18-02-2017: FC Twente - sc Heerenveen (1-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match

Peiling eindigde op 23-02-2017 16:25

Mulder
9
39%
Marzo
0
Geen stemmen
Schmidt
1
4%
v. Aken
0
Geen stemmen
Namli
2
9%
Kobayashi
0
Geen stemmen
Thorsby
0
Geen stemmen
v. Amersfoort
8
35%
Zeneli
3
13%
Larsson
0
Geen stemmen
Reza
0
Geen stemmen
Veerman
0
Geen stemmen
Odegaard
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 23

Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

18-02-2017: FC Twente - sc Heerenveen (1-0)

Bericht door Royce_SCH »

Jammer dat Heerenveen weinig promotie geeft aan deze toch wel weer belangrijke wedstrijd. Voor € 2,- kom je het uitvak in en je mag zelfs met het openbaar vervoer!
Informatie
(S)CC-verplichting: Ja
Aantal kaarten: 1 per (S)CC
Vertrektijd bus: volgt
Prijzen
* de directie behoudt zich het recht voor de prijsstelling tussentijds aan te passen.
* Niet-leden (en donateurs) van supportersclub Feanfan betalen € 10,- in de bus bij.

Plaats Prijs*
Eigen vervoer € 2,00
Buscombi € 13,00

Seizoen- en clubkaartverplichting
Voor deze wedstrijd geldt een (seizoen)clubkaartverplichting van 1 op 1.

Je kunt maximaal 1 toegangskaart per seizoen- of clubkaart kopen. Supporters moeten de persoonlijke seizoen- of clubkaart én een geldig legitimatiebewijs kunnen tonen. Bovendien is een uitregistratie verplicht.

Vervoer en parkeren
Wanneer je een kaart koopt voor deze wedstrijd ontvang je een e-ticket. Je moet deze e-ticket geprint meenemen naar het omwisselpunt.

Eigen vervoer
Er geldt een vrije vervoersregeling. Reizen met het openbaar vervoer is ook toegestaan, maar wordt sterk afgeraden in verband met de grote hoeveelheid FC Twente supporters.
Je toegangsbewijs ontvang je bij het stadion van de tegenstander op vertoon van een geldig omwisselbiljet (e-ticket).

Diversen
Supporters worden verzocht met zoveel mogelijk samen te reizen in verband met de beperkte parkeerruimte bij het uitvak.

Busvervoer
De busreis wordt georganiseerd door supportersclub Feanfan.
Niet-leden en donateurs van supportersclub Feanfan betalen € 10,- in de bus bij.
De bussen vertrekken vanaf het Abe Lenstra stadion. Omwisselen vindt plaats voordat je instapt.

Wil je zelf een busreis organiseren dan graag minimaal een week van tevoren contact opnemen met supporterscoördinator André Gout via supporterscoordinator@sc-heerenveen.nl
Prima uitvak en over het algemeen kunnen we aardig presteren in Enschede. Kopen die kaarten!
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Dat moet wel een typfout zijn. 2 euro?!
Heerenveen fan in Leiden
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Jazz schreef:Dat moet wel een typfout zijn. 2 euro?!
Volgens mij is dat een compensatie van Twente zelf nadat ze afgelopen jaren (lees Joop Munsterman) de Eredivisie nogal bedonderd hebben. Toen hebben ze dus besloten om de uitsupporters voor 2 Euro naar Twente te laten komen
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Straf afkopen met geld. Leuke club!
Heerenveen fan in Leiden
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Beste jurgen streppel, zal je 1 tip geven voor de deze wedstrijd en begin met deze opstelling.

Mulder

Marzo-faes-van aken-smidt

Van Amersfoort-reza- kobayashi

Odegaard-veerman -larsson
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ga ik liever voor dit:

----------------- Mulder --------------
Marzo - Faes - van Aken - Schmidt
--------------- Kobayashi -------------
------- Nami -------- Odegaard -----
Zeneli -------- Reza ------- Larsson

Alles op de aanval, zeker met clown Marsman op goal
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Met odegaard en namli op het middenveld ben je verdedigd wel kwetsbaar.
Persoonlijk hou ik ook wel van wat lengte op elke positie op het veld en als veerman een bal vast kan houden kunnen reza en eventueel van Amersfoort er over heen komen.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

----------------- Mulder --------------
Marzo - Faes - van Aken - Schmidt
--------------- Kobayashi -------------
------- v Amersfoort -------- Odegaard
Zeneli -------- Reza ------- Larsson

Ik zou in plaats van Namli van Amersfoort er in zetten. Brengt wat meer kracht op het middenveld dan Namli. Heb sowieso het gevoel dat van Amersfoort meer brengt op het middenveld.
Gebruikersavatar
Livid
Nieuw talent
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-08-2016 10:21
Locatie: 050

Bericht door Livid »

Achterhoede weet ik niet precies. Beetje complex aangezien ik Faes en Facey nog niet echt kan vergelijken en ik niet weet wie eventueel goed uit de voeten kan op linksback positie. Ik kan alleen Voest bedenken, maar misschien kun je dan, zoals hierboven wordt gesuggereerd, beter Schmidt daarvoor opofferen.

--------------- Kobayashi -------------
------- v Amersfoort --------Namli
Odegaard-------- Reza ------- Larsson

MIddenveld en aanval zie ik het liefst zo. Verliezen begint al weer te wennen, katers worden al weer minder, en al weer een belangrijke pot die ik ons, na vandaag, niet zie winnen. Zal zaterdag wel weer even positief posten.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

HVNFL schreef:----------------- Mulder --------------
Marzo - Faes - van Aken - Schmidt
--------------- Kobayashi -------------
------- v Amersfoort -------- Odegaard
Zeneli -------- Reza ------- Larsson

Ik zou in plaats van Namli van Amersfoort er in zetten. Brengt wat meer kracht op het middenveld dan Namli. Heb sowieso het gevoel dat van Amersfoort meer brengt op het middenveld.
Vooral veel lopen. Geen creativiteit, geen assists, geen goals. Pelle voor Morten is prima. Kan Namli de hopeloos falende Zeneli eens een paar wedstrijden uit de wind houden. Die wordt van de huidige situatie niet beter. En belangrijker nog, wij worden niet beter met hem in de basis. En Slagveer is sowieso geen optie voor de basis is gister weer gebleken.
Namli verdient als basisspeler aan het begin van het seizoen een herkans, net als Pelle dat verdiende na zijn blindedarm operatie. Je kunt hem niet zomaar passeren voor Ødegaard, Thorsby én Slagveer. Dat bestaat in geen enkel sprookjesboek, of je moet graag snel van hem af willen!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Als we zaterdag weer met hetzelfde middenveld beginnen kun je deze wedstrijd wel schriftelijk afdoen. Precies wat ik hiervoor lees, het verliezen begint helaas alweer te wennen. Ik wil Odegaard wel eens op de vleugel zien (plekje Zeneli) en dan in ieder geval Pelle weer terug op het middenveld. Op de huidige manier loopt het gewoon niet lekker.
Silver

Bericht door Silver »

Zaterdag dus zeker geen St. Juste & Bijker, Faes waarschijnlijk ook geschorst, Facey is door privé omstandigheden in Engeland las ik. Spoeling wordt dun zo. Dat wordt dus waarschijnlijk Schmidt rechtscentraal achterin. Benieuwd wie de linksback positie in gaat nemen. Wat mij betreft laat je Voest z'n debuut maken, laat die het maar zien. Linksback uit de belofte m.i. beter dan gegoochel met andere spelers geforceerd daar neer te zetten.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Faes, Bijker, St Juste geschorst. Facey absent.

Wat mij betreft wordt het dit zaterdag. het is behelpen maar goed.
Mulder

Marzo - Huizing/Pierie/ of Gartenmann zelfs - Van Aken - Doke Schmidt.

Namli -----Thorsby------Kobayashi

Ødegaard --- Reza ---Larsson.
Zeneli mag gaan banken wat mij betreft, raakt al weken/maanden geen knikker meer helaas.
Thorsby, een prima harde werker, maar voetballend vind ik het niet veel. Vind het ook zo doodzonde dat ze Thern hebben verhuurd, die had bij mij altijd gespeeld ipv Thorsby.

Daarom zou ik wel eens Veerman in de basis willen zien en Reza er vlak achter op 10 met Odegaard en Larsson er om heen. meer voetballend vermogen vanuit het middenveld.
Cold Kees
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 08-08-2012 07:47

Bericht door Cold Kees »

Volgens is het uitvak bij ons (Twente) dit jaar gratis voor uitsupporters.
Dus die 2 euro zal wel ergens in de administratie bij jullie verdwijnen.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Dit is eigenlijk wel een hele belangrijke pot. Win je deze, dan doe je weer volop mee in de strijd om plek 4. Verlies je, dan zal het strijden worden om überhaupt play-offs te halen. Ik hoop dat de spelers hiervan doordrongen zijn.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Wellicht een rare keuze, maar zo zou ik het neerzetten:

Mulder
Marzo Thorsby Van Aken Schmidt
Odegaard - Kobayashi
Van Amersfoort
Zeneli Reza Larsson

De noodverbanden achterin hebben eerder uitgewezen dat we in de basis gewoon kracht en lengte nodig hebben in het centrum, en dat maakt Thorsby een optie. Odegaard kan het spel maken door dichterbij de verdediging eerder in het spel voor te komen met van Amersfoort terug als aanjager achter Reza.
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2018
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Laten we niet vergeten dat Twente in principe voor spek en bonen meedoet dit seizoen (en komende twee seizoenen) vanwege die 'berisping' van de KNVB. Ook al eindigen ze boven ons, ze mogen niet meedoen aan de play-offs en zodoende zouden wij in dat geval een plek opschuiven.

Sowieso is de hele competitie eigenlijk maar een lachertje, zolang je maar bij plek vier t/m zeven eindigt. In geval van Twente bij eerste zeven zou plek acht ook voldoende zijn. Als top zeven-plek de beker wint, is plek negen ook nog voldoende...

Maar goed dat we nu een dip hebben, zolang het maar niet aan het eind van het seizoen is!
Gebruikersavatar
Higuita
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 14-02-2017 18:23

Bericht door Higuita »

Marça schreef:Laten we niet vergeten dat Twente in principe voor spek en bonen meedoet dit seizoen....
Eindstand op de ranglijst bepaalt ook de tv gelden voor volgend seizoen, denk dat Twente daar zeker bij gebaat is :wink:
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Higuita schreef: Eindstand op de ranglijst bepaalt ook de tv gelden voor volgend seizoen, denk dat Twente daar zeker bij gebaat is :wink:
Zeker weten, kunnen ze sneller hun schuld aflossen :lol:
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Even een praktische vraag:
Er zijn 2 mogelijkheden voor bezoek aan de wedstrijd namelijk EV en Buscombi.
Wij zijn van plan om op EV te gaan, maar is er ook iets duidelijk waar wij de kaart kunnen omwisselen?
En hoe laat we ergens terecht kunnen? Staat wellicht ergens op internet, maar nog niet echt verdiept :oops:
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Livid
Nieuw talent
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-08-2016 10:21
Locatie: 050

Bericht door Livid »

Baas schreef:Even een praktische vraag:
Er zijn 2 mogelijkheden voor bezoek aan de wedstrijd namelijk EV en Buscombi.
Wij zijn van plan om op EV te gaan, maar is er ook iets duidelijk waar wij de kaart kunnen omwisselen?
En hoe laat we ergens terecht kunnen? Staat wellicht ergens op internet, maar nog niet echt verdiept :oops:
Omwisselen bij het stadion van Twente.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Thanks.. Is in het verleden bij bepaalde wedstrijden ook wel bij een benzinepomp langs de snelweg geweest bvb..
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Hoe is het mogelijk dat de EV kaarten uitverkocht zijn en de buskaarten niet?
Da's toch niet logisch of zie ik dat verkeerd?
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Baas schreef:Hoe is het mogelijk dat de EV kaarten uitverkocht zijn en de buskaarten niet?
Da's toch niet logisch of zie ik dat verkeerd?
Wel logisch. EV maar 2 euro, zonder restricties en hiervan veel minder beschikbaar. Buskaarten betaal je 13 euro voor. Terwijl Twente de kaarten gratis beschikbaar stelt. Ben je geen lid van Feanfan dan betaal je in de bus volgens mij nog eens 10 euro. Maar dan ben je wel meteen ook lid.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Duidelijk. Maar dan pas ik zaterdag.. met alle respect.. Een wedstrijd die eigenlijk gratis is, zouden we dan 23 euro voor betalen.
Zeg maar niks!
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

Baas schreef:Duidelijk. Maar dan pas ik zaterdag.. met alle respect.. Een wedstrijd die eigenlijk gratis is, zouden we dan 23 euro voor betalen.
De wedstrijd is nog steeds gratis hoor. Je betaald alleen voor de buskosten
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Wat weten we eigenlijk over Voest ?
Zou misschien mee kunnen als linksback.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Voest en Namli op de linksback zie ik allebei niet zitten om heel eerlijk te zijn, Voest heeft nog maar heel weinig gespeeld na een zware blessure, vind het te riskant om hem nu voor de leeuwen te gooien.

Namli op linksback is natuurlijk al helemaal niks, hij is een '10' middenvelder.

Streppel, ga a.u.b. gewoon voor het onderstaande: Huizing speelt bij de beloften vaak centraal en is daar aanvoerder en Schmidt vind ik niet goed genoeg centraal maar op de backs kan hij wel wat.

Mulder.

Marzo --- Huizing -- Van Aken -- Schmidt.

Van Amersfoort ----Namli/Thorsby----Kobayashi

Odegaard ----Reza---Larsson.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Schmidt niet goed genoeg vinden en dan met Huizing aankomen.....Pierie is een talent. Dat is Huizing niet. Gooi hem maar voor de leeuwen. Pierie heeft potentie.

Ik lees dat Streppel Odegaard misschien gaat slachtofferen. Dan is hij bij zijn geloofwaardigheid kwijt. Thorsby opstellen en Odegaard niet vind ik een schande. Thorsby is absoluut geen basismateriaal.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Streppel heeft wat foutjes gemaakt, maar heeft alle kans om de rest van het seizoen straks gewoon weer met Schaars te spelen als hij weer fit is. Vervolgens toch ook weer Van Amersfoort erin.

Wat betreft de verdediging, de spoeling is toch wel dun. Kan Streppel ook niks aan doen.
Samen maken we de club sterk.
Plaats reactie