25-10-2017: Willem II - sc Heerenveen (2-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 31-10-2017 22:39

Hansen
0
Geen stemmen
Dumfries
0
Geen stemmen
Høegh
3
21%
Pierie
0
Geen stemmen
Woudenberg
4
29%
Schaars
0
Geen stemmen
Kobayashi
0
Geen stemmen
Thorsby
0
Geen stemmen
Ødegaard
3
21%
Rojas
0
Geen stemmen
Ghoochannejhad
2
14%
Schmidt
2
14%
van Amersfoort
0
Geen stemmen
Vlap
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 14

Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Streppel staat vast alweer te lachen. De competitie is veel belangrijker natuurlijk. Erg belangrijk ook. Strijden voor de PO. Ben witheet. Schaars sparen, Woudenberg maar aan laten klooien en Reza op de vleugel. Als hij er niet wordt uitgegooid ga ik zondag niet heen. Laat me niet weer in de zeik nemen door die coach die er niets van snapt. Al vanaf januari niet.
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

De eerste witte zakdoekjes zullen wel voorbij komen.
TactischOnbenul
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 25-10-2017 21:44

Bericht door TactischOnbenul »

Om je kapot te schamen dit. Laat die klote Woudenberg gewoon weer aanmodderen, en ja hoor. Weer betrokken bij 2 goals. Schei toch uit man en pak je biezen. Dit gaat een heel lang seizoen worden, let op mijn woorden. Er zit echt totaal geen idee achter en de ploeg hangt als los zand van elkaar. Tegen AZ zullen we er ook wel weer afgaan met dubbele cijfers ppfft :twisted:
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Als straks de loting Willem II - Cambuur uit de koker komt dan kan Streppel met perk en veren zijn biezen pakken!
Wéér uit!!!!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Beetle schreef:Als straks de loting Willem II - Cambuur uit de koker komt dan kan Streppel met perk en veren zijn biezen pakken!
En als de loting Ajax - Willem II is zijn we blij dat we er uitgeknikkerd zijn, Scheelt een kansloze 5-0 in december :roll:
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Net als verleden jaar dachten we even in de voetbalhemel te zijn beland, maar ook nu vallen we weer hard op aarde. Al weer vier nederlagen op een rij. Maar Ze Laten Streppel zitten. Het zijn vriendjes van elkaar. Het wordt dit seizoen dus uitzingen. De lucht is nu al uit de ballon. Streppel zijn 'tactiek' werkt gewoon niet langdurig.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Tuurlijk. Ze laten hem vast zitten. Dat past niet bij Heerenveen volgens Eisenga. Ambitie blijkbaar ook niet en respect voor de fans ook niet. Want als je dat als club hebt, dan wil je een goede trainer. Maar dit gaat ze veel fans kosten...En dus geld.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik ben nooit echt voor een vertrek van een trainer. Maar ook ik heb mijn twijfels, met name het passeren van Schaars is het een blunder van jewelste. Maar is een andere trainer vaak beter?
Erik ten Hag staat ontzettend hoog aangeschreven, maar verliest 4-0 van Twente,1-7 van PSV en nu 3-1 van VVV. En de vorige ronde verloor Vitesse van een amateurclub.
Het is gewoon het lot van een subtopper. Een topseizoen wordt je 4e of je wint de beker en anders ben je grijze middenmoot
baasje
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-03-2009 17:29
Locatie: Amsterdam

Bericht door baasje »

Nederlaag tegen Ajax kan, Utrecht uit ook. Maar binnen een paar dagen 0-4 onderuit tegen Vitesse en vervolgens dit is onacceptabel. De maat is vol, tijd voor actie!
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Weg met die Streppel!
Alle ballen op Henkie!
lubbevandijk
Nieuw talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 29-10-2006 14:22

Bericht door lubbevandijk »

Het waren 6 fantastische wedstrijden.
Streppel EXIT.
Verlos ons
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Als Hamstra hem nu laat zitten dan geeft hij toe dat hij slecht heeft ingekocht. Kom op he, er staat een prima selectie. Zet ze eens op de goede plek en zet de zwakke schakels op de bank. De onze zit daar al!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Heerenveen gaat Streppel echt niet de laan uitsturen, daar zijn ze bij de club veel te beleefd voor!
Het wordt weer een heel vervelend seizoen op deze manier.

Zou Riemer nog weleens een borrel drinken met Guus?
#wishful thinking.
Miereneukert!
JelleLawnmower
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 02-04-2017 16:38

Bericht door JelleLawnmower »

Morgen even met de kale leider in gesprek tijdens de training hoop meer te zien!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Ik zie een eventuele ontslagvergoeding toch liever verdwijnen in versterkingen. Koop een goede spits en de wereld ziet er heel anders uit. Besteed het aan een nieuwe trainer en die moet ook doodleuk Reza weer opstellen, Veerman komt tenslotte ook tekort voor de basis. Bovendien kan er wel een linkerverdediger bij, of geef Naess eens de kans. Geld hebben we nodig voor andere zaken dan een nieuwe trainer voor deze niet complete selectie.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Haha ja joh. Jij hebt de oplossing. Een spits halen in de winter en het probleem is opgelost. Wel even nog 10 wedstrijden verliezen tot de winter.....Hoe bedenk je het?

Welke oplossing had je vorig seizoen na onze geweldige serie na de winter?
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Uiteraard ben ik ook niet blij met onze trainer op dit moment, maar zitten de fouten in deze wedstrijd echt bij Woudenberg.
Waar ik hem dit seizoen al eerder als niet goed genoeg kwalificeerde en afgelopen week Schmidt op z'n plek voorstelde (desnoods Kik op de linksback en Naess LCV), durft de kale leider niet door te pakken. Dat laatste vind ik toch een stuk onvermogen.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

JelleLawnmower schreef:Morgen even met de kale leider in gesprek tijdens de training hoop meer te zien!
Ga je verhaal halen? Ben benieuwd naar je verslag :)
Heerenveen fan in Leiden
JelleLawnmower
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 02-04-2017 16:38

Bericht door JelleLawnmower »

Jazz schreef: Ga je verhaal halen? Ben benieuwd naar je verslag :)
Met de snelle stadion verboden van de afgelopen tijd in het achterhoofd heb ik er toch maar van afgezien :grmbl:
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Wizard schreef:Uiteraard ben ik ook niet blij met onze trainer op dit moment, maar zitten de fouten in deze wedstrijd echt bij Woudenberg..

Daarmee verbloem je de werkelijke reden: een collectief falen. Al weken lang.

Schaars niet opstellen is schandalig!!
Dumfries moet vooral / in de eerste plaats verdedigen en doet / kan dat niet..
Thorsby werkt hard maar heeft vrijwel geen rendement.
Reza raakt in geen enkele wedstrijd een bal (eentje gister..) maar blijft staan.
Veerman pakt zijn kans niet en sjokt over het veld.
De vleugels hebben geen enkel rendement.
ødegaard kan goed voetballen maar heeft ook geen rendement.
Hanssen pakt ook geen punten als keeper..
Streppel heeft geen plan B en blijft star vasthouden aan een systeem dat geen punten oplevert..

De nederlaag afschuiven op de grote fouten van Woudenberg vind ik veel te makkelijk. Hij speelt al weken slecht maar dat doen er veel meer.

De negativiteit overheerst weer, ook bij mij want ik zie dit niet op korte termijn anders worden.. We spelen nergens meer om in deze competitie of zouden we echt naar beneden moeten blijven kijken. Kortom donkere wolken boven Heerenveen. En dat is na een goede start een heel vervelende constatering.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Beetle schreef:Iemand het telefoonnummer van Verbeek? Hem wegkapen voor de voeten van Twente is een bonus. Destijds volledig onterecht ontslagen door shit bestuur met teveel haantjes. Het wordt tijd voor revanche.
Hij is nooit ontslagen bij ons. Er is niet met hem verlengd. Dat is een heel ander verhaal. Hij vond het zelf destijds ook niet heel erg om eens ergen anders te kijken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

JelleLawnmower schreef:Met de snelle stadion verboden van de afgelopen tijd in het achterhoofd heb ik er toch maar van afgezien :grmbl:
Ik ben er geweest met dezelfde reden. Eens een paar kritische vragen stellen aan Streppel en hem vragen naar de beweegredenen van zijn beslissingen qua basis opstellingen en wissels. Helaas waren vandaag alleen de beloftes/reserves op de training aangevuld met de invallers van gister én Schaars. Niemand kon vertellen waar de 1e selectie was. Heb hier vanmiddag over gevraagd bij Eisenga op twitter, maar zoals verwacht antwoordt hij helaas niet als het eens wat minder gaat. Hij is kennelijk alleen liefhebber van halleluja roepers en eeuwige goedpraters.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Mackan68 schreef: Heb hier vanmiddag over gevraagd bij Eisenga op twitter, maar zoals verwacht antwoordt hij helaas niet als het eens wat minder gaat. Hij is kennelijk alleen liefhebber van halleluja roepers en eeuwige goedpraters.
Als ik naar Eisenga's Twitterpagina ga, heeft hij na de wedstrijd wel op een aantal gereageerd, ook die teleurgesteld waren. Ik denk ook niet dat hij tijd heeft om overal maar een beetje op te reageren de hele dag. En als je ook ziet wat er soms naar hem getweet wordt, vooral in slechtere tijden natuurlijk.. Wat moet hij daar nou op antwoorden? Dat hij Streppel morgen bij de koffie ontslaat?
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Mackan68 schreef:Ik ben er geweest met dezelfde reden. Eens een paar kritische vragen stellen aan Streppel en hem vragen naar de beweegredenen van zijn beslissingen qua basis opstellingen en wissels. Helaas waren vandaag alleen de beloftes/reserves op de training aangevuld met de invallers van gister én Schaars. Niemand kon vertellen waar de 1e selectie was. Heb hier vanmiddag over gevraagd bij Eisenga op twitter, maar zoals verwacht antwoordt hij helaas niet als het eens wat minder gaat. Hij is kennelijk alleen liefhebber van halleluja roepers en eeuwige goedpraters.
Bovengenoemde handelswijze is m.i. volstrekt misplaatst. Natuurlijk baalt iedereen enorm van de resultaten die de afgelopen weken behaald zijn. Je kon aan de reacties van de spelers zien dat de meesten er enorm doorheen zaten. Blijkbaar heeft een deel van de supporters de mening opgevat dat men ten alle tijde moet kunnen roeptoeteren wat ervan gevonden wordt. Het gebruik van de sociale(?) media heeft dat idee alleen nog maar gesterkt.

Alsof het ter verantwoording roepen van een trainer, c.q. bestuur een zaak zou zijn van een individuele supporter. Natuurlijk is het logisch dat iedereen hiervan baalt, maar bovenstaand toontje kom ik de laatste jaren in mijn ogen te vaak tegen in de maatschappij.

2017 is voor Heerenveen sportief gezien een waardeloos jaar geweest. Spelers die leken te kunnen voetballen werden weggekocht en een groep jongere vervangers mocht de gaten gaan vullen. Opportunisme en flair in de eerste wedstrijden verhulden het probleem. Op het voorspelbare voetbal werd eenvoudig door de tegenstander op geanticipeerd. Creativiteit en de mogelijkheid om een individuele actie beslissend te laten zijn, verdween op het moment dat Zeneli wegviel.

Het spel van de opkomende backs is voor Woudenberg een groot probleem. Zijn gebrek aan snelheid maakt hem kwetsbaar en de gemaakte fouten in de afgelopen wedstrijden zijn veelzeggend. Heel erg teleurstellend.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

hm_DR88 schreef: Je kon aan de reacties van de spelers zien dat de meesten er enorm doorheen zaten.
Och, arme jongens. De eerste helft was weer slappe hap en tegen Vitesse was het 90 minuten slappe hap. Als ze het zo erg zouden vinden, dan zouden ze wel beleving laten zien. Nul passie. Wil je nu medelijden opwekken ofzo? Hou op man.

Streppel maakt er al vanaf januari een bende van. Het bestuur doet niks. Dan mag een supporter niet even het gesprek aan gaan? Wat een misplaatste reactie. Die supporter maakt zich blijkbaar zorgen om zijn club. Mag het? Van goedpraten zoals jij doet wordt niemand beter. De spelers zaten er doorheen......Hoe verzin je het?
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Niks mis met de reactie, een zichzelf respecterend trainer gaat niet discussiëren over tactische keuzes met een supporter langs het trainingsveld. Streppel legt verantwoordelijkheid af aan Hamstra en heeft daarmee één plek om zijn keuzes toe te lichten, mits daarna gevraagd.

Mods; waarom wordt hier een mening #strexit in de topic titel geplaatst?
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Arjen schreef:We spelen nergens meer om in deze competitie of zouden we echt naar beneden moeten blijven kijken. Kortom donkere wolken boven Heerenveen. En dat is na een goede start een heel vervelende constatering.
Dat Streppel geen plan B heeft, ben ik volledig met je eens. De rest van je verhaal vind ik veel te kortzichtig en impulsief. De competitie is nog maar net begonnen en we kunnen ons nog prima kwalificeren voor de play-offs. Tegen AZ thuis kan je het tij keren waarna er 2 wedstrijden komen die gewonnen moeten worden (Sparta uit, Twente uit). Wanneer je van AZ verliest, zal de directie ook inzien dat het zo niet langer door kan gaan.

- Schaars had last van pijntjes; dat bleek ook al uit de twee trainingsdagen voorafgaand aan de wedtrijd. Hem opstellen zou wellicht betekenen dat je daarna 3-4 wedstrijden zonder hem moet spelen.
- Dumfries kan juist als één van de beste verdedigen en laat dat juist bijna elke wedstrijd zien. Niet je (ver)oordeel obv de laatste 2 wedstrijden geven.
- Reza doet het voldoende, maar had alleen in de eerste wedstrijden 3-4 goals moeten scoren. Nu tegen Willem II scoort hij en verder is hij nauwelijks in stelling gebracht door z'n medespelers. Hij werkt hard en gaat er tenminste voor.
- Ik hoor het hier wel vaker over fouten van Hanssen, maar ik heb hem eigenlijk nauwelijks op een echte fout kunnen betrappen. Wat dat betreft ben ik dat wel anders van Heerenveenkeepers gewend. Koester hem juist.
- De voorhoedespelers worden te veel geïsoleerd dit i.t.t. de eerste wedstrijden waarbij het samenspel met backs en middenvelders veel interactiever was. Odegaard is door de woorden van Streppel (meer assists/goals) nu veel meer bezig met z'n individuele actie waardoor de verrassing eraf gaat; teamspelers raken daar ook aan gewend.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Wizard schreef: - Reza doet het voldoende, maar had alleen in de eerste wedstrijden 3-4 goals moeten scoren. Nu tegen Willem II scoort hij en verder is hij nauwelijks in stelling gebracht door z'n medespelers. Hij werkt hard en gaat er tenminste voor.
Sorry Wizard, maar ik ben het niet met je eens v.w.b. Reza.
Hij doet het niet voldoende, want hij scoort te weinig, is te traag en ligt constant op de grond.
Dat hij vorig seizoen zoveel scoorde is i.m.o. een incident en ik vind het geen Heerenveen waardige spits.
Alleen keihard je best doen is niet genoeg voor het niveau dat Heerenveen moet nastreven, dan zou ik namelijk ook in de spits kunnen.
Ik ben van mening dat men eindelijk weer eens een goede spits moet halen en dat men daar best de portemonnee voor mag trekken.
Die Iredale of Hornkamp (?) schijnen het ook wel goed te doen in de jeugd/beloftes, wat mij betreft mogen zij een kans krijgen i.p.v. Reza laten aanmodderen.
Zeg maar niks!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Baas schreef:Dat hij vorig seizoen zoveel scoorde is i.m.o. een incident en ik vind het geen Heerenveen waardige spits.
Gezien de statistieken van zijn carriere lijkt vorig seizoen inderdaad eerder een incident dan dit seizoen. Reza scoort normaal gesproken niet meer dan 10 per seizoen.

Daarnaast missen we met Larsson de man die vorig seizoen veel creëerde, en hebben we voorin niet het vermogen te creëren en te weinig scoren vermogen. Zeker nu Zeneli mist.

Ben het met je eens dat de club snel op zoek moet naar een betere spits dan Reza. Is ook totaal geen spits voor ons systeem naar mijn mening. Probleem is dat we niks beters hebben. Niks wijst er op dat jeugdspelers beter zijn dan hij.

Achteraf gezien zou je zeggen had Veerman verkocht, die voldoet nimmer wanneer hij basis begint, en een betere spits gekocht. Maar dan is de vraag of er een goede spits in kaart is bij scouting die ook nog eens haalbaar is.

Neem het Streppel niet kwalijk dat hij met Reza begint, mensen die om Veerman roepen in de basis hebben een kort geheugen. Tijd voor Hamstra om in actie te komen deze winter.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

hm_DR88 schreef:
Bovengenoemde handelswijze is m.i. volstrekt misplaatst..............

Alsof het ter verantwoording roepen van een trainer, c.q. bestuur een zaak zou zijn van een individuele supporter........ Heel erg teleurstellend.
in jouw visie mag je kennelijk alleen lachen, juichen, blij zijn, complimenten geven en klappen als het goed gaat. Hoe kom je er bij dat een gesprek aangaan 'ter verantwoording' roepen zou zijn? Je kunt toch vragen stellen om je beter een mening te kunnen vormen over waarom bepaalde keuzes worden gemaakt? Als ik jou was zou ik voorstellen om alle trainingen lekker besloten te gaan doen. Ben je mooi van de fanatieke maar kritische supporters af. Lekker het contact tussen supporters, spelers en trainers verkleinen. Écht een gouden idee DR88!!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Plaats reactie