29-01-2017: Heerenveen - Groningen (0-0)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match

Mulder
0
Geen stemmen
Marzo
1
3%
Schmidt
0
Geen stemmen
v. Aken
0
Geen stemmen
Bijker
22
71%
Thorsby
0
Geen stemmen
Odegaard
2
6%
Kobayashi
4
13%
Zeneli
1
3%
Larsson
0
Geen stemmen
Reza
0
Geen stemmen
V. Amersfoort
1
3%
Slagveer
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 31

Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

29-01-2017: Heerenveen - Groningen (0-0)

Bericht door Wizard »

Aanvang: 12.30
Scheidsrechter: Makkelie
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

kut tijd.....
!
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

siesta schreef:kut tijd.....
''Risicowedstrijd''?
Zeg maar niks!
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Rusnak weg, Hoesen weg. Leegloop daar!
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Baas schreef:''Risicowedstrijd''?
Uit was ook op zaterdag 20:45... volgens mij niks gebeurd.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Royce_SCH schreef: Uit was ook op zaterdag 20:45... volgens mij niks gebeurd.
Ze zouden eens wat minder angstig moeten zijn bij de instanties, af en toe denk je dat je naar een Ajax-Feyenoord gaat zoveel ME er rond het stadion rijdt...
!
Superfean4
Basisspeler
Berichten: 912
Lid geworden op: 29-03-2011 17:39
Locatie: Langs de Luts

Bericht door Superfean4 »

Zorgen dat we deze wedstrijd wel weten te winnen. 2 keer een zeperd in een week is meer dan voldoende.
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Hopen dat van Aken weer fit is. Deze pot moet gewoon gewonnen worden. Niks meer niks minder!!
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Kop omhoog en ons revancheren komende zondag. Dat Groningen helemaal scheel tikken graag en met 4-0 van de mat af vegen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Als ze zondag net zo voetballen als gisteren en nu de kansen wel afmaken, dan voorzie ik een makkelijke overwinning.
Zeg maar niks!
Prosac
Bankzitter
Berichten: 249
Lid geworden op: 10-12-2007 09:59

Bericht door Prosac »

Ik heb jullie tegen PSV en AZ gezien.. een godswonder als wij überhaupt met een punt weer vertrekken. Zeneli versus Van Nieff. :lol:
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

2 zware wedstrijden in de benen en teleurstelling in het hoofd.
Kan zo maar zijn dat ook deze pot niet wordt gewonnen.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Prosac schreef:Ik heb jullie tegen PSV en AZ gezien.. een godswonder als wij überhaupt met een punt weer vertrekken. Zeneli versus Van Nieff. :lol:
Pik je net de allerzwakste schakel uit bij ons.
Prosac
Bankzitter
Berichten: 249
Lid geworden op: 10-12-2007 09:59

Bericht door Prosac »

Satyr schreef: Pik je net de allerzwakste schakel uit bij ons.
Dan nog. Had natuurlijk ook Reijnen vs Reza kunnen zeggen.
abegoal schreef:2 zware wedstrijden in de benen en teleurstelling in het hoofd.
Kan zo maar zijn dat ook deze pot niet wordt gewonnen.
Of ff een boost om het thuis weer even recht te zetten tegen de buren. Zo kan je het altijd wel de juiste kant op draaien. Gewonnen van AZ: verslappen tegen Groningen of de boost om er zondag ook ff overheen te stomen. ;)

Enige pre die ik voor Groningen kan verzinnen is dat wij het in uitwedstrijden tot op heden beter doen dan thuis. Maar goed, ik verwacht toch echt dat dit Heerenveen niet gaat verliezen van ons, gewoon puur omdat jullie elftal beter in elkaar steekt dit seizoen.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Prosac schreef:Ik heb jullie tegen PSV en AZ gezien.. een godswonder als wij überhaupt met een punt weer vertrekken. Zeneli versus Van Nieff. :lol:
Tegen PSV en AZ hebben we beiden niet gewonnen. Prachtig man, dat mooie voetbal maar je hebt er echt helemaal niks aan. Heerenveen kan prachtig blaffen, maar bijten kunnen we niet. De dag dat Heerenveen eindelijk eens ophoudt met dat nutteloze frivole geouwehoer en eens als volwassen kerels gaat spelen zoals AZ gister is de dag dat ik god op mijn blote knieën dank.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Appie_M schreef:
Tegen PSV en AZ hebben we beiden niet gewonnen. Prachtig man, dat mooie voetbal maar je hebt er echt helemaal niks aan. Heerenveen kan prachtig blaffen, maar bijten kunnen we niet. De dag dat Heerenveen eindelijk eens ophoudt met dat nutteloze frivole geouwehoer en eens als volwassen kerels gaat spelen zoals AZ gister is de dag dat ik god op mijn blote knieën dank.
Je wil terug naar betonvoetbal, zoals dat onder Sollied en van Basten ging?
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ik wil dat we wat meer volwassen en op resultaat gaan spelen. Mooi voetbal is in mijn menig volledig en compleet ondergeschikt aan het resultaat. Als dat resultaat vervolgens alleen maar met Italiaans betonvoetbal behaald kan worden dan is dat maar zo.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Appie_M schreef:Ik wil dat we wat meer volwassen en op resultaat gaan spelen. Mooi voetbal is in mijn menig volledig en compleet ondergeschikt aan het resultaat. Als dat resultaat vervolgens alleen maar met Italiaans betonvoetbal behaald kan worden dan is dat maar zo.
Het hele jaar door baggerwedstrijden zien en met 1-0 winnen. Man wat een lol.
Nou, geef mij maar het huidige voetbal. Dan accepteer ik zo nu en dan wel een nederlaag. Kampioen worden we toch nooit (waarschijnlijk)
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

De resultaten zijn toch ook gewoon prima? We staan op de vierde plek in de eredivisie en laten mooi voetbal zien.

Ik vind dat gejammer van enkelen hier zeer overdreven. En dat is niet ambitieloos, want ook ik baal van gisteren, maar we mogen hier best trots zijn op de manier waarop gespeeld is én op het feit dat dit samengaat met zeer goede resultaten.

Komende zondag volle bak tegen Groningen!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

In de race naar het kampioenschap hebben we nu flinke tik gekregen. Maar het kan nog....
Maar dan moeten we vanaf nu alles winnen.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Knipecity schreef:Kampioen worden we toch nooit (waarschijnlijk)
Weet je wat daar voor nodig is beste Knipe? wedstrijden winnen :lol:
Knipecity schreef:Het hele jaar door baggerwedstrijden zien en met 1-0 winnen. Man wat een lol.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Prosac
Bankzitter
Berichten: 249
Lid geworden op: 10-12-2007 09:59

Bericht door Prosac »

Appie_M schreef:Ik wil dat we wat meer volwassen en op resultaat gaan spelen. Mooi voetbal is in mijn menig volledig en compleet ondergeschikt aan het resultaat. Als dat resultaat vervolgens alleen maar met Italiaans betonvoetbal behaald kan worden dan is dat maar zo.
Dan had je Erwin vd Looi moeten halen, heerlijk anti-conceptie voetbal, maar wel resultaat. Prima jaren geweest voor de bezoekersaantallen in de Euroborg.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Appie_M schreef:Ik wil dat we wat meer volwassen en op resultaat gaan spelen. Mooi voetbal is in mijn menig volledig en compleet ondergeschikt aan het resultaat. Als dat resultaat vervolgens alleen maar met Italiaans betonvoetbal behaald kan worden dan is dat maar zo.
Met goed voetbal en kansen komen goals en dus resultaten vanzelf. Met onze huidige 4e plek lijkt me dat nog maar eens een bevestiging. PSV, Ajax en Feyenoord verliezen ook wel eens. Sterker nog, zelfs Barca, Real, ManUTD en Bayern ontkomen er soms niet aan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Als ze hetzelfde kunnen opbrengen als tegen Az en PSV dan gaat Groningen vroeg of laat echt wel voor de bijl. Groningen heeft minder kwaliteiten dan die clubs en die gaan zo'n druk niet volhouden.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Bubbe schreef:Tsja Prosac, het is hier nooit goed. Het is voor mij het leukste seizoen in jaren, maar we zeuren hier vooral over een soort van weggegooid seizoen in 4 dagen. En dat terwijl we vierde staan (tegenover een 12e plaats vorig seizoen). Ben geen fan van de playoffs, maar volgens mij kan Heerenveen ieder team aan. Laat die playoffs dus maar komen. Eerst FC Groningen zondag, heb er zin in. 8)
Tja, dan ga je ervan uit dat we de play-offs winnen. Heerenveen heeft helaas de nare gewoonte om wanneer het er niet toe doet de pannen van het dak te spelen en wanneer het echt ergens om gaat opeens niet thuis te geven, zoals afgelopen woensdag. Soort van structurele mentaliteitskwestie zeg maar. Je kunt nu al invullen hoe de rest van het seizoen zal verlopen: we spelen leuk voetbal de tweede seizoenshelft, winnen wat wedstrijden, verliezen er een paar en spelen wat gelijk en vervolgens halen we de play-offs, om er daarin weer uit te vliegen tegen een ploeg die wel op resultaat kan spelen, zoals een AZ of Vitesse. Weer een seizoen niks bereikt, maar we hebben tenminste leuk voetbal gespeeld! Prachtig man, één grote speeltuin!
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Het valt me tegen dat de ticketing niet hard gaat, nog best veel vakken nog niet uitverkocht.. zou daar nog verandering in komen?
HEERENVEEN
grunnstad
Selectiespeler
Berichten: 565
Lid geworden op: 16-05-2005 13:50

Bericht door grunnstad »

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/173344/Fa ... en?r=sport
Zeven zijn er niet bij in ieder geval. Boefjes.
Voor eeuwig groen en wit
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Bubbe schreef:Vrij hypothetisch op dit moment, puur op basis van aanname. Momenteel staan we gewoon vierde en als we daar blijven staan gaan we als favoriet de playoffs in. Ik geloof er in dat we die kunnen winnen. We hebben de playoffs al eens gewonnen trouwens, dus het kan gewoon.
We hebben de play-offs inderdaad wel eens gewonnen, maar das alweer een tijdje geleden nietwaar? Ik ben er gewoon bang voor dat we voor de zoveelste keer na een seizoen met goed voetbal weer eens met lege handen komen te staan omdat de heren op het moment supreme het opeens afleggen tegen een ploeg die op resultaat speelt in plaats van op balbezit. Om dan vervolgens het verknalde seizoen weer goed proberen te praten met: "jammer, maar we hebben tenminste goed voetbal gespeeld!". Ik hoop uiteraard dat ik geen gelijk krijg en we aan het eind van het seizoen voor het goede spel beloond worden, maar de afgelopen jaren zijn we hierin iets te vaak tekortgeschoten. Maar nogmaals, hopelijk lul ik onzin en kunnen we volgend seizoen Europa in.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Tot die tijd is hopelijk Schaars weer fit, althans hij heeft nu ruim de tijd om fit te worden. En het team zal met Odegaard hopelijk nóg beter ingespeeld raken. Gewoon zorgen dat we 4e worden, zowel voor tv-inkomsten, maar ook voor de returns om het thuis goed te maken. Ik wil Europa weer in
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

In Grunnland zijn ze er van overtuigd, de knauwers gaan winnen!
Niet alleen met de voetbal maar ook de Friese droge worst wordt inmiddels ondergeschikt gemaakt aan die van de Grunningse. :mrgreen:
Af en toe kan ik ook nog weleens lachen om die afgekeurde Fraisen.


http://boerenmacht.nl/voorbeschouwing-s ... -bewerking
Miereneukert!
Plaats reactie