1-04-2017: Heracles Almelo - sc Heerenveen 4-1..

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Er klopt van alles niet. Maar is dat nou Streppel aan te rekenen of licht het alleen aan het wegvallen van Schaars ?
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Kijk eens naar ons middenveld. Zelfs de slechtste amateur trainer bedenkt zoiets niet. 0 goal, geen enkele creativiteit en snelheid. Slechtste ooit bij de club gezien.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1115
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

BK2007 schreef:Er klopt van alles niet. Maar is dat nou Streppel aan te rekenen of licht het alleen aan het wegvallen van Schaars ?
De spelers zijn niet zefstandig / volwassen genoeg, Streppel laat ze te veel los en Schaars heeft in het veld toch meer invloeiden dat ik dacht.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Als het aan 1 speler ligt, doe je als trainer wel iets fout.
Er zit echt veel meer in deze groep maar Streppel haalt het er gewoon niet uit.
Schaars heeft de ploeg in de 1e seizoenshelft gestuurd en dat heeft de gebreken van Streppel verbloemt.
Verbeek maar snel ophalen en zweep erover!
Zeg maar niks!
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

jorro schreef:Het wordt een nederlaag op inzet/strijd. De eerste helft laten we ons weer eens de kaas van het brood eten. In de tweede helft proberen we dat met man en macht recht te breien met het bekende beeld van na de winterstop (op Excelsior na), maar lukt dat net niet.

Voorspelling eerste helft klopt prima.
Je analyse voor de tweede helft is waarschijnlijk te rooskleurig....

Verder weer hetzelfde liedje. Schrikken van kunstgras, tegenstander prima vrije trappen, St Juste die even laat zien waarom hij klaar is voor een transfer, Larsson die helemaal niets laat zien. Van Aken die voor het eerst op kunstgras staat, Bijker die het fysiek aflegt, geen regisseur aanwezig die de zaak bijelkaar houdt. Uiteindelijk mist dit elftal kwaliteit. Kwaliteit is Schaars.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Is dit de 1 april grap van de spelers richting de fans?! Bij wijze van spreken HELEMAAL NIKS laten zien? Zeer geslaagd dan...
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Ik had voor de gein (weer) 6-3 ingevuld bij de toto. Had natuurlijk gewoon 6-1 moeten doen, maar je hoopt toch op een paar goals :roll:

Dit is gewoon heel kut, ik kan er niets anders dan berusting van krijgen. Da's erger dan kwaad zijn helaas.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Larsson kreeg net een welverdiende publiekswissel. Op 1 april.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De manier waarop hij naar de kant liep was zijn snelste sprint van het seizoen.....
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Wout Faes valt wel goed in.
Ik probeer iets positiefs te vinden :|
Samen maken we de club sterk.
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Waar kan ik na de wedstrijd een formulier invullen om het geld terug te krijgen? Lijkt me toch wel dat we dit inclusief benzinekosten weer terug krijgen?!
pes5
Beheerder
Berichten: 2983
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Mentaal naar de kloten. Bij tegenslag staat er niemand op. Bij PSV had je meer verdiend, bij AZ ook en daarna nog een paar keer. Daarna kom je in een spiraal en omdat er te weinig karakter in dit team zit, presteer je niets meer. Als Mulder je aanvoerder is, dan zegt dat genoeg.
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Dinsdag lekker thuisblijven? Dat het ooit zover zou komen, maar ik twijfel er serieus over. Zolang deze kale dweil voor de groep staat en Schaars niet speelt is het om te janken. Dus waarom moeten we onszelf dinsdag deze kwelling aandoen?
hhage
Basisspeler
Berichten: 928
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Baas schreef:Genoeg is genoeg. Streppel eruit! Een klootzak voor de groep zetten en deze diva's aanpakken.

Ja tuurlijk,de uitwedstrijden tegen PSV Twente AZ Utreccht waren we volstrekt kansloos....


Tegen deze (sub)toppers waren we qua voetbal veel beter alleen de uitslag viel wat tegen.straks hebben we de wind weer mee!!!!
En dan telt het pas,met de play-offs,ik zie het nog niet zo negatief in.0
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Oh ja, het gaat erom hoe je speelt. Resultaat is niet belangrijk. Wat een kulpraat. Vanaf november is het brandhout qua resultaten.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

hhage schreef:En dan telt het pas,met de play-offs,ik zie het nog niet zo negatief in.
Dan moet je die play-offs wel eerst zien te halen, wat je denk ik wel uit je hoofd kan zetten. En zelfs al zou er een wonder gebeuren waardoor we alsnog de play-offs halen, dan nog moet je die niet eens willen spelen met dit spel. Dat wordt een afgang.

Nope, seizoen is voorbij. Doe mij de zomerstop maar, ik ben er wel klaar mee.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

hhage schreef:

Ja tuurlijk,de uitwedstrijden tegen PSV Twente AZ Utreccht waren we volstrekt kansloos....


Tegen deze (sub)toppers waren we qua voetbal veel beter alleen de uitslag viel wat tegen.straks hebben we de wind weer mee!!!!
En dan telt het pas,met de play-offs,ik zie het nog niet zo negatief in.0
1 van de laatste 10 gewonnen. Maar we hebben wel leuk gevoetbald hoor. En Streppel wisselt altijd wel verstandig, dus je hebt ook wel gelijk eigenlijk. :roll:

Witte zakdoekjes mee dinsdag
Zeg maar niks!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Je mag toch niet hopen dat dit zooitje ongeregeld de PO haalt. 10e worden, nieuwe trainer en echte mannen halen.

Met deze slappe hap bereik je niets.
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

Zo hé, 2e helft toch gewoon 0-0 gespeeld, netjes hoor :evil:
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Je schaamt je toch dood voor dit team, verschrikkelijk!
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Oorzaken & Problemen bij onze club

1. Schuld leggen bij het feit dat Schaars niet speelt is grote onzin. Alsof dit team 3 keer zo goed speelt door Schaars... Dan moet je wakker worden uit je droom als je daadwerkelijk denkt dat Schaars dit team nog kan redden.
2. Mensen die denken dat ze er al zijn (Larsson & St. Juste) maar laten weer goed zien dat ze (nog) niet klaar zijn voor een stap hoger
3. Tactiek dat makkelijk te bespelen is (zie Groningen en andere verdedig ingestelde teams). 11 man voor hun goal en we kunnen niks meer.
4. Middenvelders die aanvallend gezien weinig kunnen inbrengen. Yuki geef ik de voordeel van de twijfel, maar is erg wisselvallend.

We hebben niks te zoeken in de play-offs. Vleugelspelers dramatisch uit vorm. Middenvelder zonder goals. Verdediging = gatenkaas
Heerenveen fan in Leiden
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ben na punt 1 gestopt met lezen. Als je niet inziet dat we niet zonder Schaars kunnen dan ben je niet serieus te nemen. Er is geen leider die de ze op hun plek zet. En die de boel wakker schudt.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Heerenveen rules schreef:Ben na punt 1 gestopt met lezen. Als je niet inziet dat we niet zonder Schaars kunnen dan ben je niet serieus te nemen. Er is geen leider die de ze op hun plek zet. En die de boel wakker schudt.
Dat je na het lezen van een klein gedeelte van mijn post al afhaakt zegt genoeg. Ja, Schaars is belangrijk. Hij is een leider die de boel op scherp zet. Echter is het ontbreken van Schaars een DEEL van de malaise bij onze club. Als je verder had gelezen, dan had je kunnen begrijpen dat de problemen dieper zitten...

Met Schaars op het veld gaan de vleugelspelers marginaal beter spelen. Zullen Zeneli en Larsson weer in vorm raken als hij weer zou spelen? Ik denk van niet... Daarom is Schaars niet de Messiah die mensen denken dat hij is...
Heerenveen fan in Leiden
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Heerenveen rules schreef:Ben na punt 1 gestopt met lezen. Als je niet inziet dat we niet zonder Schaars kunnen dan ben je niet serieus te nemen. Er is geen leider die de ze op hun plek zet. En die de boel wakker schudt.
Dinsdag komt Sparta. Die hebben met Breuer een leider die iedereen op zijn plaats zet en op scherp zet.
Die wedstrijd is echt de dood of de gladiolen. Maar dat gold eigenlijk ook voor deze pot.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Heerenveen rules schreef:Ben na punt 1 gestopt met lezen. Als je niet inziet dat we niet zonder Schaars kunnen dan ben je niet serieus te nemen. Er is geen leider die de ze op hun plek zet. En die de boel wakker schudt.
Lees toch maar even door :wink: .

Maar het is toch treurig gesteld dat we van 1 speler afhankelijk zijn wat dat betreft...
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

HR heeft wel gelijk. Als je terug kijkt kun je concluderen dat het zonder Schaars een onsamenhangend geheel is geworden. Zonder een leider die de lijnen uitzet , de diepte pass geeft, de ploeg aanstuurt.
Dat deze trainer er zonder Schaars niets meer weer uit te halen moge duidelijk zijn dat er iets bij de technische staf niet goed zit.
Zo slecht zijn onze spelers nu ook weer niet. Ze worden alleen verkeerd aangestuurd en het wisselbeleid is dramatisch.
Alleen Schaars kan Streppel volgens mij nog redden van ontslag. Maar of dat haalbaar is?
Laatst gewijzigd door paparazzi op 02-04-2017 01:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Heerenveen rules schreef:Ben na punt 1 gestopt met lezen. Als je niet inziet dat we niet zonder Schaars kunnen dan ben je niet serieus te nemen. Er is geen leider die de ze op hun plek zet. En die de boel wakker schudt.
.
Schaars houdt niet de verdediging dicht, zet de lijnen uit op het middenveld en maakt ook nog eens de goals. Dat we hem missen is duidelijk, maar je kunt niet het gehele falen op zijn gemis schuiven. Waarom niet? Zie de 1e helft tegen Feyenoord en PSV en de wedstrijd tegen Roda. Toen konden ze het namelijk wel. Maar de ondergrens en 125 of 150% inzet liggen momenteel zo ontzettend dicht bij elkaar. Meespelen van Schaars zou een enorme slok op een borrel schelen, maar die heeft alleen geen 100% balbezit. Met de vorm waarin iedereen momenteel verkeert en de mentaliteit (of het gebrek daaraan) die iedereen ten toon spreidt zie ik Stijn de boel in zijn eentje niet zomaar even omdraaien. Zelfs met mijn meest positieve intenties niet, sorry.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Belachelijk dat dit team geen mentaliteit toont, 4 goals weggeeft en dat er spelers menen hoger op te kunnen met dit soort voetbal, ga toch gauw weg dan!! Schaam me rot!
scheerenveen.supporterswereld.nl
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Kan me niet heugen dat ik geen seconde van de wedstrijd heb gezien en ook niets gemist blijkbaar, had geen zin om deze zaterdagavond laten verpesten door sc Heerenveen.
Vooraf gezien deze middenveld maar wat had je bv simon thern kunnen gebruiken op het middenveld, beetje scorend vermogen op het middenveld zou ook wel fijn zijn en dat onze trainer iets meer vertrouwen in deze jongen had.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

We hebben een hele slechte reeks qua resultaten, maar zoals hier boven ook al staat, het was echt niet allemaal zo slecht als gisteren en tegen Excelsior. Het valt allemaal verkeerd en kom daar maar eens uit.

Ik vind Streppel ook geen tactisch wonder en hij wisselt vaak te laat of vreemd, maar als de resultaten goed zijn hoor je daar bijna niemand over. Dan moet je dat nu ook niet doen.
Plaats reactie