14-05-2017: sc Heerenveen - N.E.C. (0-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

12eMan schreef:Natuurlijk moet iedereen zelf beslissen of ze woensdag gaan maar een steun in de rug kan de ploeg wel gebruiken. Want gisteren was het op het veld tam, maar op de tribune's nog tammer. Wat een belachelijk leeg en sfeerloos stadion is het aan het worden zo. Juist nu de ploeg het nodig heeft laten velen het afweten, jammer!
Tuurlijk, je hebt helemaal gelijk. Maar ik merk het ook aan mezelf, als er zó passieloos wordt gespeeld en het zó'n frustrerende middag aan het worden is, dan kost het mij vreselijk veel moeite om de ploeg vocaal te steunen. En ja, dat hoort eigenlijk niet, maar het gebeurt wel. En dat heeft puur te maken met dat wat je voorgeschoteld krijgt, je bent uiteindelijk als supporter behoorlijk murw gebeukt.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

IN VOOR EN TEGENSPOED IN VOOR EN TEGENSPOED IN VOOR EN TEGENSPOED IN VOOR EN TEGENSPOED
Hier heb ik geen woorden voor
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

TORCIDA schreef:IN VOOR EN TEGENSPOED IN VOOR EN TEGENSPOED IN VOOR EN TEGENSPOED IN VOOR EN TEGENSPOED
Daarom blijf ik wél komen Torcida :wink:
12eMan
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 01-09-2014 13:24

Bericht door 12eMan »

TORCIDA schreef:IN VOOR EN TEGENSPOED IN VOOR EN TEGENSPOED IN VOOR EN TEGENSPOED IN VOOR EN TEGENSPOED
Zo is het TORCIDA!!!
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Na wikken en wegen open ik wederom GEEN poll voor de MOTM. Niemand verdient een dergelijke titel.
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

Ik vond Ödegaard wel een lichtpuntje. Mooie voetballer om naar te kijken met een geweldig inzicht en een goede steekbal. Hier gaan wij volgend jaar nog veel plezier aan beleven (mits Real het huurcontract niet ontbind in de zomer).
Beer will change the world, I don't know how but it will.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

CJF schreef:Ik vond Ödegaard wel een lichtpuntje. Mooie voetballer om naar te kijken met een geweldig inzicht en een goede steekbal. Hier gaan wij volgend jaar nog veel plezier aan beleven (mits Real het huurcontract niet ontbind in de zomer).
Het eerste half uur was hij de slechtste en de overige 60 minuten was hij ook net zo slecht als de rest
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Odegaard is gewoon een flop. Niet leuk maar wel waar.
Heeft een leuk dingetje door kort en snel weg te draaien maar dat is het dan ook.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Dit was wederom schrijnend..
Woensdag heb ik andere verplichtingen en daar ben ik niet rouwig om.
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Nec-Nac 1-4 NEK ligt eruit. Wat hadden wij ook alweer gedaan tegen nec? Oh, wacht.
Miereneukert!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

paparazzi schreef:Nec-Nac 1-4 NEK ligt eruit. Wat hadden wij ook alweer gedaan tegen nec? Oh, wacht.
Ach man, ga in de zon zitten ;)
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

NEC is een reactieteam en Heerenveen was een prima tegenstander daarvoor 2 weken geleden
Plaats reactie