29-05-2003: Ajax-sc Heerenveen (3-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Mee eens vrieskist.
Halverwege het seizoen had ik dit niet verwacht, maar gelukkig is er in de laatste helft van de competitie het een en ander weer goed gekomen.
Al kan het natuurlijk altijd beter.
Vanavond maar even op studio sport zien of het terecht was dat Ajax gewonnen heeft. ;)
Anti anti. :)
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Lezen is hier beter!

uhm, oke... Dat is dat 410 zeker, er is sinds dit jaar dus ook sfeer in de arena, van harte.

Hoe weet je de rest overigens te beoordelen, terwijl je niet eens een seizoenkaart hebt?
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
Damaster
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 02-12-2002 19:30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Damaster »

Maar 3 punten te kort voor een eventuele 6é plaats, toch knap na zo'n dramatische start. SCH heeft wel laten zien dat ze goed kunnen voetballen, nu alleen proberen deze groep bij elkaar te houden en dan volgend jaar voor de 4é ( en mischien wel voor de 3é plaats ) spelen. Ik zie dat wel zitten........... :lol:

We wachten wel af wat het allemaal wordt en met wat voor verrassing Riemer komt, zal wel weer denk ik........ :lol:
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Net terug uit de Urine,

Heerenveen speelde goed, maar miste de scherpte om de 0-1 te maken.

Seizoen is voorbij, knap terug gekomen na de slechte start, en volgend seizoen maar weer 3 plaatsjes hoger eindigen.

viel me trouwens niks tegen, het aantal meegereisde HV supporters. Ik gok toch snel op een mannetje of 450.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

jammer, heel jammer..

maar oke, het was te verwachten dat ajax sterker zou zijn, dus ik kom er ook wel weer overheen hoor(maak je geen zorgen :wink: )

hopen dat dit team bij elkaar blijft, en die intertoto is zo verkeerd nog niet. een goede voorbereiding, en je hebt midden in het seizoen niet die extra belasting van uefa cup.

oftewel: volgend seizoen gaan we knallen! :D
Ladies and gentleman: We've got him!
arnoudleer
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 06-04-2003 12:13

Bericht door arnoudleer »

Tsja, tis jammer, maar Heerenveen heeft gewoon té veel punten laten liggen in andere wedstrijden...

Maarre ff over die wedstrijd Groningen - PSV: wat een K*T wedstrijd, niet om aan te zien!
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Jammer dat het team er niet in geloofde. Het kon in de eerste helft over Ajax heenlopen. Samaras had in de basis moeten staan, vind ik. Denneboom maakt tegen dit soort ploegen uit niet veel klaar .Samaras is technischer en brengt meer druk.
Vayrynnen voor mij de man of the match.

Aardig weertje en aardig sfeertje.
Maar we moeten toch iets verzinnen aan al die nep-supporters die een kaartje voor het uitvak hebben maar voor Ajax staan te juichen. Waren er zo weer een stuk of 30 en toevallig zat ik er tussen een stuk of 10. :cry:

Zegt die man naast mij, met drie kleine kids van een jaar of 6, die allemaal voor Ajax juichen: lul niet, ik heb een bussinesseat bij Heerenveen.
Gaat u zich dan schamen, meneer :evil:
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Jammer maar was te verwachten...toch een 7e plaats...netjes na een klote begin...
Op naar het volgende seizoen!!! 8)
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

ongeloofelijk wat een dagjespubliek. Uiteindelijk viel de sfeer nog wel mee.
Er waren nog een paar bijzonderheden:
- Één of andere jood zat een beetje te provoceren op de scheidingswal van het uitvak. Het is jammer dat het pas laat opviel anders was ik er wel even op af gelopen

-Ik weet niet of het andere buspassagiers is opgevallen maar vlak buiten amsterdam kwam in een file een of andere boer naar de bussen toe. Helaas zijn mijn foto's van dit schorriemorrie mislukt.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Nog iets positiefs te melden? Jazeker. In vergelijking met vorig jaar. Het antie-projectielen net was weggehaald. Een zichtverbetering van pakweg 100%. Sfeer in de bus was kut. Allemaal van die noobs, mensen die anders nooit meegaan met uitwedstrijden....
Wéér uit!!!!
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

met dank aan de uitleg van beetle)
Laatst gewijzigd door montana op 31-01-2004 17:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

Sfeer in de bus was kut.

Hadden jullie dan geen Bingo dan ?? :D Ik heb nog nooit een greintje sfeer in de bus meegemaakt, of het moet zo wezen een paar jaar geleden naar PSV.

Het was te verwachten deze nederlaag, de wil om te winnen is er nooit daar in de kanariekooi. Volgens Omrop Fryslân was het deze keer de kans om als overwinnaar daar weg te komen. Lekker intertotoën is wat ons rest, jammer maar helaas.
We're still a bunch of tough bastards.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

montana schreef:http://www.angelfire.com/alt/matthi/arena1808x500.jpg
panorama in de arena (met dank aan de uitleg van beetle)
Graag gedaan. En nog even de melding dat er veel meer onderweg zijn. Straks te bekijken op feanfans.
Laatst gewijzigd door Beetle op 29-05-2003 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
Amsterdam
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 29-05-2003 20:02

Bericht door Amsterdam »

Jongens, bedankt voor jullie respect t.o.v. de afscheidnemende Ajacieden. Het uitvak bleef lang vol en klapte netjes mee! Dat hebben we wel eens anders meegemaakt in het verleden, dus nogmaals bedankt!
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Kwam misschien omdat we het vak niet uitmochten :wink: na afloop van de wedstrijd.
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

yo
Laatst gewijzigd door montana op 31-01-2004 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

The North schreef:ik zit hier thuis egt te balen van het feit dat heerenveen achterstaat
als je mee was gegaan hadden we gewonnen
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

en de laatste panorama:
de arena ruim een half uur van te voren
Laatst gewijzigd door montana op 31-01-2004 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Het is heel jammer maar ik had het wel verwacht ajax laatste wedstrijd dat nekte ons net anders waren we europa in gegaan maarjah.. nix aan te doen volgend jaar hebben we een goeie selectie met hopelijk johnny erbij :D
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Helaas The North,

zelfs met winst vanmiddag was het nog niet zeker dat we Europees gingen spelen. Dan zou Fnoord de beker moeten winnen.

Studio Sport was weer ouderwets Pro Ajax. Heerenveen speelde beter dan er op Tv te zien was.
fuss
Bankzitter
Berichten: 165
Lid geworden op: 15-05-2003 20:41

Bericht door fuss »

GA STAAN VOOR JE CLUB?

oke dan staan onze meegereiste touristen eindelijk...5 sec later hebben ze de stoeltjes al weer uitgeklapt...

Dan adviseer ik deze mensen ook in het vervolg aan de andere kant van het glas plaats te nemen...

Ik zal zo ff een link posten van fotos...die van het vuurwerk zijn wel mooi geworden namelijk :D
Vak 15
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 28-05-2003 15:49
Locatie: Nieuwehorne

Bericht door Vak 15 »

Ook ik had flink de balen van die "ajaxieden" in het vak ik zat notabene voor iemand die zich heel wat voelde na die kl#te goals van ajax, net of ie zelf meespeelde :twisted: :evil:

En ook ik ben van mening dat SAMARAS er veel eerder in had gemoeten, eigenlijk in de basis vind ik.


Het is jammer dat we hebben verloren, maar ik ben er van overtuigd dat we volgend seizoen in de top 4 eindigen :D , wat jullie :?:

Groetjes en keep on smiling :lol: want we zijn THE PRIDE OF THE NORTH!!!!!!!
HermaN AFCA
Jeugdspeler
Berichten: 46
Lid geworden op: 17-02-2003 21:45
Locatie: Dokkum

Bericht door HermaN AFCA »

Heert-Jan schreef:Lezen is hier beter!

uhm, oke... Dat is dat 410 zeker, er is sinds dit jaar dus ook sfeer in de arena, van harte.

Hoe weet je de rest overigens te beoordelen, terwijl je niet eens een seizoenkaart hebt?
Omdat ik de meeste wedstrijden wel ga. Overigens volgend seizoen wel een seizoenkaart, inderdaad vak 410.

Respect dat jullie weer met veel supporters zijn afgereisd, meer dan bijvoorbeeld clubs als NAC, Vitesse en Roda JC. En mooi dat een aantal, ook in SC Heerenveen-shirt, stond te klappen voor Ries en Arie.

Tot volgend jaar!
fuss
Bankzitter
Berichten: 165
Lid geworden op: 15-05-2003 20:41

Bericht door fuss »

hier de beste van de meer dan 100 fotos die ik gemaakt heb vandaag :)

http://members.lycos.nl/sjappie4k/fotos ... llery=ajax
Roukie67
Bankzitter
Berichten: 161
Lid geworden op: 03-12-2002 14:45
Locatie: Akkrum

Bericht door Roukie67 »

Zo hoort dat Amsterdam. Gewoon normaal blijven doen, ook al heb je net verloren. We hebben het seizoen echt niet in de Arena verspeeld. Dat is al veel eerder gebeurd, verder commentaar overbodig dacht ik zo.
GSVK, the Blue Devils!!
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Ajax en Heerenveen vond ik vanmiddag gelijkwaardig alleen is het grote verschil tussen de top en de subtop dat zij de paar kansen die ze krijgen wel afmaken en wij helaas niet.

Jammer maar inderdaad, het seizoen is niet in de Arena verloren maar al veel eerder in het seizoen :(

Vond het afscheid van Witschge wel indrukwekkend en ik hoop dat hij volgend seizoen toch nog op het hoogste niveau speelt...
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

viel me trouwens niks tegen, het aantal meegereisde HV supporters. Ik gok toch snel op een mannetje of 450.
volgens mij waren het er meer: er waren 7 bussen a 50 man en er waren heel wat met eigen vervoer.
tubbiez
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 30-05-2003 08:51

Bericht door tubbiez »

Roelos schreef:Ajax en Heerenveen vond ik vanmiddag gelijkwaardig ..
:roll:
Amsterdam
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 29-05-2003 20:02

Bericht door Amsterdam »

Een hekel aan Heerenveen? Tja, alleen aan jullie voorzitter die een loopje nam met de regels van de KNVB. Helaas is hij niet de enige in NL, dus om daar een hele clup voor te haten? Das onzin!

We komen graag ieder jaar naar Heerenveen, drinken er graag een biertje, ook mét supporters van Heerenveen en zullen echt de moeilijkheden niet opzoeken in Heerenveen. Een heerlijke combivrije wedstrijd, die ieder jaar gewoon weer gezellig is.

Kortom: geen problemen onzerzijds, alhoewel het zwaaien met een feyen@#*#^rd sjawl natuurlijk ook in Heerenveen als een rode lap werkt...
Arie de Boer
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 02-12-2002 14:49
Locatie: Heerenveen

Bericht door Arie de Boer »

Typisch Ajax uit, van die klote goals tegen.
Ik vind dat het allemaal individuele fouten waren, die eerste een klein blundertje van Vonk, die tweede loopt de hele verdediging weg van de goal waar Chivu dan vrij staat.
En die laatste dat kan natuurlijk gebeuren, maar daar geef ik het veld de schuld van..... :lol:
F.A.R.K.
Plaats reactie