Voorbereiding en oefenwedstrijden 2017-2018

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Helaas komt Everton niet bij ons voetballen op de Feandei, die hebben dan een oefenwedstrijd tegen Racing Genk.
Ben benieuwd waar ze wel mee op de proppen komen, net als 5 augustus
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ze trainen er wel op los zie ik. Vandaag en morgen geen training en woensdag ook niet......Streppel zal wel denken. Misschien maar wat minder trainen, want van trainen worden ze al vanaf november niet beter.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Kom op HR. Er zal een logische verklaring voor zijn. Overigens trainen is ook overschat, een betere speler word je er vaak niet van, dat ben je of ben je niet.
Ze moeten natuurlijk fit worden, maar daar is tijd zat voor.
Samen maken we de club sterk.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Heerenveen rules schreef:Ze trainen er wel op los zie ik. Vandaag en morgen geen training en woensdag ook niet......Streppel zal wel denken. Misschien maar wat minder trainen, want van trainen worden ze al vanaf november niet beter.
Ja na een vakantie rustperiode moet je zeker niet rustig weer opbouwen, maar gelijk fullspeed trainen. Van blessures wordt je immers pas een echte vent! :wink:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ja joh, 1x per dag 1x trainen is echt zwaar ja...Vooral als je 4 weken niets hebt gedaan. Dat gejank over hard trainen. Slap gelul vind ik dat altijd.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Heerenveen rules schreef:Dat gejank over hard trainen. Slap gelul vind ik dat altijd.
Dit werkt dus twee kanten op he :wink:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Tuurlijk moet je rustig opbouwen, maar ik heb de eerste training gezien. Dat was erg rustig. Zo kun je ook trainen. Van thuiszitten en niks doen word je niks beter als je net 4 weken niets hebt gedaan.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Het hangt af van de prestaties in de eerste wedstrijden van de competitie.
Streppel ligt onder een vergrootglas en wanneer we na 6 wedstrijden 1 punt hebben zal die er wel uit gaan.
SCH
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Ik hoop dat .tv een fatsoenlijke samenvatting maakt. Die vorige leek wel een 'moetje'
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Buitenpost -Sc Heerenveen 1-16
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2022
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Satyr schreef:Ik hoop dat .tv een fatsoenlijke samenvatting maakt. Die vorige leek wel een 'moetje'
Daar leek het inderdaad wel op. Er hoeft op zich geen commentaar bij, maar een samenvatting mag wel iets langer duren dan twee minuten. Deze keer zullen ze alleen met de zestien goals (hopelijk allemaal op beeld!) een paar minuten langer kunnen vullen. :mrgreen:
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik zie dat Glasgow Rangers uitgeschakeld is in de eerste ronde van de Europa League tegen het altijd lastige Niedercorn uit Luxemburg. Nu ze donderdag 20 juli toch niet actie komen zal het wel een leuke tegenstander zijn voor de Feandei.
Neem aan dat de Rangers nog niks geregeld hebben aangezien ze wel gedacht hebben om nog een ronde te overleven
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Feanfan 1 schreef:Ik zie dat Glasgow Rangers uitgeschakeld is in de eerste ronde van de Europa League tegen het altijd lastige Niedercorn uit Luxemburg. Nu ze donderdag 20 juli toch niet actie komen zal het wel een leuke tegenstander zijn voor de Feandei.
Neem aan dat de Rangers nog niks geregeld hebben aangezien ze wel gedacht hebben om nog een ronde te overleven
Burgemeester van de Zwan van heerenveen schijt bij voorbaat al in zijn broek als hij denkt aan de vele Rangers fans die wellicht hierheen willen. :mrgreen:

Dat gaat hem nooit worden helaas, zal wel gewoon een saai nietszeggende Spaanse club worden
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Fryskeboy22 schreef: Dat gaat hem nooit worden helaas, zal wel gewoon een saai nietszeggende Spaanse club worden
Vervang 'Spaanse' door 'Schotse' als Rangers komt. Ik haat Rangers, sorry :mrgreen: Als in: Ik hoop dat ze de openingspot in het nieuwe legobakje van onze bovenburen spelen en dat er dan een meteoriet op dondert.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Satyr schreef:
Vervang 'Spaanse' door 'Schotse' als Rangers komt. Ik haat Rangers, sorry :mrgreen: Als in: Ik hoop dat ze de openingspot in het nieuwe legobakje van onze bovenburen spelen en dat er dan een meteoriet op dondert.
Hahaha lekker radicaal ben je, Vind Rangers en Celtic allebei prachtige clubs om eerlijk te zijn. Maar wat betreft onze bovenburen deel ik jou wens :mrgreen:
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Das zonde van de meteoriet :mrgreen:
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Dennis Johnson maar lekker in de basis zetten. Goeie speler.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Die goal van Johnsen was echt prachtig. Niveau van de verdediging is niet echt bijster hoog, maar toch.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2494
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Johnsen gaat de verassing van het seizoen worden, mark my words. Van der Heide zie ik ook wel debuteren in het eerste (als invaller).
Heerenveen fan in Leiden
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Misschien ben ik te kritisch, maar die tegengoal... aardig gekopt richting tweede paal, goed plan, maar zouden we daar verdomme niet eens een speler neerzetten???
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Joucke schreef:Misschien ben ik te kritisch, maar die tegengoal... aardig gekopt richting tweede paal, goed plan, maar zouden we daar verdomme niet eens een speler neerzetten???
Misschien dat we bij de eerste de beste corner maar eens vanaf de tribune moeten schreeuwen. Een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen. De ezel die bij ons bepaalt dat er geen speler bij de 2e paal komt blijft stug volharden. Het is echt om je dood te schamen zo langzamerhand.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Feanfan 1 schreef:Das zonde van de meteoriet :mrgreen:
Die meteoriet weigert gewoon die baan af te leggen.. die legt liever die hele stad "plat" c :lol: :lol:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
badfrisianboy
Wereldspeler
Berichten: 1002
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

OP 15 juli oefent sc Heerenveen tegen NEC.

http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/sc-h ... gen-nec/10

Ben wel benieuwd waarom het oefenprogramma dit jaar zo laat tot stand komt.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Is bij veel meer clubs het geval. Ik ga ervanuit dat er nog wel een paar leuke clubs voorbijkomen.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Echt, welke clubs bedoel je dan? Ik zie alleen maar volle programma's bij concurrenten als Groningen, Utrecht, Twente en AZ.

Ik stel voor dat we alle cliches op het forum gaan nummeren; dat scheelt iedereen typen.

1. Dat is bij alle clubs zo.
2. Komt wel goed.
3. Er is geen geld.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2494
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

AllardP schreef:Echt, welke clubs bedoel je dan? Ik zie alleen maar volle programma's bij concurrenten als Groningen, Utrecht, Twente en AZ.

Ik stel voor dat we alle cliches op het forum gaan nummeren; dat scheelt iedereen typen.

1. Dat is bij alle clubs zo.
2. Komt wel goed.
3. Er is geen geld.
:lol: :lol:

Maar even serieus, in Duitsland of in Belgie is er toch een clubje te vinden die tegen een subtopper wilt spelen?
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Jazz schreef: :lol: :lol:

Maar even serieus, in Duitsland of in Belgie is er toch een clubje te vinden die tegen een subtopper wilt spelen?
2

AllardP heeft gelijk. Scheelt best wat tijd, die nummering :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik denk dat het ook wel goed komt.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

2, oh 3, 1, repeat.
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

Onder de indruk van Dennis Johnsen. Heeft hij tot 2018 contract? Zo ja, dan heel snel verlengen!
Gesloten