12-02-2017: sc Heerenveen - AZ (1-2)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match

Peiling eindigde op 16-02-2017 12:09

Mulder
1
3%
Marzo
0
Geen stemmen
St. Juste
2
6%
v. Aken
3
10%
Bijker
7
23%
Thorsby
1
3%
Odegaard
2
6%
Kobasyashi
0
Geen stemmen
Slagveer
0
Geen stemmen
Zeneli
2
6%
Reza
4
13%
v. Amersfoort
5
16%
Veerman
4
13%
Namli
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 31

Gebruikersavatar
Livid
Nieuw talent
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-08-2016 10:21
Locatie: 050

Bericht door Livid »

Mackan68 schreef:Na de afgelopen wedstrijden vóór die tegen AZ is dat niet meer achteraf Livid.
Ja, je hebt gelijk. Maar omdat ik weet dat hij het wel kan, houd ik elke wedstrijd een stille hoop dat hij die vorm terugvindt. Had hem ook in de opstelling gezet voor de wedstrijd, vandaar dat ik van "achteraf" sprak.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Stemmen maar weer!
Jazz
Beheerder
Berichten: 2492
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

geert. schreef:Stemmen maar weer!
Omdat het moet :lol:
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Het seizoen gaat uit als een nachtkaars. Dit terwijl het niet nodig is. Het is slecht wat professor Streppel momenteel uit de spelersgroep haalt. Er zit zoveel meer in.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

BK2007 schreef:Het seizoen gaat uit als een nachtkaars. Dit terwijl het niet nodig is. Het is slecht wat professor Streppel momenteel uit de spelersgroep haalt. Er zit zoveel meer in.
Inderdaad, we staan na 22 wedstrijden alweer 2 punten achter op p4, niet te geloven dit...

Ja, de resultaten de afgelopen wedstrijden zijn niet heel vrolijk stemmend. Het veldspel, een aantal hopeloos uit vorm zijnde spelers en het ontbreken van routinier Schaars en enkele volwaardige alternatieven (breedte selectie?), wat had ik zondagmiddag ongelooflijk de smoor in. Waar Nijhuis mee bezig was weet volgens mij nog steeds niemand, AZ profiteerde er van (fysiek en tactisch sterker). Niettemin hebben we zelf ook genoeg kansen en mogelijkheden gehad om er toch nog wat van te maken. Dat balletje gaat heus weer een keer goed vallen. En ongetwijfeld nog dit seizoen.


En ja, ik had zondag ook met een andere basis van start willen gaan (Van Amersfoort ipv Slagveer en misschien ook Namli ipv Thorsby). Ik zie de spelers echter niet iedere dag op de training. Er zal een reden voor zijn geweest. De kop nu niet laten hangen. Zaterdag wellicht enigszins onverwacht winnen bij Twente en je doet weer volop mee. Zo 'geweldig' is 'de concurrentie' namelijk ook niet.
In case of doubt, make it sound convincing
Wubwub
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 04-04-2011 23:09

Bericht door Wubwub »

BK2007 schreef:Het seizoen gaat uit als een nachtkaars. Dit terwijl het niet nodig is. Het is slecht wat professor Streppel momenteel uit de spelersgroep haalt. Er zit zoveel meer in.
Helemaal mee eens, als het zo doorgaat komt de degradatiestreep snel in zicht!
Feanfan23
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 08-02-2017 13:01

Bericht door Feanfan23 »

Plek 4 is voorbij, Heerenveen eindigt wel ergens tussen 5 en 7.
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

Ben het totaal niet eens met die negatieve berichten. Plek 4 is zeker realistisch dit jaar. Uit de komende 7 wedstrijden kunnen we een punt of 15 halen. Na wat zware wedstrijden krijgen we Twente uit, Roda thuis, Go ahead thuis, Excelsior uit, Feyenoord thuis, Heracles uit en Sparta thuis. Wij gaan zeker weten op jacht naar de 4e plek, ook zonder Schaars. Denk zelf alleen niet dat het gaat werken met teveel frivole voetballers als Larsson, Zeneli en Odegaard. Persoonlijk denk ik dat het middenveld op dit moment zou moeten bestaan uit Kobayashi, Namli en Van Amersfoort.
Plaats reactie