Programma 2017-2018

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Waar komt dat optimisime vandaan, Boelie? We hebben dit seizoen nog maar twee thuiswedstrijden gewonnen en ook maar twee twee keer overtuigend (met twee goals verschil of meer) gewonnen. Het is, kortom, allemaal erg moeizaam. Zou Bulthuis nou echt de missing link zijn? Ik ben bang dat er fundamenteel iets mis is met de manier waarop wij verdedigen (met name standaardsituaties) en aanvallen (combinatiespel werkt voor geen meter).

Het zou mij zeer verbazen als het in de tweede seizoenshelft ineens ging lopen. Maar ik verbaas me graag.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Mét Zeneli hebben we 4 wedstrijden gewonnen, 2 keer gelijk gespeeld en niet verloren, hoop dat hij de missing link is Allard. Maar zoals ik al aangaf in mijn post, waarschijnlijk ben ik te positief.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Dat zijn vier wedstrijden. Met Zeneli hebben we die dramatische tweede seizoenshelft gedraaid vorig jaar. Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik denk het eerlijk gezegd niet.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Nu Willem II in de halve finale zit is de kans groot dat ons duel verplaatst wordt van vrijdag naar zaterdag/zondag
Laatst gewijzigd door Feanfan 1 op 03-02-2018 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Naar de zaterdag dus, is bevestigd
Plaats reactie