20-05-2017: FC Utrecht - sc Heerenveen 2-1

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 24-05-2017 20:10

Mulder
1
5%
Marzo
0
Geen stemmen
Schmidt
0
Geen stemmen
Pierie
13
68%
Bijker
0
Geen stemmen
Schaars
0
Geen stemmen
Thorsby
0
Geen stemmen
v. Amersfoort
0
Geen stemmen
Odegaard
1
5%
Larsson
1
5%
Reza
3
16%
Kobayashi
0
Geen stemmen
Slagveer
0
Geen stemmen
Zeneli
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 19

pes5
Beheerder
Berichten: 2983
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Goede conclusie van Schaars. En eens met de namen die Heerenveen Rules aanhaalt. Investeren in ervaring! Dan kunnen talenten als Vlap, Pierie en Johnson aanhaken onder hun vleugels.

Ik blijf erbij dat Streppel hier nog wat kan bereiken. De jongens die na een paar aardige duels begonnen te miepen over een transfer, dat zijn de rotte appels.

Larsson, St Juste, Mulder en Bijker. Wieberen graag.
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Kan iemand mij vertellen wat Klompe bij de club doet,ik dacht dat hij de verdedigers iets moest leren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Raider schreef:Kan iemand mij vertellen wat Klompe bij de club doet,ik dacht dat hij de verdedigers iets moest leren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kijk naar Faes, Schmidt, Thorsby tegen Utrecht. Dat zijn fouten die kun je als trainer niet voorkomen, hij kan ze tactisch veel bijbrengen, maar zulke basale fouten kun je hem niet aanrekenen. Kortzichtig geschreeuw, veel uitroeptekens ook.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Waar is een trainer dan voor fuotbalgek? Beter laten voetballen.. ..jij denkt daar blijkbaar anders over. Van trainen kun je beter worden. Maar niet onder deze staf.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

fuotbalgek schreef: Kijk naar Faes, Schmidt, Thorsby tegen Utrecht.
.

Zulke jongens horen helemaal niet te spelen in een PO. Dat zijn je nummer 18-20 in de selectie.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Heerenveen rules schreef:Waar is een trainer dan voor fuotbalgek? Beter laten voetballen.. ..jij denkt daar blijkbaar anders over. Van trainen kun je beter worden. Maar niet onder deze staf.
Beter laten voetballen, nogal een loze kreet vind je niet? Een trainer kan het tactisch gezien neerzetten, kan spelers handigheden bijbrengen wellicht. Maar spelers die hun man überhaupt niet volgen, dan wordt het lastig. Klompe heeft deze jongens niet verteld hun man te laten lopen, ze zijn gewoon te beperkt. En dan wijzen naar de trainer, heb je deze spelers überhaupt zien voetballen. Geen Mourinho, Hiddink of Conte kan deze spelers goed laten verdedigen. Het is gebrek aan kwaliteit waar een trainer niks mee kan beginnen. Maar wijs vooral naar de trainer. Klompen heeft bewezen dat hij het wel snapt.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Lijkt wel alsof de spelers expres geen inzet meer tonen zodat ze kunnen verliezen en Streppel te zien vertrekken bij de club...
Heerenveen fan in Leiden
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Volgens mij willen de spelers gewoon vakantie en hoopten ze zelfs dat Heracles vorige week zou winnen zodat ze zelfs geen Play-offs hoefden te spelen
Gebruikersavatar
Livid
Nieuw talent
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-08-2016 10:21
Locatie: 050

Bericht door Livid »

:lol:
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Stemmen maar weer!
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Ze hebben geluisterd, Klompe weg.
Plaats reactie