3-3-2017: Heerenveen - GA Eagles (2-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match

Peiling eindigde op 09-03-2017 18:17

Mulder
1
4%
Marzo
0
Geen stemmen
St. Juste
0
Geen stemmen
V. Aken
1
4%
Bijker
0
Geen stemmen
Kobayashi
0
Geen stemmen
v. Amersfoort
1
4%
Odegaard
17
65%
Zeneli
1
4%
Larsson
0
Geen stemmen
Reza
0
Geen stemmen
Veerman
5
19%
Namli
0
Geen stemmen
Slagveer
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 26

Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Larsson is totaal geen winnaar en met zulke spelers zul je nooit iets bereiken. Trucjes zijn een doel en geen middel. Het gaat om winnen en niet om 2 leuke acties in 90 minuten. Wij voetballen zo enorm tempoloos wegens een gebrek aan drive. Ik vind er momenteel geen bal aan om naar te kijken.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Mackan68 schreef: \Het is jammer dat ze op dit moment beide niet in hun beste doen zijn. Maar je hebt natuurlijk wél wisselspelers om of de druk van uit vorm verkerende spelers af te halen, of om de druk er juist wat op te zetten wanneer iemand wel beter kan, maar compleet andere doelen lijkt te hebben. Als er door falen voorin teveel punten verspeeld worden dan kun je daar net zo goed wissels toepassen dan wanneer een keeper bijvoorbeeld 4 wedstrijden achter elkaar opzichtig staat te blunderen.
Dat punt onderschrijf ik, het probleem vind ik dat er geen serieuze concurrentie is. We hebben het over Slagveer en Namli, die beide na de zomer waarschijnlijk vertrokken zijn omdat de club geen behoefte voelt hen een nieuw contract aan te bieden. Wanneer de club afgelopen winter Slagveer wel had kunnen vervangen door een serieuze concurrent voor de flank dan hadden we een andere discussie gehad. Wat dat betreft vind ik dat AZ en Utrecht ploegen zijn waar meer concurrentie is voor een basisplaats, bredere selecties kwalitatief gezien.

Ik heb er vertrouwen in dat het huidige technische beleid en de gezonde koers waarin onze club zich goddank eindelijk weer bevindt er toe zullen leiden dat wij ook een kwalitatief brede selectie kunnen neerzetten. Maar op dit moment vind ik dat we geen serieus alternatief hebben als in een volwaardige concurrent die laat zien dat deze spelers hun plaats kunnen kwijtraken.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Dat jij zegt dat Az en Utrecht bredere selecties hebben vind ik een gevalletje 'het gras bij de buren....' . Wij hebben inmiddels een hoop bankzitters met veel eredivisiewedstrijden op hun naam die als redelijke tot goede vervangers bekend staan.

Achterin: Schmidt, nu Namli en ook Faes lijkt ondanks zijn gebrek aan ervaring een jongen met kwaliteiten
Middenveld: Thorsby, Pelle, Namli (bij mij is het basismiddenveld als iedereen fit is; Schaars, Yuki, Ødegaard)
Aanval; Veerman en Slagveer, Namli en Pelle
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Knipecity schreef:Dat jij zegt dat Az en Utrecht bredere selecties hebben vind ik een gevalletje 'het gras bij de buren....' . Wij hebben inmiddels een hoop bankzitters ... Aanval; Veerman en Slagveer, Namli en Pelle
Prima. Blijft mijn punt staan dat ik Slagveer en Namli geen serieuze concurrentie vind voor Larsson en Zeneli. Het zijn notabene spelers die hier straks gratis weg mogen, doorselecteren heet dat. Dat we op het middenveld genoeg kwaliteit hebben ben ik met je eens, achterin is de spoeling wel weer dun hoor. Namli achterin is een noodgreep, Schmidt is meer inzet dan kwaliteit en die Belg moet nog debuteren in het betaald voetbal.
Plaats reactie