1-04-2017: Heracles Almelo - sc Heerenveen 4-1..

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

We hebben al een hele lange reeks geen goed resultaat.
Tijd voor een betere trainer.
Er zijn trainers voor minder eruit gegooid.
Laatst gewijzigd door BK2007 op 02-04-2017 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Samen maken we de club sterk.
CrazyArgos
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 22-04-2012 14:41
Locatie: Doezum

Bericht door CrazyArgos »

Dinsdag maar een spandoekje mee 'Excelsior was toch een incident?'

Ik neem ook witte zakdoekjes mee, nog meer liefhebbers?
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Wat een ergernis is Heerenveen na de winterstop. Het zijn een stel verwende amateurs die denken dat ze heel wat zijn. We hebben spelers met pit nodig die alles geven voor onze club! Dit zijn alleen maar plichtmatige nummertjes die ze maken. Bah, ze hebben ons weer mooi voor lul gezet.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Natuurlijk heb je de pech dat er twee zondagsschoten en een standaardsituatie invliegen, dat helpt allemaal niet mee. Misschien dat Schaars de boel in het veld zodra het verkeerd gaat, beter neer kan zetten. Bijvoorbeeld Jerry lijkt dat wel nodig te hebben want hij verliest daarna voor de zoveelste keer zijn hoofd, en creëert zelf ook nog 1 van de doelpunten door samen met Van Aken weer als twee amateurs te verdedigen (deed me denken aan de 4-1 van Excelsior, waar Van Aken ook de aanvaller geen strobreed in de weg legde). Die speelt ook echt heel erg matig, komt over als een ontzettend dromerige slungel die ook maar wat aan het prutsen is, terwijl her toch echt zijn zoveelste seizoen in de basis is. Van hem verwacht ik echt meer dan wat mooie lange ballen, maar hij is ook nier in staat de verdediging goed neer te zetten en zelf ook wat tegen te houden. En bij meneer Mulder heb ik op het moment bij elke goal dat hij wel wat meer had kunnen doen, maar in alle eerlijkheid kon hij gister weinig doen, al heb ik nog wel een discussie gehad met iemand over de eerste vrije trap van Armenteros waarbij ik vind dat hij wel als een zoutzak reageert. Ook ongelofelijk hoe die 4e goal valt, gewoon matig verdedigt van Bijker maar zon lopende man is ook zeer lastig te verdedigen. Er had simpelweg iemand voor Mulder moeten staan die die bal wegknikt (Thorsby?).
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Satyr schreef:We hebben een hele slechte reeks qua resultaten, maar zoals hier boven ook al staat, het was echt niet allemaal zo slecht als gisteren en tegen Excelsior. Het valt allemaal verkeerd en kom daar maar eens uit.

Ik vind Streppel ook geen tactisch wonder en hij wisselt vaak te laat of vreemd, maar als de resultaten goed zijn hoor je daar bijna niemand over. Dan moet je dat nu ook niet doen.
Als het als vanzelf goed loopt en een trainer eigenlijk niets fout kan doen mag je niets zeggen op het moment dat alles fout gaat en ook het tactisch vermogen van de trainer vraagtekens oproept? Vreemde redenatie. Het is toch logisch dat kritische geluiden pas komen wanneer het slecht gaat? En het gaat al even een tijdje zo. Het is in december, voor de kerst al begonnen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

CrazyArgos schreef:Ik neem ook witte zakdoekjes mee, nog meer liefhebbers?
Daar gaan we echt beter door voetballen ...Met zo'n actie hoop je zelfs dat we dinsdag verliezen
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

En het seizoen ging uit als een nachtkaars. Wat ontzettend jammer.

Mega aan het twijfelen of ik dinsdag nog naar Heerenveen ga rijden vanuit Amsterdam.
!
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Royce_SCH schreef:Wat een ergernis is Heerenveen na de winterstop. Het zijn een stel verwende amateurs die denken dat ze heel wat zijn. We hebben spelers met pit nodig die alles geven voor onze club! Dit zijn alleen maar plichtmatige nummertjes die ze maken. Bah, ze hebben ons weer mooi voor lul gezet.
En dan zijn er een hoop lui die denken dat het aan de trainer ligt. Alsof Verbeek (bijv) hier wel ineens wat mee kan.
12eMan
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 01-09-2014 13:24

Bericht door 12eMan »

Satyr:

Natuurlijk ligt niet alles aan de trainer maar een deel wel. Ben van mening dat Larsson al lang eens had mogen banken. Die raakt 0,0 momenteel en je speelt tevens met 10 man. Zeneli wisselt hij wel terwijl die ook hopeloos uit vorm is, maar weer wel zijn stinkende best doet. Mulder pakt wekenlang geen enkele bal(zaterdag kon hij er weinig aan doen, maar daarvoor cruciale blunders) maar blijft staan. St Juste idem en sinds zijn goal op 1 schoen is die gaan zweven.... Voer de druk maar eens op bij deze drie(die m.i enkel met een transfer bezig zijn want ze zijn toe aan een stap hogerop, laat me niet lachen!!).

Zet Odegaard maar even op de plek van Larsson, en Faes voor St Juste, dan mag Mulder het nog een paar potjes laten zien.

Dat de selectie zich niet het vuur uit de sloffen loopt is Streppel inderdaad niet te verwijten. Motivatie moet toch echt bij de spelers zelf vandaan komen. De juiste poppetjes op het veld, dat is de taak van de trainer en m.i schort het daar wel degelijk aan.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Streppel houdt bepaalde spelers die al weken falen inderdaad veel te lang de hand boven het hoofd. Ons centrum is waardeloos, ons middenveld kan echt niet en Larsson is een aanfluiting. En dat is Streppel aan te rekenen.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Ik ben het met jullie eens hoor, vooral Larsson moet morgen maar even 90 minuten warmlopen.

We hebben zelfs in deze slechte serie een paar goede wedstrijden gespeeld. PSV uit leverde niks op, net als de bekerwedstrijd in Alkmaar en de uitduels in Enschede en Utrecht. Terwijl we daar steeds heel behoorlijk speelden. Dus even heel kort door de bocht: We hebben in de laatste weken een handvol zwakke duels gehad (Excelsior uit, Heracles uit, Eagles thuis en eigenlijk ook ADO thuis) en dat krijgt Streppel op zijn bord. De sterke eerste helft en de goede wedstrijden die we verliezen tellen dan niet mee?

Nogmaals, Streppel wisselt in mijn ogen ook te laat en mag bepaalde spelers echt wel eens banken, maar witte zakdoekjes zwaaien is dan weer zo overdreven.

Larsson weg, dat zou wel eens de sleutel kunnen zijn.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

De wedstrijd tegen Sparta zal ook verloren gaan ben ik bang. Aangezien ze met Pastoor een veel betere coach hebben.
Streppel zal wel weer opzichtig in de fout gaan.
Zelfs hier op het forum zien we het beter. Dat is ongelooflijk eigenlijk.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Satyr schreef:
En dan zijn er een hoop lui die denken dat het aan de trainer ligt. Alsof Verbeek (bijv) hier wel ineens wat mee kan.
Ja, want die pakt de faalhazen die week in week uit lopen te schutteren en verstoppertje te spelen wél aan! Morgen op Faes na gewoon weer hetzelfde team de mat op. On-be-grij-pe-lijk!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Het is een grote ergernis dat Streppel maar twee tactieken weet te verzinnen: de standaard 4-3-3 waar we elke wedstrijd mee beginnen en het obligate pompen-of-verzuipen met Veerman in de laatste vijftien minuten. Werkte prima in de eerste seizoenshelft, maar inmiddels weten andere trainers wel hoe ze dit moeten bespelen.

Maar het is echt niet allemaal de schuld van Streppel. Hamstra is verantwoordelijk voor een selectie die op sommige cruciale punten niet dubbel bezet is, zoals de linksback en (het allerbelangrijkste) controlerende middenvelder. Naast Schaars ook niemand die voor sturing kan zorgen op het veld. Verder hebben we te weinig middenvelders die een goal kunnen maken en zijn de alternatieven in de voorhoede wel heel dun. Ik geloof er ook niets van dat Ödegaard in plaats van Larsson een enorm verschil gaat maken.

Ik vond het bijzonder knap dat we na de eerste seizoenshelft vierde stonden. De achtste plaats is met deze selectie realistischer (al is de vrije val van de laatste weken natuurlijk niet goed te praten).
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Ik meende een bericht geplaatst te hebben, maar er ging blijkbaar iets niet helemaal goed..... Anyways, ik ga voor deze wedstrijd geen poll openen voor the Man of the Match. Een dergelijke titel past niet bij zo'n wedstrijd.
Plaats reactie