07-05-2017: PEC Zwolle - sc Heerenveen (2-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

SCHSCH
Nieuw talent
Berichten: 51
Lid geworden op: 13-12-2009 11:14

Bericht door SCHSCH »

Schaam je kapot !
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Heerenveen rules schreef:Wat een toppers zijn het! St Juste, Mulder, Bijker en Larsson zijn klaar voor een stap omhoog. Ze schamen zich niet eens denk ik. Het was vast onterecht...

Word aub tiende, gooi Streppel eruit en haal spelers met passie en mentaliteit. En hopelijk worden we verlost van die aardsluie Zweed en St Juste. Dramavoetballers.
Je kunt zeker een keer een flinke uitglijder maken, en als je veel pech hebt, oke, maar dit is wel echt waanzinnig slecht. De derde enorme verliespartij tegen een veel mindere ploeg (op papier). Negende uitwedstrijd op rij die verloren gaat. Dat is echt heel slecht.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Heerenveen rules schreef:Wat een toppers zijn het! St Juste, Mulder, Bijker en Larsson zijn klaar voor een stap omhoog. Ze schamen zich niet eens denk ik. Het was vast onterecht...

Word aub tiende, gooi Streppel eruit en haal spelers met passie en mentaliteit. En hopelijk worden we verlost van die aardsluie Zweed en St Juste. Dramavoetballers.
Niets, maar dan ook helemaal niets aan toe te voegen!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
---E---
Selectiespeler
Berichten: 733
Lid geworden op: 01-03-2008 23:43

Bericht door ---E--- »

STREPPEL OUT! :angry:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het zou de club sieren dat de club of de overbetaalde, slappe pseudo vedettes zelf de supporters compenseren voor hun zoveelste wanprestatie. Ben vanmiddag ook in Zwolle geweest en het is pure zelfkwelling....
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Heerenveen rules schreef:Het zou de club sieren dat de club of de overbetaalde, slappe pseudo vedettes zelf de supporters compenseren voor hun zoveelste wanprestatie. Ben vanmiddag ook in Zwolle geweest en het is pure zelfkwelling....
Tweet van Luuc Eisenga

Als dank voor de aanhang van @scHeerenveen, die ons vandaag ook weer steunt, vergoeden we de entreekaart van vandaag. #samenuitsamenthuis
lubbevandijk
Nieuw talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 29-10-2006 14:22

Bericht door lubbevandijk »

"Schaam je kapot" ... dat roepen we al 10 weken.... en er veranderd niets.....

Streppel exit. Anders wordt het volgend seizoen degradatie voetbal.
Verlos ons
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Heb vandaag nog weinig meegekregen wegens andere activiteiten maar dit kan niet langer zo. Als je zo blijft aanmodderen wordt het degradatievoetbal volgend jaar. Positie Streppel van de zomer op zijn minst maar eens goed evalueren.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Feanfan 1 schreef: Tweet van Luuc Eisenga

Als dank voor de aanhang van @scHeerenveen, die ons vandaag ook weer steunt, vergoeden we de entreekaart van vandaag. #samenuitsamenthuis
Goed van Eisenga! Compliment. Nu Streppel er nog uit gooien en Larsson een gebiedsverbod geven rondom het ALS. :mrgreen:
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Willen is kunnen. Een slogan waarvan ik altijd al heb gezegd deze misplaatst is. De Frieslandbank weet hier alles van en bij Feijenoord krabben ze zich nu ook wel achter het oor. Het is denk ik te gemakkelijk om het over die boeg te gooien, n.l. het niet willen.

Het is toch wel ongelofelijk dat de laatste maanden deze prestaties neergezet zijn. Net als het ongelofelijk is hoe een Feijenoord zijn kampioenswedstrijd op een verbijsterende manier om zeep helpt. Willen is kunnen, no way, te gemakkelijk. Het kwijtraken van de flow, een gigantisch gebrek aan vertrouwen in zich zelf en vooral gebrek aan vertrouwen in de eigen teamgenoten (?) doet Heerenveen presteren als een degradatiekandidaat.

Compliment voor al die supporters zelfs in uitwedstrijden Heerenveen zijn blijven steunen. Geen "supporters"toerisme waar Rotterdam vandaag mee kennis heeft gemaakt. Erg netjes van het bestuur om de meegereisde supporters het geld van het toegangskaartje terug geven. Persoonlijk vind ik het onzin om dit te doen. Je koopt nou een keer geen wedstrijdresultaat als supporter, hoe kloterig een wedstrijd ook verloopt, hoe verbijsterend het niveau ook is. Een mooie geste, maar ik zou het niet gedaan hebben en ik vind ook dat supporters daar geen recht op hebben.

Als Streppel echt vind dat dingen niet kunnen, dan zou ik dat graag terug willen zien in zijn opstelling. Tot nu toe is dat voor mij niet zichtbaar.

En nu volgende week.

Ajax heeft nog iets goed te maken in Tilburg. Feijenoord moet Heracles de baas blijven en Heracles is met Heerenveen vol in de slag voor die 8e plaats. NEC moet drie punten pakken tegen ons om de nacompetitie te ontlopen. De prestaties van Heerenveen zouden wel eens heel vervelend voor Feijenoord kunnen uitpakken. Zeker als Groningen de punten in Twente dreigt te gaan pakken.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Wat een drama gister......
Onbegrijpelijk... beginnen nog niet eens zo slecht, maar na de rode kaart en de 1-0 ( hoe kan die bal er in aan de kant van de keeper? ) blijven onze balverliefde aanvallers maar de drukte opzoeken...
Dan in de rust Veerman brengen ( op zich niet direct verkeerd ) voor de altijd nuttige en actieve van Amersfoort, terwijl Yuki al weken schreeuwt om rust..... Was gister ook weer dramatisch wat de japanner liet zien.
Dan de 2-0, waarom speelt St Juste die bal niet gewoon terug op Mulder? Dan heb je heel die discussie over de achterlijn niet. En zoals Faes speelt, volgens mij doet Doke daar niet voor onder en dan zou ik daar altijd voor kiezen!
Die is van ons zelf en speelt altijd met 110% inzet en passie!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het blijft lastig om fan te zijn van een subtopper zonder ambitie. Een bestuur wat niet ingrijpt terwijl het diepterecord behaald is na 9 uitnederlagen op rij en na verschrikkelijk passieloos voetbal vanaf november!!! Een trainer die niet ingrijpt na wanprestatie na wanprestatie. Dat hij de week op week werkweigerende Larsson blijft opstellen is voor mij het dieptepunt. Heeft gisteren weer 90 minuten rond gesjokt. En de supporters lijken het ook allemaal wel best te vinden. Weinig afkeurende geluiden en erg gelaten. Het blijft leuk om mee te doen in Heerenveen.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Heerenveen rules schreef:Het blijft lastig om fan te zijn van een subtopper zonder ambitie. Een bestuur wat niet ingrijpt terwijl het diepterecord behaald is na 9 uitnederlagen op rij en na verschrikkelijk passieloos voetbal vanaf november!!! Een trainer die niet ingrijpt na wanprestatie na wanprestatie. Dat hij de week op week werkweigerende Larsson blijft opstellen is voor mij het dieptepunt. Heeft gisteren weer 90 minuten rond gesjokt. En de supporters lijken het ook allemaal wel best te vinden. Weinig afkeurende geluiden en erg gelaten. Het blijft leuk om mee te doen in Heerenveen.
Ze zijn wel te vinden, vooral hier op dit forum en op Feanonline, echter is het zodanig een klein aantal dat we maar beperkt invloed kunnen hebben. Iets met een spraakzame minderheidsgroep t.o.v. de stille meelopers. Een groot deel vindt het blijkbaar prima dat we "even" een dipje" hebben, zoals ze zelf zeggen. We missen gewoon ambitie als ploeg. Een voorbeeld kan je de trainer noemen, die blijkbaar te lief is. Elke week weer hetzelfde riedeltje. Kan Schaars niet fungeren als trainer/manager? Zal het vast en zeker beter doen dan Streppel...
Heerenveen fan in Leiden
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Geld teruggeven vind ik onzin. Er zijn wel meer dramatische uitwedstrijden gespeeld dit jaar en de supporters hebben hun geld toen ook niet terug gehad. Erg selectief dus. En bij goede uitwedstrijden als tegen ADO, Groningen en Feijenoord hoef je ook niet extra betalen als ze wel goed spelen. Uitwedstrijden bezoeken ia all in the game. Zwakte bod van Eisenga, die zit natuurlijk ook met het zwakke presteren van na de winterstop in zijn maag.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ken je het begrip optelsom? Dat was de zoveelste wanprestatie. Of zie jij elke prestatie als een afzonderlijke?
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

En waar trek je de lijn dan? Bij hoeveel wanprestaties. Is dat te meten? Was het deze wedstrijd omdat je lang tegen 10 man speelt? Ik blijf het volkomen selectief vinden. Gaan ze het bij thuiswedstrijden dan ook invoeren? Nogmaals paniekvoetbal van Eisenga. Hij kan beter Streppel eens op kantoor roepen.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Tegen NEC de volgende opstelling, laten we die maar eisen !

Achter Mulder, Juste, Doke Smit, Bijker, Marzo
Midden, Schaars, Namli, Pelle
Voor, Reza, Larson, Odegaard
Hier heb ik geen woorden voor
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ja hoor Larsson, die luie dweil moet je gelijk passeren.
Spijt heb je morgen maar!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ebiede schreef:Ja hoor Larsson, die luie dweil moet je gelijk passeren.

Tsja, mensen zien graag zwaar ongemotiveerde slappelingen spelen.

Zeneli - Reza - Namli. Odegaard daarachter met Schaars en Thorsby. Zo had ik al weken gespeeld.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Ik zal voor deze wedstrijd wederom geen poll voor 'the Man of the Match' openen. Niemand verdient zo'n predicaat na een dergelijke wanvertoning.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Klopt doet geen zak meer dan nodig is echter bij gebrek aan beter. Voordeel ook al doet ie niets er blijven altijd 2 man in zijn buurt. En de bevlieging zoals tegen w2 blijft bij hem reëler als bij Zenelli

Tja sommigen zien gewoon Zenelli spelen die er nog minder van bakt....
Hier heb ik geen woorden voor
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Daar heb je dan weer gelijk in. Maar Zeneli werkt altijd als een paard. En zo iemand heeft meer krediet bij mij...
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Ik pas voor zondag. Ga dan liever naar een schakelkanaal kijken en zien wie er kampioen wordt dan dat ik naar dit stel verwende jochies moet kijken. Bah! Streppel maar weer verklaren met een big smile dat het jammer is. Die man is gewend om voor Willem II te werken en is blij met het linkerrijtje, maar SCH moet een hoger niveau nastreven. Frisse wind volgend jaar en maar eens een constant seizoen draaien!
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

TORCIDA schreef:Tegen NEC de volgende opstelling, laten we die maar eisen !

Achter Mulder, Juste, Doke Smit, Bijker, Marzo
Midden, Schaars, Namli, Pelle
Voor, Reza, Larson, Odegaard
Marzo zal er niet bij zijn, dit jaar misschien wel onze meest stabiele verdediger.... :?
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Ik lees net nog een keer het wedstrijdverslag op de site van Heerenveen zelf en daar komt als conclusie uit dat het altijd lastig is om van 10 man te winnen ... serieus hoe dom denk je dan dat de gemiddelde supporter is? Tegen 11 man excelleren we week na week, maar tegen 10 man ... nee dat is niet te doen.Je zou bijna elke week bewust een rode kaart halen om dit enorme voordeel uit te spelen.

Wat mij betreft is het juist driedubbel droevig dat je van 10 man verliest. Streppel heeft het week na week over het goede voetbal en dat het wel komt ... dan had je dat juist tegen 10 man supergoed kunnen uitspelen! Het is wat mij betreft een compleet brevet van onvermogen aan de complete ploeg dat je door 10 man van een degradatiekandidaat het kaas van het brood laat eten. Al die gasten maken elkaar de kop gek, ze gunnen elkaar een transfer naar de top ... maar ze vergeten dat je dan niet en nooit zo diep door je hoeven mag zakken. Populair doen bij Tikkie Takka, maar een simpele terugspeelbal naar de keeper verkloten. Larsson die al anderhalf jaar loopt te mekkeren dat hij weg wil, ga verdomme eens voetballen ... dan komt die transfer wel. Onze routinier die zo old school is dat hij niet op kunstgras kan spelen en een supertalent uit Noorwegen wat zijn belofte totaal niet kan waarmaken.

Je zou bijna hopen dat je tegen NEC weer eens spectaculair verliest. Ik weet nog de wedstrijd met Geert Arend Roorda in het rood, groen en zwart. Ik heb op de banken gestaan bij de laatste goal van NEC. Dit weekend verliezen en alles wordt verbloemd door een kampioenschap, daarna zijn alle ogen gericht op de play-offs en wordt een verlies breed uitgemeten. Wat dat betreft is het een geluk dat Feyenoord dit weekend spectaculair onderuit is gegaan, elk ander weekend had de wedstrijd tegen Zwolle veel meer aandacht gekregen.
Het is maar een spelletje
Plaats reactie