18-02-2017: FC Twente - sc Heerenveen (1-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match

Peiling eindigde op 23-02-2017 16:25

Mulder
9
39%
Marzo
0
Geen stemmen
Schmidt
1
4%
v. Aken
0
Geen stemmen
Namli
2
9%
Kobayashi
0
Geen stemmen
Thorsby
0
Geen stemmen
v. Amersfoort
8
35%
Zeneli
3
13%
Larsson
0
Geen stemmen
Reza
0
Geen stemmen
Veerman
0
Geen stemmen
Odegaard
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 23

Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Lenstra schreef: De wedstrijd is nog steeds gratis hoor. Je betaald alleen voor de buskosten
Dat klopt volgens mij niet helemaal. Ik ben lid van Feanfan. Normaal gesproken betaal je dan alleen de kaart voor de wedstrijd. Die is voor EV deze keer 2 euro (administrtiekosten, kosten ticketservice o.i.d) Een buskaart voor Feanfanleden zou dan eigenlijk ook 2 euro kunnen kosten. Alleen niet-leden betalen normaal gesproken nog 10 euro bij in de bus. Als ik nu voor de bus had gekozen betaal ik 13 euro en dat is niet gratis.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Silver

Bericht door Silver »

Zag voorbijkomen dat Namli op basis van de training van vandaag op de linksback zal spelen morgen. Haalt Streppel nu een 'Peter Boszje' uit door een creatieve aanvallende middenvelder geforceerd op de linksback te zetten? In aanvallend opzicht zal Namli best een meerwaarde zijn (helemaal als Larsson zoals gebruikelijk vaak naar het midden trekt), maar verdedigend heb ik m'n twijfels erbij.
Plus, je hebt een gewoon een linksback in de beloften die inzetbaar is. De club heeft na het vertrek van Cavlan geen vervanger gehaald, dus daaruit concludeer ik dat ze vertrouwen hebben in Voest als back-up achter Bijker.

Dat van Amersfoort weer terug in de basis staat is opzich wel logisch, het middenveld klopte op één of andere manier niet met Odegaard, Thorsby & Kobayashi. Maar jammer dat Odegaard nu op de bank terecht komt terwijl een Zeneli, die al een flinke tijd uit vorm is, mag blijven staan. Had liever gezien dat Odegaard i.p.v. Zeneli zou starten.
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Mackan68 schreef: Dat klopt volgens mij niet helemaal. Ik ben lid van Feanfan. Normaal gesproken betaal je dan alleen de kaart voor de wedstrijd. Die is voor EV deze keer 2 euro (administrtiekosten, kosten ticketservice o.i.d) Een buskaart voor Feanfanleden zou dan eigenlijk ook 2 euro kunnen kosten. Alleen niet-leden betalen normaal gesproken nog 10 euro bij in de bus. Als ik nu voor de bus had gekozen betaal ik 13 euro en dat is niet gratis.
EV kaarten zijn altijd goedkoper dan buskaarten. Dus ja, ook ff-leden betalen voor de busreis. Niet-leden betalen meer ;-)
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

De wedstrijdkaart is gewoon gratis. Maar de buskosten ontkom je niet aan ( of FF had dit zelf een keer opzich moeten nemen) dan waren er vast nog veel meer supporters meegegaan dan de ongeveer 450 nu. Want 13 euro + een tientje bij betaling( 20 wanneer je direct lid wil worden) is natuurlijk niet echt aanmoedigend.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Thorsby - v Amersfoort - Yuki. Dat wordt smullen. Jezus, hoe verzin je het.......Dat worden alleen maar ballen terug of breed.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Heerenveen rules schreef:Thorsby - v Amersfoort - Yuki. Dat wordt smullen. Jezus, hoe verzin je het.......Dat worden alleen maar ballen terug of breed.
Wie Streppel er ook uithaalt, hij doet dat nooit met de zwakste schakels de laatste wedstrijden. Ødegaard er uit halen en Thorsby laten staan. Hoe bedenk je het in hemelsnaam?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dan moet je wel een hele harde tik met de hamer hebben gehad.....
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Je zou bijna denken dat we hier allemaal aan de fluoxetine moeten zo slecht is het gesteld met ons elftal. Er gebeurt niet zoveel raars, mannetje Odegaard(18 jr) heeft nog geen wedstrijd gewonnen hier, even banken en leren dat je resultaat moet leveren. Vanaf de zijkant het harde werk van Pelle even aanschouwen, want Odegaard op Mokotjo lijkt me niet ideaal. Pelle 60-70 minuten voluit en dan wellicht de wissel afhankelijk van de wedstrijd.

Dat Odegaard(0 overwinningen) dan wat minder krediet heeft dan Zeneli(basisspeler nr 4 1e seizoenshelft), dat lijkt me terecht. Hamstra had bovendien Slagveer moeten lozen en een volwaardig concurrent voor links- en rechtsbuiten moeten halen wat dat betreft.

Ik wil het eerst nog wel eens zien in Enschede. Dat ploegje verkapte ambtenaren loopt ook nog niet geweldig na een redelijke eerste seizoenshelft. Wanneer ze met Mokotjo, Klich en Celina op het midden spelen gaan wij de wedstrijd niet domineren, dan maar counteren.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Tel de overwinningen van Thorsby eens fuotbalgek. Onder Foppe was het ook altijd drama met Thorsby. Totaal ongeschikt die jongen.
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Namli linksback.. Had ie tegen Utrecht en Groningen moeten doen! Hopelijk krijgen we dan eindelijk wat diepgang op linksvoor en bruikbare voorzetten!
!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Heerenveen rules schreef:Tel de overwinningen van Thorsby eens fuotbalgek. Onder Foppe was het ook altijd drama met Thorsby. Totaal ongeschikt die jongen.
Zeneli en Thorsby prima zover, totaal ongeschikte analyse dus ;)
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Eerste 10 minuten worden we compleet weggespeeld en mag je blij zijn dat het nog 0-0 staat.
Daarna langzaamaan beter waarin wij ook kansen krijgen en ook een goal moeten maken. Mogen niet klagen dat het nog 0-0 staat
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik wil graag voetbal zien en daarom heel snel Odegaard voor Thorsby. Voegt weer nul toe, het doet pijn aan de ogen motorisch en technisch. Zeneli is met afstand de beste ja. Die speelt prima. Tijd voor Henk en Odegaard.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Schwalbe van Unal...
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Silver

Bericht door Silver »

Klopt, Mulder raakt 'm niet. Maar Doke laat zch ook als een kleuter wegzetten in het duel voorafgaand.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Silver schreef:Maar Doke laat zch ook als een kleuter wegzetten in het duel voorafgaand.
Eens..
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik zou nog even wachten met wisselen Streppel!
CS1984
Jeugdspeler
Berichten: 38
Lid geworden op: 12-10-2015 17:03

Bericht door CS1984 »

Tijd om die doldrieste draver van een Thorsby er af te halen en heel rap Odegaard er in! Onterechte penal en geel voor van Amersfoort sloeg ook nergens op. Nu keihard druk zetten en Twente van de mat spelen. Dat kunnen we prima. Veerman laatste 20 minuten erin. Tijd voor punten!
Gebruikersavatar
Livid
Nieuw talent
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-08-2016 10:21
Locatie: 050

Bericht door Livid »

Nu Veerman en Odegaard brengen... Niks te verliezen!
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Heerenveen rules schreef:Ik zou nog even wachten met wisselen Streppel!
Hehe eindelijk veerman, wacht ie 20 minuten met wisselen, direct na de 1-0 er in zetten..slappe hap altijd
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Zonde zonde, weer onnodig punten verspeelt vandaag
Genaaid door de grensrechter die vanaf die kant nooit kan zien of het penalty is.
Maar als je ze er zelf niet in schiet en ander wel dan win je ook nooit.
Slechtste man vanavond doke smidt
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Genaaid worden door een Turk. Lekker. Blinde!

En weer geen goal. Natte dweilen voorin en een trainer die het helemaal kwijt is.
Laatst gewijzigd door Heerenveen rules op 18-02-2017 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Terecht dat Streppel lang wachtte met wisselen, na de omzettingen verdween het voetbal en daarmee de kansen. Het probleem is duidelijk, afronden. Je voetbalt jezelf naar genoeg kansen maar als je niet scoort ga je niet meer winnen..

Verder alweer een onterechte penalty tegen, waardeloze kutschwalbe. Schorsen dat soort spelers. Guzubuyuk was zeker vermoeid van z'n Europese tripje.
Nordfeldt94
Bankzitter
Berichten: 209
Lid geworden op: 03-12-2012 12:29

Bericht door Nordfeldt94 »

Man man man, diep diep triest het niveau van de scheidsrechters in NL... Hoe kun je als scheidsrechter, als je 10 meter van de situatie af staat, de grensrechter (die ONMOGELIJK kan waarnemen of er contact was) om advies vragen

Wéér worden we genaaid, weer scoren we niet.

Je zou maar fan van Twente zijn ook, winnen dankzij een schwalbe en 2/3 van de wedstrijd in je eigen 16 meter staan. Nog kutter is het momenteel om fan van ons mooie clubje te zijn.

Nou op naar een makkelijk programma en als de bliksem punten gaan pakken.
Come on you boys!
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Het zit echt allemaal tegen dit jaar, ongelooflijk :(
!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

PSV 4-3: verdienden we een punt
AZ 1-0: Verdienden om door te bekeren
Groningen 0-0: was slecht, punt maximaal haalbare tegen handbalteam
Utrecht 1-0: Had je gewoon met 2-3 moeten winnen
AZ 1-2: Was niet goed, punt was maximaal
Twente 1-0: Hadden punt verdiend

Dat we in een dip zitten, die heb je altijd wel in een seizoen, maar mijns inziens is het ook gewoon scorebordjournalistiek ? Zijn het de afwezigen (mn Schaars)waardoor het minder gaat? Is het geluk dat ontbreekt bij het afwerken?

Ook over de opstelling kan je soms je twijfels hebben. Odegaard/v Amersfoort of Namli/Thorsby o.a.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1115
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Verloren van subsidieclub Enschede, onterechte pingel.
Maar je verliest de wedstrijd zelf door kansen niet te benutten

Waar was Larsson? Evert hoorde ik nog wel vragen of hij wel met de wedstrijd bezig was

Weer verlies tegen een concurrent (die eigenlijk niet eens meer mocht bestaan)
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Gebruikersavatar
Livid
Nieuw talent
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-08-2016 10:21
Locatie: 050

Bericht door Livid »

Kut.

Bier drinken.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1115
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Livid schreef:Kut.

Bier drinken.
+1
Voel je niet te klein om groot te denken!!
lubbevandijk
Nieuw talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 29-10-2006 14:22

Bericht door lubbevandijk »

Het begint voorspelbaar te worden.....
Gepruts van onze spitsen, met name Larsson.
Alles binnendoor en nu ook weer een beslissend balverlies.

Hoe is het mogelijk dat Streppel met dit materiaal 1 punt uit 5 wedstrijden haalt?
Verlos ons
Plaats reactie