19-03-2017: sc Heerenveen - Feyenoord (1-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match

Peiling eindigde op 23-03-2017 17:54

Mulder
1
4%
Marzo
0
Geen stemmen
St. Juste
0
Geen stemmen
v. Aken
0
Geen stemmen
Bijker
0
Geen stemmen
v. Amersfoort
1
4%
Thorsby
18
69%
Kobayashi
3
12%
Slagveer
1
4%
Larsson
0
Geen stemmen
Reza
0
Geen stemmen
Namli
0
Geen stemmen
Veerman
2
8%
Zeneli
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 26

Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Re: 19-03-2017: sc Heerenveen - Feyenoord (12:30)

Bericht door Trevorp »

Mooie wedstrijd om een wanvertoning recht te zetten bij de supporters
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Ik hoop het mooiste, maar ik vrees het ergste..
HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Bij alles minder dan 0-5 mogen we niet klagen ben ik bang. Misschien moeten we Feyenoord maar een forfaitzege gunnen, dan houden we de schade tenminste nog beperkt met 0-3.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

wederom een belachelijk tijdstip....
!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

siesta schreef:wederom een belachelijk tijdstip....
Ja, ik denk dat bijna iedereen het liefst op zaterdag om 19:45 de wedstrijd heeft, maar dat is met de huidige tv-belangen niet realistisch, dus daar kan je over blijven zeuren, maar daar schiet je weinig mee op.
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Knipecity schreef: Ja, ik denk dat bijna iedereen het liefst op zaterdag om 19:45 de wedstrijd heeft, maar dat is met de huidige tv-belangen niet realistisch, dus daar kan je over blijven zeuren, maar daar schiet je weinig mee op.
Valt wel op dat wij dit jaar (gevoelsmatig) veel meer belachelijke aanvangstijden hebben dan andere clubs.
!
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Vilhena mag mee doen. KNVB wil echt heel erg graag dat Feyenoord kampioen wordt volgens mij, belachelijk!
!
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

siesta schreef:Vilhena mag mee doen. KNVB wil echt heel erg graag dat Feyenoord kampioen wordt volgens mij, belachelijk!
Inderdaad te genant voor woorden. 'Geen gaatje in de agenda' wat een corrupte bende is het toch.
Elleboogstoter Vilhena mag zich wel eens diep schamen. Verdiend een fluitconcert in mineur!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Feyenoord moet zich schamen dat ze zulk gedrag tolereren, zeker na het vrijspreken van de eerdere zaken.
Ik heb een gruwelijke hekel aan Ajax, maar ook van Feyenoord (met Kuijt voorop) walg ik de afgelopen jaren en als ik moet kiezen heb ik nog liever Ajax dan Feyenoord kampioen, dus wat zou het fantastisch zijn als Feyenoord punten bij ons laat liggen.
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Thinkman schreef:
Inderdaad te genant voor woorden. 'Geen gaatje in de agenda' wat een corrupte bende is het toch.
Elleboogstoter Vilhena mag zich wel eens diep schamen. Verdiend een fluitconcert in mineur!
Vandaag wel een hoger beroep van Beugelsdijk.......Ze doen er alles aan om Feyenoord kampioen te laten worden,wat wil je ook als de knvb-directeur zijn voorkeur heeft voor feyenoord
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Er zijn nog maar enkele stoelen vrij! Geen stoelen meer naast elkaar.

Aan het publiek zal het dan niet liggen, vol achter staan met zn allen! Óók de mensen die zitten! :stan:
HEERENVEEN
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

En jij denkt dat al die verkochte plaatsen Heerenveen supporter zullen zijn?
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Lenstra schreef:En jij denkt dat al die verkochte plaatsen Heerenveen supporter zullen zijn?
Ik denk dat een kwart feyenoordsupporter is, mensen komen sneller naar een wedstrijd tegen de top3 dan bijvoorbeeld tegen Roda
HEERENVEEN
12eMan
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 01-09-2014 13:24

Bericht door 12eMan »

Het zal weer een gezellige boel zijn in het ALS met her en der verspreid grote groepen provocerende Feyenoord supporters in de thuisvakken. Want dat de club van het verleden heeft geleerd(op dit gebied) is uitgesloten. Wacht nog steeds op reactie van de club over hoe dit aangepakt/opgelost gaat worden. Verder dan een een of andere commissie die hier naar zou kijken zijn ze niet gekomen. Kan ook niet, want deze supporters zijn commercieel gezien veel te welkom!!

Dus voor mij en mijn twee dochters zondag geen voetbal in het ALS. Met name tegen Feyenoord durf ik het met die kleintjes niet meer aan na twee jaar geleden een man om niks door een groepje Feyenoordsupporters van zijn fiets gemept te zien worden. In het stadion zal het meevallen, daarbuiten voel ik mij tegen deze club niet veilig......
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

wacht nog steeds op de dag dat het eens gigantisch uit de klauwen loopt..
Hier heb ik geen woorden voor
Jazz
Beheerder
Berichten: 2490
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

TORCIDA schreef:wacht nog steeds op de dag dat het eens gigantisch uit de klauwen loopt..
Want dat is leuk... Mensen met elkaar op de vuist. Kansloos als je naar Heerenveen komt op te vechten met Heerenveen supporters.
Heerenveen fan in Leiden
12eMan
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 01-09-2014 13:24

Bericht door 12eMan »

Jazz:

Dat bedoeld Torcida natuurlijk niet hè. Het inderdaad wachten op escalatie met die ronddolende doorgesnoven Feyenoord supporters, zowel in als buiten het stadion...
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Hoewel wij niet in goede doen zijn (al sinds Schaars) is het toch ook wel Feyenoord wat piept en kraakt. Ik durf bijna te bezweren dat hun geen kampioen gaan worden. Een misstap en het is klaar want ze moeten ook nog naar de neuzen. Ik hoop dat Heerenveen zich hiervan bewust is .
Miereneukert!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

paparazzi schreef:Hoewel wij niet in goede doen zijn (al sinds Schaars) is het toch ook wel Feyenoord wat piept en kraakt. Ik durf bijna te bezweren dat hun geen kampioen gaan worden. Een misstap en het is klaar want ze moeten ook nog naar de neuzen. Ik hoop dat Heerenveen zich hiervan bewust is .
Nou zondag tegen AZ was daar anders weinig van te merken.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Precies, als er een team piept en kraakt zijn wij het!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

Uitverkocht.. tsja.. Dan zie ik de bui alweer hangen. Rijen onder me veel losse kaartverkoop, en ik zie het weer gebeuren: puur provocerende Feyenoorders, die ook nog eens voor je gaan staan wanneer ze er zin in hebben. Het gemmidelde taalgebruik van die lui wat ik heb meegemaakt is ook beneden alle peil. De ziektes vliegen hier en daar om je oren. Zullen ongetwijfeld normale mensen tussen zitten, maar de afgelopen jaren zat die niet bij mij in de buurt. Hopelijl valt het eens mee.. de 0 maar houden, vallen ze het minst op.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Hopelijk is morgen NN ook weer volledig van de partij en kunnen we massaal achter Heerenveen staan! :stan:
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Hoop nog steeds op een voorhoede Reza-Veerman-Slagveer. Ben wel klaar met Larsson en Zeneli.
---E---
Selectiespeler
Berichten: 733
Lid geworden op: 01-03-2008 23:43

Bericht door ---E--- »

Ja dat gaat genieten worden :roll:
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

De zwakte bij Feyenoord ligt morgen bij hun linksachter Nelom, die kan er echt helemaal niks van. Wel jammer dat Jones wel fit is. Vond hem vorig seizoen al erg goed bij NEC en ook nu bij Feyenoord, beter dan Vermeer m.i.
Weet ook niet wat ik ervan moet verwachten, Feyenoord uit en thuis is een enorm verschil, maar hebben wel een aantal spelers die het verschil kunnen maken. Als het maar niet een afgang wordt zoals vorig jaar, maar neem aan dat de spelers op scherp staan na vorige week.
Laat Veerman maar de winnende maken in de 93e minuut :mrgreen:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

---E--- schreef:Ja dat gaat genieten worden :roll:
Het gaat om werklust. Denk je nu werkelijk dat onze ballerina,tegen Karsdorp ook maar 1 kans heeft? Karsdorp beleeft een topmiddag met Larsson als tegenstander. Als hij diepgaat dan houdt Larsson na 10 meter op met sjokken...

We genieten al maanden niet van onze voorhoede. Gooi er maar wat vers bloed in.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

---E--- schreef:Ja dat gaat genieten worden :roll:
Nee nu is het genieten met Larsson en Zeneli :roll:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Commentator bij Heerenveen-Feyenoord; St Juste-Van Aken. St Juste-van Aken.St Juste-van Aken. St Juste-van Aken. St Juste-van Aken. (x100) :evil:
Miereneukert!
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Veel plezier vandaag. Ik ga niet.. vakken gevuld met uitfans (tuig). Club die er niets aan doet en mijn middag weer vergald.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Livid
Nieuw talent
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-08-2016 10:21
Locatie: 050

Bericht door Livid »

Ebiede schreef:Veel plezier vandaag. Ik ga niet.. vakken gevuld met uitfans (tuig). Club die er niets aan doet en mijn middag weer vergald.
Ja, laten we met z'n allen niet gaan.
Plaats reactie