19-08-2017: sc Heerenveen - Heracles Almelo (1-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste

Peiling eindigde op 23-08-2017 21:14

van der Steen
28
49%
Dumfries
13
23%
Høegh
0
Geen stemmen
van Aken
0
Geen stemmen
Woudenberg
0
Geen stemmen
Schaars
0
Geen stemmen
Kobayashi
0
Geen stemmen
Thorsby
2
4%
Ødegaard
10
18%
Zeneli
0
Geen stemmen
Ghoochannejhad
0
Geen stemmen
Rojas
0
Geen stemmen
Veerman
0
Geen stemmen
Mihajlovic
4
7%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Zweed1.0
Jeugdspeler
Berichten: 33
Lid geworden op: 20-07-2017 16:32

Bericht door Zweed1.0 »

Heerenveen rules schreef:Schaars gaan banken? En wie wou je op zijn plek zetten dan? Schaars is de motor van dit team. Twee wat mindere potten en maar op de bank? Dan wordt het helemaal los zand, want er is verder geen enkel leiderschap.
Er is in mijn optiek al een vergelijkbare speler nodig. Pelupessy heeft een aflopend contract. Verder lopen er in Zweden nog wel een paar aardige defensieve middenvelders zoals deze Sebastian Eriksson van Ifk Goteborg.

https://www.transfermarkt.nl/sebastian- ... eler/60534

Verder heeft Malmo een paar goede verdedigende middenvelders met Liewicki en Rakip die ook beide een aflopend contract hebben per december 2017. Malmo speelt geen Champions Leage dus kans dat ze wat anders willen.

Ook Eriksson Heeft een aflopend contract is nu aanvoerder van Goteborg en uitgeleend door zijn Italiaanse club Gacliari.
Laatst gewijzigd door Zweed1.0 op 20-08-2017 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
badfrisianboy
Wereldspeler
Berichten: 1001
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

En weer geen wedstrijd gewonnen tegen een matige tot slechte ploeg. Dat is geen toeval meer. Net als de tweede competitiehelft van vorig seizoen hebben we ontzettend veel balbezit maar weten we amper gevaarlijk te worden. Grote manco in ons spel blijft een gebrek aan een sterke balvaste spits die ook zelf kansen kan creëren. Weliswaar scoorde Reza vorig seizoen 19 doelpunten maar het blijft desalnietemin een armoedige spits die tekort komt voor het niveau wat wij nastreven. En waarom mag Reza altijd maar blijven staan terwijl hij niks presteert. Ook Reza op de 10 positie voegt helemaal niks toe en met alles of niets voetbal komt hij fysiek tekort en wint hij ook geen duel.

Net als vorig seizoen na de winterstop is ook het middenveld tot nog toe niet in balans en in mijn optiek, ondanks genoeg middenvelders, de zwakste linie. Schaars kan dan een leidertype zijn, het niveau van hem dit seizoen is niet best. Yuki is technisch gezien een goede voetballer maar doet daar veel te weinig mee. Alles in één tempo en alleen maar balletjes breed en nooit eens een creatief balletje geven waarvan dreiging uit gaat. Thorsby werkt hard maar mist de techniek en handelingssnelheid voor de 10 positie. Als bovendien Zeneli dan zijn tegenstander weer amper voorbij komt en er vanaf links te weinig gevaar komt is het eeuwige gebrei zonder wezenlijk gevaar al redelijk verklaard.

Ik twijfel ernstig aan het feit of Streppel wel ziet waar de problemen liggen. Ik vind de manier waarop hij wil spelen zeker bij onze club passen maar hij kiest daarbij te vaak voor de verkeerde spelers of zet ze op de verkeerde posities neer. Bovendien lijkt hij maar één manier van spelen tactisch te beheersen want zodra dat niet loopt lijkt hij niet te beschikken over een plan B en zijn zijn wissels vaak aan de late kant.

Zorgelijk is toch ook wel het enorm trage en statische centrum met van Aken en Høegh. De samenwerking tussen beide heren mag nog wel wat beter en het wordt tijd dat van Aken eens een stap gaat maken in zijn ontwikkeling. Want talent is leuk maar dan mag dat er nu wel eens een keer uitkomen. Beide CV's vertragen bovendien de opbouw door meer balletjes breed te spelen dan vooruit.

Ödegaard op 10 is wellicht een optie, maar dan moet hij wel meer in positie blijven lopen dan gisteravond want daar kwam hij soms de bal ophalen uit eigen strafschopgebied en moet hij ook leren eenvoudiger te voetballen en minder met de bal gaan lopen want ondanks zijn dreiging leed hij ook veel te vaak knullig balverlies. Dan moet er echt een betere controleur achter staan op het middenveld.

Aan Hamstra het verzoek nog voor het sluiten van de transfermarkt een echte spits op te halen die fysiek sterk is en een bal kan vasthouden en ook zelf kansen kan creëren. Eigenlijk mag er in de as van het veld in elke linie nog wel een versterking bij want een goede controleur en een extra centrale verdediger zouden ook niet misstaan.

Aan Streppel de taak om met deze selectie nu maar eens te gaan presteren want na twee speelronden in mijn optiek onnodig alweer 4 punten verspeeld.
Laatst gewijzigd door badfrisianboy op 20-08-2017 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

badfrisianboy schreef: Ödegaard op 10 is wellicht een optie, maar dan moet hij wel meer in positie blijven lopen dan gisteravond want daar kwam hij soms de bal ophalen uit eigen strafschopgebied en moet hij ook leren eenvoudiger te voetballen en minder met de bal gaan lopen want ondanks zijn dreiging leed hij ook veel te vaak knullig balverlies. Dan moet er echt een betere controleur achter staan op het middenveld.
Ödegaard heeft slechts tien minuten op 10 gestaan. Dat waren ook voetballende onze beste tien minuten. Nadat Henk erin kwam en Yuki eruit moest hij op de plek van hem gaan spelen, Reza kwam op tien. Al het voetbal verdween uit ploeg toen, want we hebben alleen maar lange ballen gespeeld toen. Wat wonder boven wonder ook nog een punt opleverde.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Frisian Viking schreef:. Al het voetbal verdween uit ploeg toen, want we hebben alleen maar lange ballen gespeeld toen. Wat wonder boven wonder ook nog een punt opleverde.

Als je een matig middenveld hebt. Gewoon overslaan. Kick and rush. :mrgreen:
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Probleem ligt op het middenveld. Is niet goed in balans. Om te beginnen zou ik Odegaard op 10 zetten en een speler erbij kopen die de strijd met Yuki aan zou moeten gaan.
Veerman zou ik voortaan iets eerder brengen. Minimaal een half uur laten spelen.
Miereneukert!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Afbeelding

Zo moeilijk is het allemaal niet.
Odegaard zo snel mogelijk eruit, hij is de oorzaak van 2 matige potjes breien en Yuki ook maar eruit.
Ze voegen weinig toe en zijn beide veel te statisch en zien de oplossing naar voren niet.
Dan aub zo snel mogelijk Van Amersfoort erin dan krijg je in elk geval diepte. Toch maar Thorsby als stofzuiger ipv Yuki erin.
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Odegaard voor Pelle en en Veerman voor is naar mijn idee de beste opstelling.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Goed gezien van Streppel dat dit niet de wedstrijd is om met Thorsby op tien te spelen. Jammer dat je daarvoor een uur verneukt hebt. Er wordt toch een analyse van de tegenstander gemaakt?

Verder merken we voorin al het ontbreken van Larsson, weinig tot niks kan geforceerd worden in zo'n wedstrijd. Achterin idem met St Juste, Hoegh is een groot risico met veel ruimte in de rug.
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

Ødegaard er af halen kan ik niet serieus nemen, zo'n speler stel je altijd op. Zeneli loopt zich 9 van de 10 keer stuk. Hoewel hij een hoge gunfactor heeft, ben ik er wel een beetje klaar mee.

Persoonlijk zou ik Pele wel eens in de spits willen zien, met Martin er achter op 10. Thorsby vindt ik absoluut niet tegenvallen. Het lijkt of hij zijn draai heeft gevonden. Zet maar op de plek van Yuki.
JelleLawnmower
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 02-04-2017 16:38

Bericht door JelleLawnmower »

BK2007 schreef:img
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Odegaard zo snel mogelijk eruit, hij is de oorzaak van 2 matige potjes breien en Yuki ook maar eruit.
Ze voegen weinig toe en zijn beide veel te statisch en zien de oplossing naar voren niet.
Dan aub zo snel mogelijk Van Amersfoort erin dan krijg je in elk geval diepte. Toch maar Thorsby als stofzuiger ipv Yuki erin.
Morgen begint de training om half 3 kan je mooi je briljante inzichten aan Streppel doorgeven :lol:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

BK2007 schreef: Odegaard zo snel mogelijk eruit, hij is de oorzaak van 2 matige potjes breien
Werkelijk briljant! Odegaard de oorzaak van 2 matige potjes. Heb je wel opgelet dat wij een spits hebben die compleet verstoppertje speelt en niet aanspeelbaar is. Waardoor het moeilijk is snel te spelen in de diepte. Odegaard is met afstand de meest begenadigde speler van dit team. Hem op de bank voor van Amersfoort.......?
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Net zo briljant als de analyse van Streppel dat we Heracles 'kapot aan het spelen' waren. Heeft ook maar iemand dat waargenomen? We kregen pas kansen toen we opportunistischer gingen spelen (en Odegaard op tien stond). Onze huidige tactiek is een uitnodiging aan mindere teams om zich in te graven, want wij lopen ons wel kapot terwijl iedere diepe bal gevaarlijk is.
Wolliepoly
Wereldspeler
Berichten: 1111
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Kleine nuance, Streppel had het idee dat ze in de 2e helft Heracles kapot konden spelen.
Alleen kregen we de goal tegen waardoor Heracles achterover kon leunen.

Zo hebbik het begrepen.

https://www.foxsports.nl/video/streppel ... len-waren/
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik word sowieso gek van dat opbouwen om het opbouwen. Die lange ballen in 10 minuten tijd heeft hebben meer opgeleverd dan die 80 minuten daarvoor. Komt gedeeltelijk ook door het opportunistische, maar je kan sowieso wel wat vaker de lange bal spelen. En dan moet je er voor zorgen dat je de tweede bal wint
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Hallo allemaal,

Het is weer tijd om te stemmen voor de Man of the Match. Vorige week ben ik in allerijl vergeten een poll te openen voor de wedstrijd tegen Groningen. Deze laat ik voor wat het is :mrgreen:
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

geert. schreef:Vorige week ben ik in allerijl vergeten een poll te openen voor de wedstrijd tegen Groningen. Deze laat ik voor wat het is :mrgreen:
Waarom? Dat kan toch alsnog wel?
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

geert. schreef:Hallo allemaal,

Het is weer tijd om te stemmen voor de Man of the Match. Vorige week ben ik in allerijl vergeten een poll te openen voor de wedstrijd tegen Groningen. Deze laat ik voor wat het is :mrgreen:
Dat was Thorsby. En Dumfries. Punt uit :wink:
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Joucke schreef:Waarom? Dat kan toch alsnog wel?
Vond het zelf een beetje mosterd na de maaltijd, maar kan op zich wel inderdaad ;)
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Wolliepoly schreef:Kleine nuance, Streppel had het idee dat ze in de 2e helft Heracles kapot konden spelen.
Alleen kregen we de goal tegen waardoor Heracles achterover kon leunen.

Zo hebbik het begrepen.

https://www.foxsports.nl/video/streppel ... len-waren/
Dat heb je juist begrepen.

Die goal voor rust was natuurlijk ook wel extreem ongelukkig. Zowel qua timing als de manier waarop. Heracles amper bij onze goal geweest, geen kans gehad en dan die goal. Dat was wel een tikkie.

Uiteindelijk gelukkig met het punt. Zit wel muziek in deze ploeg. Zeker als de nieuwe vleugels helemaal gewend en fit zijn.

Ik maak me wel wat zorgen om Van Aken-Høegh, Yuki en Reza. Dat zijn onze zwakke plekken. En ook Schaars is niet goed momenteell. Oogt minder scherp en fit als vorig jaar.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Er zit muziek in een aantal spelers (al wacht ik nog even met een oordeel over Rojas en Mihajlovic), maar momenteel niet in het team. Het enige goede samenspel zit in het druk zetten; er zit verder geen vernuft in de aanvallen en verdedigend vallen er grote gaten.
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

Zitten zeker lichtpuntjes in onze ploeg. De bovenstaande opmerking over Ödegaard, dat hij de oorzaak is van 2 matige potjes voetbal, kan ik totaal niet volgen. De jongen begint zich steeds beter te manifesteren en hij moet voor de nodige creativiteit zorgen. Wij gaan nog veel van hem genieten; fantastische techniek en (zoals gisteren duidelijk werd) een gezonde dosis werklust!

Ook vind ik dat Heracles te weinig credits krijgt voor hun spel. Het spel van Heracles is niet om aan te zien, maar tactisch gezien spelen zij zeer sterk. Countervoetbal in optima forma en het spelersmateriaal van Heracles is goed afgestemd op hun tactiek. Defensief geven ze amper kansen weg en met hun snelle mannen voorin hadden zij de wedstrijd in de tweede helft kunnen (gezien de kansen zelfs moeten) beslissen. Het is een on-Nederlandse benadering, maar Ernie Brandts is met een soortgelijke tactiek ooit hoog geïndigd met Nac. Ik kan dat wel waarderen: spelen naar de mogelijkheden.

Mijn inziens ligt ons zwaktepunt in de spits. Reza komt tekort voor het niveau wat wij nastreven. Gisteren was hij weer grotendeels onzichtbaar en toch kreeg hij 2/3 kleine kansen waar een echte topspits (Uth, Dost, Huntelaar) meer mee had gedaan. Helaas blijkt wekelijks dat Streppel een grote fan van hem is, want zelfs als Veerman komt (en Reza hiermee overbodig maakt) wordt altijd een andere speler geslachtofferd en mag Reza blijven staan op een positie waar hij nog minder rendeert. Reza manifesteert zich wel als een leider en je ziet dat hij een belangrijke rol speelt bijhet afjagen van de tegenstanders, maar toch vind ik dit niet genoeg. Ik hoop dat er nog een spits bij komt! Dan kunnen wij echt meedoen om de play-off plekken!

MOTM in mijn ogen: Van der Steen. Hij hield ons op cruciale momenten op de been en hij maakt een zeer solide indruk. Hahn gaat het nog moeilijk krijgen om "zijn" plek terug te veroveren.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Het was ook wel erg lastig om tegen zo'n verdedigende ploeg te voetballen. Bij tijden stonden ze met 11 man achter de bal. Heerenveen creëerde geen kansen in de eerste helft maar kreeg er ook geen tegen. Alleen een afzwaaier die via via er in ging.tweede helft kreeg Heracles ineens twee grote kansen en van der Steen redde hier keurig. Daarna was het toch wel Heerenveen die geduldig in de aanval ging. Bij een 0-2 is het gebeurd. Oplettendheid geboden dus. Tegen een ploeg voetballen die 0-1 voor staat en tijd gaat rekken en daarnaast en enorme pannenkoekscheods is het natuurlijk erg lastig. Toch blijven proberen en uiteindelijk meer dan terecht een kunt eruit slepen. Ik zeg prima!

Over Streppel: Zeneli kan echt niet. Tegen Groningen was hij al ruk en nu liep hij zich weer altijd vast. Passeren kan hij niet. Reza gaat ook niet goed in dit systeem is mijn idee. Van Amersfoort of Veerman?

Verder vond ik het een heerlijke voetbalavond waar ik heerlijk kon zeiken op scheids, Zeneli, Streppel en Heracles. De mannen van Stegeman speelden elkaar goed strak in en hielden zich erg goed aan de tactiek. Toch nog een puntje! Heerlijk voor de mensen die het niet meer hebben gezien en al inde auto naar huis zaten!
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Zowel Rojas als Mihajlovic hebben in hun beperkt aantal minuten al laten zien dat Zeneli heel snel uit de basis gaat verdwijnen.
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Aan de ene kant knap hoe Heracles strak in de tactische discipline speelde, maar moet er niet aan denken dat je daar als supporter een heel seizoen naar moet kijken. Die kwamen echt puur voor een punt.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Op het moment van de goal blij met een punt, maar over de gehele wedstrijd moeten we ons schamen dat we met 1-1 van het veld stapten.
Zoals vaker verbaast het mij hoe impulsief en emotioneel de reacties hier vaak zijn na 1 of 2 mindere wedstrijden van een speler. Liever geef ik ze wat liever de kans en vooral wanneer ze zich vorig seizoen hebben bewezen.
Dumfries is voor mij de absolute MotM. Bijna alle counters (waar hij kon) haalde hij eruit en zijn mannetje was hij de gehele wedstrijd de baas. Ook zijn rushes aan de rechterkant naar voren zijn een verademing. Wanneer de middenvelder op de rechtshalf af en toe de ruimte achter hem opvangt, kan hij af en toe nog wat dieper komen in balbezit om de rush naar voren te maken.
Zeneli heeft het voor mij afgedaan. Hij heeft lang genoeg de kans gehad, maar het was zaterdag wederom een ergernis om hem in actie te zien: Te voorspelbaar en te weinig gif/beweging aan de bal. Wellicht kan Arber een video over Odegaard bekijken om te zien hoe beweeglijk een aanvallende speler aan de bal moet zijn. Arber zal vast nog wel wat kansen krijgen, maar zal hard moeten werken op explosiviteit en beweeglijkheid aan de bal. Mihajlovic oogde meteen al een stuk beweeglijker en onvoorspelbaarder aan de bal.
Reza maakte een zwakke indruk. Een spits moet van de twee 100% kansen er zeker 1 maken. Veerman deed het naar behoren en kan - als Reza de volgende wedstrijd weer zo speelt - wel eens een basisplek krijgen in de 4e competitiewedstrijd. Ik ben benieuwd of Henk nu al wat beter over de grond aangespeeld kan worden en een bal vast kan houden.
Het middenveld vind ik zelf helemaal niet zo zwak zoals hier wordt gesteld. Het tempo was simpelweg te laag, Zeneli was te voorspelbaar (hield de bal te lang bij zich en raakte em steeds kwijt) en Odegaard is enorm dreigend maar kon ondanks dat hij steeds 2-3 man bij zich had het spel niet opengooien met een verrassende pass. Door de extra tegenstander bij hem, kon hij zelf geen actie maken en de medespelers naast hem konden het spel niet openbreken; dan krijg je voorspelbaarheid en tikkies breed.
Johnsen op links had een sleutelspeler kunnen worden. Laten we hopen dat Mihajlovic dat wordt. We hebben vleugelspelers nodig die een flitsende actie kunnen maken (en niet de bal tikkie breed/terug spelen of em kwijt raken). Onvoorspelbaarheid op de vleugels hebben we nodig, zodat er op het middenveld meer opties ontstaan en daardoor meer ruimtes. De 2 nieuwe vleugelspelers ogen gretig; we gaan het meemaken.
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Heracles paste zich in dit geval aan aan de tegenstander. Zo spelen zullen ze echt niet altijd doen.

Het werd gedurende de wedstrijd duidelijk dat Heerenveen in deze wedstrijd creativiteit, snelheid en gogme mistte, eigenlijk waren alleen Odegaard en in mindere mate Zeneli geschikt voor. Thorsby op 10 pakte vorige week erg goed uit, maar in dit soort wedstrijden, waar de ruimte veel kleiner is, heb je daar veel minder aan. Voor Heracles is het dan relatief eenvoudig je tegen Heerenveen te weren en dat bleek ook wel.

Achteraf is het altijd makkelijk praten, maar wat je Streppel kúnt verwijten is dat Odegaard te laat op 10 gezet werd. Wellicht kwam dat grotendeels omdat Rojas nog niet fit genoeg was en gaat dit later dit seizoen wel gebeuren.

De vraag is dan of Kobayasi of Thorsby geslachtofferd wordt. Persoonlijk ben ik fan van Yuki, maar hij laat het dit seizoen nog weinig zien (in tegenstelling tot Thorsby).
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

ook in de Telegraaf krijgt Odegaard het slechtste cijfer van het elftal van Kees Kist.
Het valt mij al langer op dat we niet zoveel aan hem hebben in welke positie hij ook wordt neergezet. Het is eigenlijk geen vleugelspeler en hebben we nu betere alternatieven. Een goede 10 is het ook niet. Daar kun je beter Van Amersfoort neerzetten. Dan krijg je tenminste snelheid en diepgang in het spel. Met Odegaard is het het balletje aan het voetje en wat dribbelen.
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Talent herkennen is ook een kunst!

In het AD had Thorsby het laagste cijfer. Ook maar wisselen? Odegaard hoort op 10.
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

BK2007 schreef:ook in de Telegraaf krijgt Odegaard het slechtste cijfer van het elftal van Kees Kist.
Het valt mij al langer op dat we niet zoveel aan hem hebben in welke positie hij ook wordt neergezet. Het is eigenlijk geen vleugelspeler en hebben we nu betere alternatieven. Een goede 10 is het ook niet. Daar kun je beter Van Amersfoort neerzetten. Dan krijg je tenminste snelheid en diepgang in het spel. Met Odegaard is het het balletje aan het voetje en wat dribbelen.
Ik vraag me echt af of Kees Kist de wedstrijden uberhaupt ziet. De cijfers die hij vorige week uitdeelde na de wedstrijd in Groningen sloegen echt helemaal nergens op.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

In wedstrijden waarin de tegenstander inzakt heb je helemaal niets aan Thorsby. Sowieso is er al geen creativiteit wanneer Schaars en Yuki ook nog op middenveld spelen.
Odegaard op 10, Rojas rechtsbuiten en tzt Mihajlovic op linksbuiten. Zeneli is al maanden hopeloos uit vorm.
SCH
Plaats reactie