigenlijk al alsof we favoriet zijn. Dat kan ook de valkuil zijn. Maar als je de elftallen naast elkaar zet dan lijkt het wel of we meer kwaliteit hebben. Jongens als Schaars, yuki, odegaard, dumfries, woudenberg, pierie, zeneli, mihailovic, rojas en misschien Hoegh zouden allemaal basis staan bij het huidige ajax.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Laten we niet gaan overdrijven. Ajax is nog steeds een topclub en als ze ineens een goede dag hebben, zijn wij de pineut, want kwaliteit hebben ze genoeg.

Heerenveen zal wederom een heel goede dag moeten hebben, de duels opzoeken en hopen dat de scheids die duels ook toestaat. Daarnaast erg zuinig omgaan met de kansen en een beetje geluk en we maken een goede kans.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Natuurlijk is Ajax de favoriet tegen ons. Individueel hebben ze meer kwaliteit dan wij en daarnaast is het een veel grotere club. Het draait bij ons beter, omdat we meer een team zijn en een paar spelers hebben die anderen echt beter laten spelen en dus in dienst van het team spelen.
Ik vraag me ook sterk af of er überhaupt een Heerenveen-speler in de basis van het huidige Ajax zou staan. Wellicht Schaars en/of Odegaard, en dan houdt het wel op.
Zoals Pes5 reeds zei, laten we niet overdrijven. Natuurlijk draait Ajax op het moment niet, maar wanneer ze in normale doen zijn, winnen ze weer bij ons.
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

pes5 schreef:Laten we niet gaan overdrijven. Ajax is nog steeds een topclub en als ze ineens een goede dag hebben, zijn wij de pineut, want kwaliteit hebben ze genoeg.

Heerenveen zal wederom een heel goede dag moeten hebben, de duels opzoeken en hopen dat de scheids die duels ook toestaat. Daarnaast erg zuinig omgaan met de kansen en een beetje geluk en we maken een goede kans.
Zo is dat. We moeten nu niet teveel gaan zweven, maar ook zondag keihard knokken voor een resultaat. Tegen Ajax denken dat we het wel even gaan flikken is vragen om een nederlaag. Wat dat betreft had ik liever gezien dat Ajax gister nog gelijk had gespeeld of had gewonnen, want in de Eredivisie verliest deze club zelden een aantal wedstrijden op rij punten.

Dat neemt niet weg dat als alle puzzelstukjes goed vallen en ons publiek er vól achter gaat staan, het een prachtige zondag kan worden. Ik heb er in ieder geval ontzettend veel zin in.
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Younes en Kluivert zouden gewoon op't bankje zitten bij ons hoor. Extreem overschatte spelers :roll:
!
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Ik stel voor dat iedereen die zondag komt even een paar anta flu's meeneemt en dat iedereen zich schor gaat schreeuwen. De ploeg heeft dit nodig en alleen als we van ajax winnen kan dit een mooie zondag worden!

Het moet lukken, maar met onze hulp komen ze een stuk verder :)
HEERENVEEN
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Zie trouwens, als je kaarten wilt kopen, dat vak 23 en vak 25 bij het uitvak horen.
Moet toch niet gekker worden. Ze hebben 1.200 tot hun beschikking, maar nu zijn het er dus ongeveer 2.000. Zeker als wij winnen dan kan de pleuris wel eens uitbreken.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Alle poorten maar weer open bij de directie.. Stadion vullen met uit-fans waarvan het merendeel tuig is anders kunnen ze gewoon een kaart kopen in het uitvak.

De goodwill van de afgelopen week maar weer ver-klooien door op deze manier weer potentiële seizoenskaarthouders het stadion uit te jagen.

Maar ja, wel gastvrij willen zijn en vooral je eigen trouwe fans hier de dupe van laten zijn.
Spijt heb je morgen maar!
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik moet mezelf herstellen denk ik. Er zijn in ieder geval geen kaarten beschikbaar voor vak 23 en 25. Normaal zijn dat vakken waar genoeg vrije verkoop is, dus ik vermoed dat het een soort uitvak is

En inderdaad, 3/4 hiervan is tuig. Misschien wel één voordeel, Ajax zit nu in een slechte fase, dat de "supporters" de frustraties op de directie van Ajax laten horen
Gebruikersavatar
Livid
Nieuw talent
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-08-2016 10:21
Locatie: 050

Bericht door Livid »

Feanfan 1 schreef:Zie trouwens, als je kaarten wilt kopen, dat vak 23 en vak 25 bij het uitvak horen.
Moet toch niet gekker worden. Ze hebben 1.200 tot hun beschikking, maar nu zijn het er dus ongeveer 2.000. Zeker als wij winnen dan kan de pleuris wel eens uitbreken.
Thuisvakken zijn van ons! Tegen Feyenoord is er genoeg aandacht voor geweest. Als er dan niks aan gedaan wordt, vraag je wat mij betreft om echte problemen.
Plaats reactie