Programma 2017-2018

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Re: Verlengen seizoenskaart!

Bericht door Royce_SCH »

Ik laat het afhangen van het wedstrijdschema... Afgelopen seizoenen week Heerenveen mij te vaak van de zaterdagavond af. Aangezien ik op zondagmiddag zelf voetbal is het niet mogelijk om naar het ALS te gaan. Dan heb ik een seizoenkaart voor de thuiswedstrijden tegen o.a. Roda JC, Excelsior, Ado etc. De mooie wedstrijden gaan allemaal aan mij neus voorbij. Dan kan ik beter losse kaarten kopen met het nieuwe ticketingsysteem.

17 thuiswedstrijden, daarvan moeten minstens 10 op zaterdagavond gepeeld worden...
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Royce_SCH schreef:Ik laat het afhangen van het wedstrijdschema... Afgelopen seizoenen week Heerenveen mij te vaak van de zaterdagavond af. Aangezien ik op zondagmiddag zelf voetbal is het niet mogelijk om naar het ALS te gaan. Dan heb ik een seizoenkaart voor de thuiswedstrijden tegen o.a. Roda JC, Excelsior, Ado etc. De mooie wedstrijden gaan allemaal aan mij neus voorbij. Dan kan ik beter losse kaarten kopen met het nieuwe ticketingsysteem.

17 thuiswedstrijden, daarvan moeten minstens 10 op zaterdagavond gepeeld worden...
Volgens het nieuwe concept van het nieuwe seizoen spelen we 9x thuis op zaterdag, 7x op zondag en 1x dinsdag
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Conceptprogramma is er.

9x thuis op zaterdag, 7x op zondag en 1x op dinsdagavond. We beginnen uit tegen Sparta, daarna thuis tegen NAC en we eindigen thuis tegen Ajax en uit in Alkmaar.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

http://www.fcutrecht.net/media/pdf/2017-2018.pdf

Het is dus allemaal nog niet definitief. Misschien iets te veel op zondag, maar daar staat tegenover dat we geen thuiswedstrijden op vrijdag hebben.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Wel fijn dat er wat toppers op zaterdagavond zijn, onder andere tegen Feyenoord en PSV.

Laten we hopen dat er veel Nederlandse clubs overwinteren in Europa, zodat zij op donderdag EL moeten spelen en op zondag competitie. Dan kan Heerenveen ruilen en naar de zaterdag.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Hier het concept programma voor komend seizoen. Van zowel Eredivisie als Jupiler league. Naar verwachting zullen er niet veel veranderingen plaatsvinden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Gemengde gevoelens. PSV en Feyenoord op de zaterdag is lekker. Maar veel te veel op de zondag. 8x is teveel.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Tegen Groningen misschien risicowedstrijd, zal ook wel 12:30 uur zijn
Tegen Vitesse onnodig, want de Europa League valt buiten deze datum
Tegen Ajax is speelronde 33, sowieso een zondag

Thuis tegen Twente, Excelsior, Utrecht en Willem II zijn "onnodig" op zondag. Zeker tegen Willem II als er maar 3 zaterdagwedstrijden en 5 zondagwedstrijden zijn dat weekend
Gebruikersavatar
Livid
Nieuw talent
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-08-2016 10:21
Locatie: 050

Bericht door Livid »

Mackan68 schreef:Hier het concept programma voor komend seizoen. Van zowel Eredivisie als Jupiler league. Naar verwachting zullen er niet veel veranderingen plaatsvinden.
"Er circuleert een conceptprogramma voor het betaald voetbal dat onjuist is. Dinsdagochtend maken we het echte programma bekend." aldus @KNVB
gwgwgw
Invaller
Berichten: 252
Lid geworden op: 31-07-2012 21:59

Bericht door gwgwgw »

Haha wat een softie die eisinga. Hij zou wel even duidelijk maken aan de knvb wat onze voorkeurs avond is. Net aan de helft...
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

gwgwgw schreef:Haha wat een softie die eisinga. Hij zou wel even duidelijk maken aan de knvb wat onze voorkeurs avond is. Net aan de helft...
Het concept schijnt nep te zijn.
Ik weet niet eens of je Eisenga hier de schuld aan kan geven. PSV hun voorkeursavond is ook altijd zaterdag en speelde vorig seizoen ook maar 8/9 keer thuis. Het zal allemaal wel met tv-rechten te maken, bijv. dat alle clubs minimaal één keer om 12:30 een thuiswedstrijd moet spelen.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Wel opnieuw een bevestiging dat ik er juist aan heb gedaan niet te verlengen. 8 wedstrijden op zondag zou ook mij veel te veel zijn geweest.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

De KNVB heeft gezegd dat dit schema niet echt is. Het echte conceptschema wordt dinsdag pas bekend gemaakt. Ik zou dus nog even wachten met het trekken van conclusies en het invullen van agenda's.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Superfean4
Basisspeler
Berichten: 912
Lid geworden op: 29-03-2011 17:39
Locatie: Langs de Luts

Bericht door Superfean4 »

eerste wedstrijd uit naar Groningen. leuk begin
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

KUT KNVB! En wat heeft de club gedaan? 8x thuis op zaterdag. 2x vrijdag en zelfs op dinsdsg. Hoe jaag je ssc houders weg. Prutsers.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Het eerste concept vond ik beter. Alle clubs (buiten top 3) moeten paar keer op vrijdag spelen en volgens mij zijn er 4 doordeweekse speelrondes, daar hebben we maar 1 van. En waarom weer op een vrijdag naar Sparta toe ?
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Heerenveen rules schreef:KUT KNVB! En wat heeft de club gedaan? 8x thuis op zaterdag. 2x vrijdag en zelfs op dinsdsg. Hoe jaag je ssc houders weg. Prutsers.
Er zijn 3 doordeweekse speeldagen , we hoeven er maar 1 thuis en nog zeiken dat het niet goed is. Jaja, die 200 man die mee gaan naar uitduels vinden dat ook klote, maar het is volgens mij elke uitwedstrijd klote. En allemaal de schuld van de KNVB natuurlijk. En Eisinga.

6x zondag, waarvan de laatste sowieso verplicht is en 4 van de andere 5 (Ajax, PSV, AZ, Groningen en Vitesse) zijn vóór speeldag 10. Vitesse en AZ had op zaterdag gekund, die andere drie zijn meestal op zondag en om vervelende redenen. Dus ja, 4x op zondag thuis, dat betekent voor Heerenveen dat we de maanden november, december, januari, februari, maart en april één (1!!!!) thuis duel op zondag hebben.

Zeur niet zo.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

En de zondagwedstrijd tegen Vitesse heeft te maken met de Europa-wedstrijd van Vitesse op donderdag
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

En AZ thuis is na een midweekse bekerronde, dus dat kan ook nog verzet worden.

Dus 5 logische zondagduels (PSV, Ajax, Groningen, Vitesse en laatste speeldag). Alleen AZ thuis dus onnodig. Goed geregeld Eisinga :D
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Heerenveen - Willem is op een vrijdag, maar na een bekerronde, dus als we ver in de beker komen wordt deze verschoven naar zaterdag/zondag.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Heerenveen rules schreef:KUT KNVB! En wat heeft de club gedaan? 8x thuis op zaterdag. 2x vrijdag en zelfs op dinsdsg. Hoe jaag je ssc houders weg. Prutsers.
Er is geen club met meer dan 8 thuisduels op zaterdagavond.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Satyr schreef:
Zeur niet zo.

Zal ik dat zelf even bepalen wijsneus? Voor een club die de zaterdag als voorkeur heeft is dit dieptriest. Dit gaat ze veel seizoenkaarthouders kosten. Kloteschema is het!

Jij hebt zeker geen seizoenskaart?

Nou en Pes! Vroeger speelden we bijna alles op zaterdag. Maar lekker alles maar goedvinden. Voetbal is voor het geld en de supporters zijn bijzaak.
GMV
Invaller
Berichten: 317
Lid geworden op: 29-10-2006 12:10
Locatie: Joure

Bericht door GMV »

8 x thuis op zaterdag... zelfs toen we EL speelden was het meer. Ik ga niet verlegen.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Royce_SCH schreef:Ik laat het afhangen van het wedstrijdschema... Afgelopen seizoenen week Heerenveen mij te vaak van de zaterdagavond af. Aangezien ik op zondagmiddag zelf voetbal is het niet mogelijk om naar het ALS te gaan. Dan heb ik een seizoenkaart voor de thuiswedstrijden tegen o.a. Roda JC, Excelsior, Ado etc. De mooie wedstrijden gaan allemaal aan mij neus voorbij. Dan kan ik beter losse kaarten kopen met het nieuwe ticketingsysteem.

17 thuiswedstrijden, daarvan moeten minstens 10 op zaterdagavond gepeeld worden...
Mag ik mijzelf even citeren? Dit is namelijk precies zoals ik had verwacht. Alle leuke affiches op de zondagmiddag en op zaterdagavond mogen we aantreden tegen een NAC, VVV, Willem II etc. Op 25 november spelen we pas onze 2e thuiswedstrijd op zaterdagavond. Waar blijft ons avondje Heerenveen?
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Iedereen moet lekker zelf weten of ze verlengen. Supporters komen en gaan. Dat zal altijd zo blijven.
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Vroeger betaalden we ook met guldens HR.

Je kunt de club hier niet zoveel verwijten vind ik. Ik speel het liefst ook 17x op zaterdagavond thuis, maar dat is niet meer reëel, hoe jammer dat ook is. En aan de andere kant willen we ook allemaal de beste resultaten en de beste spelers, maar daar zijn ook inkomsten voor nodig en de club genereert inkomsten bij Fox.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

En er zullen meer volgen GMV. En terecht!
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Belachelijk wedstrijd schema en precies zoals ik had verwacht...Waarom kan NAC wel op zaterdagavond tegen Ajax en Feyenoord spelen? Waarom kan Heerenveen - Groningen niet op zaterdagavond? Afgelopen jaar prima verlopen in de Euroborg. Nee, wij mogen op zaterdagavond thuis naar VVV, NAC, Roda JC etc.

Heerenveen hoort thuis op de zaterdagavond en dan zijn we met z'n allen het best en hebben we een betere sfeer dan op de zondagmiddag. Dit is gewoon een waardeloos schema voor een ploeg die niet in Europa speelt!
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Wat een gezeur over de zaterdag. Op zondag kan je net zo mooi naar het voetbal. Nog overdag ook, met een beetje mazzel lekker in de zon.
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zelf voetballen?????? Maar jij bent al wat ouder geruige je opmerking over lekker in de zon zitten.....
Plaats reactie