27-11-2016: sc Heerenveen - Ajax (0-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Man of the Match - Wie vond jij de beste?

Peiling eindigde op 30-11-2016 23:46

Mulder
8
20%
Marzo
0
Geen stemmen
v. Aken
1
2%
St. Juste
11
27%
Bijker
13
32%
Kobayashi
2
5%
Namli
1
2%
v. Amersfoort
4
10%
Zeneli
0
Geen stemmen
Larrson
0
Geen stemmen
Reza
0
Geen stemmen
Thern
0
Geen stemmen
Veerman
1
2%
Vlap
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 41

TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

tja maar als Dolberg en dat viel echt op, bij elke zucht en scheet gaat liggen dan wordt er dus tegen je gefloten, terwijl er eigenlijk niets gebeurd.

Mooi om te lezen dat meerdere analytici vonden dat Juste speelde op het niveau van de Europese verdediging en niet op z'n nederlands. Hiermee toonde hij aan dat Dolberg dus nog niet van Wereldklasse is zoals zo nu en dan al wordt beweerd.
Kan Dollie vast wennen..

Overigens op termijn, Virgil van Dijk en St Juste in de verdediging van het Nederlandse elftal? Van Dijke speelde afgelopen weekend ook weer erg goed in ENgeland
Hier heb ik geen woorden voor
Jazz
Beheerder
Berichten: 2488
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

TORCIDA schreef:Overigens op termijn, Virgil van Dijk en St Juste in de verdediging van het Nederlandse elftal? Van Dijk speelde afgelopen weekend ook weer erg goed in Engeland
St. Juste moet nog groeien, is nog te onrustig en wisselvallig. Geef hem een jaar of 2 bij een goede Europese ploeg en ik zie hem wel samen met Virgil spelen.
Heerenveen fan in Leiden
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

TORCIDA schreef:tja maar als Dolberg en dat viel echt op, bij elke zucht en scheet gaat liggen dan wordt er dus tegen je gefloten, terwijl er eigenlijk niets gebeurd.
Of dat wel zo is of niet tja..... Was dat bij Reza niet anders?
TORCIDA schreef:Mooi om te lezen dat meerdere analytici vonden dat Juste speelde op het niveau van de Europese verdediging en niet op z'n nederlands. Hiermee toonde hij aan dat Dolberg dus nog niet van Wereldklasse is zoals zo nu en dan al wordt beweerd.
Kan Dollie vast wennen..
Dat was zeker mooi, genoten van hun duels. St Juste heb ik nog nooit zo kort zien verdedigen. Heerlijk. Ook St Juste wordt in zulke soort duels tegen een klasse spits als Dolberg beoordeeld door de internationale scouts. Dolberg kan je ook niet op dit duel alleen beoordelen. Maarten de Jong speelde ook eens Romario uit de wedstrijd...
Maar Dolberg is wel de beste spits van Nederland en met zijn leeftijd is hij een potentiele internationale topper.
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Joucke schreef: Bestrafte overtredingen van St Juste, of door een ander arbitrair persoon vastgestelde overtredingen? Met je antwoord bevestig je juist wat Feanfan 1 zegt.
Grimo schreef:
Dan snap je er weinig van.


Juist niet. Aangezien Ajax meer balbezit had (39/61) en ook meer op onze helft speelde, dan andersom dus er meer duels waren met Dolberg en St Juste dan dan met bijv Sanches en Reza.
over het vetgedrukte: lastig om op te reageren als je meteen "het verstand" van iemand die je ergens op wijst in twijfel trekt. Ik ga het toch proberen, ondanks dat je in jouw reactie al begint te draaikonten.

Ik heb het nergens over aantallen duels. Ik heb het over overtredingen, al dan niet bestraft en/of waargenomen door iemand die daar verstand van heeft. Ik kan jouw drogargument prima omdraaien: als sanchez en co niet steeds onze aanvallers met al dan niet bestrafte overtredingen hadden afgestopt, hadden wij mogelijk veel meer op de ajax-helft gespeeld, en misschien wel meer balbezit gehad.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Joucke schreef:over het vetgedrukte: lastig om op te reageren als je meteen "het verstand" van iemand die je ergens op wijst in twijfel trekt. Ik ga het toch proberen, ondanks dat je in jouw reactie al begint te draaikonten.
Beste Joucke ik twijfel niet over je verstand. Jij weet ook dat ik het bedoel over het punt wat ik aanhaal. Verder draaikont ik niet en leg ik iets uit. Als jij vindt dat ik een drogargument aanvoer, prima. Jouw beredeneringen slaan kant noch wal.

Maar euh...'Overtredingen waargenomen door iemand die daar verstand van heeft'? ' Pffff....

Jij hebt het niet over duels, ik wel en jij spreekt maar jij spreekt mij aan... :roll:

Als als als tja...als.
Plaats reactie