17-05-2017: sc Heerenveen - FC Utrecht (1-3)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match

Peiling eindigde op 21-05-2017 18:18

Mulder
0
Geen stemmen
Marzo
0
Geen stemmen
Schmidt
0
Geen stemmen
St. Juste
1
4%
Faes
3
12%
Bijker
0
Geen stemmen
Schaars
0
Geen stemmen
Thorsby
0
Geen stemmen
Odegaard
5
19%
Zeneli
0
Geen stemmen
Larsson
0
Geen stemmen
Pierie
17
65%
Slagveer
0
Geen stemmen
Veerman
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 26

Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

17-05-2017: sc Heerenveen - FC Utrecht (1-3)

Bericht door Satyr »

Laatste loodjes, tandvlees, hoe láng nog???? Als er één ploeg de EL verdiend is het FC Utrecht, maar we hoeven niet (weer) als een makkelijke hap te voetballen natuurlijk. Schade beperken dus. 1-4 derhalve.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Satyr schreef:Laatste loodjes, tandvlees, hoe láng nog???? Als er één ploeg de EL verdiend is het FC Utrecht, maar we hoeven niet (weer) als een makkelijke hap te voetballen natuurlijk. Schade beperken dus. 1-4 derhalve.
Kunnen beter deze 2 potten schriftelijk afdoen met een reglementaire 3-0 nederlaag, is nog dragelijk ook.

- Spelers willen niet
- 18.30 schijt tijdstip.
- Doordeweeks
- Fc Utrecht maten te groot.
- Haat aan pay-offs
- Streppel die het niet kan.

Alle ingredienten zijn aanwezig om deze pot te skippen woensdag. :shock: Verwacht dan ook niet veel meer dan 9,10,11 duizend mensen in het stadion.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Bubbe schreef:Als we de play-offs winnen zijn we toch een half jaar flink in de zeik genomen door deze selectie. Ik zie het niet gebeuren, denk dat het avontuur woensdag gelijk al eindigt in een halfvol stadion.

Kijk enorm uit naar de renovatie van dit team in de zomer, want er zitten teveel spelers bij die wel talent hebben maar niet de mentaliteit bezitten om bij Heerenveen te voetballen.
Dan zijn we zeker in de zeik genomen, doet mij denken aan een doordeweekse bekerwedstrijd thuis tegen de Graafschap, 1-1 verlenging, hele wedstrijd op 3de klas amateur niveau lopen ballen maar toen konden de heertjes het in de verlenging wel door met 5-1 te winnen.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ik ga 18:30 onmogelijk redden woensdag, dus ik ben er niet bij. Vind ik niet eens erg.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

Ik ga er, zoals het nu staat, wel heen. Ik hoop tegen beter weten in dat Streppel de boel enigszins omgooit



Ik zou voorin beginnen met Larsson - Veerman - v.Amersfoort

Middenveld Namli - Schaars - Odegaard

Verdediging Bijker - Doke (hebben niks anders) - St. Juste - Marzo

doel Mulder


Het liefst zou ik 5-3-2 gaan spelen, maar ik ga er vanuit dat Streppel de tactiek niet gaat veranderen.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

De eerste die je op de bank moet zetten is Larsson, die luie hond. Want denk je nu werkelijk dat die nog een poot zal uitsteken voor Heerenveen? Die zit allang met z`n gedachten bij een andere club(je).
Miereneukert!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Wel ja, zet onze beste speler maar op de bank.
Er is wel wat meer aan de hand hoor.
Samen maken we de club sterk.
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

Larsson kan je niet op de bank zetten, want wij hebben geen alternatief. Zenelli is nog slechter in vorm en Slagveer kan geen voorzet geven.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Zie net dat Feanfan leden gratis naar Utrecht uit mogen.
Is dit ook een mooi moment voor NN om in te stappen?

Ik snap de kater, maar ook nu moeten we er staan.
E. Kloosterman
Nieuw talent
Berichten: 69
Lid geworden op: 13-09-2009 12:11

Bericht door E. Kloosterman »

Appie_M schreef:Ik ga 18:30 onmogelijk redden woensdag, dus ik ben er niet bij. Vind ik niet eens erg.
Zelfde hier. 18.30 uur op een woensdag is echt een belachelijk tijdstip.....
Verwacht max. een halfvol stadion. En er waren tijden dat ik er meer mee zat dan nu dat ik niet heen kan.
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

De tijd is inderdaad belachelijk...Het wordt de supporters hiermee lastig gemaakt om de wedstrijd te bezoeken. Wanneer je beide play-offs op tv wilt hebben plan het dan op twee verschillende avonden.

Ik ben trouwens nog steeds van mening dat de play-offs moeten worden afgeschaft. Utrecht is dik verdiend 4e geworden en mag wat mij betreft Europa in. Over het hele seizoen is Utrecht de "best-of-the-rest".
Beer will change the world, I don't know how but it will.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Als we gisteren minimaal een punt hadden gepakt, dan hadden we om 20:45 (ook kuttijd) gemoeten, maar de dames hadden gisteren geen zin.
Tegen beter weten in ga ik woensdag en al wordt het 1-6, zaterdag ga ik ook.
Echter ik snap iets niet. Bij het invullen op deze link: http://www.feanfan.nl/nieuws/uitwedstri ... oor-leden/, waar staat de knop "bevestigen" of "doorgaan" ??

Edit: Het is nu aangepast
Laatst gewijzigd door Feanfan 1 op 15-05-2017 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Ik ben er helaas wel bij, ja ik zeg helaas wat ik anders nooit zou zeggen. En het is maar de vraag of ik zaterdag ook ga, het liefst wel want je doet het voor de club.

Gisteren na de 0-2 ben ik stil gebleven, de ploeg verdient het dan niet om toegezongen te worden, want ik zag werkelijk niets wat goed ging. Het eindeloze gebrei voorin en dan zag je gewoon dat het fout ging.
HEERENVEEN
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Utrecht is een counterploeg. Typisch Duits spelen ze. Wat dat betreft zullen we heel lastig krijgen, vooral als Streppel vast houdt aan ons attractieve aanvallende concept.
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

FeanYme schreef: Gisteren na de 0-2 ben ik stil gebleven, de ploeg verdient het dan niet om toegezongen te worden
Het wordt eens tijd dat de supporters zich gaan roeren in negatieve zin. We zijn al net zo doods als de spelers. Van de week zei Streppel nog dat het zo lekker rustig is in Heerenveen. Het wordt tijd dat we eens laten horen dat dit mentaliteitsloze gepruts niet meer geaccepteerd wordt. Spreekkoren dus. Laat het ze maar horen.
BK2007 schreef:Utrecht is een counterploeg. Typisch Duits spelen ze. Wat dat betreft zullen we heel lastig krijgen, vooral als Streppel vast houdt aan ons attractieve aanvallende concept.
Streppel laat ze vast weer lekker diep spelen waardoor ze in de val lopen. En dan weggecounterd worden net als bij de eerste goal van NEC. Een organisatie neerzetten kan onze degradatieniveau trainer niet.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Onze verdediging is dezelfde als vorig jaar en net zo kwetsbaar als vorig jaar. Als het bestuur dan te zuinig is om geen ton extra op tafel te leggen voor Jordens Peters, dan weet je dat je hetzelfde aantal tegengoals krijgt als vorig seizoen.
Na de wedstrijd tegen PSV werd er gezegd dat Schmidt te klein is en er een lengte bij moest komen, die is er in de persoon van Faes. We hebben gezien hoe goed die is :roll: We hebben achterin gewoon niet beter ...., ook omdat Van Aken geblesseerd is
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Kan er (gelukkig) niet bij zijn woensdag, heb ik in ieder geval geen schuldgevoel. Al vind ik het stiekem helemaal niet erg dat ik deze wedstrijd mis.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

BK2007 schreef:Wel ja, zet onze beste speler maar op de bank.
Er is wel wat meer aan de hand hoor.
Dat verbergt hij dan knap! We hebben spelers nodig die willen vechten voor de club en supporters. En dat is nu net wat dit omhooggevallen mannetje niet doet.

Doke centraal ipv Faes. Thorsby voor Yuki, Zeneli op links en Slagveer op rechts. Al die slappe hap op de bank.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

18:30 ga ik niet redden... 20:45 was een prima tijdstip geweest. Helaas dachten onze dames daar gisteren anders over. Stelletje lamzakken zijn het.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Waardeloos, wat een successupporters hier. Bah. Blijf toch gewoon achter je club staan ook al zijn de resultaten ruk. Kritisch zijn mag, graag zelfs. Maar toon karakter en ga je club steunen als dit ook maar even kan!
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Als seizoenkaarthouder ga ik wel naar de wedstrijd, maar als ik hiervoor een kaartje had moeten kopen had ik ernstig getwijfeld. Hopelijk komt er morgen een reactie van de spelers en de staf op het bar slechte optreden van zondag. Maar ja, sportieve revanche, ik vraag me af of deze labiele selectie dat in zich heeft.
12eMan
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 01-09-2014 13:24

Bericht door 12eMan »

Zeker morgen aanwezig al is het een rottijd qua werk!!

Er zullen er niet veel zijn vrees ik. Zonde..
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Ook ik ben er morgen bij. Verwacht niet veel van deze wedstrijd. Ik zie dit team niet in één keer de boel omdraaien en morgen de pannen van het dak spelen. De enige reden dat ik ga is hoop; hopen dat het tegen beter weten in toch gebeurd.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Ik zou al blij zijn met een trainer die het gewoon eens omgooit. Al mislukt het faliekant, we weten op dit moment 100% zeker dat zoals we nu spelen het niet lukt. Slechter kan het niet. Zet Veerman en Reza samen voorin, weet ik veel, of drie centrale verdedigers tegen de twee spitsen van Utrecht, probeer dat eens.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Welnee joh, Streppel vindt dat hij moet vasthouden aan zijn manier van spelen. Succes gegarandeerd. Vooral niks aan doen. Gaat top de laatste maanden. Vooral niks aanpassen.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Misschien moet Streppel dit maar doen
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/74 ... a-6-0.html
erik72
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 03-11-2011 12:24
Locatie: Heerenveen

Bericht door erik72 »

gratis voor seizoenkaarthouders. natuurlijk anders komt er bijna niemand. clubkaarthouders mogen maar liefs twintig euro lappen voor de lange zijde. ik kijk wel naar fox sports. blijf achter je club staan maar voor mij zijn er grenzen.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Streppel traint achter gesloten deuren dus probeert hij wel degelijk iets nieuws uit ?
Samen maken we de club sterk.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Vandaag 8 jaar geleden dat we de beker wonnen. Laat het vandaag ook, in positieve zin, een historische wedstrijd worden
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

BK2007 schreef:Streppel traint achter gesloten deuren dus probeert hij wel degelijk iets nieuws uit ?
Helaas, de enige die tegen NEC nog een acceptabele pot speelde staat er naast. Hij valt terug op de 11 van de 1e seizoenshelft, met Faes voor van Aken dan.
Plaats reactie