16-12-2016 Willem II - sc Heerenveen (2-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 21-12-2016 00:31

Mulder
4
19%
Marzo
1
5%
Schmidt
0
Geen stemmen
v. Aken
0
Geen stemmen
Bijker
9
43%
Schaars
1
5%
Kobayashi
0
Geen stemmen
v. Amersfoort
0
Geen stemmen
Zeneli
0
Geen stemmen
Larsson
4
19%
Reza
1
5%
Namli
0
Geen stemmen
Slagveer
0
Geen stemmen
Thorsby
1
5%
 
Totaal aantal stemmen: 21

Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Yuki en dode spelmomenten :roll:
!
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Fucking hell. Ja, laten we Kobayashi lekker laten verdedigen bij dodespelmomenten, want die is zo sterk in de duels! Toch? O nee, hij wordt al weken door alles en iedereen omvergelopen!
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ook in aanvallend opzicht is Yuki goed bezig qua assists en goals :roll:
Hij heeft me nog lang niet overtuigd. Valt natuurlijk ook niet mee als je net uit Japan komt, maar de media en hijzelf ook vinden hem nogal wat

Maar alleen al voor Erwin vd Looi hoop ik dat we daar een punt wegstelen
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Winterstop... werd tijd gezien de laatste paar wedstrijden. Onvoorstelbaar trieste wedstrijd.. :x
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Sjongejongejonge wat een baggerwedstrijd.. ben blij dat het winterstop is want is de laatste tijd al veel minder dan een paar maanden geleden
HEERENVEEN
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Wat een inspiratieloze bagger wedstrijd... Zeneli, Yuki, Schaars, van Amersfoort enorm matig.
!
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Willem II speelde een knappe wedstrijd. Gevaarlijke corners en had veel tweede ballen. Ondanks dat we meer balbezit hadden waren we niet echt de baas op het veld. Heel slecht was het ook niet. Ik denk dat Willem II een van de beste wedstrijden van het seizoen speelde.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Wat een onmachtige wanvertoning vandaag! Met dit team zoals het er nu staat ga je never nooit 4e worden!!
Van Amersfoort komt kwaliteit te kort. Reza doet me zeer aan de ogen. Zeneli hopeloos uit vorm. (Ik vond Slagveer beter vandaag)
Schaars sinds zijn uitnodiging voor oranje onvoldoende. De enige die van mij een voldoende krijgt is Bijker.
Voor de rest een onsamenhangend geheel. Er moet een spits bij want met Reza ga je het linkerrijtje niet halen. Die maakt er hooguit 12.
Hij weet ook dat ie de enige is nu Veerman geblesseerd is.

Genoeg werk aan de winkel. Vierde plek. Maar niets is wat het lijkt!
Miereneukert!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het Streppel effect is weer voorbij. Na Sparta, Vitesse, Ajax, Go Ahead, Excelsior en IJsselmeervogels de 7e slechte wedstrijd. Het ergste vind ik het gebrek aan karakter. Dan ook zo'n Streppel die na de wedstrijd breed uit staat te lachen in de dug out wat een gebrek aan topsportmentaliteit. Na zo'n inspiratieloze, tempoloze klote wedstrijd ben je als trainer toch pislink? Nee dus. Daarom voetballen ze blijkbaar zo slap. Meedoen is blijkbaar belangrijker dan winnen.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Die winterstop komt op het juiste moment zo lijkt het. Dramatische pot. Zoals het nu lijkt kan januari nog wel eens een heel interessante maand worden voor het verdere verloop van het seizoen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
lubbevandijk
Nieuw talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 29-10-2006 14:22

Bericht door lubbevandijk »

Zat eraan te komen...
Met wat geluk gewonnen van excelsior en ijsselmeervogels.
Het houdt een keer op.
Larsson was wel erg duidelijk op zoek naar eigen succes. Ergerlijk.
Verlos ons
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Precies volgens mijn vanmiddag uitgesproken verwachting: zelf niet scoren ( feitelijk opnieuw een zo goed als machteloze voorhoede ) en verlies tegen een feller Willem 2. Voor de zoveelste maal op rij met uitzondering van vorig seizoen. Ik troost me er maar mee dat Willem 2 hier in Heerenveen ook vrijwel nooit wint. Dat hebben we dan nog te goed. Verder viel me op dat de TV - commentator sprak van een grote verrassing. Was het echt een verrassing? nee dus.
Laatst gewijzigd door oldtimer op 16-12-2016 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Larsson steekt er met kop en schouders boven uit. Alle creativiteit moet van hem komen. Wordt een groot probleem als hij vertrekt. Van hem heb ik wel weer genoten.
Superbron
Jeugdspeler
Berichten: 36
Lid geworden op: 12-08-2016 10:36

Bericht door Superbron »

pffff wat een ***wedstrijd....
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Het niveau tegen IJsselmeervogels is helaas doorgezet en ja dan krijg je het deksel op je neus.
Voor iemand als Yuki die nu al continu 1,5 seizoen heeft gespeeld, komt de winterstop als geroepen. En, zo zijn er nog heel wat spelers meer die dat kunnen gebruiken, helaas. Jammer, want dit waren echt 3 belangrijke maar vooral onnodige punten die we nu missen.
Het is duidelijk dat we St. Juste achterin echt nodig hebben. Laten ze nou een ervaren CV'er halen die een blessure achterin kan opvangen.
De winterstop komt echt gelegen.....
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Stiffie schreef:Larsson steekt er met kop en schouders boven uit. Alle creativiteit moet van hem komen. Wordt een groot probleem als hij vertrekt. Van hem heb ik wel weer genoten.
Mag ik vragen op welke momenten dan? De gehele voorhoede was nagenoeg onzichtbaar.

Hij wordt door alles en iedereen ontzettend opgehemeld, maar hij mag zijn klasse wel eens wat vaker laten zien. Het is zeker niet makkelijk als de aanvoer niet heel goed is.. maar als hij zo speelt als nu dan krijgt Gertjan Verbeek gelijk als hij in de winter naar een buitenlandse club zou vertrekken.
Als het niet lukt zoals je zou willen, mag je wel enige vechtlust tonen. En dat geldt niet alleen voor Larsson maar voor meerderen. Sinds de blessure van St Juste en de blessure van Schaars is het echt heel middelmatig allemaal.

De winterstop kon voor ons niet op een beter moment beginnen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Sommige mensen lijken wel verrast door deze nederlaag, hoewel je hel van mijlenver zag aankomen en ik voorspelde hem ook en met mij nog een paar. En niet om negatief te zijn, maar ons leuke spel is helaas voorbij, voor nu. Gelukkig is er winterstop want dan kunnen mannen als Schaars, Konayashi en Zeneli misschien door wat rust weer vorm vinden. Nu afwachten wat er gaat en komt en dan in januari er weer met frisse moed tegenaan. Maar de magie van Schaars en Streppel lijkt wel even weg.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Het is vandaag duidelijk dat er nog geen volledig topsportklimaat heerst bij de club. Mulder, van aken en Eisinga roepen dat we trots moeten zijn op de prestatie van afgelopen half jaar, naar mijn idee moet je verschrikkelijk de pest in hebben na z'n wanprestatie en niet dit soort teksten uitbraken.
Spijt heb je morgen maar!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Flying Tilster, je slaat nu de plank wel even flink mis. Larsson was gisteren de enige die wat klasse liet zien. Als hij aan de bal was, was het dreigend. Alles moest bij hem vandaan komt.

Ons probleem ligt op het middenveld. Daar lopen drie spelers die niet scoren. Dat kan niet in een team. Komt bij dat Yuki erg vertraagd en vrijwel alles terug en breed speelt. Van Amersfoort is al weken uit vorm. Waarom hij nog speelt is mij een raadsel. Totaal passieloos.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

En Schaars heeft na zijn blessure nog niet weer dezelfde vorm....
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Heerenveen rules schreef: Ons probleem ligt op het middenveld. Daar lopen drie spelers die niet scoren, dat kan niet in een team
Hier ligt juist het grootste probleem bij Heerenveen. Je kan soms discussiëren of Reza wel of niet goed genoeg is, maar zolang de goals van de drie voorste spelers moeten komen dan zal elke spits het moeilijk hebben. Ik ben over het algemeen wel tevreden over Reza.
Een middenveld moet 15 goals maken vind ik. De nr 6 (Schaars) zijn één of twee goals genoeg. Alleen Yuki en voornamelijk Van Amersfoort laten het nogal afweten. Ik zou daarom ook graag Thern op "10" willen zien.
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

En is er bij Heerenveen nou niet iemand die een corner voor de goal kan slingeren ipv de eerste paal.
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Raider schreef:En is er bij Heerenveen nou niet iemand die een corner voor de goal kan slingeren ipv de eerste paal.
We hebben een aantal spelers die de bal redelijk kunnen krijgen waar ze hem willen hebben. Larsson, Schaars, Van Aken. Misschien is het wel een kwestie van willen (afspreken) ipv kunnen.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Stemmen maar weer!
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Stemmen!!! Deze wedstrijd komt er niet voor in aanmerking, deze ronde kun je beter over slaan.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Plaats reactie