04-04-2017: sc Heerenveen - Sparta Rotterdam (3-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match

Peiling eindigde op 09-04-2017 17:55

Mulder
0
Geen stemmen
Marzo
0
Geen stemmen
Faes
3
13%
v. Aken
0
Geen stemmen
Bijker
1
4%
Thorsby
0
Geen stemmen
v. Amersfoort
14
58%
Kobayashi
0
Geen stemmen
Slagveer
0
Geen stemmen
Larsson
0
Geen stemmen
Reza
4
17%
Schaars
2
8%
Veerman
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 24

JelleLawnmower
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 02-04-2017 16:38

04-04-2017: sc Heerenveen - Sparta Rotterdam (3-0)

Bericht door JelleLawnmower »

SC Heerenveen - Sparta Rotterdam

Informatie
Start Kassaverkoop: Nader te bepalen
Start wedstrijd: 20:45 uur
(S)CC-verplichting: Nee
Aantal kaarten: Niet van toepassing
Witte zakdoekjes: Ja
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De spelers die al weken in vorm zijn mogen morgen ook weer schutteren. Top Streppel! Hij laat zien het echt serieus te nemen.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Is er morgen nog tijd voor Kung Fu fighting met R Maaskant ?
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Ik mag hopen dat er dit keer word gestreden. Ik ben er morgen bij met veel tegenzin, met een gelijkspel ben ik niet tevreden. Moet namelijk de volgende dag ook weer vroeg op dus mag hopen dat er winst komt.
HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Sparta thuis... :erm: Gelukkig mogen weer dezelfde spelers opdraven die al weken alles geven voor de supporters! Het is al weken niet om aan te zien en het zal mij niks verbazen als wij deze pot ook niet winnen. We zijn momenteel samen met ADO niet voor niks de slechtst presterende club van dit kalenderjaar. Tijd voor de ommekeer? Met deze verwende gastjes zie ik dat niet zo snel gebeuren...
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ik heb er ook een hard hoofd in. We krijgen de laatste tijd klap na klap te verwerken en dat gaat op een gegeven moment in de koppies zitten. Om dat om te kunnen draaien moet je een winnaarsmentaliteit en karakter hebben en daar is de huidige spelersgroep mentaal helaas niet sterk genoeg voor. Ik ga er dan ook vanuit dat we de playoffs ook nog wel gaan verspelen en dat we ergens tussen plek 10 en 13 gaan eindigen. Dit seizoen is dus voorbij, focus kan op volgend seizoen. Hopelijk gaan we in de zomer eens voor mentaliteit en ervaring in plaats van miljoenen uit te geven aan een paar snotterende pubers.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
12eMan
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 01-09-2014 13:24

Bericht door 12eMan »

Dan ga ik voor vanavond maar voor de wederopstanding, dus een knetterende partij met een dikke winst voor Heerenveen. Realistisch? Totaal niet, maar ik weiger vooraf al de hoop op te geven en reken erop dat het toch een keer weer gaat draaien. Met de uitwedstrijden tegen PSV en AZ nog in het geheugen weten we dat ze het echt kunnen. Dus laat maar zien deze keer!!!

Wel apart, vroeger calculeerde ik voor deze potjes al standaard 3 punten in. Hoe anders is dat nu.....
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Ik heb er weinig vertrouwen in, ik heb er ook weinig zin in, maar ga vanavond absoluut heen.. Hopen dat het toch een keer goed gaat.
Wanneer er vanavond opnieuw niet gewonnen wordt, is er toch wel echt sprake van een droevige situatie.
1e seizoenshelft hartstikke leuk, maar het gaat om de punten, een heel seizoen lang.
Zeg maar niks!
wilbot
Invaller
Berichten: 268
Lid geworden op: 14-01-2016 19:13

Bericht door wilbot »

met lood in de schoenen...
het zal toch wel eens onze kant opgaan?
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2505
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Het is hier akelig stil...
Heerenveen fan in Leiden
Demster
Invaller
Berichten: 463
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Zooo Larsson, als blikken konden doden :shock:
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

3 punten, verder snel vergeten!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Vele wedstrijden na de winterstop waar we meer verdienden. Vandaag tot de 2-0 verdienden we hooguit een punt, want het was niet best en de 1-1 telde ik na die gemiste kopbal.
Gelukkig zat het vandaag eens mee en hopelijk is dit de ommekeer, zeker nu Schaars er weer bij is

Wat me trouwens opviel was dat we een paar keer gevaarlijk werden als we de lange bal speelden. Ik word soms echt gek van dat eindeloos getik wat geen meter opschiet en één lange bal en direct gevaarlijk. Doe dat nou eens vaker !!
Laatst gewijzigd door Feanfan 1 op 04-04-2017 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
hhage
Basisspeler
Berichten: 932
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Wout Faes vond ik goed spelen,1 van de betere zelfs,maar op voetbalzone heeft hij na Larsson het laagtste cijfer....
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 738
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

hhage schreef:Wout Faes vond ik goed spelen,1 van de betere zelfs,maar op voetbalzone heeft hij na Larsson het laagtste cijfer....
Wout krijgt ook geen voldoende van mij, ontzettend onrustig deze wedstrijd en levert elke bal in.
Opbouwend nog niet sterk, maar goed, is zijn eerste basisplaats.
Verder maar niks zeggen en blij met de 3 punten
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2017
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

hhage schreef:Wout Faes vond ik goed spelen,1 van de betere zelfs,maar op voetbalzone heeft hij na Larsson het laagtste cijfer....
Meen je dat echt? Verdedigend was hij ok, maar hij raakte wel 5/6 keer de bal helemaal verkeerd!
Gebruikersavatar
Livid
Nieuw talent
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-08-2016 10:21
Locatie: 050

Bericht door Livid »

Cheers! Drie punten! Nu moet de rest het nog maar laten zien. Volgende week slagje slaan tegen Vitesse. Wie doet ons wat? :stan:
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

hhage schreef:Wout Faes vond ik goed spelen,1 van de betere zelfs,maar op voetbalzone heeft hij na Larsson het laagtste cijfer....
Dezelfde wedstrijd gezien?
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

Ik vond Faes ook goed spelen. Jonge maakt zijn basisdebuut en beheerst over een goede timing (sterk in de lucht) en heeft een heerlijke techniek voor een centrale verdediger. Faes heeft zeker een hoog plafond, maar het is alleen jammer dat het een huurspeler is.

Verder een belabberd slechte wedstrijd gezien waarbij Sparta goed druk zette op onze laatste linie waardoor wij niet goed konden opbouwen van achteruit. Een Heerenveen gezien dat worstelt met het vertrouwen en met veel angst speelt. Larsson speelde weer dramatisch, maar vooral zijn houding bij de goals was verschrikkelijk. Het lijkt erop dat Larsson geen kritiek dult op zijn matige (slechte) spel van de afgelopen weken. Larsson kan zoveel meer dan hetgeen hij nu laat zien... Hij moet zich ook realiseren dat hoger aangeslagen clubs als Heerenveen dit misnoegende "vedette" gedrag ook zien.

Tot slot begreep ik wederom niks van de wissels van Streppel. Het inbrengen van Schaars is logisch, maar waarom Pelle eruit halen? Pelle had net daarvoor een prachtgoal gemaakt en speelt met een enorme drive. Henkie wordt weer 3 minuten voor tijd ingebracht.... Wel genoten van de (te korte) invalbeurt van Odegaard. Die liet weer enkele mooie dingen zien in depaar minuten die hem waren gegeund.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Wat ben ik blij dat ik gisteren toch nog ben geweest: 3 punten en de comeback van Schaars! Nu dit vasthouden.
HEERENVEEN
jorro
Invaller
Berichten: 402
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Erg blij (en vooral opgelucht) met de drie punten. Een vreselijke eerste helft en een acceptabele tweede. Wil je echt weer een goed gevoel krijgen, dan is winnen bij Vitesse een must. Laten we hopen dat het mét Schaars is! Want wat was zijn inbreng gister meteen goed te merken!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Wat was dit verschrikkelijk slecht! Ook de tweede helft, dat voel niet mee... gelijk ook na de 1-0 terug lopen en Sparta bijna de kans op de gelijkmaker geven.

Matig, matig, matig..

En Larsson verkwanseld zijn talent, zonde!
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Ontzettend slecht.
Heb me ontzettend zitten ergeren aan het waardeloze spel van de eerste helft.
Gelukkig win je de wedstrijd nog, maar daar is alles mee gezegd.
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Faes is echt zo'n 'verdedigende' verdediger, die moet je dus niet een bal in de voeten geven. Kopsterk en hij zag het spel wel goed, voor zover je dat nu al mag beoordelen.

Beste man was er niet echt eigenlijk. Collectief 6'je ;)
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

Tegen Vitesse graag Odegaard op de plek van Larsson. Gaf meteen een fantastische steekbal die helaas net niet goed viel voor Slagveer. En Schaars zal denk ik gewoon weer in de basis staan aanstaande zaterdag.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

GeraldSibon35 schreef:Tegen Vitesse graag Odegaard op de plek van Larsson. Gaf meteen een fantastische steekbal die helaas net niet goed viel voor Slagveer. En Schaars zal denk ik gewoon weer in de basis staan aanstaande zaterdag.
Larsson had 2 assists. Zal dus niet gebeuren.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Een mislukte vrije trap en een schot op de keeper kun je geen bewuste assist noemen....

Wat was de eerste helft treurig om te zien. Waar traint Streppel op? Hoge ballen op Reza, terug spelen als je kunt indribbelen, Larsson die weer constant naar binnen trok. Tactisch zo zwak allemaal.

Tweede was beter en uiteindelijk tevredn naar huis. Maar laat Streppel nu eens de spelers die steeds falen op de bank zetten. Ik zou zaterdag met Doke op rechtsback starten en Odegaard op linksvoor.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Namli op linksback zetten. Iedere club gooit tegen ons de as vol en laat onze backs vrij. Die leiden enorm vaak balverlies, of spelen alleen ballen terug. Daarnaast mis je diepkijkende middenvelders. Thorsby en Yuki staan te ver terug en het gat met Van Amersfoort is enorm. Daardoor krijg je ook geen druk meer op een tegenstander. Bovendien handelt Yuki te langzaam en speelt Thorsby vaak terug.

Ik vind ook dat Van Aken en St Juste daarin tekortschieten. Zij moeten veel meer coachend en sturend aanwezig zijn en durven doordekken.

Met Schaars zag je wel gelijk meer lijn en werd er meer gepraat. Dat mis je in de achterste linie heel erg.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Stemmen maar weer!
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

13 stemmen op van Amersfoort, wat heb ik gemist?
Heeft buiten de goal om geen pepernoot geraakt.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Plaats reactie