25-10-2017: Willem II - sc Heerenveen (2-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 31-10-2017 22:39

Hansen
0
Geen stemmen
Dumfries
0
Geen stemmen
Høegh
3
21%
Pierie
0
Geen stemmen
Woudenberg
4
29%
Schaars
0
Geen stemmen
Kobayashi
0
Geen stemmen
Thorsby
0
Geen stemmen
Ødegaard
3
21%
Rojas
0
Geen stemmen
Ghoochannejhad
2
14%
Schmidt
2
14%
van Amersfoort
0
Geen stemmen
Vlap
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 14

igo
Invaller
Berichten: 451
Lid geworden op: 01-03-2011 12:55
Locatie: It Hearrenfean

25-10-2017: Willem II - sc Heerenveen (2-1)

Bericht door igo »

Datum en tijdstip bekend, woensdags om 19:45 uur en wederom weer niet live op tv....
Vele supporters kunnen het euforische gevoel dat 17 mei 2009 heeft gebracht nog als de dag van gisteren herinneren. Dat smaakt naar meer en ook dit seizoen willen we er met z’n allen weer vol voor gaan. sc Heerenveen strijdt op woensdag 25 oktober in Tilburg tegen Willem II om een plek in de 1/8 finale. Onder het motto ‘als één man achter sc Heerenveen’ bieden we de kaarten voor deze bekerkraker voor het symbolische bedrag van 1 euro aan.

De aftrap is om 19.45 uur en de wedstrijd is niet live op tv te volgen. Uiteraard hopen we dat veel supporters de reis naar Tilburg zullen maken om sc Heerenveen te steunen. De support in Rotterdam tijdens de vorige ronde heeft de ploeg van Jurgen Streppel goed gedaan! Koop hier je kaarten voor deze wedstrijd.

Vervoersvoorwaarden
Supporters van sc Heerenveen kunnen met eigen vervoer naar Tilburg reizen. De enige beperking die vanuit Tilburg is opgelegd, is dat je uitsluitend per auto of per bus mag afreizen naar Tilburg. Een bezoek aan het centrum is niet toegestaan. Het aangeschafte omwisselbiljet kun je bij het gastenvak in Tilburg op vertoon van een (seizoen)clubcard met uitregistratie omwisselen voor het toegangsbewijs. Heb je nog geen clubcard of uitregistratie? Vraag deze dan tijdig aan! Klik hier voor meer informatie.

Georganiseerd vervoer
Vanzelfsprekend organiseert FeanFan weer een busreis. De busreis (kaart + vervoer) kost 12 euro. Supporters die geen lid zijn van FeanFan betalen 10 euro extra in de bus. De vertrektijd van de bussen is nog niet bekend.

Ook Nieuw Noord organiseert een busreis. De verkoop verloopt via hun eigen webshop en niet via het ticketingsysteem van sc Heerenveen.

Nog 5 finales! Kan het team op jouw steun rekenen?
Laatst gewijzigd door igo op 26-10-2017 03:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

igo schreef:Datum en tijdstip bekend, woensdags om 19:45 uur en wederom weer niet live op tv....
Massaal heen dus!
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Mooi tijdstip. Ik heb het idee dat daar ook weer mooie ploeg heen gaat.
Op een of andere manier leeft de beker, het verbroedert de supporters onderling. (Mooi prijsje vanuit de club zou leuk zijn)
#ooit is die beker weer van ons.
pes5
Beheerder
Berichten: 2983
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Het is in de herfstvakantie. Regel iets voor de Feanatics dus!
oos11
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 26-08-2012 12:55

Bericht door oos11 »

€1,00 voor een kaartje. Kortom mooie prijs om ervoor te zorgen dat het uitvak vol zit. Komen alleen nog vervoerskosten (bus of auto) overeen.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Nieuwnoord organiseert een busreis voor slechts 12,50 (toegang wedstrijd én vervoer naar Tilburg!)

Aanmelden kan via http://www.nieuwnoord.org/portal/. Snel doen hoor, wordt mooi feestje.

Afbeelding
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Aangezien dat het in de vakantie valt ben ik er bij. Ik hoop dat velen mijn gedachtes volgen.
HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Mijn vader en ik wonen in zuid-Limburg. We hebben geen uitregistratie oid. Kunnen we aan kaarten komen? Zag die actie van een euro staan, vandaar.
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 718
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

Satyr schreef:Mijn vader en ik wonen in zuid-Limburg. We hebben geen uitregistratie oid. Kunnen we aan kaarten komen? Zag die actie van een euro staan, vandaar.
Voor het uitvak (dus die 1 euro actie) zul je uitregistratie nodig hebben. Voor het thuisvak geldt wel een vrije verkoop.
.-
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Satyr schreef:Mijn vader en ik wonen in zuid-Limburg. We hebben geen uitregistratie oid. Kunnen we aan kaarten komen? Zag die actie van een euro staan, vandaar.
Alleen omdat het (bijna) gratis is..
.. :lol:
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Heerenveen rules schreef: Alleen omdat het (bijna) gratis is..
.. :lol:
Een echte Hollander :)
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Dus.

Bedankt voor de hulp.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Satyr schreef:Mijn vader en ik wonen in zuid-Limburg. We hebben geen uitregistratie oid. Kunnen we aan kaarten komen? Zag die actie van een euro staan, vandaar.
Heb je wel een clubkaart? Want dan kan je nog uitregistratie aanvragen. Ik weet trouwens niet of je dan ook verplicht mee moet met de bus, want soms hebben ze wel van die gekke eisen :cry:
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

De actie van €1,- geldt voor eigen vervoer en omwisselen is bij het uitvak. Doe met deze informatie wat je wilt :wink: maar zonder uitregistratie wordt het de thuistribune ben ik bang.
pes5
Beheerder
Berichten: 2983
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Uitregistratie is zo simpel als wat. Gewoon even een clubkaart aanvragen via de site.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

pes5 schreef:Uitregistratie is zo simpel als wat. Gewoon even een clubkaart aanvragen via de site.

Voor alle uitstellers: Doe nu meteen even, dan kun je bv. nog mee naar Willem II!

Kost niets, behalve een minuutje! http://www.sc-heerenveen.nl/ticketing/u ... gistratie1
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Heb het aangevraagd.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Klasse!
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Ook deze bekerwedstrijd ben ik er weer bij!
BrabantseHeerenveenfan
Jeugdspeler
Berichten: 34
Lid geworden op: 02-02-2012 15:27
Contacteer:

Bericht door BrabantseHeerenveenfan »

Top actie van de club. Ben benieuwd met hoeveel man we de club gaan supporteren. Heb er zin in !
ijslandsekuitjes
Jeugdspeler
Berichten: 16
Lid geworden op: 15-10-2008 14:59

Bericht door ijslandsekuitjes »

Uitverkocht! Als iemand nog een kaartje over heeft... hoor ik dit graag.
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

FeanYme schreef:Aangezien dat het in de vakantie valt ben ik er bij. Ik hoop dat velen mijn gedachtes volgen.
Blijkbaar heb ik gelijk, heb er zin in! Samen staan we sterk! Força Heerenveen! :stan:
HEERENVEEN
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Onder het mom "baat het niet, schaadt het niet";

Mocht er iemand hier nog 2 kaarten voor EV over hebben dan houd ik me aanbevolen!!
SCH
hhage
Basisspeler
Berichten: 928
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Surhuisterveen schreef:Onder het mom "baat het niet, schaadt het niet";

Mocht er iemand hier nog 2 kaarten voor EV over hebben dan houd ik me aanbevolen!!
In vak e,is naast uitvak,kun je nog genoeg kaarten krijgen is wel 10,00 ipv 1,00....maar voor die 9 euro moet het niet overgaan, toch?
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

In de beker tegen Excelsior was ik niet blij dat we met een veredeld B-elftal speelden, maar ik hoop en neem aan dat dezelfde ploeg als toen nu grotendeels in de basis staan en het een walk-over wordt.

Sowieso beginnen met vd Steen, Dumfries, Hoegh, Naess, Schaars, Thorsby, Veerman en Mihajlovic. De overige 3 posities is lood om oud ijzer
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Reken er maar op dat Reza de eerste is die op het wedstrijdformulier wordt gezet. Die speelt altijd. Ik heb nu al zin in deze pot. Ik zeg 3-0.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Heerenveen rules schreef:Reken er maar op dat Reza de eerste is die op het wedstrijdformulier wordt gezet. Die speelt altijd. Ik heb nu al zin in deze pot. Ik zeg 3-0.
Als je hem met metershoge ballen aan blijft spelen dan gaat het inderdaad niets worden. Dat ligt niet zozeer aan Reza, maar meer aan de anderen die hem totaal verkeerd aanspelen. Dat leek pas nergens op. We kregen vandaag de bal nauwelijks van Hoegh/Pierie naar Yuki en Schaars, die normaal gesproken de voorhoede moeten bereiken. Daar ging het al mis. Reza heeft denk ik twee ballen over de grond aangespeeld gekregen. Dan is het ook geen beginnen aan. Daarnaast één goede voorzet waar hij net tekort komt en één waarbij hij pech had, die net van de lijn wordt gehaald. Nee, dan Veerman. Behalve een paar ballen doorgekopt, kwam hij er één keer goed door, maar toen schoot hij zo wild voorlangs. Zo onbehouwen, zo matig. Het wordt niets met hem. Hij is zeker niet beter dan Reza en verliest nog een concurrentiestrijd van Te Vrede. Dat zegt genoeg.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Vitesse en alle andere clubs weten inmiddels dondersgoed dat de opbouw via Schaars gaat en in mindere mate via Kobayashi. Dan is het logisch dat je die spelers niet aan de bal krijgt en als ze de bal krijgen dat ze alleen terug kunnen spelen. De wegen naar de flanken konden ook niet of ging veel te traag.
Echter bij het Nederlandse voetbal, en zeker bij de heer Streppel is het verboden om de lange bal te geven. En als die gegeven wordt dan is het voor Reza kansloos om de bal vast te houden. Kan Reza niks aan doen, maar komt in andere opzichten ook te kort.
Ik vind Veerman ook niet goed genoeg voor de basis en is het de ideale pinchitter. Maar iedereen weet nu hoe je Heerenveen moet bespelen, dus dan is het wel handig om een balvaste spits te hebben die je met een lange bal ook in de lucht kan aanspelen, dus met Veerman.
Oh nee, wacht. Lange ballen mogen niet, alleen tikkie breed en terug :twisted:
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Feanfan 1 schreef:Vitesse en alle andere clubs weten inmiddels dondersgoed dat de opbouw via Schaars gaat en in mindere mate via Kobayashi. Dan is het logisch dat je die spelers niet aan de bal krijgt en als ze de bal krijgen dat ze alleen terug kunnen spelen. De wegen naar de flanken konden ook niet of ging veel te traag.
Echter bij het Nederlandse voetbal, en zeker bij de heer Streppel is het verboden om de lange bal te geven. En als die gegeven wordt dan is het voor Reza kansloos om de bal vast te houden. Kan Reza niks aan doen, maar komt in andere opzichten ook te kort.
Ik vind Veerman ook niet goed genoeg voor de basis en is het de ideale pinchitter. Maar iedereen weet nu hoe je Heerenveen moet bespelen, dus dan is het wel handig om een balvaste spits te hebben die je met een lange bal ook in de lucht kan aanspelen, dus met Veerman.
Oh nee, wacht. Lange ballen mogen niet, alleen tikkie breed en terug :twisted:
Je kunt veel over Veerman zeggen, maar hij is 1. niet balvast, en je kunt hem 2. niet door de lucht aanspelen, want hij gaat het duel niet aan.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Het is geen topper om de bal vast te houden, maar hij is niet minder dan Reza. En het is ook geen topper die de bal doorkopt, maar al lukt het hem 2x kan je misschien toch een buitenspeler 1-op-1 zetten.
De manier van spelen kan niet meer,dan moet je andere middelen gebruiken. Verwacht dat hij woensdag sowieso wel in de basis staat
Plaats reactie