25-01-2017: AZ - Heerenveen (1-0, Beker)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match

Peiling eindigde op 30-01-2017 18:35

Mulder
0
Geen stemmen
Marzo
0
Geen stemmen
St. Juste
1
8%
Schmidt
0
Geen stemmen
Bijker
7
54%
Odegaard
4
31%
Thorsby
0
Geen stemmen
Kobayashi
0
Geen stemmen
Zeneli
0
Geen stemmen
Larsson
1
8%
Reza
0
Geen stemmen
v. Amersfoort
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 13

Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Heerenveen rules schreef:Ik vind je positieve geneuzel zeer ongepast paparazzi! We zijn verdomme uitgeschakeld in de beker terwijl DKV en Sparta de halve finalisten zijn. En dan beginnen dat het veldspel zo goed is en de punten vanzelf komen. Wat een speeltuinmentaliteit! En totaal geen ambitie. Waardeloze slappe hap. Wat interesseert mij zondag nu? Dus ga je positieve gezwets in de kerk ofzo houden.
Ik snap je teleurstelling en je bent niet de enige, ik baal hier ook enorm van! Natuurlijk had je deze wedstrijd moeten -en kunnen winnen!
Maar we moeten nu ook weer niet zo arrogant worden om te gaan denken dat we zomaar even die beker weer hadden gewonnen. Bekervoetbal blijft een wedstrijd op zich.

Als Marzo die bal er gewoon rustig had ingeschoven was het denk ik wel klaar geweest. Maar tegenwoordig denken de spelers dat ze een kanon moeten afvuren als ze al half in het doel staan bij wijze van spreken.
Verder veel te weinig gecreëerd!
Hoeveel uitgespeelde kansen hebben wij dan gehad? De voorhoede gaf niet thuis. En als je niet scoort kun je niet winnen, zo simpel is het ook weer.

Verder was het combinatiespel prima.
Miereneukert!
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ongelofelijk, Feyenoord 2-0 achter.
Dan is het nu heel makkelijk, we hebben nu 15 wedstrijden om ons voor te bereiden op de play-offs
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

En weg seizoen. PO halen en winnen is totaal oninteressant. Speel je begin juli voorronde EL en lig je er vroeg uit. Waardeloos. Nu lekker wedstrijdjes kijken zonder spanning.

Met dank aan Marzo. Ongelooflijk.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Alles fit krijgen en 4 keer scherp in de play off. Zo liggen nu eenmaal de kaarten. Moet zeggen dat Vitesse en Utrecht en ook AZ goede ploegen hebben. Wordt nog moeilijk zat.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Stiffie schreef:Alles fit krijgen en 4 keer scherp in de play off. Zo liggen nu eenmaal de kaarten. Moet zeggen dat Vitesse en Utrecht en ook AZ goede ploegen hebben. Wordt nog moeilijk zat.
Twente mag Europa niet in en de ploegen daaronder halen ons niet meer in, heel evt Groningen nog als ze zondag winnen. Daarbij kan AZ of Vitesse ook de beker winnen, dus als we de play-offs mislopen moeten we ons schamen
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Ik bedoel dat het in de play offs nog moeilijk zat wordt....
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Stiffie schreef:Ik bedoel dat het in de play offs nog moeilijk zat wordt....
Oh sorry, ja dat wordt het zeker. Dan maar zo hoog mogelijk eindigen dat we in de returns het thuisvoordeel hebben. Al is in voorgaande jaren gebleken dat ook dat geen voordeel is met Heracles als meest recente voorbeeld
FeanfanSpursfan
Jeugdspeler
Berichten: 34
Lid geworden op: 06-03-2016 15:42

Bericht door FeanfanSpursfan »

Misschien iets te positief, maar je kunt psv ook nog inhalen, zijn in alles behalve goede vorm. Psv zit zogenaamd ook nog in de titelstrijd met 8 punten achterstand op de koploper, dan zitten wij ook nog in de strijd voor plek 3 (ook 8 punten verschil). Zie psv eerlijk gezegd eerder vierde dan eerste worden.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Vergeet dat maar jongen en 1 mindere wedstrijd in de play offs en je seizoen is naar de klote. Dat hebben we wat jaren geleden in Alkmaar gezien.Wat zeg ik, in 20 minuten het seizoen weggegeven. Schaars moet fit zijn tegen die tijd. Zulke mannen heb je dan nodig.
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

En AZ bekert verder thuis tegen DKV.. hadden wij kunnen en moeten zijn..
HEERENVEEN
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Moeten zijn! Als ze wat scherper waren geweest. Zo'n kans als deze krijgen we nooit weer. Echt zwaar balen! Een vergooide kans.
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

Het blijft ontzettend zuur, puur omdat het zo onnodig was. Dit duel had je met "gemak" moeten winnen. Dat wij anders DKV thuis hadden geloot omdat AZ dit gebeurd. is geen garantie.

Komen belangrijke weken aan om plaats 4:

Wij treffen Groningen thuis en Utrecht uit. AZ mag op bezoek in Arnhem en krijgt PSV thuis. Vervolgens het onderlinge duel in ons eigen Abe. Komende weken kun je dus, wanneer het wat gunstig valt uitlopen op die zaadclub.
Superfean4
Basisspeler
Berichten: 912
Lid geworden op: 29-03-2011 17:39
Locatie: Langs de Luts

Bericht door Superfean4 »

wijzijnscheerenveen schreef: Komen belangrijke weken aan om plaats 4:

Wij treffen Groningen thuis en Utrecht uit. AZ mag op bezoek in Arnhem en krijgt PSV thuis. Vervolgens het onderlinge duel in ons eigen Abe. Komende weken kun je dus, wanneer het wat gunstig valt uitlopen op die zaadclub.
Enige "voordeel" van plek nr.4 op dit moment is dat je in de play-offs eerste 2 keer uit speelt en het thuis af kan maken. maarja..... blijft een competitie opzich
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Hogere eindklasseringen kunnen aanzienlijk meer inkomsten uit tv-gelden opleveren, en zijn daarmee los van play-offs en Europees voetbal relevant. De vierde plek waar we staan helpt naar mijn gevoel bovendien in het herstel van de club buiten financiën.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Stemmen maar weer!
Plaats reactie