Voorbereiding en oefenwedstrijden 2017-2018

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Inferno182
Nieuw talent
Berichten: 100
Lid geworden op: 02-08-2011 11:29

Bericht door Inferno182 »

sido schreef:Zaterdag avond is er nog een oefen wedstrijd, ik zou niet weten tegen wie :oops:
Ah Oke, dus er wordt in elk geval nog gespeeld. Met al die nieuwe gezichten is dat ook wel wenselijk. Wel gek toch dat nog niet bekend is tegen wie :shock:
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2023
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Zaterdagochtend wordt er nog gewoon getraind, dus ik denk dat het eerder een wedstrijd op zondag wordt. Wel erg vreemd en jammer dat het zo lang duurt voordat het bekend wordt gemaakt. Dat gaat ook supporters kosten (voor zondag in elk geval), aangezien toch aardig wat nu al wat ingepland hebben voor die dag.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

De spelers zelf meldden ook dat ze zaterdag nog spelen. Ook op de site stond eerder dat ze komende zaterdag nog spelen. Ik ga dus ook gewoon uit van zaterdag, maar het zou beter gecommuniceerd mogen worden.
igo
Invaller
Berichten: 451
Lid geworden op: 01-03-2011 12:55
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door igo »

Verwacht er vrij weinig van in ieder geval, als het al doorgaat. De club communiceert er helemaal niet over namelijk, zal wel FC Emmen worden o.i.d.
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Het tripje naar Oostenrijk was volgens mij ook al een beetje last minute, verwacht er niet veel van. Emmen of Almere City ofzo.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Wedstrijd in stadion gaat niet meer door. Ze proberen nog een tegenstander elders te vinden en regelen
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Als we dan toch nog wat te zeuren hebben, dit moet volgend jaar echt beter. De wedstrijden in de voorbereiding zijn al jaren een rommeltje, met dit jaar als hoogtepunt.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Kaz_SCH schreef:Als we dan toch nog wat te zeuren hebben, dit moet volgend jaar echt beter. De wedstrijden in de voorbereiding zijn al jaren een rommeltje, met dit jaar als hoogtepunt.
Dieptepunt. Ach misschien komen ze nog met wat leuks. Al verwacht ik het niet, ook omdat de 2e en 3e competitie van Duitsland ook al begonnen is en de Belgische competitie ook al
Silver

Bericht door Silver »

Vind het wel jammer, is toch een soort traditie de laatste oefenwedstrijd voor de competitie begint even naar het stadion voor een potje voetbal. Tuurlijk zijn er genoeg andere mogelijkheden gewest om een wedstrijd te bezoeken, maar zo'n laatste oefenpot geeft altijd wel goed beeld hoe de ploeg ervoor staat.
Sowieso geen goed geplande voorbereiding qua oefenwedstrijden, wat iemand hier al eerder schreef: lijkt er bijna op dat ze pas na de laatste play-offs zijn begonnen met plannen. Aandachtspuntje voor volgend jaar.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Oefenwedstrijd tegen Genua komende zondag. Vraag me af of Larsson er weer bij zal zijn of niet ?
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wie?????
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Heerenveen rules schreef:Wie?????
Stel je even aan. Serie A ploeg
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Echt waar ? Dat wist ik niet. :mrgreen: Lees nu mijn vraag nog eens en waar zou de wie vraag op slaan?
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Heerenveen rules schreef:Echt waar ? Dat wist ik niet. :mrgreen: Lees nu mijn vraag nog eens en waar zou de wie vraag op slaan?
Hehehe :mrgreen:
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2498
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Hebben we eindelijk een waardige tegenstander, zijn er nog mensen die aan het janken zijn...
Heerenveen fan in Leiden
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Jazz schreef:Hebben we eindelijk een waardige tegenstander, zijn er nog mensen die aan het janken zijn...
Traditioneel sluiten we af in eigen stadion, nu niet. Maar daar hebben meerdere clubs last van. Of in ieder geval spelen heel veel ploegen tegen Jupiler League ploegen (NAC-Almere, VVV-NEC)
Dus ze hebben weinig keus, want er komen gewoon geen interessante ploegen naar Nederland. Dan is dit wel een mooie tegenstander, alleen (genoodzaakt) aan de late kant is dit bekend. Dan had misschien nog wel heen gewild
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Feanfan 1 schreef: Dan had misschien nog wel heen gewild
Naar Italie?
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Nee, de Filippijnen :wink: Als Heerenveen Europees voetbal had gehaald, was ik ook van plan om uitwedstrijden te bezoeken. Deze beschouw ik als Europese wedstrijd net als vorige week. Er is toch niks mooiers om je club achterna te gaan en wat groundhoppen en de omgeving daar te bekijken.
Ben er helaas te laat mee begonnen, anders had ik Molde, Boekarest en dat soortclubjes ook meegepikt
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

De afgelopen jaren heb ik wel eens gelezen volgens mij (kan het zo niet met mijn mobiel opzoeken) waarom men niet eens een mooie oefenwedstrijd in het buitenland speelt, daar we al jaren Europese wedstrijden mislopen. Nou, deze wedstrijd mag er wel zijn in het mooie Ligurië. Tegen de oudste club van Italië. Dat de laatste oefenwedstrijd dan niet in het Als gespeeld wordt, lekker belangrijk.
Cyclia
Nieuw talent
Berichten: 56
Lid geworden op: 21-09-2011 17:36
Locatie: Steenwijk

Bericht door Cyclia »

Superfries1994 schreef:De afgelopen jaren heb ik wel eens gelezen volgens mij (kan het zo niet met mijn mobiel opzoeken) waarom men niet eens een mooie oefenwedstrijd in het buitenland speelt, daar we al jaren Europese wedstrijden mislopen. Nou, deze wedstrijd mag er wel zijn in het mooie Ligurië. Tegen de oudste club van Italië. Dat de laatste oefenwedstrijd dan niet in het Als gespeeld wordt, lekker belangrijk.
Alle argumenten mag je niet noemen als het zo laat wordt aangekondigd, naar mijn mening. Helemaal
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Cyclia schreef: Alle argumenten mag je niet noemen als het zo laat wordt aangekondigd, naar mijn mening. Helemaal
Zeker, ze hadden het veel eerder moeten regelen. Niemand kan nu eigenlijk naar Italië komen, of je moet er al zitten. Verder lijkt het me wel dat men dit soort wedstrijden graag ziet in plaats van tegen Volendam oid.
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Is deze match ook ergens te volgen?
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

De opstelling voor vanavond;
Opstelling sc Heerenveen: Hahn, Dumfries, Høegh, Van Aken, Woudenberg, Schaars, Kobayashi, Thorsby, Ødegaard, Veerman, Zeneli.

Wissels: Van der Steen, Schmidt, Pierie, Van Amersfoort, Vlap, Johnsen

Opvallend dat Reza niet aanwezig is, staat ook niet bij de wissels.
Tot nu toe heb ik nog geen manier gevonden om de wedstrijd te kunnen zien.
Gebruikersavatar
Livid
Nieuw talent
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-08-2016 10:21
Locatie: 050

Bericht door Livid »

nickstok schreef:Tot nu toe heb ik nog geen manier gevonden om de wedstrijd te kunnen zien.
Op twitter wordt gemeld dat het ook niet mogelijk is.
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Je zou zeggen als hij ziek o.i.d. is, dat je dit gewoon meld.
Hij is vrijdag in ieder geval niet geblesseerd van trainen af gegaan.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Odegaard dus weer op de vleugel. Blijkbaar is hij te risicovol om op "10" te zetten, net als Larsson dat was.
Echter blijven we het probleem houden dat we 0,0 scorend vermogen hebben op het middenveld. Plus dat we nu vijf volwaardige vleugelspelers hebben (Zeneli, Odegaard dus, Mihajlovic,Rojas,Johnsen ( Vlap is nr 6) Kan zijn dat ze dus nog een vertrek van Zeneli incalculeren
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Odegaard op rechts en je haalt twee nieuwe vleugelspelers..... En we hebben nu geen 10. Echt logisch beleid.

1-0 achter.

De club ia geweldig supportersvriendelijk bezig. Op het laatste moment de thuiswedstrijd annuleren en nu is hij nergens te volgen. Chapeau!
Inferno182
Nieuw talent
Berichten: 100
Lid geworden op: 02-08-2011 11:29

Bericht door Inferno182 »

Zo gek is het niet dat Odegaard in dit stadium nog op de buitenkant speelt. Eerder heb ik al eens aangegeven waarom Odegaard op 10 ook een behoorlijk risico kan zijn en bovendien doet hij het de hele voorbereiding al goed op rechts. Daarnaast zijn 2 alternatieven (Rojas en Mihajlovic) voor de vleugels op verschillende redenen niet inzetbaar. Odegaard gaat dit seizoen heus zijn kans nog wel krijgen op 10, maar op dit moment zijn er weinig alternatieven voor de vleugel beschikbaar (Zeneli is ook nog eens hopeloos op zoek naar vorm).
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

De club gebruikt twitter alleen om seizoenkaarten aan de man te brengen. Nog net 1 tweet over dat Veerman in de basis staat en Woudenberg zijn debuut maakt, maar verder.... Oh ja, de Oranjeleeuwinnen werden nog wel gefeliciteerd met hun Europese titel. Over de wedstrijd tegen Genoa: Geen opstelling. Geen tussenstand. Muisstil. Maar dat verbaast ons toch al lang niet meer?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Je hebt de hele voorbereiding de kans gehad of Odegaard goed genoeg is voor de "10" positie. Voetballend gezien is hij dat zeker, verdedigend zal dan moeten blijken,ook omdat Larsson daar niet kon spelen.
Alternatieven waren en zijn er wel op de vleugels. Vlap en Johnsen hadden de eerste wedstrijden op de vleugel gekund en Zeneli die later aansloot had je dan op de plek van Vlap kunnen doen. En met de twee aankopen heb je nu helemaal keus genoeg als ze fit zijn.
Nu zit je weer met een blinde draver (Thorsby) en het middenveld die geen goal kan maken. Ik vind dat je wel met Odegaard (op 10), Zeneli, Reza en Johnsen kan spelen. En als Mihajlovic en Rojas fit zijn vechten ze het maar uit daar voorin
Laatst gewijzigd door Feanfan 1 op 06-08-2017 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten