Voorbereiding en oefenwedstrijden 2017-2018

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

Utrecht speelt de dag ervoor tegen Anderlecht, dus zal wel erg veel roulatie zijn.
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Goran Popov
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 28-04-2013 18:36

Bericht door Goran Popov »

Ik kijk sinds de rust, man man man wat een slechte pot is dit. Echt niet om aan te zien.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Goran Popov schreef:Ik kijk sinds de rust, man man man wat een slechte pot is dit. Echt niet om aan te zien.
Wat een drama inderdaad! Heb hem zonet uitgezet, hier ga ik echt niet langer naar kijken.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Klein stukje de stream gevolgd, maar jonge jonge wat een drama...
Hopelijk is het vervolg in de competitie beter.
Wat was de eindstand?
Zeg maar niks!
Goran Popov
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 28-04-2013 18:36

Bericht door Goran Popov »

Baas schreef:Klein stukje de stream gevolgd, maar jonge jonge wat een drama...
Hopelijk is het vervolg in de competitie beter.
Wat was de eindstand?
0-0. Zat geen enkel idee achter bij Heerenveen. Tempo lag extreem laag. Anderlecht speelde met een veredeld jeugdelftal. Streppel gaat dit nooit meer aan de praat krijgen. Ik had nog hoop, maar als je ziet dat in de 70e minuut bij een doelpuntloos gelijkspel Schmidt en Thorsby worden ingebracht.....
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Goran Popov schreef:Ik kijk sinds de rust, man man man wat een slechte pot is dit. Echt niet om aan te zien.
Als dit de opmaat is voor de rest van het seizoen dan wordt het weer drama. Zoals we gewend zijn onder Streppel. Yuki, Schaars, van Amersfoort. Wat een middenveld. Hoe verzin je het.....
JelleLawnmower
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 02-04-2017 16:38

Bericht door JelleLawnmower »

Heerenveen rules schreef:Als dit de opmaat is voor de rest van het seizoen dan wordt het weer drama. Zoals we gewend zijn onder Streppel. Yuki, Schaars, van Amersfoort. Wat een middenveld. Hoe verzin je het.....
ga Niet gek opkijken wanneer er een keer nog maar 17.000 man op de tribune komt.
Ik werk onder tussen al weer aan een paar ludieke acties binnen het ALS mee voor de wedstrijden tegen sparta en FC Twenthe ook afhankelijk hoe slecht het tegen Vitesse gaat. Hopelijk word deze reactie niet verwijderdt.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

En hopelijk wat ludieke spreekkoren....Het mag nu wel eens duidelijk worden dat we dit niet meer pruimen.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Heerenveen rules schreef:En hopelijk wat ludieke spreekkoren....Het mag nu wel eens duidelijk worden dat we dit niet meer pruimen.
Ik wil je niet bozer maken dan je waarschijnlijk al bent, maar Streppel vond het eigenlijk wel weer een prima wedstrijd :lol: Vooral de manier waarop Heerenveen speelde.

Heb overigens een stukje van het begin gemist en 5 minuten voor tijd had ik wel genoeg gezien, maar die Van der Steen maakte een aantal goede reddingen in de samenvatting. Toch knap van die jongen, verbaast me wel.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Streppel was inderdaad tevreden geeft hij aan.
Vooral blij dat de nul werd gehouden...

Man man man, dit voetbal was niet om aan te zien.
Het is een oefenpot, dan moet je aanvallend spelen, vertrouwen kweken en doelpunten maken.
Nu 0-0 spelen en op een afschuwelijke manier met voetbal dat er niet uitzag en dan tevreden zijn.
Ongelooflijk.
Zeg maar niks!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik hoop dat we in de voorbereiding op het nieuwe seizoen wel één of twee Europese wedstrijden hebben die ook vroeg bekend worden gemaakt. Vorig jaar speelden we in Wenen tegen Trabzonspor en een week later in en tegen Genua. Echter beide wedstrijden werden 2-4 dagen van te voren pas bekend gemaakt.
En ook een afsluitingswedstrijd in het eigen stadion zou mooi zijn

Vorig jaar kwam Everton op bezoek in Nederland en oefende tegen Twente. Ik zag dat VVV eind juli al een oefenwedstrijd gepland heeft staan tegen Werder Bremen, al weet ik daar de locatie niet. Dat moeten wij toch ook kunnen... Hannover of een clubje in het Ruhrgebied, om mijn part KFC Uerdingen dat Regionella West speelt
En graag op tijd zodat je vrij kan krijgen en de reis kan boeken
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Het zal wel weer Anderlecht, Gençlerbirliği en Mallorca/Levante worden :lol:
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Kaz_SCH schreef:Het zal wel weer Anderlecht, Gençlerbirliği en Mallorca/Levante worden :lol:
Levante, 4 augustus, Abe Lenstra stadion.. :lol:
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Dit viel niet mee, vergelijkbaar met vorig jaar. Standaard een tegengoal en zelf ontzettend moeite met kansen creëren.
Totaal geen creativiteit op de "10" positie.
Lammers nauwelijks gezien, maar wat hij deed was goed. Niet nadenken, maar rammen op de goal, zoals een spits dat hoort te doen
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Oftewel de tegenstander stond goed te verdedigen.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

BK2007 schreef:Oftewel de tegenstander stond goed te verdedigen.
Ja, dat was echt CL kwaliteit. BK, als we zelf eens 'niet al te geweldig' spelen hoeven we onze tegenstanders niet op te hemelen. Het lijkt bij sommigen wel of kritisch kijken naar het eigen spel ten strengste verboden is...
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik vond onze nieuwelingen Lammers, Schotanus en Kongolo positief opvallen.
Goed gescout door de club. Mag ook wel gezegd worden. :D
Samen maken we de club sterk.
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Ik heb heel even op youtube gekeken, maar wat een verschrikkelijke shirts zeg..
Gesloten